jomiii je u pravu, dosta više sa tim docapom, otkad pratim luku stalno neki docap j… vas on više.
Pratite poslovanje firme, ja sam se ovdje pokačio sa stalnim UP UP navlakačima oko toga da luka loše posluje i to je bilo stvarno trenutno stanje, kako stvari stoje u zadnje vrijeme izgleda da kreće nabolje, ali ova firma je toliko ispolitizirana da stvarno treba biti oprezan.Ali zbog te velike politike može vrlo brzo ova dionica u bilo kojem smijeru.
jomiii je u pravu, dosta više sa tim docapom, otkad pratim luku stalno neki docap j… vas on više.
Pratite poslovanje firme, ja sam se ovdje pokačio sa stalnim UP UP navlakačima oko toga da luka loše posluje i to je bilo stvarno trenutno stanje, kako stvari stoje u zadnje vrijeme izgleda da kreće nabolje, ali ova firma je toliko ispolitizirana da stvarno treba biti oprezan.Ali zbog te velike politike može vrlo brzo ova dionica u bilo kojem smijeru.
Može samo gore, za dolje baš i nema više puno prostora.
Dabogda nikad nebijo dokap,sta ste pali po dokapu koda je u njemu spas, meni je veci problem koridor Vc koji se treba prikljucit na nasu luku,ali ovi dana ima problema sa tim koridorom,neki u vladi federacije zela da on ide prema neumu.
Dabogda nikad nebijo dokap,sta ste pali po dokapu koda je u njemu spas, meni je veci problem koridor Vc koji se treba prikljucit na nasu luku,ali ovi dana ima problema sa tim koridorom,neki u vladi federacije zela da on ide prema neumu.
pa nema u neumu luke, koji kuac će koridor prema neumu
Ma to je čisto politikanstvo, LKPC nema alternative za BiH, u Neumu nema ne prostora za luku već ni za trafiku postavit.
Ma bosanci o projektu luke u Neumu pričaju 10 godina ali realnost je nešto posve drugo. Prije nekih par godina čak su i naručili studiju o tome čiji je zaključak bio da Neum nije nimalo pogodan za izgradnju luke. Normalno, sve se danas na svijetu može napraviti (kao što šeici u Dubaiju rade čudesa), ali da Neum uopće dobije mogućnost za luku ulaganja bi trebala biti tolika to NIJE NIMALO REALNA opcija.
Što se tiče luke, to je jedna dionica s ogromnim potencijalom. Istina je da su poslovni rezultati ove godine bili lošiji (pad prometa od 50 %; u europskim lukama je prosjek 30 %), ali je dobar pokazatelj da uz ogroman pad prometa luka ipak iskazuje dobit, te da se očekuje veliko poboljšanje u drugom kvartalu (poboljšanje je već počelo). Po svim nekim ekonomskim pokazateljima Luka Ploče je 100 puta bolja investicija od Rijeke koja uz stotine milijuna eura državnih investicija ostvaruje minimalne dobiti i minimalni povrat na uloženi kapital.
Jedino smješnije od Rijeke je projekt Luke Zadar u koju prema Kalmetinim i Livakovićevim zamislima država treba ububati 300 milijuna eura (a prema bankovnim procjenama ta luka ne bi mogla vratiti ni 5 milijuna u 10 godina :). HŽ je mila majka naspram onoga što Kalmeta namjerava napraviti u Zadru.
No, da se vratimo temi. Najveći problem ove dionice je državno vlasništvo i to je pitanje kako će se riješiti. Mislim da dokap više nije realna opcija, on je trebao biti proveden kad je tržište bilo u puno boljoj situaciji, al je država tad to stopirala (tj. Sandi i Barba su to stopirali). Razlozi tadašnjeg stopiranja i dalje stoje, tj. nekoliko najjačih ljudi u ovoj državi gleda način kako bi prodao državne dionice nekom privatnom investitoru, "strateškom partneru", ali na način koji sigurno ne bi bio najpovoljniji za državu i luku, ali bi bio povoljan za određene džepove ovima na vrhu.
To je najveći problem ove luke. Kad bi se transparentno prodavalo državno vlasništvo dionice bi vjerovatno kupio neki od stranih investicijskih fondova (koji su specijaklizirani za ulaganje u pomorstvo) i to bi bila najbolja varijanta i za razvoj luke i za rast dioničara. Interesanata ima i to je najbolji pokazatelj koliko ova dionica vrijedi!!!
Odličan post kolega, osim šta će docap 100% biti, samo je pitanje trenutka jer LKPC NEMA način kako prikupiti novac za kupnju opreme koja je nužna (tako kaže Pavlović, a on valjda zna), a to je i uvjet svjetske banke za kredit koji je odobren.
Mislim da bi sutra mogla LKPC jače potegnut, jer pred kraj su se počeli slagat nalozi na kupnji.
Još jedan mali dokaz o radovima u LKPC!
Vaš link
Federalni terminali idu Hrvatskoj?
Oko 150 milijuna eura vrijedni Terminali u Pločama više nisu u vlasništvu Terminala Federacije, objavila je Radio-televizija Federacije BiH, a prenosi portal hrt.hr
Na Federalnoj televiziji tvrde kako imaju informacije da je direktor Josip Tomić, zbog propuštanja obrane interesa Federalnih naftnih terminala, omogućio sudu u Dubrovniku da 7. srpnja donese odluku da terminali i sva infrastruktura pređu u vlasništvo RH. Kako javlja FTV, Tomić je založio imovinu Terminala kako bi uzeo dva kredita od Delta Gripa (2,2 milijuna eura) te od OTP banke (3 milijuna eura). Kredite ne vraća, a računi Terminala blokirani su već 30 dana. Nakon 60 dana uslijedit će stečaj. Tomić će postati stečajni upravitelj, a vlasnici Terminala postaju Delta Grip i OTP banka. (www.hrt.hr)
Evo i video vjesti.
Vaš link
Ha, nek pripoje Luci, što bi drugo, kad je državno vlasništvo [wink]