LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Bravo Pjero
Tvoj ce portfelj sa tvojim ovakvim zaključcima vinut se jako visoko, imas dara za investiranje imas toliko dara da bi te mogli ovi nasi iz vlade zvat da im se pridruzis jer si sposoban ko i oni!

Znači kolega Pjero ne bi nijedna firma trebala investirat u budućnost, već držat status quo?

Živjela naša vječna INGRA, Hezbollah i Bashar Al-Assad.


Upravo to, LRH je niskozadužena i kao takva niskozadužena kompanija će se privatizirati za razliku od LKPC koja če biti opterečana sa milijardom ili više kn duga.

I LRH i LKPC su mi bile jednakovrijedne i jednako zastupljene u portfelju dok nisu najavili ove nepotrebne kreditne kombinacije oko LKPC te je to kod mene prevagnulo na stranu LRH.

Pozdrav, sretno [thumbsup]

Obzirom na to koliko zarađuje (neto profit) dug LRH je ogroman. Dok LKPC kredite i dokap ulaže u duplo povečanje kapaciteta LRH polako rasprodaje.Razlika je drastična [sad]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!


Znači kolega Pjero ne bi nijedna firma trebala investirat u budućnost, već držat status quo?


Po tome tko ulaže nevalja a onaj tko rasprodaje imovinu taj je dobar, tko zna možda će to biti u novoj knjizi o investiranju do sada nije zabilježeno u povjesti ali za sve postoji prvi put. [lol]

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????


Tihomir Gligorić: Završena eksproprijacija za autoput Banjaluka – Doboj
http://www.nezavisne.com/dogadjaji/intervju/42672/Tihomir-Gligoric-Zavrsena-eksproprijacija-za-autoput-Banjaluka-Doboj.html

jel mi možeš pojasniti kakve veze ima autoput BL-Doboj sa LKPC?

Dečki moji vi radite ražanj a nemate zeca..
To što su bili neki razgovori ako su bili i objavljeno je u nekim novinama ne znači ama baš ništa
Od tih razgovora možda ne bude ništa ili ako bude za par godina nekaj
Niko još tu nije ni blizu nešto potpisao a kamoli uplatio..

Tako da te priće o Kinezima budu čekale bolja vremena.
Također molim da ne pljucate po LKRI koja je znatno bolja dionica
Sa boljim izvješčem i ne oslanja se na BIH koja je pred bankrotom.
To ti je kao da uspoređuješ Mercedes sa Fiatom oba su auti ali Mercedes se radi u Njemačkoj
a Fiat u Italiji i sad tvrditi da bi obadva trebala isto koštati je malo neosnovano..
Nije vam pametno ovdje drukati protiv LKRI
jer bu vam to donjelo više nesreče nego sreče
Pogledajte rađe dionice drugih luka na jadranu pa čete shvatiti kako
su LKRI i LKPC obje puno više pale
od naprimjer luke BAR ili Kopar ili itd..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Upravo to, LRH je niskozadužena i kao takva niskozadužena kompanija će se privatizirati za razliku od LKPC koja če biti opterečana sa milijardom ili više kn duga.

I LRH i LKPC su mi bile jednakovrijedne i jednako zastupljene u portfelju dok nisu najavili ove nepotrebne kreditne kombinacije oko LKPC te je to kod mene prevagnulo na stranu LRH.

Pozdrav, sretno [thumbsup]


Hm… Interasantna teorija. Pratiti će mo razvoj događaja. Ne kažem da LRH ne može da se podupla u slučaju raznoraznih kombinacija no nekako mi se LKPC čini puno sigurnijim ulaganjem. Na kraju krajeva kad dosadi može sa lako izaći jer su prometi koliko toliko normalni što sa LRH baš i ni je slučaj. Isto tako ako se gleda ATH ovdje ima još dosta prostora ako čovjek poželi da bude ulagač na duži rok. Pod kraj godine može biti samo bolje. Bar se nadam tome.

who dares, wins



Tihomir Gligorić: Završena eksproprijacija za autoput Banjaluka – Doboj
http://www.nezavisne.com/dogadjaji/intervju/42672/Tihomir-Gligoric-Zavrsena-eksproprijacija-za-autoput-Banjaluka-Doboj.html

jel mi možeš pojasniti kakve veze ima autoput BL-Doboj sa LKPC?
[/quote]

Kolega ako Vi to sami ne vidite onda čisto sumnjam da Vam ja tu nešto mogu pomoći.
Možda Vi mislite da sva roba koja se istovara sa brodova ostaje u Pločama ?

who dares, wins

LKPC p/e 10

LKRI p/e 421

SAD TI MENI OBJASNI KOLEGA "data" PO ČEMU JE BOLJA LKRI OD LKPC?
A ŠTA SE TIČE AUTO INDUSTRIJE TU SI U PRAVU SAMO ŠTO JE LKPC MERCEDES A
TI SLOBODNO VOZI TALIJANA (FIAT,ALFA…) IAKO TI PO NAČINU RAZMIŠLJANJA
NAJBOLJE PRISTAJE YUGO !!!

SKANDALOZNO
Milorad Dodik s naftnom industrijom Rusima prodao i udjele u Janafu i Luci Ploče!?
Autor/izvor: SEEbiz / Slobodna Bosna
SARAJEVO – „Posao stoljeća“, kako je prodaju naftnog sektora Republike Srpske ruskim partnerima ocijenio premijer RS Milorad Dodik, uskoro bi mogao prerasti u prvorazredan međunarodni skandal – Dodikova Vlada Rusima je „đuture“ uz vlastitu imovinu prodala i dio terotirije susjedne države Hrvatske.

Potpisujući ugovor o prodaji naftnog sektora RS, vlada ovog bh. entiteta nije smo prodala tri preduzeća koja su ga činila: Rafineriju nafte u Brodu (BLSE:RNAF-R-A), Rafineriju ulja iz Modriče (BLSE:RFUM-R-A) i preduzeće Petrol (BLSE:PETR-R-A), već je aneksom ugovora ruskom partneru dala monopol na sva naftna bogatstva na 49 posto teritorije BiH.

Takođe, iako nije pravni nasljednik BiH, RS je uzela za pravo da prodaje i dijeli državnu imovinu ne samo naše države, već i susjedne Hrvatske. Tako je rusko preduzeće Njeftegazinkor sa početnim kapitalom od 1, 3 miliona maraka, čiji su akcionari sa 40 posto akcija Zarubežnjeft, a ostatak nepoznati dioničari, za 115 miliona eura koje su platili za pomenuta preduzeća, postali potencijalni suvlasnici Jadranskog naftovoda (JANAF) i terminala u luci Ploče (ZSE:LKPC-R-A)!?

Jedini koji je svojevremeno upozoravao na štetnost prodaje naftnog sektora koji je potpisivanjem Dejtonskog mirovnog sporazuma ostao na teritoriji RS-a, bio je tadašnji predsjedavajući Vijeća ministara BiH Adnan Terzić.

„Rafinerija i cijeli naftni sektor nisu ratni plijen RS da ga prodaju bez državne saglasnosti, kako i kome hoće. Država treba sama da raspolaže svojom imovinom i za sopstvene potrebe“, govorio je prije nekoliko godina Terzić.

Bivši predsjedavajući Vijeća ministara i dalje ostaje pri istom mišljenju.

„RS nije pravni nasljednik predratne imovine, već država BiH. Besmisleno je da oni, kao entitet bez ikakvog pravnog subjektiviteta, prodaju i Ploče i JANAF (ZSE:JNAF-R-A), ističe Terzić za Slobodnu Bosnu.

Međutim, i kada se na stranu ostavi pitanje nasljeđa, ostaje otvoreno pitanje isplativosti cijele ove operacije. Nakon što je metodom neposrednog odabira kupca, premijer RS-a Milorad Dodik izabrao „Njeftegazinkor“, danom potpisivanja ugovora, Vlada RS-a preuzima sve dugove navedenih preduzeća veće od 72, 5 miliona eura, te sve ishode/posljedice mogućih sudskih parnica koje se u tom periodu vode.

Tako je Vlada platila dug zagrebačkom Tifonu, čiji je donedavni vlasnik bio hrvatski general i haški optuženik Ivan Čermak, 9,1 milion dolara, zatom Devinu 47 miliona dolara, Vitolu 27,4 miliona dolara i preduzeću Galaxy 15,9 miliona dolara. Samo ova četiri povjerioca koštala su Dodikovu vladu 72,6 miliona eura, koje im je trebao isplatiti „Njeftegazinkor“.

A koliko je ruski partner domišljat, potvrđuje i to da taj novac „pozajmljuje“ od matične firme „Zarubežnjefta“ po kamatnoj stopi od 13 posto. Tako rafinerija u Brodu plaća sama sebi svoj kredit po lihvarskoj kamati, s tim što se na dan kašnjenja na ukupna dugovanja dodaje još 0, 3 posto kamate! Da li je ovaj novac ikada prispio u budžet RS koji ga je prvi isplatio nikada nije objelodanjeno. Ipak, tu se ne staje sa plaćanjem dugova. Još 13 manjih povjerilaca koštalo je budžet RS-a 13 miliona maraka, a neisplaćene plate radnicima dodatnih 14 miliona maraka.

Galantnost entitetskih vlasti vidi se i po tome što je kupac dobio grejs period od četiri godine da plati dugovanja prodatih preduzeća od 130 miliona maraka. Tako je, barem zvanično, Vlada RS platila 99,6 miliona eura samo na dugove, kako bi „Njeftegazinkoru“ predala „očišćen“ naftni sektor RS-a.

A kad se već ne daje iz sopstvenog džepa, već iz entitetske kase i od poreza građana ovog bh. entiteta, Vlada RS-a preuzela je na sebe i kupovinu zemljišta za izgradnju pruge od brodske rafinerije do Rafinerije ulja u Modriči, s tim što će pomenutu prugu koristiti samo "Njeftegazinkor". Ni ovaj poticaj kupcu nije bio dovoljan signal da prugu i sagradi.


LKPC p/e 10

LKRI p/e 421

SAD TI MENI OBJASNI KOLEGA "data" PO ČEMU JE BOLJA LKRI OD LKPC?
A ŠTA SE TIČE AUTO INDUSTRIJE TU SI U PRAVU SAMO ŠTO JE LKPC MERCEDES A
TI SLOBODNO VOZI TALIJANA (FIAT,ALFA…) IAKO TI PO NAČINU RAZMIŠLJANJA
NAJBOLJE PRISTAJE YUGO !!!

Kolega velika slova su nepristojna na forumu ali izgleda
da neki još neznaju osnove lijepog ponašanja…
Kolega ako misliš fda je p/e faktor nešto

pročitaj članak pa se educiraj

P/E omjer je pokazatelj za “budale”
http://www.seebiz.eu/hr/burze/p_e-omjer-je-pokazatelj-za-%E2%80%9Cbudale%E2%80%9D,46385.html

Ako ti idalje misliš da je LKPC bolja od LKRI moje saučešće
imao sam ja LKPC ali sam na vrijeme prodao..
ovaj moj odgovor je bio na vaša vređanja LKRI
ako mislite nastaviti sa time mogao bih se ovdje doseliti
jer ne dozvoljavam da neko uzdiže svoju dionicu umanjivanjem tuđe..
A ko god misli da je LKPC bolja od LKRI neka samo kupi
obje imaju otprilike isto do svoga maksimuma..
pa pročitajte izvješča pogledajte stabilnost tržišta na kojima rade pa
onda tvrdite neke stvari..
Vidim da u prethodnom članku su i Russi upetljani u posla sa LKPC
moglo bi tu biti svačega

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Prepustimo rječ stručnjacima

Vaš link

Povrat na uloženi kapital najveći je u Luci Ploče. Dionica Luke Rijeka trenutačno je precijenjena, a Luke Ploče podcijenjena. Luka Bar zbog niske operativne dobiti ima iznimno visoke EV/EBITDA i EV/EBIT pokazatelje.

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

New Report

Close