LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


… itekako naznaka mogućeg ulganja od strane kineza ima +utjecaj, povezano s općim +trendom koji je označio današnji dan. međutim, kako je već pomenuto, radi se o nestrpljivima, ali i "upućenima", jer tako se stvari i odvijaju na burzi. lako je moguće da se radi o proljetnim (prvim) lastavicama … da bi svjedočili većim prometima potreban je ulet krupnijih investitiora, a ti će se pojaviti kad (i ako!?) unutar sistema stigne potvrda o mogućoj stvarnoj realizaciji … kina ima love, voljna je ulagati, ali su cro partneri slabi i inertni, s genetski urođenom predispozicijom da prvo opskrbe sebe. kako to s kinezima neide baš kao s ostalim dijelom svijeta – zaključak je da bi sve ovo moglo završiti kao još jedna fina mogućnost koja se nemože realizirati jer "u lijepoj našoj žive svjetski prvaci u potkradanju vlastite države" …

[lol] dobar dobar [thumbsup]

DOKUP!

ovaj rast nema veze sa vezom,dakle,lkpc je u jednom danu dobila 11%..dakle tržišna kapitalizacija se povećala u jednom danu za 11%,zašto?zato što BIH nije dobila pomoć od mmf-a?zato što mesić već bezuspješno traži stranog ulagača u lkpc,samo da se najede žaba i jegulja u vili neretva?zato što je RH peta po zaduženosti na svijetu?ILI ZATO ŠTO JE EUROPSKA BANKA UBRIZGALA LIKVIDNOST?nigdi veze sa vezom,istina je da se promet u lkpc popravlja,ali ja mislim da je to samo trzaj mrtve mačke..kakvi katar,kakvi kinezi,još domalo pa će i svemircima preporučiti ulaganje u lkpc..a dokap?evo samo što nije,…

Ma prodaj odmah u petak i više se ne pojavljuj na ovoj temi. To ti je moj savjet.

Imam fantomske dionice

Jučer u Pločama su boravili kinezi jer su zainteresirani za ulaganje u lkpc!Provjereno,iako sluzbene info nema!

Brodovi trenutno u Luci

Sutla Petrolkoks 2 100 t 2 100 t

Maru Građa 1 500 m3 1 620 m3

Sariska Cts 103 / 140 = 243 243 ctn

Blue Marlin Petrolkoks 49 000 t 49 000 t

Atlantic Joy Koks 5 550 t 5 056 t

Asva Nehir Glinica 10 250 t 7 000 t

Nasip / 2 Konstrukcija = 245 t

Malinska Al-trupci 800 t

Venus / 6 Šećer 26 000 t

Najava brodova za iduća tri dana

Hohesand / 1 24.06. u 00.00 h Ctn 91 / 76 = 167 ctn

Ems / 6 25.06 Glinica 5 250 t

Sider Genova / 11 / 12 26.06. jutro Ugljen 11 500 t

Sutla / 13 26.06. Petrolkoks 2 100 t

Iron Night / 11 26.06. u 10.00 h Ugljen 69 444 t

Baltic Tern / 1 26.06. Ctn 18

Ege Yildiz / 2 27.06. Soda 2 000 t

Posla trenutno ima preko glave ponovno je uvedena treća smjena od 01.07. se uvodi druga manevra na željeznici jer ova nemože stići uraditi posao, uvode se vlakovi prema bosni koji su bili otkazani i nisi vozili već 4-5 mjeseci, najava ima toliko da je to više već ugodno iznenađenje nitko nije očekivao da će posao ovako naglo krenuti a očito je da je krenuo.

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????


ovaj rast nema veze sa vezom,dakle,lkpc je u jednom danu dobila 11%..dakle tržišna kapitalizacija se povećala u jednom danu za 11%,zašto?zato što BIH nije dobila pomoć od mmf-a?zato što mesić već bezuspješno traži stranog ulagača u lkpc,samo da se najede žaba i jegulja u vili neretva?zato što je RH peta po zaduženosti na svijetu?ILI ZATO ŠTO JE EUROPSKA BANKA UBRIZGALA LIKVIDNOST?nigdi veze sa vezom,istina je da se promet u lkpc popravlja,ali ja mislim da je to samo trzaj mrtve mačke..kakvi katar,kakvi kinezi,još domalo pa će i svemircima preporučiti ulaganje u lkpc..a dokap?evo samo što nije,…

jedino što ovdje nema veze s vezom je tvoj post.

muči te luka ploče? ok. prodaj i okani se ove teme jer od tebe ama baš nikakve koristi.

Ma nemoj te svakog ko napise nesto kontra rasta luke odma napadat svakako da je dionica perspektivna i da ima dosta prostora za rast bilo to dokap bili kinezi, Bosna ovo i ono ali je isto malo preuranjeno govorit da ce to sad odmah eksplodirat.

MI ‘lučki radnici’ smo počeli gubiti malo ranije od ostatka tržišta, nekako je logično i da prije počnemo zarađivati. Kockice se polako slažu. Bilo je samo prije par tjedana velikih prometa na razinama većim od ovoga. I nervoza ‘upućenih’ ulagača je dobar znak. Inače, pozdrav svima, vratio sam se na forum nakon dugo vremena. Sad imam više vremena. Ne trgujem od nedavno samo čekam – opet se moglo jamiti ;). Nigdar ni bilo…


Ma nemoj te svakog ko napise nesto kontra rasta luke odma napadat svakako da je dionica perspektivna i da ima dosta prostora za rast bilo to dokap bili kinezi, Bosna ovo i ono ali je isto malo preuranjeno govorit da ce to sad odmah eksplodirat.

napast? da je čovjek napisao nešto smisleno i konstruktivno sa ciljem i svrhom nekakve opće koristi nas forumaša i imatelja ove dionice…..ovako na na jeftini druk ništa drugo ne zaslužuje

napast? da je čovjek napisao nešto smisleno i konstruktivno sa ciljem i svrhom nekakve opće koristi nas forumaša i imatelja ove dionice…..ovako na na jeftini druk ništa drugo ne zaslužuje

Na ovoj temi ima par sitnih drukera ne koje ne treba obraćat pozornost. Buy and hold.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

ajde,pričate o lkpc kao da će postati centar svijeta..ja sam je prodao jučer,i opet ću je kupiti po nižoj cijeni,kad splasne euforija oko kineza..to je sve-rekla kazala..ja razumijem imatelje dionica da brane dionicu,to je normalno,ali rast od 11% na osnovu glasina mi ide na živce…ne osporavam perspektivu lkpc,i primjećujem da se promet stvarno naglo povećao,ali tko zna kako će biti na jesen..možda je ovo samo kratkoročno..ovo nije zdravi rast-i tu mi nemate šta reći..tako je potegla i hdel,pa se strmoglavila,nabrzaka nazad…ni jedan ozbiljan investitor neće ulaziti u nju poslije tolikog dnevnog rasta,a to znači da kupuju preko te normalne cijene od cca 1200,00 kn samo drhtave ručice-kasnije znamo što se dešava…

Ajmo malo više činjenica a manje lupetanja nebi škodilo.

KINA ULAŽE U LUKU PLOČE?

U izgradnji 160 milijuna eura vrijednoga terminala za rasute terete u Luci Ploče mogli bi sudjelovati kineski partneri. Iako se u javnosti pojavila informacija da bi kineski investitori participirali u nabavi 80 milijuna eura vrijedne opreme (dizalice, stekeri, utovarne i istovarne stanice za vagone i sl.), manje je poznato da su Kinezi iskazali interes i za izgradnju infrastrukture na budućemu terminalu, što obuhvaća obalu, skladišne prostore, energetiku itd. Stoga se u Pločama s zanimanjem prati model putem kojega bi kineski investitori ušli u luku. „Za nas je najprihvatljivije da jedan dio potrebnih sredstava za nabavu opreme osiguramo putem dokapitalizacije, drugi iz vlastitih sredstava, a ostatak dugoročnim kreditom. S Kineskom razvojnom bankom već su obavljeni pregovori, iako ta institucija u trenutku vođenja razgovora nije Hrvatskoj dala odgovarajući kreditni rejting“, rekao je kap. Ivan Pavlović, direktor Luke Ploče d.d., očekivanoga koncesionara na novim terminalima u idućih 50 godina. Pavlović naglašava važnost Kine kao svjetskoga lidera na tome području, koji sudjeluje s čak 84 posto u proizvodnji kontejnerskih dizalica. Kineska luka Šangaj najveća je svjetska luka po ostvarenom prometu, a među prvih deset luka čak je pet kinsekih, dok je kineska brodarska kompanija za prijevoz kontejnera COSCO jedna od najvećih na svijetu. Radi ilustracije, dvije vodeće hrvatske luke Rijeka i Ploče godišnje ostvare promet od 200 tisuća TEU-a, a Šangaj čak 30 milijuna kontejnerskih jedinica! COSCO Pacific pobijedio je na natječaju za koncesiju na postojećem terminalu u grčkoj luci Pirej, usprkos protivljenju tamošnjih radnika, što im je omogućilo povoljne uvjete za razvoz tereta po Mediteranu i Crnom moru.

Ulaskom u Ploče Kinezi bi stekli uvjete i za izgradnju distributivnih skladišta za njihovu robu široke potrošnje. Inače, za izgradnju opreme za terminal potrebno je 18 mjeseci, te još šest za njenu instalaciju, a kako će se paralelno graditi i infrastruktura, za što je potrebno dvije godine, terminal za rasute terete trebao bi biti gotov 2 012. godine. Jednokratni kapacitet skladišta bit će milijun kubika, što znači da bi godišnji promet rasutih tereta bio veći od šest milijuna tona. Dubina mora biti će veća od 20 metara, a gaz 18,5 metara, pa će u pločansku luku uplovljavati brodovi nosivosti do 200 tisuća tona. Predviđena dnevna norma iskrcaja je 40 tisuća tona, a dva brodoiskrcivača će imati kapacitet po 2 400 tona na sat. Direktor Luke Ploče najavio je zadovoljenje najrigoroznijh ekoloških normi, te dislokaciju silosa za glinicu iz centra grada.

NEIZGLEDA LOŠE ŽALOSNO ŠTO JE JEDNA OVAKVA DIONICA IZLISTANA NA ZSE.

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

New Report

Close