Nitko ne piše o savršenstvu ali po tvome su svi koji su u zadnjih par godina trgovali na burzi
naivni jer su npr. kupovali LEDO po 20500 kn ili JMNC po 145000 kn
Ova dionica ima potencijal to nije dvojbeno, ali me ljuti kad svi pišu kao da je sve savršeno. Osobno poznajem čovjeka koji je prije ovog velikog pada imao više od milijun kuna u dionicama luke, i nije ih prodavao samo zbog priča o dokapitalizaciji i sve ostale priče koje se pričaju i danas, izračunajte koliko te dionice vrijede danas i pogledajte što toliki gubitak pretstavlja za običnog radnika [cry] .
Pa zar nije savršeno, nije da nije prije 2 mj bilo savršenije, ali i sada je super cijena za ulazak kada se uzme u obzir dugotrajna koncesija, novi terminali, prometnao povezivanje, moguča dokapitalizacija …, a gospodarstvo če se već samo po sebi oporaviti ali onda će biti skupo kupovati dionice LKPC.
Pa u novinama trube o fundamentalnoj podcjenjenosti LKPC a ti tu kao izigravaš majku Terezu i upozoravaš!
Neka ulagači sami procijene koliko dionica LKPC može pasti u %cima te koliko se može zadržati na tim niskim razinama npr. ispod 1000 kn, a koliko može narasti u nekom roku od npr.2-3 god…možda 20 ili 50% ili pak 100,400,…ili više %?
Molim znalce,a vidim da ih ovdje ima puno,da mi objasne zašto bi dokapitalizacija,to jest razvodnjavanje dionica bilo nešto pozitivno za one koji su u ovoj dionici.Oni koji ne posjeduju ove papire ne smiju sudjelovati,time se tjera maca na vratanca [lol] Uvjek isti trik,kupuj skupo pa ćeš onda dobiti nešto jeftino pa će cjena nakon toga pasti i opet si nigde.
Drugo,zašto ne komentirate novi auto put Bar Boljare kojemu se toliko veselite na građevinarima da vam obrazi podrhtavaju [lol] Zar nije loše za LKPC ako Bar dobije autoput?? Ne loše nego katastrofalno loše!! Deca..deca [embarass]
Pa onda ajde u Crnu Goru i kupi dionice luke BAr a ovdje se više ne pojavljuj ako ti ne valja LKPC.
Malo ste se previse raspisali i sjevaju iskrice,ljudi pa nemojte,protiv drukera nemam nista,ali zamolijo bi ozbiljne investitore da se odmaknu od teme i od drukera,ne ulazite u konflikte sa njima,imat cete vremena se VI njima smijuckat,ali do tada malo se brate strpite,pa kad je bila cjena 700 kuna,ti isti su govorili da ide na 300, ovde se ulaze u buducnost,a buducnost ove dionice ja SJAJNA,nemoze nista preko noci,osim DOKAPA. [proud]
nemoze nista preko noci,osim DOKAPA. [proud]
to je to [thumbsup]
Molim znalce,a vidim da ih ovdje ima puno,da mi objasne zašto bi dokapitalizacija,to jest razvodnjavanje dionica bilo nešto pozitivno za one koji su u ovoj dionici.Oni koji ne posjeduju ove papire ne smiju sudjelovati,time se tjera maca na vratanca [lol] Uvjek isti trik,kupuj skupo pa ćeš onda dobiti nešto jeftino pa će cjena nakon toga pasti i opet si nigde.
Drugo,zašto ne komentirate novi auto put Bar Boljare kojemu se toliko veselite na građevinarima da vam obrazi podrhtavaju [lol] Zar nije loše za LKPC ako Bar dobije autoput?? Ne loše nego katastrofalno loše!! Deca..deca [embarass]
ja još nisam vidio niti jedan brod da plovi autoputom???
Molim znalce,a vidim da ih ovdje ima puno,da mi objasne zašto bi dokapitalizacija,to jest razvodnjavanje dionica bilo nešto pozitivno za one koji su u ovoj dionici.Oni koji ne posjeduju ove papire ne smiju sudjelovati,time se tjera maca na vratanca [lol] Uvjek isti trik,kupuj skupo pa ćeš onda dobiti nešto jeftino pa će cjena nakon toga pasti i opet si nigde.
Drugo,zašto ne komentirate novi auto put Bar Boljare kojemu se toliko veselite na građevinarima da vam obrazi podrhtavaju [lol] Zar nije loše za LKPC ako Bar dobije autoput?? Ne loše nego katastrofalno loše!! Deca..deca [embarass]
Kamionskim prevozom iz luke godišnje ode i dođe jedno 10000 tona tako da je taj autoput ravan nuli isto kao i ovaj koridor 5c jer prevoz kamionima je ravan nuli budući se tu većinom radi o rasutim teretima koji moraju ići željeznicom.
Stvar je u trenutnim kapacitetima koji če se povećati, a trenutni pretovar za suhe je 10.000 tona dnevno skladišni mislim 300.000 tona, zato nepričajte gluposti.Kupite si Igh pa sudjelujte u izgradnji Crne Gore – one iste koja je rušila Dubrovnik.
Molim znalce,a vidim da ih ovdje ima puno,da mi objasne zašto bi dokapitalizacija,to jest razvodnjavanje dionica bilo nešto pozitivno za one koji su u ovoj dionici.Oni koji ne posjeduju ove papire ne smiju sudjelovati,time se tjera maca na vratanca [lol] Uvjek isti trik,kupuj skupo pa ćeš onda dobiti nešto jeftino pa će cjena nakon toga pasti i opet si nigde.
Drugo,zašto ne komentirate novi auto put Bar Boljare kojemu se toliko veselite na građevinarima da vam obrazi podrhtavaju [lol] Zar nije loše za LKPC ako Bar dobije autoput?? Ne loše nego katastrofalno loše!! Deca..deca [embarass]
Kamionskim prevozom iz luke godišnje ode i dođe jedno 10000 tona tako da je taj autoput ravan nuli isto kao i ovaj koridor 5c jer prevoz kamionima je ravan nuli budući se tu većinom radi o rasutim teretima koji moraju ići željeznicom.
[/quote]
Za početak poz.svima, a sada zanima me nekoliko stvari…
Sampras ako sam je tebe dobro skontao, onda u nekoj budućnosti kada se više napokon izgradi taj dio autoceste na koridoru Vc kroz BiH, to ne bi trebalo imati previše utjecaja na luku?
Isto tako niti izgradnja Jadransko Jonske autoceste, tj. privlačenje kamionskog prometa koji gravitira ovom Jugoistoku Europe, Jadranu?
Znači zanima me koliko bi povećanje kamionskog prometa u budućnsosti (izgradnjom ovih cesta koje sam napisao) imalo utjecaja na poslovanje luke u cjelini?