Ja svatam da pri jakom rastu dodje i dijo korekcije, ali zar ne svatate o cemu se ovdje radi, koncesija je dosla,a sada sljedi ispunjenje uvjeta za realizaciju,pa znate li citati————————————Riječ je o faznom ugovoru (više faza) tijekom kojeg obje strane imaju određenih investicijskih obveza. Primjerice, Lučka uprava da obavi pripremne infrastrukturne radove na gatovima, a luka da nabavi opremu za širenje lučkih djelatnosti na postojećem terminala. A sta mislite kako ce luka da nabavi opremu dizalice itd itd, pa jedina mogucnost je dokapitalizacija, a ona moze banut svakog casa, mene ne zanima jeli danas cjena 1100,1200,1300,1500 itd itd,zato ne trejdam na ovoj dionici,niti me zanima sto CAESAR prica o padu prometa, a sad adijo i mirno more vam zelim.
Kak se sad osječaju ovi kaj su prodali danas po 1020??? [rolleyes] Dajte ljudi malo pročitajte temu LKPC dvije godine unazad [pray].Možda shvatite o čemu se tu radi.
Buy and hold, eh kad danas nitko više nikog ne sluša [lol]
Trejderi očekuju pad [lol] [lol] Bilo bi bolje da malo prouče materiju. [smiley]
EVO MALO O "MATERIJI "
autorica ovog teksta u PD nije ulazila u prognoze hoće li se zacrtani planovi ostvariti ( što je vrlo profesionalno ), već je napisala tekst koristeći dostupne informacije.
Druga je priča hoće li se ostvariti sve što je planirano u planovima Svjetske banke.
npr.
" Inače, prema kreditu koji je odobrila Svjetska banka, plan je do 2010. povećati promet u Luci Ploče, na 7,2 milijuna tona, dok bi se kapaciteti trebali povećati sa tri na 8,9 milijuna tona."
Ja osobno ne vjerujem da će se " prema PLANU Svjetske banke " promet povećati na 7.2 milijuna tona do 2010.
Naime, prema podacima o poslovanju LKPC u 2009. promet LKPC u prva četiri mjeseca ove godine je 946.838 tona.( op.a. pad prometa cca. 44 % u odnosu na prva četiri mjeseca 2008. godine)
Kako su za nama već 4 mjeseca ove godine u kojima je ostvaren promet 946.838 tona, prema očekivanjima Svjetske Banke promet LKPC u ovih preostalih osam mjeseci ove godine trebao bi biti 6,25 milijuna tona ili 781.645 tona mjesečno, da bi se ostvario taj plan.
Svi znamo da je to u ovoj godini nemoguća misija.
" Na rasute terete otpada 78 posto ukupnog prometa luke, što uključuje prekrcaj ugljena za talijanske termoelektrane, petrol koksa za splitski Dalmacijacement, te tranzitni teret za glavne klijente luke u BiH (Arcelor Mittal Zenica, GIKIL Lukavac, Birač Zvornik i Aluminij Mostar)."
Mislim da svi znamo kakvo je trenutno stanje u navedenim tvrtkama.
To se najbolje vidi iz ovogodišnjeg prometa LKPC, a koga zanimaju potankosti može bez problema pronaći informacije o njihovom poslovanju u ovoj godini.
Pozdrav,
EVO MALO O "MATERIJI "
autorica ovog teksta u PD nije ulazila u prognoze hoće li se zacrtani planovi ostvariti ( što je vrlo profesionalno ), već je napisala tekst koristeći dostupne informacije.
Druga je priča hoće li se ostvariti sve što je planirano u planovima Svjetske banke.
npr.
" Inače, prema kreditu koji je odobrila Svjetska banka, plan je do 2010. povećati promet u Luci Ploče, na 7,2 milijuna tona, dok bi se kapaciteti trebali povećati sa tri na 8,9 milijuna tona."
Ja osobno ne vjerujem da će se " prema PLANU Svjetske banke " promet povećati na 7.2 milijuna tona do 2010.
Naime, prema podacima o poslovanju LKPC u 2009. promet LKPC u prva četiri mjeseca ove godine je 946.838 tona.( op.a. pad prometa cca. 44 % u odnosu na prva četiri mjeseca 2008. godine)
Kako su za nama već 4 mjeseca ove godine u kojima je ostvaren promet 946.838 tona, prema očekivanjima Svjetske Banke promet LKPC u ovih preostalih osam mjeseci ove godine trebao bi biti 6,25 milijuna tona ili 781.645 tona mjesečno, da bi se ostvario taj plan.
Svi znamo da je to u ovoj godini nemoguća misija.
" Na rasute terete otpada 78 posto ukupnog prometa luke, što uključuje prekrcaj ugljena za talijanske termoelektrane, petrol koksa za splitski Dalmacijacement, te tranzitni teret za glavne klijente luke u BiH (Arcelor Mittal Zenica, GIKIL Lukavac, Birač Zvornik i Aluminij Mostar)."
Mislim da svi znamo kakvo je trenutno stanje u navedenim tvrtkama.
To se najbolje vidi iz ovogodišnjeg prometa LKPC, a koga zanimaju potankosti može bez problema pronaći informacije o njihovom poslovanju u ovoj godini.
Pozdrav,
@ caesar
Sve ovi podaci koje si naveo su poznati i već nekoliko puta napisani na ovoj temi.
”Ja osobno ne vjerujem da će se " prema PLANU Svjetske banke " promet povećati na 7.2 milijuna tona do 2010.”
A to da li ti osobno vjeruješ u nešto ili ne nikog ovdje ne zanima.
Evo caesar pogledaj koliko je brodova u 4 mjesecu uslo i otplovilo nemoj da te oci zabole http://www.luka-ploce.hr/hr/l_mj.php
napadate caesara,a čovjek je potpuno u pravu,ako ova godina bude preko 3 mil tona prekrcaja,odsjeć ću k….treba biti realan,svi ovi brodovi što su došli u 4-om mjesecu,nisu brodovi nego brodići..statistika će pokazati koliko je pretovareno u travnju,a sigurno nije više od 200 000 tona robe,osim ako se ne lažiraju izvješća…živim u pločama,i pratim lkpc intezivno,i nitko od mene bolje ne zna stanje u lkpc,osim samprasa,koji je i zaposlenik iste..a naravno da on neće govoriti o lošim stvarima,jer i on posjeduje dionice lkpc…možda grane sunce krajem godine,pošto je bih dobila sredstva od mmf-a,ali to je je možda…krenut će sigurno na bolje,ali pitanje je kada..ljudi budimo realni,i ne živimo u oblacima..
napadate caesara,a čovjek je potpuno u pravu,ako ova godina bude preko 3 mil tona prekrcaja,odsjeć ću k….treba biti realan,svi ovi brodovi što su došli u 4-om mjesecu,nisu brodovi nego brodići..statistika će pokazati koliko je pretovareno u travnju,a sigurno nije više od 200 000 tona robe,osim ako se ne lažiraju izvješća…živim u pločama,i pratim lkpc intezivno,i nitko od mene bolje ne zna stanje u lkpc,osim samprasa,koji je i zaposlenik iste..a naravno da on neće govoriti o lošim stvarima,jer i on posjeduje dionice lkpc…možda grane sunce krajem godine,pošto je bih dobila sredstva od mmf-a,ali to je je možda…krenut će sigurno na bolje,ali pitanje je kada..ljudi budimo realni,i ne živimo u oblacima..
Sve je to ok, ali svi dobro znamo da luka mora nabavit opremu,a tu opremu ce nabaviti DOKAPITALIZACIJOM FIRME,cekala se koncesija ovih 2 godine da se produzi,to je zavrseno, i sada trenutno nema nikakvi blokada da se to uradi,a to je jedini nacin financiranja,ona moze biti za 2 dana a moze biti za koji mjesec,a kada se bude pojavila vjest e onda je kasno ulazit, a sto se tice prometa, buducnost je pred njom jako velika, a svi znamo da joj privatizacija negine ubrzo,pa zato svjetska banka i daje lovu,ali pod tim uvjetima,jer drzava nesmije ostat vlasnik…vecinski……..,i ja samo iznosim istinske cinjenice, imam i drugi dionica, ali na ovoj ocekujem najvecu dobit, procitajte sta se sve desavalo i sta se ocekuje,netvrdim da ce skociti radi dobiti firme,vec tvrdim da ce otici radi dokapitalizacije ove godine i privatizacije ove firme,to ja tvrdim, koncesija je dobivena na 32 godine i sad ide dokap,kome se nesvidja ova dionica neka ne ulazi,a svima zelim sve najbolje.
Evo naso sam, e ovo ja govorim, a od ovoga je prosla godina dana i vise, PREDUVJET ZA DOKAPITALIZACIJU je KONCESIJA, a sada su je dobili http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=37342