LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Analizirajući trgovinu ovom dionicom zadnjih dana, može se doći do zaključka da smo vrlo blizu dna. Sve je manje onih koji su je spremni prodavati na ovim razinama, pa je moguće da ova dionica krene prema gore. Što će biti za koji mjesec i kakvo će tada biti "raspoloženje" prodavatelja / kupaca to nitko ne može predvidjeti, ali sada je ova dionica blizu dna i čeka se "potvrda" trenda rasta nakon koje će ova dionica krenuti prema gore.

Ovo što si napisao su tvoja nadanja,prijatelju moj!Kakva analiza?Pa ne ovisicijena dionice o nikakvoj analizi!!!
Ja sam počeo pratiti jel dionica ide više u minus kad je južina ili kad je bura?
[rolleyes]
[/quote]

hahahhahaha..ovo ti je odlična metoda…pridružujem se i dajem izvješće da je u ovim poslijepodnevnim satima jugo ojačalo na olujno s tendencijom da preko noći okrene na orkansko.

[huh]

"Da ne mrzin,i buden pošten, iskren i odan, a razliku između zla i dobra, nisan naučija ni od fratra, ni hodže, ni popa "

Malo činjenica:

”2008. godina ostat će zabilježena u povijesti poslovanja luke Ploče kao prva godina kada je ukupni lučki promet premašio 5 milijuna tona. U prošloj godini je, naime, prekrcano 5.142.440 tona raznih roba što predstavlja povećanje od 22% u odnosu na promet u protekloj godini. Time su u potpunosti ostvarene prognoze koje su bile sačinjene početkom poslovne godine. U strukturi tereta najveći rast je zabilježen kod suhih rasutih tereta (ugljen, petrolkoks, glinica, koks) i to za 30%. Ove robe čine 78% ukupnog prometa u luci Ploče zahvaljujući prije svega intenzivnom prekrcaju (transhipmentu) ugljena za talijanske termoelektrane i petrolkoksa za “Dalmacijacement”, ali i zbog opsluživanja velikih lučkih korisnika u Bosni i Hercegovini (Arcelor Mittal Zenica, GIKIL Lukavac, “Birač” Zvornik te “Aluminij” Mostar). U okvirima generalnih tereta treba istaknuti nastavak trenda porasta kontejnerskog prometa koji je u prošloj godini povećan za 16,5 % te je pretovareno 35.163 TEU. ”

Fundamenti:

Naziv zadnja god.kumulativno* trenutnittm* trenutni trend* 2007

P/S 1,09 0,88 0,82 1,11
P/E 5,70 6,34 5,56 10,94
P/B 0,83 0,83 0,83 0,98
ROE 14,62% 13,13% 14,97% 8,93%
ROA 9,94% 8,92% 10,17% 6,48%

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

Ja sam počeo pratiti jel dionica ide više u minus kad je južina ili kad je bura?
[rolleyes]


Napokon, sada vidim da nisam jedini [thumbsup]

‘Nažalost, LNG Ploče nije realan’
Vaš link

Katarski je emir navodno spreman u taj projekt uložiti dvije milijarde eura, no u samoj Luci o tome za sada tek usput doznaju iz medija, kaže Ivan Pavlović, predsjednik uprave drugog po veličini lučkog poduzeća u državi.

akvi su prometni i financijski pokazatelji u Luci Ploče?

– Prošla je godina za nas bila najbolja u povijesti. Prekrcali smo 5,15 milijuna tona i računamo na rekordnu dobit od 30 milijuna kuna. Ove godine sve kompanije s kojima radimo u Bosni prepolovile su ili zatvorile proizvodnju. Aluminij Mostar radi sa 60 posto kapaciteta, zenička Željezara sa 50, proizvodnja koksa je na minimumu, Dalmacijacement je privremeno zatvorio sve tri tvornice. Promet nam je u prva dva mjeseca pao za 25 do 30 posto. Luka nema problema s tekućom likvidnošću. Nećemo otpuštati radnike, čak ni one koji su primljeni na određeno vrijeme.

Hoćete li usporiti investicije?

– Trenutno nam je najveća investicija gradnje kontejnerskog terminala, pri čemu je obveza lučke uprave napraviti obalu i 40.000 četvornih metara skladišta, a naša isto toliko plus kupnja kontejnerske dizalice. To je projekt težak 15-ak milijuna eura. No, neke ćemo investicije ipak morati odgoditi.

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Oznaka Industrija P/E P/BV P/Sales ROA % ROE % Market Capitalization
LKPC Transport 6,23 0,83 0,88 11,51 13,38 155.829.800,00

Oznaka Industrija P/E P/BV P/Sales ROA % ROE % Market Capitalization
LKRI Transport 89,45 1,46 2,40 1,98 1,64 544.223.225,00

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Ja sam počeo pratiti jel dionica ide više u minus kad je južina ili kad je bura?
[rolleyes]
[/quote]

znači po vama je najbolje kad nema vjetra, onda vjerovatno ide gore.

Stranica DHMZ.hr će u sljedećim mjesecima imati mnogo više posjetitelja nego inače nakon ove vaše izjave. evo OBEĆAJEM da ću sutra jednom kliknuti na tu stranicu.

p.s. molim vas da nam kažete ( naravno ukoliko to nije vaša poslovna tajna ) za koji grad da pogledamo sedmodnevnu prognozu
[pray]

Periculum in mora.

Koliki se planira pad prometa LKPC u prvom kvartalu 2009.g.?


Koliki se planira pad prometa LKPC u prvom kvartalu 2009.g.?

Cca 35-40% pad.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.



Koliki se planira pad prometa LKPC u prvom kvartalu 2009.g.?

Cca 35-40% pad.
[/quote]
Manje od 25% a osobno mislim da će biti i manji od 20%, tako se razbacati brojkama a da ne provjerite informaciju u najmanju ruku je malo čudno osim ako vam namjere nisu drukerskog tipa.

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Mogu li luke raditi noću pod reflektorima kao gradilišta?

Kad je dobar vjetar i purani lete!

Zanima me još,koliko one nove dizalice koje smo vidjeli na slikama mogu godina trajati tj. koliko dugo se amortiziraju?
TNX

Kad je dobar vjetar i purani lete!




Koliki se planira pad prometa LKPC u prvom kvartalu 2009.g.?

Cca 35-40% pad.
[/quote]
Manje od 25% a osobno mislim da će biti i manji od 20%, tako se razbacati brojkama a da ne provjerite informaciju u najmanju ruku je malo čudno osim ako vam namjere nisu drukerskog tipa.
[/quote]

”Ove godine sve kompanije s kojima radimo u Bosni prepolovile su ili zatvorile proizvodnju. Aluminij Mostar radi sa 60 posto kapaciteta, zenička Željezara sa 50, proizvodnja koksa je na minimumu, Dalmacijacement je privremeno zatvorio sve tri tvornice. Promet nam je u prva dva mjeseca pao za 25 do 30 posto.”

Nemam razloga drukat prema dolje, jer imam Luku u portfelju, pad prometa je samo trenutna realnost, vrijednost Luke je neupitna.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

Neki zatvorili pogone,neki na minimumu a ostali prepolovili!
kako onda luka ima pad od 25-30?

Kad je dobar vjetar i purani lete!

New Report

Close