što se tiče moga pravopisa ovo je forum pa se u skladu s tim ja i ponašam
-ponovno iznosite neistine da je bilo i po tri dana da u luci nije bilo broda isto kao što ste neki dan rekli da su ono stare slike??????????????????
-moram primjetiti da se koristite literaturom koja nije prikladna vama i koju vi uopće ne razumijete već se želiti pokazati veliki iako ste vjerovatno zaigrani dječarac koji je zamjenio kladionicu i burzu
-cijena luke je bila 6700 ali sa najavom dokapitalizacije tako kada nešto iznosite iznesite cijelu istinu a ne pola
-nije nikakvo čudo što nam se ovo događa sa burzom kada su mnogi zamjenili burzu sa kladionicom
-pa bar u pločame ne nedostaje kladionica
-isteklo mi je radno vrijeme pa moram kući
bog
@sestra bernardica
Točno je da je cjena rasla na krilima najavljene dokapitalizacije ali je isto tako točno da se dokap nije dogodio zbog prekratke koncesije (do 2017).I ljepo je objašnjeno da najprije treba produžiti koncesiju radi sigurnosti ulagača i nakon toga IDE dokap.Od onda je sve palo cca.60% što znači da bi sad brat bratu cjena od 3000kn.bila najnormalnija stvar.Ove pevecove cjene neće potrajati…
Ps. strani analitičari su preporučali kupnju adrsisa na 560 i podravke na 500…. [rolleyes]
slažem se da je fer cijena cca 3000,00 trenutno,ali rekao sam da je burza korak ispred gospodarstva..ovdje su svi ubjeđeni da će lkpc biti i 15,000,00 kuna,međutim,realnost je nešto sasvim drugo…situacija je još prilično nestabilna i neizvjesnost traje,pa bih ja s obzirom na rizik,trenutno dao za nju cca 1200-1400 kn,razigrani dječačić sigurno jesam,pa ne bi imao dvoje djece da nisam….
bernada,di ste vi gospođo išli u školu?morate popraviti pravopis,i ako se želite baviti dionicama,rekao sam vam da pročitate par knjiga,ili počmite sa freudom..lkpc je rasla sa 400 na 6700 a da u međuvremenu i po 3 dana nije bilo ni jednog broda u luci.kako to objasniti?pa lijepo,rekao sam vam da je burza ispred gospodarstva,godinu,dvije..vidjet ćete iduće godine koliko će brodova doći u luku…lkpc će biti odlična dionica za budućnost,dugoročno..ali,dugoročno smo svi mi mrtvi..
Alt , ohladi malo, sve što je Bernarda rekla je na mjestu, ne znam zašto si se ti uživio u ulogu velikog znalca oko Luke Ploče, ne stoji ti to. Ti si očito trejder, a gospođa potencijalni investitor pa je svaki suvisao razgovor s njezine strane prema tebi njezin gubitak vremena. Ajd napiši neki konstruktivni post o Luci temeljen na podacima, a ne samo što bacaš neke dječačke pošalice.
luka ploče ima strateški vrlo važan položaj u ovom dijelu europe.veliki dio njezinog trenutnog poslovanja odnosi se na bih,otvaranjem koridora 5c i jadransko jonske transverzale,stvaraju su uvjeti da se poslovi prošire na šire područje balkana i srednje europe.luka ploče je trenutno državna firma,međutim,država se do ulaska eu mora odreći cca 35% dionica.lkpc je na meti rusa,ali i bosanci bi je rado vidjeli kao svoju zonu.trenutni kapaciteti lkpc jedva da zadovoljavaju trenutnu potražnju za robama i uslugama.zato se lkpc širi,i grade se novi terminali za kontejnerski promet i za rasute terete.veliki potencijal lkpc nije upitan,upitno je samo kada će se ta perspektiva manifestirati kroz određeni terminski period.tko ima dobre živce,može dobro na njoj zaraditi,pogotovo ako je uzme u razmaku od 1000-1500 kn,i bude strpljiv..trenutno otkazivanje nekih poslova i brodarska kriza,vjerovatno su već ugrađeni u cijenu…moje je mišljenje da lkpc trenutno vrijedi cca 3000,00..autor ovog članka trenutno ne posjeduje dionice lkpc,ovaj teks nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica lkpc…
Kada pričamo o padu potražnje za robom na svjetskoj razini(čelik, benzin, automobilska industrija, maloprodajni artikli, itd.), stagnaciji, recesiji, financijskoj i svakoj ostaloj krizi koja se događa oko nas, istina je da sve to naravno utječe i na Luku Ploče.
Ali jedna bitna razlika Luke u odnosu na ostale poslovne subjekte u RH je to da su Ploče u zadnjih par godina imale rast prometa kakav su imale, isključivo iz razloga jer nije bilo fizički mjesta da se primi više tereta od onog koji je prekrcan. U svemu tome je svjesno odbijeno puno posla(čitaj tereta) odnosno napravljena je selekcija kupaca, a da su kapaciteti bili i 2-3 puta veći uz kvalitetno uređenu lučku infrastrukturu mislim da bi opet imali popunjene kapacitete.
Pa tako gledajući najcrnji scenarij svjetske ekonomije i pad robne razmjene od npr. 50%, nama to opet uzimajući u obzir popunjenost kapaciteta ne bi ništa promijenilo jer bi i dalje bili puni robe ko šipak!
Pa tako gledajući najcrnji scenarij svjetske ekonomije i pad robne razmjene od npr. 50%, nama to opet uzimajući u obzir popunjenost kapaciteta ne bi ništa promijenilo jer bi i dalje bili puni robe ko šipak!
Ne možeš tako gledati jer ti uspoređuješ stanje koje je bilo PRIJE, tj. kada je vladala ogromna potražnja za robom i sirovinama pa si mogao birati koga ćeš uzeti za klijenta, a koga odbiti.
Na žalost, stanje svjetskog gospodarstva je katastrofalno, najgore od velike krize 1929. i uskoro će se luke boriti za svakog klijenta koji želi prekrcati robu, ali klijenata će biti sve manje, neke će otići u debele minuse!
Ljudima plaće padaju, dijele se otkazi na sve strane, firme stavljaju ključ u bravu, banke propadaju, brodari jedva pokrivaju troškove broda i posade tj. rade bez zarade itd. Cijena nafte strahovito je pala jer pada potražnja, gospodarske aktivnosti gase se diljem svijeta!
Pričati sada o tome da je pola klijenata bilo odbijeno, pa će sad oni doći kao nazad kad su neki odustali je iracionalno jer ti klijeneti više ne posluju, propali su ili upravo propadaju! Banke ne daju garancije za terete jer i same propadaju, tijekovi novca stali su! Poanta je da će nam za izvlačenje iz ovog s(r)tanja trebati godine!
Nije ovo nikakav druk, i sam imam LKPC, ali budimo svjesni situacije u kojoj se nalazimo i dužine oporavka koji će tek uslijediti u godinama koje dolaze.
@gismund
Poslije čitanja tvog posta uplašio sam se da sam možda več mrtav a da to i neznam [lol] Znaš da ni vrag nije toliko crn kakvog ga crtaju.Pa po tebi je svjet propao načisto.Uhh….još se tresem.Znači brodovi neće voziti a zato su stvoreni,banke neće kreditirati a to je jedini smisao njihovog postojanja,firme će sve propasti…..E pa neće.Sve će se to događati kao i do sad samo 5% manje.A Luki Ploče 5% ne znači ništa,možda će manje mušterija morati otkazati.Do sad nisu stigli svima udovoljiti a neće ni u buduče.Luke su sada i uvjek su bile uska grla a bit će i u budučnosti.Koliko se samo brodova izgradilo poslednjih godina a koliko luka??? Ejesu te napumpali ovi mediji.Uf.
Nafte se prodaje svaki dan isto jer se cjena prilagođava potražnji a ne obratno.A to što neke banke propadaju i neke firme,pa vrijeme je,usmrdjele su.Zar ne misliš da su krize režirane svakih tolko??Da se opljačka naivnu raju,da se masoni nakrcaju??Već stolječima tako u krug.
…Sve će se to događati kao i do sad samo 5% manje.A Luki Ploče 5% ne znači ništa,možda će manje mušterija morati otkazati.
5% manje kažeš? [lol] [lol] [lol]
dobro vam gismo kaže iako prepjesnički piše… grda vremena su pred nama, ne samo za LKPC već za sve burze i dionice… majstori igre spremaju bull trapove idući tjedan da se iskrcaju prije nego voda dođe do grla…iskoristite to
Vidim da se katastrofičatri gomilaju na ovom topicu. Ili su to oni očajnici šta se nisu uspjeli nakrcati dionicama na razinama od 1300 kn. Mislim da njihove prognoze nemaju temelja, već su isključivo plod njihove frustracije. Kod nas u Dalmaciji bi rekli "šta se babi tilo, to joj se i snilo".
Kolege prije mene su naveli sve moguće argumente koji pokazuju da je cijena dionice LP u ovom trenutku daleko od razina na kojima bi trebale biti. Čak se i alt slaže da je realna cijena dionice LP oko 3000 kn. Alt isto tako kaže "rekao sam da je burza korak ispred gospodarstva". Ovo je važno!
Tu ne mogu da ne citiram Murphyja kojeg se često spominje ovdje. A on kaže:
"Tri su pretpostavke na kojima se temelji tehnički pristup:
1. Tržišna kretanja uzimaju u obzir sve dostupne informacije
2. Cijene slijede trendove
3. Povijest se ponavlja"
"Sve što potencijalno može utjecati na cijenu – fundamentalno, politički, psihološki ili na bilo koji drugi način, već se odražava u tržišnoj cijeni."
Kastastrofičari, jel sad jasnije, SVE loše vijesti, koje uključuju i 2009. godinu su već uključene u cijenu dionica. Dokaz tome je jučerašnji rast svih indexa u Americi.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=24591e3e-1870-48c2-95cc-964e3ab7dc58&open=sec
Uostalom i Buffet kaže: "Budu li cijene i dalje ovako atraktivne, moja imovina koja nije u Berkshireu sastojat će se 100 posto od američkih dionica"
Niže od ovoga možemo samo uz objavu 3. svjetskog rata. Kriza iz 1929. je mjerilo svih ostalih kriza koje su se dogodile nakon toga. Nikad pad vrijednosti dionica (pad vrijednosti tržišne kapitalizacije) u jednom periodu nakon 1929. nije bila niža od one 1929. Sad smo blizu toga. A povijest se ponavlja!
A za Lijepu Našu nema straha, samo budala može misliti da je kriza stigla ili će stići do nas.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/29205/Default.aspx
…Sve će se to događati kao i do sad samo 5% manje.A Luki Ploče 5% ne znači ništa,možda će manje mušterija morati otkazati.
5% manje kažeš? [lol] [lol] [lol]
dobro vam gismo kaže iako prepjesnički piše… grda vremena su pred nama, ne samo za LKPC već za sve burze i dionice… majstori igre spremaju bull trapove idući tjedan da se iskrcaju prije nego voda dođe do grla…iskoristite to
[/quote]
Ovaj je stvarno jadan kad sam sebe ocjenjuje.
Pa tako gledajući najcrnji scenarij svjetske ekonomije i pad robne razmjene od npr. 50%, nama to opet uzimajući u obzir popunjenost kapaciteta ne bi ništa promijenilo jer bi i dalje bili puni robe ko šipak!
Ne možeš tako gledati jer ti uspoređuješ stanje koje je bilo PRIJE, tj. kada je vladala ogromna potražnja za robom i sirovinama pa si mogao birati koga ćeš uzeti za klijenta, a koga odbiti.
Na žalost, stanje svjetskog gospodarstva je katastrofalno, najgore od velike krize 1929. i uskoro će se luke boriti za svakog klijenta koji želi prekrcati robu, ali klijenata će biti sve manje, neke će otići u debele minuse!
Ljudima plaće padaju, dijele se otkazi na sve strane, firme stavljaju ključ u bravu, banke propadaju, brodari jedva pokrivaju troškove broda i posade tj. rade bez zarade itd. Cijena nafte strahovito je pala jer pada potražnja, gospodarske aktivnosti gase se diljem svijeta!
Pričati sada o tome da je pola klijenata bilo odbijeno, pa će sad oni doći kao nazad kad su neki odustali je iracionalno jer ti klijeneti više ne posluju, propali su ili upravo propadaju! Banke ne daju garancije za terete jer i same propadaju, tijekovi novca stali su! Poanta je da će nam za izvlačenje iz ovog s(r)tanja trebati godine!
Nije ovo nikakav druk, i sam imam LKPC, ali budimo svjesni situacije u kojoj se nalazimo i dužine oporavka koji će tek uslijediti u godinama koje dolaze.
[/quote]
Što se tiče Gismundovog posta, slažem se da situacija u svijetu uopće nije dobra i da će sigurno trebati određeno vrijeme za oporavak od trenutne krize.
Međutim, navodi u tom postu vezano za Luku Ploče uopće nisu točni jer njen monopolistički položaj i cijena koju može ponuditi za transport robe je na svu sreću takva da u bilo kojem trenutku može ponovo vratiti klijente koje je prethodno odbila ili nije mogla garantirati prekrcaj količina koje su bile tražene.
Početkom 2008.godine u razgovoru s jednim od vodećih ljudi Luke Ploče dana mi je informacija da dio velikih kupaca koji su bili odbijeni zbog nedostatka prekrcajnog prostora, su u tom trenutku ti isti kupci za drugi alternativni način transporta plaćali i preko 20-30% skuplji prijevoz robe. Govoreći teoretski, u bilo kojem trenutku da Luki Ploče padne promet i da ima slobodnog mjesta, ona bez problema opet može ponuditi identičnu cijenu koju bi ponudila u normalnim uvjetima na tržištu, a da pritom nema razloga da dođe do nedostatka tereta ili da se zbog globalnog smanjenja robne razmjene smanji nominalna cijena koja se naplaćuje za prekrcaj u Pločama.
I Gismunde, kad u ekonomskom svijetu negdje plaćaš skuplji transport 20-30% koji usto i vremenski duže traje, za sekundu ćeš opet ići na jeftiniju i bržu varijantu samo ako bude moguća.
Kao što je bila situacija do sada, KLIJENTI SU TI KOJI ĆE SE BORITI ZA USLUGE LKPC, A NIKAKO NEĆE BITI OBRATNO!
A rekordi u prekrcaju će se opet postavljati i iduće godine. Npr., da bude zanimljivije možemo ovdje za to dogovoriti i jednu javnu okladu?
objektivno gledajući,uglavnom su svi rizici uključeni u cijenu,pa stoga,nema razloga za daljnji pad cijene dionice,s druge strane,nema mjesta ni za rast cijene trenutnoi,jer je stanje u svjetskom gospodarstvu očajno,i dalje postoji mogućnost raspada cijelog financijskog sustava,pitanje je kako će svijet prihvatiti crnca kao vođu,hrvatska ne može izdržati krizu,ako kriza potraje više od 2 godine,dakle,kad rezimiram,sve negativne vijesti su ugrađene u cijenu dionice,međutim,budućnost je i dalje neizvjesna,i stoga nema razloga ni za rast cijene dionice,ako se ukažu prvi znakovi pobošanja gospodarstva,dionica će ići gore,ali mislim da je za to još prerano,i to je jedan od razloga zašto još nisam uzeo lkpc,ali imam namjeru..ili se mislim između nje i ingr…uglavnom ne treba srljati i žuriti…