LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Očito je nešto.

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

my,


Ima tu jedan podatak koji me jako zbunjuje:
Ravnatelj Uprave pomorskog prometa Mario Babić otkrio je da se koncesija produžuje na tako dugi rok temeljem ulaganja u infrastrukturu u koju je Luka Ploče, kaže babić, uložila 140 milijuna eura.

Luka Ploče je uložila 140 milijuna eura.[/i]
Pa to je milijarda kuna!!!
Od kuda LP tolki novci, pa u dokapitalizaciji je trebalo Temeljni kapital povećati ulozima u novcu u iznosu od 125.000.000,00kuna i to izdavanjem 312.500 novih redovnih dionica na ime, serije A, pojedinačne nominalne vrijednosti od 400,00 kuna.
Možda se neko od sugovornika zeznuo pa je umjesto kuna rekao euro, ali opet je to iznos koji je veči od iznosa koji bi bio prikupljen u propaloj dokapitakizaciji pa se pitam, pod uvjetom da je podatak točan, od kuda, od koga i pod kojim uvjetima L.P.d.d. tih 140 milijuna nečega jer ako imaju investitora onda im dokapitalizacija ne treba!

Također je moguče da je novinar ili ovaj drugi pobrkao Luku Ploče i Lučku upravu Ploče jer
infrastruktura i terminali de grade sredstvima Svj. banke, a nositelj toga kredita je Lučka uprava i RH a ne Luka ploče d.d.
Također L.U. treba vračati taj kredit iz sredstava koja će se prikupiti iz koncesije.

U svakom slučaju ovaj članak je izrazito netransparentan jer nije dao nikakve nove podatke(osim još jednog političkog obečanja koje se čak ni ne može provjeriti)a još k tome su navedeni netočni podatci !


Čestitam na osvrtu, očito da je sam članak pisan s nekom skrivenom namjerom, zašto baš tada, i to u onom čoškiću Poslovnog i nigdje drugdje….
[/quote]

Doć će i njima USKOK kad tad !Samo se nadam da neće proć lišo kako što svi prohode u zadnje vrima

ili pukovnik ili pokojnik[color=blue][/color]

NE MOGU DOC NA RED OD ARAPA!!!
HA HA HE HE

Štopaju, štopaju cijenu, vani indeksi razaraju

FTSE +7,2% [thumbsup]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!


NE MOGU DOC NA RED OD ARAPA!!!
HA HA HE HE

Dobra im je fora, baš me zanima kada DINAMO budu prodavali, tko će onda doći?

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

TORCIDA ĆE KUPIT DIONICE DINAMA [yawn]

!
[/quote]
Čestitam na osvrtu, očito da je sam članak pisan s nekom skrivenom namjerom, zašto baš tada, i to u onom čoškiću Poslovnog i nigdje drugdje….
[/quote]
Evo vidim da ovdje svatko i svašta piše bez da prije malo provjeri neke činjenice pa evo ja ću nastojati ukratko objasniti situaciju oko LKPC.

Ovaj članak što je izašao u poslovnome moram priznati da je šlampav, traljav i da oslikava naše novinarstvo i novinare koji se bave ekonomijom a novinar je možda sada među ovima što su u policiji jer prema svemu napisanome mjesto mu je otprilike tamo ali nećemo više o njemu sada ćemo prijeći na stvar oko LKPC.

LKPC je dobila koncesiju na 40 godina ta vijest još nije službeno objavljena ali i onaj smetlar u Luci zna da je taj podatak 100% tačan.
Podatak da je LKPC uložila 140 milione eura je potpuno netočan iz dva razloga a to su:
1. LKPC nije imale gdje te novce investirati jer terminali u koje bi ona te novce trebala investirati još nisu gotovi a biti će tek u 2009 godini i da odmah kažem da će to biti jedan od najsavremenijih kontenjerskih terminala u Europi a drugi terminal je za rasute terete on bi trebao biti gotov nešto kasnije ali u 2009 sigurno ne ali njima i nije problem sa terminalom za rasute terete jer obala 5 je u dosta dobrom stanju kompletno je renovirana prije desetak godina tako da takva može izdržati narednih 40 godina bez ikakvih preinaka i ulaganja jedino je malo problem što kapacitet ne zadovoljava baš potrebe tako da se teret mora odvoziti i skladištiti na drugim mjestima što stvara dodatne troškovo i zato će se ići u izgradnju obale 6 koja će imati gaz da će moći uplovljavati i najveći brodovi a i kapacitet skladištenja će biti puno veći a treba napomenuti da će se ujedno riješiti i neki ekološki problemi koje stvara obala 5 jer prašina dolazi u grad pa se neke ekološke udruge bune dok će ova obala 6 biti puno dalje i neće postojati mogućnost prašine u gradu.
2. LKPC nema te novce i nije ih mogla uložiti naravno kada ih nema do novaca nekako treba doći e sada se tu otvara ono pitanje kako doći do novaca, kap.Pavlović je na skupštini rekao da oni i dalje zagovaraju model dokapa jer bi se tako novci najbrže skupili i nema nikakvih zavrzlama oko garancije koje traže banke a budući LKPC i nema neku preveliku imovinu onda to postaje još veći problem tako da ovaj model sa dokapom izgleda najrealnije.

Vlasnik terminala je Lučka uprava da objasnimo svima koji to još neznaju a i ovome novinaru oni su ti koji trenutno ulažu u izgradnju terminala naravno da su to novci Svjetske banke koja je spremna financirati ovaj projekat.

Do nedavno je postojala mogućnost da LKPC do novaca dođe prodajom svoje dvije tvrtke kćeri i to Luka ploče gradnja i Tekući terminali ali od toga neće biti ništa jer je LKPC potpisala ugovor o povećanju kapaciteta na tekućem terminalu sa jednom Bosanskom tvrtkom u omjeru 50:50 tako da ta mogućnost otpada a takva mogućnost bi bila totalna glupos jer prodavati nešto što posluje jako dobro je glupost.

Evo to bi bilo otprilike to vjerovatno sam toga dosta ispustio ali nastojaću to ispraviti ubuduće.

Ovih dana ako uhvatim vremene otići ću na lice mjesti i staviti par fotografija da vidite da radovi teku
sa malo zakašnjenja ali sada je kao pojačanje našem Konstruktoru došla tvrtka iz Italije pa se svi nadaju da bi sve to trebalo biti u roku.

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Kako je meni čaša uvijek napola prazna moram sa vama podijelit neka razmišljanja.

Šteta što nam se blokada nije dogodila puno prije tijekom dana. Ko zna na koliko i sad bili [undecid]

Ali unatoč tome [thumbsup]

"Operator! Give me the number for 911! " - Homer Simpson

Evo malo usporedbi sa konkurencijom

Oznaka P/E P/BV P/Sales ROA % ROE %
LKPC Transport 24,87 3,18 3,42 13,30 12,78

LKRI Transport 160,05 2,69 4,51 2,03 1,68

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Pozdrav svim forumašima koji prate situaciju oko naše Luke!!!
Novi sam član,i konačno sam se odlučio uključit u raspravu…zasad iz prikrajka i sramežljivo…ali,polako,bit će vrimena!
LPC rules!!!
[thumbsup]

Ekolozi seru kao i obično ali ovo je ono o čemu sam vam ja pričao, što znači da prodaja terminala za tekuće terete ne dolazi u obzir da bi se namakli novci za opremu za kontenjerski terminal.

Vaš link

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????

Ova lučica je toliko podcijenjena da je to nenormalno, kada se sjetim onih lupanja po prodaji na 5500 kuna, nevjerovati, sada kada je 2500 kuna stvarno sam bez teksta. Brat bratu, sestra sestri, a gdje je malo braco? [thumbsup]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

New Report

Close