da mi je znati šta je putin šapnuo mesiću,a tek gadafi?navodno da i neki šeik ovdje misli napraviti tzv terminal za ukapni plin,..uglavnom nešto se gadno šuška,a siguran sam da će se na ovom prostoru napraviti spektakularni zahvati koji su imaginarni za hrvatsku,kažem vam,sve je u rukama uprave,ali tko bude strpljiv sa lkpc,trljat će ruke,samo treba vremena,naši investitori su tromi,ali sve će sjesti na svoje,kad-tad..
O ovome vam ja cijelo vrijeme pišem!
Nema šanse da teminali za tekuće terete ostanu pod L.P.dd!
Nafta je danas doslovce crno zlato, i koliko god Pavlović želi održati cjelovitost L.P.dd neće moći jer on je tek potrošni pijun u cjeloj ovoj igri, i ako želi koncesiju nad novim terminalima mora malo trgovati, a od te trgovine svi osim malih dioničara imaju višestruke koristi od kojih je najbitnija ta da L.P.dd dobije sredstva za opremanje terminala , (dokap otpada) a država ne mora potrošiti ni lipe, niti ustupati dionice radnicima kao što su obečali u slučaju dokapitalizacije!
Druga verzija je da će država ili netko tko je zastupa dobiti ponudu koju neće moči odbiti, i jednostavno ne produžiti koncesiju LPT koja istiće za 2 god. a tada L.P.dd gubi veliki novac koji trenutno može zaraditi prodajom prava, uz blagoslov države.
Ne kažem da će tako biti ali kuha se u tom smjeru
http://www.slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/6884/Default.aspx evo gosp JEFF malo se nacitajte
http://www.slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/6884/Default.aspx evo gosp JEFF malo se nacitajte
Več jesam, a evo i vama kolega:
Vaš link
Kupnjom hrvatske naftne tvrtke Europa Mil, ruski naftni gigant Lukoil najavio je svoj dolazak na hrvatsko naftno tržište. Ruska tvrtka u našoj zemlji već ima osam tisuća četvornih metara skladišnog prostora u Luci Vukovar, pet lokacija u Hrvatskoj na kojima je moguće graditi benzinske crpke i devet benzinskih crpki. Lukoil u Luci Ploče već plasira robu preko oba terminala za tekuće terete (LPT-a i NTF-a) za potrebe tržišta BiH, a ono što je sasvim izvjesno je da će Lukoil u sljedećem razdoblju pokušati dobiti koncesiju od Lučke uprave za gradnju svog terminala u Luci Ploče
Treba napomenuti kako je državnim, županijskim i gradskim prostornim planom u pločanskoj luci određena izgradnja terminala za tekuće terete, a tome su se žestoko usprotivile ekološke udruge među kojima je najglasnija bila Lijepa naša na čelu s predsjednicom Anom Musom. Smatrajući da je navedeni terminal velika opasnost i za održivi razvoj u dolini Neretve te za sigurnost stanovništva, oni su Gradskom vijeću Ploča uputili zahtjev za raspisivanjem referenduma. U obrazloženju navode kako ne postoji kumulativna Studija utjecaja na okoliš „iz koje bi se moglo iščitati što nas čeka nakon planirane izgradnje triju terminala“.
– Nisu uzeti u obzir česti potresi, u Studiji nisu obrađene moguće rizične situacije havarije tankera, nisu predviđene diverzije, ratne opasnosti od bombardiranja, stručnjaci iz područja zaštite okoliša nisu uključeni u radni tim. Doticajna zona planirane gradnje je Ramsarsko područje i budući Park prirode Delta Neretve koji bi trebali jamčiti održivi razvoj, a u ovakvoj situaciji apsolutno ga neće biti. Nije jasno kako se neka rijeka ili kanal mogu birokratski prepoloviti. Kemikalije koje se planiraju skladištiti na terminalu radikalno dižu rizik na ovom prostoru. Mora se utvrditi postojeće stanje (onečišćenje) zraka, a mi ćemo sigurno pratiti koje će se vrijeme uzeti kao nulto stanje. Evidentan je nedostatak pokazatelja dnevnog provoza kroz Neretvu te utjecaj buke. Obzirom da se na terminalu planiraju i skladišta za najrazličitije opasne, otrovne i zapaljive kemikalije, nigdje se u Studiji ne vidi tko će biti vlasnik, ili možda više raznih vlasnika, te hoće li kemikalije u tim skladištima biti samo u provozu, što opet dovodi do zaključka da se podaci skrivaju od građana
Zadovoljni?
MISLIM DA POSTOJI MEĐUNARODNI UGOVOR SA SVJETSKOM BANKOM i Lučkom upravom o kreditiranju U KOJI JE UKLJUČENA I Luka Ploče d.d.
taj projek odavno postoji, koncesija ide sigurno Luci Ploče dd jer je uvijet za kreditiranje Lučke uprave, piše u ugovoru, smanjenje udjela države u Luka Ploče dd – kako bi ona osigurala sredstva za infrastrukturu( dakle ugovor je potpisan između Svjetske banke, države i Lučke uprave ali u ugovoru se spominje i uvijet vezan za Luku Ploče dd)
taj projek odavno postoji, koncesija ide sigurno Luci Ploče dd jer je uvijet za kreditiranje Lučke uprave, piše u ugovoru, smanjenje udjela države u Luka Ploče dd – kako bi ona osigurala sredstva za infrastrukturu( dakle ugovor je potpisan između Svjetske banke, države i Lučke uprave ali u ugovoru se spominje i uvijet vezan za Luku Ploče dd)
Kolega, terminal za tekući teret nije predmet kredita Svj banke niti aktualne dodjele koncesije!
Projekt se sastoji od sljedećih dijelova:
A. Razvoj infrastrukture luke Ploče
(1) izgradnja terminala za rasute terete;
(2) izgradnja kontejnerskog/višenamjenskog terminala;
(3) izgradnja/obnova cestovne/željezničke/energetske infrastrukture na području luke i izgradnja ulaznih lučkih objekata.
dobro znači za ovo što si naveo gore je koncesija sigurna, ili?
Mislim da je 100% sigurna!
Pitanje je samo kada će biti, jer zakon o JPP i koncesijama tek sada ide u vladu pa onda u sabor.
Moguće je da se taj zakon neće čekati pa će biti i prije
blade:
”
dobro znači za ovo što si naveo gore je koncesija sigurna, ili?
”
Mislim da je 100% sigurna!
Pitanje je samo kada će biti, jer zakon o JPP i koncesijama tek sada ide u vladu pa onda u sabor.
Moguće je da se taj zakon neće čekati pa će biti i prije
Pa što te onda mući, to je sasvim dovoljno i s tim lkpc ima osiguranu budućnost.
I za te terminale im treba infrastruktura, mislim na Luku Ploče d.d., pa neća im lučka uprava kupovat dizalice, tako da im trebaju pare iz dokapitalizacije.
Ako lučka uprava i da koncesiju Lukoil-u za tekući terminal sigurno neće te novce dat Luki Ploče d.d. za dizalice.
Nije mi jasno na koji način misliš da Pavlović može trgovati da dobije koncesiju za taj terminal kad koncesiju daje Lučka uprava.
Po mojem čim se dobije koncesija za terminale koji se financiraju od strane Svjetske banke ide dokapitalizacija, terminal za tekući teret je druga priča i eventualno se može dogoditi da za njega koncesiju ne dobije LKPC( iako sumnjam u to), sve ostalo ide po planu i odvija se po uvijetima koje je dala Svijetska banka uz jamstvo RH.
Što kažete na ovo ???
“Novi Zakon o tržištu kapitala (ZTK) donosi velike promjene ”
“Na primjer, već kod promjene vlasničke strukture od 5 posto dionica s pravom glasa uvrštena će društva morati promptno izvještavati). A s obzirom na dosadašnju praksu, valja napomenuti i da dokapitalizacije privatnim ponudama kakve su bile omiljene kod dijela javnih dioničkih društava više neće biti moguće. ”
pitanje je kako to tumačiti u odnosu na LP i na njene dioničare..i tamo je prijedlog dokapa bio privatnom ponudom postojećim dioničarima??
Da li će se nešto promijeniti u modelu dokapa..da li će možda biti javni i po kojoj cijeni?? (da li bi jedina varijanta u kojoj ne bi bili oštećeni postojeći dioničari bi bila po tržišnoj cijeni ?? )