po danasnjoj kupovini se vidi da je blizu vjest a netko uvjek zna unaprjed neke stvari
Mislim da još nema vijesti jer obično kad procuri ide cijena lagano,skoro neprimjetno ali ipak uporno gore.Oprezno to rade, da mi ostali ne skužimo odmah.A za danas se nebi moglo reči da je “krenulo”ali uskoro hoće.Onda će nam oni koji nemaju LKPC malo i zavidjeti.Kostolany kaže da jedino što je gore od toga da ti dionica pada je to da nekome drugome raste[thumbsup]
po danasnjoj kupovini se vidi da je blizu vjest a netko uvjek zna unaprjed neke stvari
sve je to uredu ali mene zanima tko onda prodaje ovako nisko,jer netko treba prodavat da bi drugi kupovali.Sve se bojim da to nebude dobro završilo.
jomiii:
”
po danasnjoj kupovini se vidi da je blizu vjest a netko uvjek zna unaprjed neke stvari
”
sve je to uredu ali mene zanima tko onda prodaje ovako nisko,jer netko treba prodavat da bi drugi kupovali.Sve se bojim da to nebude dobro završilo.
Prodaju oni koji nemaju vremena čekati, a takvih je očito dosta. Pritisak na isplate udjela iz fondova je velik, a tu su i marginaši. Pretpostavljam da su upravo marginaši najviše srušili neke dionice. Čekali su zadnji tren ne bi li se izvukli i zakopali se još dublje. Sigurno mnogima nije ugodno tu je puno tragičnih priča s vječnom temom: ljudska pohlepa. Kupaca ne manjka ali još uvijek nemaju puno razloga za skidanje s ponude. Ne vjerujem da bu to dugo. Opet će se uključiti u priču pohlepa, ovaj put onih koji su mislili kako mogu kupovati i jeftinije.
nema gore BOLI kad investitor izadje a ta dionica ode u nebesa vrapci na grani znaju da ce bi dokapitalizacija ali neko kaze odo izac pa cu se vratit neko kaze ko zna kad ce a neko kaze čekacu a ja kazem sam sebi da firma vrjedi i bez te dokapitalizacije pa kad bude a bice onda cu bit jos veseliji. Jer ovde je buducnost ovde nema nastimani poslova brod se mora istovarit a infrastruktura se na veliko radi a luka je na veoma dobroj lokaciji tu je akobogda i koridor Vc i na kraju POZDRAV DIONIĆARIMA ——————-VJERNIM znam da je neko placo i 5000 i 6000 ali STRPLJEN SPAŠEN.[smiley]
Znam da sad mnogi lutaju forumima tražeći tračak optimizma. Evo, na našoj Luci dvojica s popisa prvih deset dioničara marljivo skupljaju, a nije im bilo skupo ni na 6000. Nakon kiše dolazi…, a ove godine će ljeto biti jako vruće, ne samo zbog globalnog zatopljenja. Nema straha, pozdrav uz meni najdraži smajlić [cool].
Uzeo i ja u petak LKPC. Na 5000-6000 je doista bila preskupa obzirom na fundamente, ali ova cijena (oko 3000) je sasvim OK obzirom na pozitivne događaje koji se ovdje uskoro očekuju.
IGH ĆE GRADITI AUTOCESTE KROZ BIH Ispis
autoput.jpg
Otvaranje 200 novih radnih mjesta i gradnja autoceste na koridoru 5C strateški su planovi Instituta za građevinarstvo Hrvatske (IGH) koje, po tvrdnjama njegova direktora Jure Radića, na graditeljskom tržištu …
… BiH žele ostvariti u sljedećih godinu dana. Kao početak ozbiljnog ulaska na tržište BiH Institut građevinarstva Hrvatske potpisao je sa sarajevskom tvrtkom IPSA ugovor o osnivanju Instituta građevinarstva Sarajevo-IGS.
U IGS-u, IPSA će imati 51, a IGH 49 posto vlasničkog udjela. Direktor IGH-a najavio je gradnju zgrade nove tvrtke, a investicija će biti vrijedna pet milijuna eura. Na tržištu Bosne i Hercegovine IGH je prisutan godinama. Dobili smo projekt projektiranja glavnih koridora autocesta, među kojima i autoceste Banja Luka-Doboj kazao je Jure Radić, piše Večernji.
IGS je u prvoj fazi zamišljen kao tvrtka koja će se primarno baviti laboratorijskim ispitivanjima i istraživanjem u području unapređenja građevinskih materijala. BiH je pred početkom realizacije velikih infrastrukturnih projekata, i logično je da naša tvrtka bude dio toga napomenuo je direktor Jure Radić.
Image
Njegova tvrtka prva je iz RH koja je ozbiljno shvatila poruke koje je premijer Ivo Sanader za vrijeme posjeta BiH dao vlastima u Sarajevu. Hrvatska će BiH ponuditi poseban status za korištenje Luke Ploče i status najpovlaštenije nacije, a zauzvrat se očekuje da se na isti način BiH odnosi prema hrvatskim tvrtkama koje će se, kada bude sagrađena autocesta kroz BiH, koristiti autocestom na koridoru 5C kazao je tada hrvatski premijer.
Kad će izgradnja kompletnog, a ne parcijalnog dijela koridora početi, još je neizvjesno. Bude li postojala politička suglasnost, po tvrdnjama ministra prometa i veza BiH Bože Ljubića, izgradnja kompletne autoceste kroz BiH međunarodnim koridorom 5C može biti dovršena 2014. godine. To je tri godine ranije od onoga što se predviđa studijom o izvodivosti projekta. Vijeća ministara BiH, po njegovu prijedlogu, održat će posebnu, tematsku sjednicu, na kojoj će biti nazočni i entitetski ministri prometa.
Da li se ovo više može zvati Crobex??
Možda je primjerenije se pitati da li ovo postaje Grobex??
Moram napisati da sam neki dan prošao zaobilaznicom kroz Ploče (prolaz za lokalno stanovništvo). Zaista sam ostao impresioniran ulaganjem i radom oko luke. Mostovi, viadukti, tuneli, sve ide direktno u luku. Perspektiva luke je više nego odlična, bez obzira na sadašnju situaciju na burzi. Dionica za budućnost, a o dokapitalizacji da ne govorim. Ovi što izlaze će požaliti jer im se cijena može okrenuti u momentu! Nije nagovaranje, ali dobro razmislite! Po meni, strong hold & buy!
netreba nikoga uvjeravat nek svak sam odluci a ja sam jutros odlucijo cekam na 2800 pa ako dodje DOBRO DOSLA
Moram napisati da sam neki dan prošao zaobilaznicom kroz Ploče (prolaz za lokalno stanovništvo). Zaista sam ostao impresioniran ulaganjem i radom oko luke. Mostovi, viadukti, tuneli, sve ide direktno u luku. Perspektiva luke je više nego odlična, bez obzira na sadašnju situaciju na burzi. Dionica za budućnost, a o dokapitalizacji da ne govorim. Ovi što izlaze će požaliti jer im se cijena može okrenuti u momentu! Nije nagovaranje, ali dobro razmislite! Po meni, strong hold & buy!
I ja bi savjetovao buy! Vrijedit će ona puno više ….. Ma 10 mil. tona prometa je sigurka…