LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

večernji.hr–vijesti


golubv: ” Autoput Šestanovac-Ploče bit će završen eventualno 2011 ili nešto kasnije.Razlog??Drugi prioriteti![cry][cry] ” Di si to pročitao daj da i mi vidimo.

večernji.hr–vijesti

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

golubv:

večernji.hr–vijesti
sampras:

golubv: ” Autoput Šestanovac-Ploče bit će završen eventualno 2011 ili nešto kasnije.Razlog??Drugi prioriteti![cry][cry] ” Di si to pročitao daj da i mi vidimo.

Kolega ja na licu mijesta vidim kako radovi napreduju i ovaj članak je samo eto da se nešto napiše.

Svi koji ovih dana idu prema Pločama mogu se uvjeriti da je stanje potpuno drugačije.

Ploče su okupirali bageri i kamioni i drugi strojevi kojih je svaki dan sve više.

večernji.hr–vijesti


SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????


golubv: “Autoput Šestanovac-Ploče bit će završen eventualno 2011 ili nešto kasnije.Razlog??Drugi prioriteti!”
Di si to pročitao daj da i mi vidimo.

Članak od 3.3. o.g., a link je:
http://www.vecernji.hr/newsroom/news/croatia/3026031/index.do [cool]

Shvaćate li sami sebe suviše ozbiljno?

Pozdrav dioničarima! Evo mene natrag nakon dugo vremena sa par prijedloga.
Ovih dana bi se trebala rješavati naša sudbina sa ovom dionicom pa ne bi trebalo to propustiti i u tomu ne sudjelovati. Jedino je problem naći vremena za to kojega nitko od nas nema na pretek.

1. Dogovoriti sastanak u Zagrebu i na njemu osnovati (još jednu) Udrugu dioničara Luke Ploče.
To zahtjeva najveći angažman i dosta vremena. Ja bih se toga primio, jasno uz vašu pomoć.
Imam primjerak statuta INE (www.malidionicari-ina.hr) i Arenaturista (www.udap.hr).
2. Potpisati i poslati pristupnice u Udrugu, imam primjerak pristupnica od INE
3. Ne čekajući upis u registar, sakupljati punomoći za zastupanje nekog od nas dioničara na skupštini.
Imam primjerak punomoći Udruge dioničara INE.
4. Sastaviti dopis sa našim zahtjevima, čini mi se da si ti Ravovski prošli put pisao peticiju Hanfi
5. Zadužiti jednoga od nas sa foruma da napravi popis adresa na koje bi poslali te zahtjeve
6. itd… Ajde malo i vi dodajte prijedloge

Po mojoj procjeni ako ovo ozbiljno shvatimo, prema ovim podacima od 15.02.2008, mogli bi skupiti oko 1.700 glasova i biti 6. po snazi dioničari u Luci Ploče.

LUKA PLOČE D.D./REDOVNE DIONICE LKPC-R-A Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 98.780 44,37 Osnovni račun
2. HZMO 37.493 16,84 Zast. račun
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 10.862 4,88 Skrb. račun
4. PBZ D.D. 8.160 3,67 Skrb. račun
5. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 3.070 1,38 Skrb. račun
6. Udruga dioničara Luke Ploče
(6. PBZ D.D. 1.687 0,76 Skrb. račun )

Prije toga mala anketa da vidimo tko je zainteresiran i koliko dionica imamo odnosno ima li smisla sav ovaj trud.
Evo ja startam prvi, Oznaka računa investitora 294489 sa 234 dionice.
(Na poseban popis možemo upisivati i potencijalne članove, naše poznanike, sa približnim brojem dionica i za sada bez oznake investitora)
Tramvajčeva prijateljica 10 dionica
Pozdrav od Tramvajca

Ja sam zainteresiran i apsolutno podrzavam osnivanje udruge. Imam 20 dionica.

I mojih 20 kom.[proud]

mislim da je 68 moj broj, pojma nemam! [lol]

imam 30

na temu auto ceste.
Radim u jodnoj od firmi koja izvodi radove na nekoliko dijelova auto ceste Split – Ploče – Dubrovnik.
Imam uvid u projektnu dokumentaciju, ugovorene poslove i rokove izrade.
Stanje je sljedeće.

– Split – Šestanovac (u prometu od lipnja 2007 godine)
– Šestanovac – Zagvozd (radovi u tijeku, rok izrade prosinac 2008. godine, 100%)
– Zagvozd – Ravča ( radovi u tijeku , rok izrade prosinac 2008. godine, 100%)
– Ravča – Vrgorac – Ploče (najzahtjevnija dionica ovog dijela auto ceste cca 25 km. na dionici 4 tunela i 11 vijadukata. Izrađena je projektna dokumentacija, realni početak radova svibanj 2008. završetak radova «moje mišljenje» lipanj 2010 godine. Radovi kasne zbog promjene prostornog plana i usklađivanja s cestovnim koridorom Vc koji ide «će ići» kroz BiH.
Kraj ove dionice je cca 8 km. prije Ploča. U budučnosti tu se nastavlja za dubrovnik.
– ploče1 – luka ploče, takozvana spojna cesta (brza cesta), starta na predhono spomenutom mjestu te ide prema čvoru čeveljuša i prema luci ploče. Radovi na spomenutoj cesti idu punom parom, što se najbolje može vidjeti na samom čvoru čeveljuša pred pločama. Rok izvršenja lipanj 2009. 100%

Na svim dionicama firma u kojoj radim sudjeluje ili je sudjelovala u izvođenju.
Eto toliko o cesti. Sve informacije možete uzeti kao sigurne 100%, osim četvrto spomenute dionice.
Na četvrtoj dionici također se već zna ivođač, a to je konzorcij nekoliko domačih i stranih firmi (slijedi dogovor među njima te zeleno svjetlo hac-a)
[rolleyes]

Netko rasprodaje LKPC. Sve sto dode na kupnju na3700+ dobije ono sto trazi..

Strpljen, spasen, milijunas. [quote=tenkista] 20. 11. 2008. Tko sada prodaje , taj mora da je za psihijatriju. [/quote]

BiH i Crna Gora planiraju graditi prugu Čapljina-Nikšić
Bosna i Hercegovina i Crna Gora mogle bi sljedećih godinama dobiti izravnu željezničku vezu pokaže li studija izvodivosti opravdanost izgradnje pruge između Čapljine i Nikšića, najavili su danas ministri prometa i komunikacija dvije države Božo Ljubić i Andrija Lompar. Ministri su u Sarajevu potpisali memorandum o zajedničkim aktivnostima na izradi projektno-studijske dokumentacije o izgradnji pruge Čapljina-Nikšić a Lompar je najavio kako bi izgradnja mogla početi 2012. godine. Božo Ljubić je rekao da je riječ o vrlo zahtjevnom projektu pa je potrebno pozorno razmotriti sve aspekte njegove provedbe. “Pruga bi bila duga 169 kilometara i prolazila bi trasom gdje je ranije bila željeznička veza”, kazao je Ljubić dodajući kako je potrebno zemljište već u vlasništvu željezničkih tvrtki BiH odnosno Crne Gore pa ne bi bilo poteškoća ni dodatnih troškova vezanih uz moguću eksproprijaciju. Studija izvodivosti trebala bi biti dovršena u razdoblju od šest mjeseci. Bude li pruga izgrađena, ona će osigurati izravnu željezničku vezu BiH, Crne Gore i Albanije, a već postojećom željezničkom mrežom odnosno pravcem koji vodi od Ploča ka sjeveru te bi tri države bile povezane i s cijelom Europom. (Hina)

Luka Ploče – Čapljina

[thumbsup][thumbsup]

New Report

Close