Crne Gora: U planu pruga Nikšić – Čapljina
Nikšić – U “Željeznici Crne Gore” smatraju da je izgradnja pruge Nikšić – Trebinje, koja je ucrtana u prostorni plan, veoma značajna za Crnu Goru, jer bi, pored pruge ka Srbiji, imala još jednu trasu prema Evropi. Izvršni direktor “Željeznice Crne Gore” Blažo Šaban objasnio je da bi željeznica izgradnjom te pruge mogla da prevozi robu za tri luke – Ploče u Hrvatskoj, Drač u Albaniji i Bar. Pritom, kako je kazao, pruga Nikšić – Podgorica ne bi bila “slijepo crijevo” nego dio međunarodnog saobraćaja.
“Izgradnjom pruge Nikšić – Čapljina dobili bismo mogućnost da se povežemo s lukom Ploče, jer dio robe sa sjevera ne bi morao ići preko BiH i Hrvatske, nego bi se mogao prevoziti preko Srbije i Crne Gore za tu hrvatsku luku”, ocijenio je Šaban. On je saopštio da su “Željeznice FBiH” veoma zainteresovane za izgradnju te pruge jer žele da imaju alternativu luci Ploče.
Šaban je saopštio da je na nivou ministarstava Crne Gore i BiH ocijenjeno da je to opravdana investicija i da u sljedećoj fazi vjerovatno predstoji nacrt određenog sporazuma između država čime bi se definisao akcioni plan o realizaciji te pruge. (Beta)
Bok ljudi.
Bio sam izvan Hrv prošlih par dana pa vidim da se zanimljive rasprave vode o Luci.
Uz produženje koncesije i provedbu dokapitalizacije, najvažnija iduća stvar za Luku Ploče je da država praktički na bilo koji način smanji svoj udjel. U odnosu na sadašnju situaciju i neizvjesnost oko svake odluke koja se treba donijeti, čak i neki lošiji model smanjenja vlasničkog udjela na 20% je nama u principu pozitivan pomak. Kad se dogodi ovo smanjenje na 20%, država neće moći stopirati niti jednu odluku na skupštini koju ćemo mi dioničari htjeti provesti i tu leži velika vrijednost novog omjera vlasništva koji će biti u budućnosti.
Pošto je Ratus bio aktivan i potrudio se da objasni razne modele radničkog dioničarstva koji su još uvijek u razmatranju(klasika u našoj državi, opet ništa konkretno nego sve u oblacima), primjetio sam nešto zanimljivo što bi se teoretski gledano moglo odradit u našu korist. Citat:
“Djelomično se, pak, uprave spominju, no u kontekstu podnošenja zajedničkih ponuda uprave i radnika na javnim natječajima, s tim da ponude mogu dati kao konzorcij ili trgovačko društvo u kojem su oni članovi, a u toj ponudi predviđa se i mogućnost uključenja i vanjskih osoba, ali s manjinskim pravom glasa.”
E sad, kad bi mi imali onu našu udrugu i da nekako imamo zajednički interes sa radnicima(Hrvatski smo državljani, mali dioničari, ne skrivamo se iza skrbničkih računa, itd.) možda bi ugovorno mi mogli biti te “vanjske osobe s manjinskim pravom glasa”. S druge strane, pošto to još ništa nije konačno usuglašeno, moglo bi se vidjet i za kakvu sličnu varijanta koja bi bila povoljna po nas a da dobijemo određeno pravo prvokupa državnog udjela.
Dodatno, za ESOP se spominju kriteriji: minimum 30% radnika, osnivanje novog društva za upravljanje i uplata vrijednosti dionica prije samog preuzimanja, 25% manja vrijednost dionice od fer vrijednosti na tržištu i ako sam dobro shvatio zabrana trgovanja dionicama 5 godina.
Ako je ovo gore sve točno, onda da država pod takvim uvjetima i prebaci veći dio na radnike to ne bi uopće bilo loše.
Vjerojatno ste mislili reći da je netko danas doznao što mi znamo već jaaaaako duuugo.[lol] [lol]
Da pločice puno više vrijede, naravno.[smiley][smiley]
e sad mi žao kaj ih nisam i više ubo nego sam ih ubo!
al to uvijek žalim ko i kad ubodem previše pa padne, klasika! [lol]
Treba biti zadovoljan i treba se znati kontrolirati a to je najteže.
Vau…ovo miriše na proljeće.Izgleda da se opet nešto valja iza brda.Ima netko neki info!!!
[shocked][shocked]
CIJENA KOLIČINA VRIJEME
4.150,00 23 13:17:04
4.150,00 1 13:17:04
4.150,00 5 13:17:04
4.149,98 5 13:17:04
4.149,00 3 13:17:04
4.148,99 5 13:17:04
4.147,00 3 13:17:04
4.140,00 3 13:17:04
4.139,00 3 13:17:04
4.130,00 3 13:17:04
4.125,00 5 13:17:04
4.124,99 2 13:17:04
4.124,95 1 13:17:04
4.120,00 2 13:17:04
4.100,00 4 13:17:04
4.100,00 1 13:17:04
bum…70 kom po asku!
557 kom i 2.237.314,99kn prometa(samo su HT i ATPL jači po prometu)
Ovo nije trejdanje, ovo su insajd. info!!!