Pozdrav raji
Ljudi moji , sve nas boli CRNI PETAK ali analizirajmo malo
– grijeh se može učiniti DJELOM (kupiti dionice i ići u dokapitalizaciju) ili PROPUSTOM
– svi koji se sada grizu što nisu prodali dionice neka se zamisle kako bi se osjećali da je dokap prošao
a oni prodali svoje dionice (vjerujem puno-puno lošije nego sada)
– svaki koji je uzeo (dobru)dionicu koju nije spreman držati bar 5 godina (bez da gleda kako joj se kreće cijena na burzi) – nije za ovog posla
– situacija oko dokapa (ili drugog oblika) koji će omogućiti daljni rast Luke (a time i dionice) mora se dogovoriti u nekom kraćem roku (po meni do ljeta ) budući postoje potpisani rokovi , auto-putovi se grade , nasipa se obala …
– neka mi ovi koji prodaju po 4.000 kn objasne logiku da sada prodaju (kad je cijena dionice nisko) a svakim danom Luka se razvija i dionica treba da ide samo gore
“Nije lisica toliko pametna – koliko je kokoš glupa”
[wink][wink][wink][wink]
ALT333
pozdrav prijatelju , drago mi je da si se vratio , budući da si jedini odlično predvidio ( ili saznao , who care ) situaciju oko dokapa.
Luka Ploče očekuje dobit između 17 i 18 milijuna kuna
Business.hr/Hina
04.02.2008 14:18
Dobit Luke Ploče za 2007. godinu trebala bi se kretati između 17 i 18 milijuna kuna, rekao je direktor te tvrtke Ivan Pavlović, uz napomenu da završni konsolidirani račun za 2007. godinu još nije gotov.
Vezane vijestiZSE uživo: Belišće poraslo 10 posto, na 2,28 kuna do blokade
Ta dobit bila bi veća za 5 do 6 milijuna kuna da nije gubitka na izrazito nepovoljnim tečajnim kretanjima, zbog slabljenja dolara koji je dominantna valuta u lučkom poslovanju, kaže Pavlović.
Dobit Luke Ploče za 2006. godinu iznosila je 9,6 milijuna kuna, njezin rast za 2007. rezultat je značajno povećanih količina prekrcanog tereta.
Ukupne količine prekrcanog tereta u 2007. godini od 4,2 milijuna tona za 32 posto su veće od onih za 2006. godinu, kaže Pavlović.
Najveći udjel imaju rasuti tereti kojih je pretovareno 3,1 milijun tona ili 35 posto više nego 2006. godine. Generalnog tereta pretovareno je 565 tisuća tona (39 posto više), a tekućeg 551 tisuća tona (14 posto više).
Pavlović naglašava i dobre rezultate u kontejnerskom prometu. Tako je prošle godine u Luci Ploče prekrcano 30 tisuća standardnih kontejnerskih jedinica što je, kaže, bez kompjutorizacije tog procesa sjajan rezultat.
Prekretnica bi trebala biti realizacija ugovora s tvrtkom Combis o ugradnji opreme za upravljanje kontejnerskim poslovanjem. Sustav koji je funkcionalan od kraja siječnja, trebao bi omogućiti učinkovitije praćanja i planiranje kontejnerskog prometa.
Najviše robe – između 55 i 60 posto, lani je iz Luke Ploče otišlo prema Bosni i Hercegovini, a najveći dio ostatka prekrcanih količina odnosi se na pretovar s većih na manje brodove i otprema robe u druge hrvatske, talijanske i druge luke.
Luka Ploče, kaže Pavlović, zatvara razdoblje u kojem je važno bilo opstati i ne izgubiti važnost u konkurenciji drugih jadranskih luka.
Slijedi razdoblje razvoja, koji će u naredne dvije godine obilježiti nekoliko važnih projekata i koje bi, prema njegovo ocjeni, bilo lakše realizirati da je odobrena dokapitalizacija Luke.
Prvi kojeg naglašava Pavlović je kupnja nove mobilne dizalice kapaciteta tisuću tona i 30 kontejnerskih jedinica na sat.
Drugi je gradnja kontejnerskog terminala, a treći terminala za rasute terete.
Realizacijom tih triju projekata kapacitet Luke povećao bi se na 10 do 12 milijuna tona prekrcane robe i 100 tisuća standardnih kontejnerskih jedinica godišnje.
Pavlović napominje da je najnovija lučka dizalica u Pločama stara 40, a ‘najmlađem’ skladištu je 30 godina.
Bez modernizacija i povećanje kapaciteta, dodaje, Luka Ploče ne bi mogla opsluživati sve veće brodove, primjerice one duge i do 400 i široke preko 50 metara, koji voze 12 tisuća kontejnerskih jedinica.
Također, kaže Pavlović, pred vratima je povratak nekad najvažnijeg klijenta luke – željezare u Zenici, koja je nekad zauzimala 60 posto njezinih kapaciteta, a sada tek nekoliko postotaka.
Luka Ploče, zaključuje, trenutno posluje u gornjim limitima svojih tehničkih mogućnosti, a realizacija razvojnih planova uvjet je njezine konkurentnosti.
[thumbsup][thumbsup][thumbsup]
zenica je dala glavni impuls dionici,nadam se i sutra da će dionica zabilježiti rast…
zenica je nekad činila 60% prometa a trenutno samo par posto prema izvješću.čini mi se da bu i bez dokapa ovo išlo strelovito
Jedina šansa da se ovdje odradi pravi dobitak je ukopati se i čekati da tobogan opet krene.
Kad čovjek ulazi na višim razinama i računa s dokapom, sigurno mu nije lako gledati povratak na početnu poziciju, ali sve se to začas promijeni pa vrlo lako opet može doći do nekakve izmijenjene varijante dokapa ili prikupljanja kapitala. Tada će biti teško samo onima koji sada mjerkaju da li je 4000 kn skupo ili ne.
A što se Alta tiče, mislio sam da će ipak čekati onaj njegov spo gdje će država “davati” po 2000-2500 kn.
Prema takvim izjavama ne znam zašto sad onda plaća duplu cijenu? [proud]
Prijatelju za uskočiti nikad nije kasno a nekad je bolje i izaći sa nekakvim minusom nego čekat,čekat,ček….[undecid]
Zna li tko kada stiže prvi brod za Zenicu i koliko se očekuje prekrcaja robe godišnje za željezaru?[huh][rolleyes]
Zna li tko kada stiže prvi brod za Zenicu i koliko se očekuje prekrcaja robe godišnje za željezaru?[huh][rolleyes]
Prvi stiže 11.02.2008, očekuje se za početak oko 1 000 000 tona samo uglja godišnje.