Dva broda iz Rusije dovoze aluminijske ingote u Mostar preko lkpc…dakle Aluminij Mostar počinje sa radom..🤩🤩
Promet u prva 3 mjeseca cca 800 000 tona..međutim rast prometa očekuje se u drugom dijelu godine kad ce se zatvorit najmanje 1 rudnik..ali kad bi ostalo ovako..sa 3.2 milijuna prebačenih tona i sa 95 radnika manje..očekivana dobit bi trebala biti oko 20 milijuna kuna..da bi postigli učinak Luke Kopar..trebali.bi dodatno otpustiti 50 ak ljudi ili podignuti promet na min 5 milja tona..onda bi sa prekrcanih 5 milja tona imali dobit od 50 milja..što bi bilo preko 100 kn po dionici..to bi mozda mogli ostvariti iduce godine..no živi bili pa vidjeli..
Ako dogodine ostvare 5 mil tona , to bi trebao biti maximalni kapacitet luke ako se ne
Ako dogodine ostvare 5 mil tona , to bi trebao biti maximalni kapacitet luke ako se ne varam
https://www.luka-ploce.hr/terminali-i-usluge/raspored-brodova/uf..u samo 15 dana u najavi 242 000 tona..gotovi su im rudnici..a ne gasi se još niti jedan blok termoelektrane..u biti izgasit ce se 2 u 2 godine ali i upalit ve se 3..samo termoelektrana Tuzla guta 3.5 mil tona ugljena
pogledajte šta se dešava kada samo jedan rudnik stavi ključ u bravu..u ovom slučaju rudnik Kreka je obustavio proizvodnju na mjesec dana,i to zamislite,dok se situacija ne popravi..možeš mislit..u najavi u samo 15 ak dana dolazi 5 brodova koji ukupno nose 280 000 tona ugljena,jel vam sada jasno šta će se desiti ako se zatvore 5 ili 7 rudnika..u punom radu nova dizalica može godišnje transpotirati čak i 7 milijuna tona ugljena,i ako se pridruži tome i obala 5 za manje brodove,to bi moglo ići godišnje na 9 milja tona samo za ugljen,toliki su trenutni kapaciteti..mogao bi ovaj mjesec biti rekordan po prekrcaju..vidit ćemo ubrzo,ali sve se ispunjava kako sam i očekivao…
Ako u petnaest dana pretovare 280 tisuća tona , to znači da nova dizalica radi punim kapacitetom , ako nastave takvim tempom prekrcaj na godišnjoj razini bi treba biti preko 6 mil tona
Nova dizalica ima kapacitet 2 000 t na sat..ali i obala 5 pretovara rasuti teret..tako da oni na dan mogu pretovariti oko 35 000 tona bez problema..dakle tehnički bi mogli godišnje prebacit 10 milijuna tona ugljena godišnje..ali trebali bi u tom slučaju zaposlit još 10 ak dizaličara ili od postojecih radnika prekvalificirat dio u dizaličare..kažem..viidit cemo koliko ce se rudnika zatvorit..ali u svakom slučaju rekordni promet lkpc očekujem iduce godine..sve to..naravno treba pratiti i porast broja lokomotiva i vagona..tako da i željeznice Bih ali i ppd koji ima svoje lokomotive također igraju važnu ulogu u distribuciji roba..uglavnom..ispred nas je vrlo uzbudljivo vrijeme..bit ce gušt pratit kako promet raste iz mjeseca u mjesec..
Nova dizalica ima kapacitet 2 000 t na sat..ali i obala 5 pretovara rasuti teret..tako da oni na dan mogu pretovariti oko 35 000 tona bez problema..dakle tehnički bi mogli godišnje prebacit 10 milijuna tona ugljena godišnje..ali trebali bi u tom slučaju zaposlit još 10 ak dizaličara ili od postojecih radnika prekvalificirat dio u dizaličare..kažem..viidit cemo koliko ce se rudnika zatvorit..ali u svakom slučaju rekordni promet lkpc očekujem iduce godine..sve to..naravno treba pratiti i porast broja lokomotiva i vagona..tako da i željeznice Bih ali i ppd koji ima svoje lokomotive također igraju važnu ulogu u distribuciji roba..uglavnom..ispred nas je vrlo uzbudljivo vrijeme..bit ce gušt pratit kako promet raste iz mjeseca u mjesec..
Što je s kontejnerskim prometom , koliki je njihov kapacitet u lkpc
Kontejnerski terminal je mali terminal..nema veliki kapacitet..međutim po potrebi ima terena između kontejnerskog i terminala za tekuce terete..500 000 metara kvadratnih..koji je prazan..najveci novac je na tekucim teretima i rasutim teretima..novi terminal za tekuce terete bit ce gotov za 2-3 godine..tada ce moci uplovljavati i supertankeri..međutim..ovo je zasad dovoljno za finu zaradu..
https://www.klix.ba/biznis/privreda/elektroprivreda-bih-rudnici-su-duzni-skoro-milijardu-km-izbor-je-reorganizacija-ili-stecaj/210326121..aj baš da vidimo kakav je to pravilnik koji stupa na snagu za 20 dana,možda se tu može već iščitati koji će se rudnici morati izgasiti a koji će smanjiti proizvodnju,pošto potražnja za ugljenom ostaje ista,lako ćemo izračunati koliko ugljena će morat uvesti preko lkpc..Mislim da su Zenica i Breza game over,a Kreka i Ugljevik bi mogli smanjiti proizvodnju,ali eto strpimo se još malo pa ćemo vidjeti,bit će problema ako svi opet počmu štrajkati,mislim problema za njih a Luci Ploče će se svanuti..Generalno gledajući njima se isplati izgasiti sve rudnike jer godišnje generiraju 320 milja kuna gubitka,a ugljen iz Australije i Amerike ima 3 puta veću učinkovitost pri izgaranju,tj ekonomski im je isplatljivije uvozit ugljen nego ga proizvodit..