LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Dva broda iz Rusije dovoze aluminijske ingote u Mostar preko lkpc…dakle Aluminij Mostar počinje sa radom..🤩🤩

Promet u prva 3 mjeseca cca 800 000 tona..međutim rast prometa očekuje se u drugom dijelu godine kad ce se zatvorit najmanje 1 rudnik..ali kad bi ostalo ovako..sa 3.2 milijuna prebačenih tona i sa 95 radnika manje..očekivana dobit bi trebala biti oko 20 milijuna kuna..da bi postigli učinak Luke Kopar..trebali.bi dodatno otpustiti 50 ak ljudi ili podignuti promet na min 5 milja tona..onda bi sa prekrcanih 5 milja tona imali dobit od 50 milja..što bi bilo preko 100 kn po dionici..to bi mozda mogli ostvariti iduce godine..no živi bili pa vidjeli..

Ako dogodine ostvare 5 mil tona , to bi trebao biti maximalni kapacitet luke ako se ne varam

apatero1, 31.03.2021. u 11:20

Ako dogodine ostvare 5 mil tona , to bi trebao biti maximalni kapacitet luke ako se ne 

apatero1, 31.03.2021. u 11:20

Ako dogodine ostvare 5 mil tona , to bi trebao biti maximalni kapacitet luke ako se ne varam

Ne..to bi bio najveci promet luke ikada..a trenutni max kapacitet je oko 7 milja tona godišnje..mislim da s e sutra zatvara rudnik Kreka..a i Zenica ne može izdrzat do kraja godine..a potražnja za ugljenom ostaje ista..jamski rudnici ugljena izbacuju godišnje oko 3.5 milijuna tona uglja..ostat ce samo površinski..samo Zenica izbacuje godišnje oko milijun tona ugljena..oni su bankrotirali..sav taj ugljen ce morat uvoziti preko lkpc..do kraja godine cemo točno znati koji se rudnici mrkog ugljena u Bih zatvaraju pa cemo o da imat bolju sliku koliko ce im uglja trebat više iz uvoza..

 

https://www.luka-ploce.hr/terminali-i-usluge/raspored-brodova/uf..u samo 15 dana u najavi 242 000 tona..gotovi su im rudnici..a ne gasi se još niti jedan blok termoelektrane..u biti izgasit ce se 2 u 2 godine ali i upalit ve se 3..samo termoelektrana Tuzla guta 3.5 mil tona ugljena

pogledajte šta se dešava kada samo jedan rudnik stavi ključ u bravu..u ovom slučaju rudnik Kreka je obustavio proizvodnju na mjesec dana,i to zamislite,dok se situacija ne popravi..možeš mislit..u najavi u samo 15 ak dana dolazi 5 brodova koji ukupno nose 280 000 tona ugljena,jel vam sada jasno šta će se desiti ako se zatvore 5 ili 7 rudnika..u punom radu nova dizalica može godišnje transpotirati čak i 7 milijuna tona ugljena,i ako se pridruži tome i obala 5 za manje brodove,to bi moglo ići godišnje na 9 milja tona samo za ugljen,toliki su trenutni kapaciteti..mogao bi ovaj mjesec biti rekordan po prekrcaju..vidit ćemo ubrzo,ali sve se ispunjava kako sam i očekivao…

Ako u petnaest dana pretovare 280 tisuća tona , to znači da nova dizalica radi punim kapacitetom , ako nastave takvim tempom prekrcaj na godišnjoj razini bi treba biti preko 6 mil tona

Nova dizalica ima kapacitet 2 000 t na sat..ali i obala 5 pretovara rasuti teret..tako da oni na dan mogu pretovariti oko 35 000 tona bez problema..dakle tehnički bi mogli godišnje prebacit 10 milijuna tona ugljena godišnje..ali trebali bi u tom slučaju zaposlit još 10 ak dizaličara ili od postojecih radnika prekvalificirat dio u dizaličare..kažem..viidit cemo koliko ce se rudnika zatvorit..ali u svakom slučaju rekordni promet lkpc očekujem iduce godine..sve to..naravno treba pratiti i porast broja lokomotiva i vagona..tako da i željeznice Bih ali i ppd koji ima svoje lokomotive također igraju važnu ulogu u distribuciji roba..uglavnom..ispred nas je vrlo uzbudljivo vrijeme..bit ce gušt pratit kako promet raste iz mjeseca u mjesec..

alt666, 08.04.2021. u 12:44

Nova dizalica ima kapacitet 2 000 t na sat..ali i obala 5 pretovara rasuti teret..tako da oni na dan mogu pretovariti oko 35 000 tona bez problema..dakle tehnički bi mogli godišnje prebacit 10 milijuna tona ugljena godišnje..ali trebali bi u tom slučaju zaposlit još 10 ak dizaličara ili od postojecih radnika prekvalificirat dio u dizaličare..kažem..viidit cemo koliko ce se rudnika zatvorit..ali u svakom slučaju rekordni promet lkpc očekujem iduce godine..sve to..naravno treba pratiti i porast broja lokomotiva i vagona..tako da i željeznice Bih ali i ppd koji ima svoje lokomotive također igraju važnu ulogu u distribuciji roba..uglavnom..ispred nas je vrlo uzbudljivo vrijeme..bit ce gušt pratit kako promet raste iz mjeseca u mjesec..

Što je s kontejnerskim prometom , koliki je njihov kapacitet u lkpc

Kontejnerski terminal je mali terminal..nema veliki kapacitet..međutim po potrebi ima terena između kontejnerskog i terminala za tekuce terete..500 000 metara kvadratnih..koji je prazan..najveci novac je na tekucim teretima i rasutim teretima..novi terminal za tekuce terete bit ce gotov za 2-3 godine..tada ce moci uplovljavati i supertankeri..međutim..ovo je zasad dovoljno za finu zaradu..

https://www.klix.ba/biznis/privreda/elektroprivreda-bih-rudnici-su-duzni-skoro-milijardu-km-izbor-je-reorganizacija-ili-stecaj/210326121..aj baš da vidimo kakav je to pravilnik koji stupa na snagu  za 20 dana,možda se tu može već iščitati koji će se rudnici morati izgasiti a koji će smanjiti proizvodnju,pošto potražnja za ugljenom ostaje ista,lako ćemo izračunati koliko ugljena će morat uvesti preko lkpc..Mislim da su Zenica i Breza game over,a Kreka i Ugljevik bi mogli smanjiti proizvodnju,ali eto strpimo se još malo pa ćemo vidjeti,bit će problema ako svi opet počmu štrajkati,mislim problema za njih a Luci Ploče će se svanuti..Generalno gledajući njima se isplati izgasiti sve rudnike jer godišnje generiraju 320 milja kuna gubitka,a ugljen iz Australije i Amerike ima 3 puta veću učinkovitost pri izgaranju,tj ekonomski im je isplatljivije uvozit ugljen nego ga proizvodit..

Najprofitabilnija luka u ovom dijelu europe. Steta sto samo banane se racunaju u bilanci. Droge ko ćumura

New Report

Close