https://ploce.com.hr/luka-ploce/att-instalirao-solarnu-elektranu-ukupne-snage-50-kw-na-natkrivenom-parkingu-tvrtke/Sad mi pada na pamet da bi na prostoru od kontejnerskog terminala sve do novog terminala za tekuce terete mogli napraviti i ogromnu solarnu elektranu..mislim da je riječ od 300 000 kvadratnih metara+ bioenergana..mogli bi biti glavni.proizvođač struje na ovom području..eto im dobar prijedlog..
Ovaj projekt predstavlja početak ulaganja ATT-a u obnovljive izvore energije, dok se slični projekti na lučkom području očekuju kako od Luke Ploče tako i Lučke Uprave Ploče. ATT se raduje budućim zajedničkim projektima – izjavila je Margit Blok, ispred Adriatic Tank Terminals d.o.o.
Strucnjaci za multimodalni transport i strateski gospodarski polozaj luke ploce su odavno prepoznali potencijal za poslovanje. Narcos u dolini nova serija.
https://vijesti.hrt.hr/hrvatska/luka-ploce-nova-ulazna-ruta-droge-u-hrvatsku-1036624
Sad je samo pitanje vremena kad ce legalni gospodarstvenici preslikati i prepoznati mogucnosti legalnog poslovanja energentima i ostalim dobrima. Kad je dobra za balkansku rutu valjda je i za ostalo “Pojas i put”. Ovo je bitnije za rast dionice jer ide kroz knjige…
Zato se vlasnik i zove ennergia naturalis..jer ce se bazirat na proizvodnju energije iz obnovljivih izvora energije..tamo čak uvijekni puše vjetar..tako da uz energanu na biomasu..i solarne panele..moguce je da ugrade vjetroelektrane..pa uz lučke usluge fino ce doci i proizvodnja elektricne energije koju Hep mora otkupiti po duplo vecoj cijeni..Novca ima..ideja ima..mogla bi to biti jedna lijepa priča..
Svaki mjesec ovakav, ne znam jel naplacuje luka jos usluge ili rade besplatno?
Kinezi ‘bacili oko’ na tri hrvatske luke
Plan se svodi na to da Kina, zahvaljujući svojim ogromnim tehnološkim, logističkim i ljudskim resursima, u zemljama poput Hrvatske, čija je infrastruktura dotrajala ili nedostatna, financira i(li) gradi velike infrastrukturne projekte poput cesta, željeznica i luka. Gradeći je drugima, Kina u prvom redu sebi gradi nove puteve za dopremu svoje robe. Ne čudi stoga što EU i SAD, koje su u trgovinskom ratu s Kinom, ne gledaju na taj kineski plan nimalo blagonaklono. Naročito ne u projektima poput Pelješkog mosta koji financiraju porezni obveznici EU, a gradi ga kineska kompanija.
U tom smislu, Hrvatska je Kini izuzetno važna točka na Novom putu svile. Zna se to još od samita 16 zemalja srednje i istočne Europe (CEEC) i Kine 2017. godine kada je premijer Andrej Plenković kineskom kolegi Li Keqiangu kazao kako je Hrvatska zainteresirana “da Rijeka, Split, Zadar i Ploče budu one europske luke u koje će gravitirati kineski izvoz”. Konkretno, u fokusu kineskog interesa su tri od četiri spomenute luke: Rijeka, Zadar i Ploče. No, ponajviše Rijeka zbog čega je Kinezima stalo do gradnje i 50-godišnje koncesije nad spomenutim kontejnerskim terminalom Zagrebačka obala, kao i izgradnje dionice pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac.
Laički gledano.Enna ako dođe do 51% vlasnistva..svoj udjel može prodati kinezima bez problema..I eto ti kinezi vlasnici Luke Ploče..Čak se i ne zna čiji kapital stoji iza Enne..ruski ili kineski..Možda je energia naturalis kineska firma😂😂😂
Svaki mjesec ovakav, ne znam jel naplacuje luka jos usluge ili rade besplatno?
Ali je opet na vidiku neki cape size?ja ga ne vidim..
Laički gledano.Enna ako dođe do 51% vlasnistva..svoj udjel može prodati kinezima bez problema..I eto ti kinezi vlasnici Luke Ploče..Čak se i ne zna čiji kapital stoji iza Enne..ruski ili kineski..Možda je energia naturalis kineska firma😂😂😂
tko zna, sve je moguce, al definitivno veliki potencijal 🙂
potencijal je neupitan,sada se radi na smanjenju rashoda i povećanju prihoda,isplaćeno je u zadnjih godinu dana 7 milijuna kuna otpremnina,izračunao sam da je to 93 radnika isplaćeno po 10 000 eura,ako su trošili godišnje na 550 radnika cca 64 milje kuna,tu dolazimo do uštede od 10 milijuna kuna godišnje..uštede će se vidjeti na bilanci već ove godine,a neto dobit će ovisiti o tome hoće li kretkoročne obveze prolongirati ili dsu ih odlučili odmah riješiti,uglavnom od ove godine krvna slika lkpc bilance će se značajno promijeniti na bolje,ako još sve to bude pratio značajan rast prihoda,onda je solidna neto dobit također neupitna,od sada pa nadalje i ubuduće..
Luka d.d. je prvenstveni koncesionar..tako da ce sigurno dobiti koncesiju na novi terminal za tekuce terete..s tom činjenicom pada u vodu teorija po kojoj lkpc nema nikakve koristi od tankova ATT-a..doduše nema koristi sada ali ce imat od iduce godine..isto kao što je bila laž da Aluminij čini 50% prihoda..utvrdilo se da je riječ o samo 8% prometa..