Do sada je bio prosjek prekrcaja rasutih tereta 150 000 tona mjesečno..Baš cu pratit na mjesečnoj bazi koliko ce biti povecanje..Sa ova 3 broda do 03.03. ove godine je vec prekrcano oko 500 000 tona..to bi zasad bilo povecanje od 60%..ako se nastavi ovaj trend…
Materijalna imovina do instaliranja nove opreme je bila cca 200 milja kuna..Ako je uloženo u opremu 40 milijuna eura dakle materijalna imovina bi trebala biti oko 500 000 000 kn a ne 320 000 000 kn kako su je ovi vrednovali..Da vrednuju normalno materijalnu imovinu ..kapital i rezerve bi bile oko 600 000 000 kn..al dobro..doci ce i to na svoje brzo..
Prikazali za prošlu godinu gubitak..smanjen omjer duga u odnosu na kapital..a povecan cash/per stock u odnosu na prošli kvartal?Imaju 81 milijun na računu..a zadnji kvartal prošle godine su imali 72 milje
Po meni jedino pozitivno što ovako na prvu vidim je rast prihoda. Sve ostalo je za sad još uvijek jalovo.
Zasad je rast prometa u ovoj godini u odnosu na prošlu preko 40%..a pozitivno je to što im fali 13% do 51%😂😂
Zasad je rast prometa u ovoj godini u odnosu na prošlu preko 40%..a pozitivno je to što im fali 13% do 51%😂😂
išao sam bacit oko na rekordnu 2008. godinu kad su pretovarili 5,1 milijuna tona tereta. Zarada po dionici je bila 123 kn. To bi po današnjoj cijeni imalo P/E od 3,2.
Kako sam čitao tvoj monitoring brodova nebi me iznenadilo da se rekord uskoro sruši, a onda bi bio red i da to poprate financije.
Usput Pavlović je na oproštaju prije 2 godine govorio da očekuje promete od 6-7 milijuna tona u vrlo skoroj perspektivi i da bi bio red da se dio dobiti svih ovih godina vrati dioničarima. Šteta što se tog nije sjetio za mandata.
Od iduce godine počinje Aluminij opet sa pravom proizvodnjom..a Zenica je napravila remont Visoke peći..potrefit ce se i propast rudnika u Bih ide na ruku lkpc..također Kinezi potražuju velike količine čelika i željeza za Pelješki most a bitno je i to da je Bih dobila sredstva za nastavak izgradnje koridora Vc..Pratim samo rasute terete..zasad su na 500 000 tona u 2 mjeseca..dakle ako se nastavi ovakav tempo do kraja godine bi se prebacilo 3 milijuna tona rasutih tereta..a ako znamo da rasuti tereti čine 2/3 cjelokupnog prometa onda bi mogli doci do cifre od 4.5 milijuna tona godišnje što bi bio 2 najbolji rezultat u povijesti..ali 2008 je radilo u luci 1000 ljudi a sad ih radi 500..tako da bi neto dobit trebala biti najveca otkad posluje luka..ako se nastavi promet ovakvim tempom..zaduženost je niska..cca 36% u odnosu na kapital..a kad se poveca kapital onda i ista razina zadzluženosti bude još niža u postotku. s obzirom da se radi o dugoročnim obvezama..
1 transakcija 1728 dionica milion i kusur kuna , bez da je trepnuo
Hpb fond izasao… skupljaju jeftino, stari lisac. Trebat ce veliki prodat za 51% onda bi moglo bit boljih izvjesca a i divke. Ovako im odgovara jeftino kupovati…