LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BabaLuji, 11.02.2021. u 14:39

 





apatero1, 11.02.2021. u 12:11



 

babaLuji

4 000 000 km što predstavlja ovaj broj uz km

4 milje kilometara sigurno

 



 

 

Može li malo preciznije  čega  4 milje kilometara , jel to federacija gradi 4 milje km naftovoda ,….čega ????

Sredstva se dodjeljuju prema usvojenom Programu tehničko-tehnološke sanacije i modernizacije infrastrukture NTF-a Ploče za 2021. godinu, s izmjenama i dopunama Plana investicija za obnovu i rekonstrukciju infrastrukture. 

E sad malo gledam o čemu se radi,jer količina od 300 tisuća tona ugljena i koksa za 10 ak dana je ekstremno puno,izgleda da su im bankrotirala 3 rudnika koji posluju sa željezarom Zenica,a Elektroprivreda BiH kaže da im za ovu godinu treba 5 milijuna tona ugljena..u tijeku je štrajk u rudnicima,a porezna ne želi odblokirati rudnike,to je odlična vijest za lkpc,jer sav ugljen koji će dodatno morati nabavljati,morat će ići preko Luke Ploče..Zenica bez grijanja a dolazi minus 15 stupnjeva..sreća što za 5 dana dolazi cape size sa 110 000 tona ugljena,morat će ga što prije transportirati do Zenice,5 dana+5 dana iskrcaj,tek će ugljen stići u Zenicu 22.02.dakle dok se jednomu smrkne drugome se svane..

evo sad računam,breza,zenica,i ovaj treći rudnik su proizvodili godišnje preko milijun tona ugljena,dakle ako odu u stečaj,to bi bilo povećanje prometa za lkpc godišnje cca 40%,što je najgore za njih,upravo im je trebala počet raditi nova toplana,kombinovana,ali pošto nema ni plina morat će pokrenit kotlove opet na ugljen,,luda kuća..ne bi me čudilo da direktor Mitala bane za koji dan u Luku..sad ovisi o Luci,a dužan im je lovu..totalna luda kuća..sada lkpc ima najjače karte na stolu..čak je bio u Luci izvanredni sastanak jer sa strojevima to je težina od pola milijuna tona,pitanje je hoće li obala potonit,a neće potonit zato što je novi terminal..Novi terminal ima kapacitete pretovara trenutno preko 5 milijuna tona,mogli bi ove godine oboriti rekord u prekrcaju..a di je još plin i nafta’?

Rudnik Zenica će sigurno ove godine otići u stečaj,a Mittel Zenica ima povećane zahtjeve za ugljenom i plinom radi puštanja u rad nove toplane,to je cca 600 000 tona ugljena više prekrcaja preko Luke Ploče..Prema neslužbenim informacijama rudnik Zenica ide za par mjeseci u stečaj a rudnik Breza ide u restrukturiranje..Mittel Zenica je uložila u nove pogone oko 400 milja kuna..dakle misle dugo poslovat na tom području..To je garant za lkpc da će imati pozitivno poslovanje dok se ne otvori koridor Vc..a onda će samo nebo biti granica..
































































16Orient CavalierUgljen – 110 813 tJadroagent
Trast
Eta17.02.U DOLASKU
12VeerseborgKoks – 6 500 tJadroagent
Trast
Eta18.02.U DOLASKU
16KyzikosUgljen – 87 250 tJadroagent
Lukašped
Eta23.02.U DOLASKU
16StarvipKoks – 10 000 tJadroagent
Lukašped
Eta24.02.U DOLASKU
Bulk PolandUgljen – 70 000 tJadroagent
Trast
Eta03.03.U DOLASKU
Vento GrecaleUgljen – 27 500 tJadroagent
Trast
Eta03.03.U DOLASKU

alt666, 11.02.2021. u 15:42

Da..netko kontrolira dionicu..ili jednostavno dok ne budu prikazivali neto dobit..investitori se ne zalijeću..ingra ima vecu tržišnu kapitalizaciju od lkpc..čudno je da mirovinci miruju a kupovali su je na 850 kn..a parametri..tj. zadrzana dobit je ostala ista..hmm..doduše meni ova cijena paše..samo nek je oni kontroliraju

 

Mirovinski miruju jer čini mi se igraju po političkom diktatu. Ne vidim drugo objašnjenje.

 

https://dubrovnikpress.hr/component/k2/u-ploce-uplovljava-najveci-brod-u-povijesti-tamosnje-luke.html

Novi terminal tehnološki i financijski, zasigurno je jedan od najznačajnijih projekata i investicija u sklopu realizacije Projekta integracije trgovine i transporta, čija je ukupna vrijednost oko 200 milijuna eura, a započet je 2005. godine uz suradnju Vlade RH, Svjetske banke, Lučke uprave Ploče i Luke Ploče d.d.” – piše u priopćenju iz Luke Ploče.

 

A tržišna kapitalizacija luke 20 milijuna eura.

Evo odblokirali su rudnike ali ce opet za koji mjesec biti isti problem..Mislim da traže alternativna rješenja..Dolazi za koji dan u Luku direktor Mittala pa cemo vidjet šta će reći i kakvi su im planovi..ali dočim od Željeznica Federacije traže dodatnu kupovinu lokomotiva i vagona..mislim da su i oni svjesni da su im rudnici zastarjeli i da se ne isplati više ulagati u njih..To ce biti kao i u nas Uljanik..lagani game over

sparky, 15.02.2021. u 16:18

https://dubrovnikpress.hr/component/k2/u-ploce-uplovljava-najveci-brod-u-povijesti-tamosnje-luke.html

Novi terminal tehnološki i financijski, zasigurno je jedan od najznačajnijih projekata i investicija u sklopu realizacije Projekta integracije trgovine i transporta, čija je ukupna vrijednost oko 200 milijuna eura, a započet je 2005. godine uz suradnju Vlade RH, Svjetske banke, Lučke uprave Ploče i Luke Ploče d.d.” – piše u priopćenju iz Luke Ploče.

 

A tržišna kapitalizacija luke 20 milijuna eura.

Ovo je mislim jedina dionica na zse koja ima manju tržišnu kapitalizaciju od zadržane dobiti..naravno da su veliki igrači tome amenovali..pa samo prekrcajna oprema na novom terminalu vrijedi 300 milja kn..a zaduženost firme samo 38% u odnosu na kapital koji je čak manje vrednovan od stvarne vrijednosti..presmiješno..

https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/183162/zatvaraju_se_rudnici_u_bih_bez_posla_ce_ostati_vise_od_10_000_radnika.html

Najveći brod dosad u povijesti pločanske luke uplovit će u Luku Ploče sutra, u srijedu, a riječ je o Orient Cavalieru, brodu dužine 255 metara, čija je nosivost 110 813 tona.


„Dolaskom ovoga broda Luka će proslaviti puštanje u rad novoga terminala za rasute terete. Naime, nakon probnoga rada od 1. ožujka 2019. godine, terminal je s današnjim danom dobio uporabnu dozvolu. Novi terminal tehnološki i financijski, zasigurno je jedan od najznačajnijih projekata i investicija u sklopu realizacije Projekta integracije trgovine i transporta, čija je ukupna vrijednost oko 200 milijuna eura, a započet je 2005. godine uz suradnju Vlade RH, Svjetske banke, Lučke uprave Ploče i Luke Ploče d.d.” – piše u priopćenju iz Luke Ploče.


„Funkcija terminala odnosi se na povećanje kapaciteta za rasute terete na više od šest milijuna tona godišnje, a poboljšana prekrcajna tehnologija, duljina obale(365 m) i duboki gaz(18 m) rezultirat će porastom prometa u segmentu rasutih tereta. Zbog svega navedenog povećala se i konkurentnost luke, kao i ekološki standardi rukovanja teretom što omogućuje bolje pozicioniranje na tržištu. Terminal za rasute terete dio je postojećeg lučkog područja. Nalazi se na desnoj obali ušća kanala i ima površinu od 240.000 kvadratnih metara. Luka Ploče d.d. kao ovlaštenik koncesije sukladno potpisanom ugovoru s Lučkom upravom opremila je terminal potrebnom prekrcajnom i drugom opremom čija je vrijednost u prvoj fazi izgradnje iznosila oko 40 milijuna eura. Opremanje terminala ugovoreno je i izvršeno s kineskom kompanijom CMBM.” – naveli su još iz Luke Ploče.

New Report

Close