LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Zna li se sta o naftnim terminalima u luci i utjecaju na profitabilnost s obzirom na velike najave ulaganja u skladisne kapacitete? Trenutno u svijetu velika potraznja valjda ce se i njima malo pozitive ukazat.

https://www.ppd.hr/o-adriatic-tank-terminal-u-att-v5#

Kinesko izraelski konzorcij također  al-mostar namjerava pokrenut.

Covid 19 nema znacajnog utjecaja na poslovanje kako su poslali na zse. Pa eto onda cemo vidjeti rezultate.

 

BabaLuji, 27.04.2020. u 14:14

Zna li se sta o naftnim terminalima u luci i utjecaju na profitabilnost s obzirom na velike najave ulaganja u skladisne kapacitete? Trenutno u svijetu velika potraznja valjda ce se i njima malo pozitive ukazat.

https://www.ppd.hr/o-adriatic-tank-terminal-u-att-v5#

Kinesko izraelski konzorcij također  al-mostar namjerava pokrenut.

Covid 19 nema znacajnog utjecaja na poslovanje kako su poslali na zse. Pa eto onda cemo vidjeti rezultate.

 

mogu oni pisati što hoće ali LKPC ovisi o bosni koja je u nockdownu, a ova corona kriza će ih zatući na samo dno..da su bar u EU pa da dobiju od nje neku pomoć, ali nisu ni to tako da ovdje nema naznaka za ikakav optimizam, samo za strah od onoga što slijedi

 

Uz Aluminij koji se pokrenuo, evo još prometa. Ne bacajte Luku u koš!!!

https://likemetkovic.hr/portal/bih-zeli-izvoziti-zivu-stoku-u-zemlje-eu-a-preko-luke-ploce/?fbclid=IwAR2rdtzCrmBd2jaI-kz2hgFfew31xbPYLARy607JzBH0OAUmrm-Qh8ArnZ8

 

https://www.ppd.hr/o-adriatic-tank-terminal-u-att-v5#

Je da je sestrinstvo kao u americkoj piti sve su odvojili ali ulaganje ima smisla opet ide ajmo rec kroz luku. Naravno tesko je saznat kolika je trenutna korist od svega. To se krije ko zmija noge.

Pregled poslovanja u 2019 po kvartalima (količine pretovara i neto dobit):






















































RazdobljePretovarene količineOstvarena
2019u tonamaneto dobit
I-III803.6605.109.465
IV-VI991.3405.224.813
VII-IX889.000-3.324.575
X-XII875.000-4.312.778
Ukupno2.696.925

Nesrazmjer….

 

lijepo je čut da Livaja više ne plače. Lijepo je općenito kad neki hrvatski CEO ne plače

 

Luka Ploče zasad je imuna na koronakrizu i, prema riječima Hrvoja Livaje, predsjednika Uprave, promjene se i ne očekuju.
– Prema našim procjenama, poslovat će se bez većih poremećaja – kaže Livaja i pritom ističe da su uvedene posebne procedure u radu s brodovima koji dolaze iz najugroženijih država, prije iz Italije i Kine, a odnedavno se primjenjuju na svaki brod.

Primjerice, dezinficiraju se brodske ljestve, palube i teret, minimizira ili ukida kontakt s članovima posade, svi zaposlenici na brodu nose zaštitno odijelo, masku za usta i nos, zaštitne naočale i rukavice. Silaskom s broda jednokratna oprema baca se u posebnu kantu za otpad, a ostala se dezinficira. Jednako se postupa s kamionima i rad je organiziran na novi način.

– Organizirali smo zaposlenike u tri skupine: jedna radi u prvoj smjeni, druga u drugoj, a treća je u pripravnosti i prema potrebi radi samo treću smjenu. Cilj je da radnici međusobno ne kontaktiraju izvan svojih skupina. Efektivni rad smanjen je na sedam sati i nakon toga radnici moraju dezinfekcijskim sredstvom očistiti svoje radno mjesto. Oni koji mogu raditi od kuće, poslani su doma i dolaze samo prema potrebi – kaže Livaja.

Luka Ploče uvela je vrlo stroge higijenske mjere, dezinficira se svaki djelić luke. U zaštitu zaposlenika i dezinfekciju poslovnog prostora dosad je uloženo 155.630 kuna. Livaja očekuje da će Grad Ploče uskoro donijeti odluku o mjerama ublažavanja gospodarskih posljedica prouzročenih koronakrizom kojima je predviđeno i oslobađanje od obveze plaćanja komunalne naknade.

Također ističe da je zadovoljan mjerama Vlade RH jer je reagirala

brzo i efikasno.

 

https://www.lider.media/lider-plus/lider-invest/nazire-se-gdje-su-najveci-gubitnici-koronakrize-131200

Bitno da su oni kupili 3 nove jedrilice. Dolijat ce i ovi jednog dana…

https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/stecaj-aluminija-ni-4-mjeseca-nakon-sto-je-hrvat-broj-jedan-u-bih-slavodobitno-objavio-ako-je-tvrtka-dobila-jos-jednu-sansu-sve-je-palo-u-vodu/10394962/

Andromeda, 11.06.2020. u 15:06

https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/stecaj-aluminija-ni-4-mjeseca-nakon-sto-je-hrvat-broj-jedan-u-bih-slavodobitno-objavio-ako-je-tvrtka-dobila-jos-jednu-sansu-sve-je-palo-u-vodu/10394962/

 

Pa ovo nije toliko ni bitno jer je cijena srozana ispod svakog minimuma normalnog stanja. Prosjek se drzi na razini ravnoj 0 da bi opet isla ponuda po nista. Dok sa druge strane imate lijepe jedrilice koje ce donijet novce sestrinska firma. Livaja ce ovo pozlatit.

BabaLuji, 11.06.2020. u 19:54

 





Andromeda, 11.06.2020. u 15:06



 

https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/stecaj-aluminija-ni-4-mjeseca-nakon-sto-je-hrvat-broj-jedan-u-bih-slavodobitno-objavio-ako-je-tvrtka-dobila-jos-jednu-sansu-sve-je-palo-u-vodu/10394962/

 



 

 

Pa ovo nije toliko ni bitno jer je cijena srozana ispod svakog minimuma normalnog stanja. Prosjek se drzi na razini ravnoj 0 da bi opet isla ponuda po nista. Dok sa druge strane imate lijepe jedrilice koje ce donijet novce sestrinska firma. Livaja ce ovo pozlatit.

Kako posluju, cijena je još i dobra…



BRODOVI ZAOBILAZE LUKU


0

By admin on Ploče, Vijesti




PLOČE DIGLE CIJENU, KLIJENTI DIGLI SIDRO

  Zbog poskupljenja prekrcaja sipkih tereta, pločansku luku napuštaju komitenti koji su do sada bili veliki korisnici-piše Slobodna Dalmacija. Prvo je to učinio Heidelberg, vodeći proizvođač cementa iz Kaknja, koji je brod sa 7500 tona ugljena preusmjerio u Split. Teret je ukrcan u Kopru i kako se dogodilo poskupljenje u Pločama brod “Breb Courtesy” samo je skrenuo u Split. Potvrdili su nam to i u HeidelbergCementu.

– Tvornica cementa Kakanj godinama doprema ugljen i petrol-koks preko Ploča, a s obzirom na to da je cijena usluga Luke nedavno značajno povećana, time je ta opcija postala skuplja i komercijalno nepovoljnija od usporedivih, pa je logično da smo posljednju isporuku usmjerili na luku i opciju koja je trenutno povoljnija, kazao je za Slobodnu Dalmaciju Branimir Muidža, direktor HeidelbergCementa za BiH i Hrvatsku.
U HeidelbergCementu naglašavaju da su u stalnim razgovorima s poslovodstvom Luke Ploče te se nadaju da bi se cijene mogle vratiti na staro. Pa bi i oni vratili teret.

Slobodna Dalmacija, neslužbeno doznaje da bi za Kakanjcima mogao krenuti i Mitall iz Zenice (željezara), čiji teret čeka iskrcaj. Zbog poskupljenja s četiri na osam eura po toni, Ploče im nisu više isplative, ali iskrcaj su planirali prije dva mjeseca pa ostaju još ovaj put.
Ako tvrtke iz BiH pronađu povoljnije luke, bez posla bi mogli ostati pločanski dokeri, ali i željezničari, otpremnici i druge službe. Ako Luka Ploče ustraje na cijeni od osam eura po toni prekrcanog ugljena, isplativije će biti brod iskrcati u Splitu i kamionima ga otpremiti u Kakanj ili Zenicu, iako je cestovni prijevoz u startu skuplji od željezničkog jer nema dovoljno kamiona. Iz Splita u Kakanj teretnjaci će voziti tjednima, a možda i dulje.
Ploče se još od ljetos suočavaju s posljedicama kraha mostarskog Aluminija, koji je bio među vodećim korisnicima lučkih usluga. Upućeniji kažu da je poskupljenje manipulacije sipkim teretima kompenzacija gubitka poslova s Mostarcima.
No u Pločama odbacuju takve spekulacije, tvrdeći da se poskupljenje dogodilo zbog investicija na terminalu za sipke terete.
Ističu da nije došlo do značajnijeg poskupljenja i demantiraju da ih komitenti napuštaju, što je u potpunoj suprotnosti s izjavom direktora HeidelbergCementa.
– Mogući porast cijene usluge prekrcaja za sipke terete rezultat je značajnih investicijskih ulaganja u terminal te podizanja ekoloških standarda. Prioritet nam je zaštita okoliša. Spomenuta ulaganja idu na ruku i na našim kupcima jer možemo primiti puno veće brodove i na taj im način smanjujemo vozarinu – ističu u Luci Ploče, odbacujući tvrdnje da im je promet smanjen nakon kraha Aluminija.
  – Prestanak poslovanja Aluminija utjecalo je na poslovanje Luke jer je bio jedan od naših značajnih kupaca. Međutim, naš ukupni promet u 2019. porastao je za 13 posto, poručili su iz Luke Ploče. Naglašavaju da se luka izgradnjom terminala i mogućnošću prihvata brodova do 180.000 tona nosivosti pozicionirala na karti svjetskih luka i u stanju je privući nove brojne terete.
Kažu da su 2019. prekrcali 3,55 milijuna tona tereta, a godinu prije 3,15 milijuna tona.

Stanislav SOLDO/Slobodna Dalmacija



Navodi o povlačenju Abraham grupe iz Aluminija netačni

 

Demantiraju vezano za al mostar, ali ovdje treba vise transparentnosti i postenije investicijske prakse da bi ovo vratili na stare staze.

BabaLuji, 29.04.2020. u 12:00

https://www.ppd.hr/o-adriatic-tank-terminal-u-att-v5#

Je da je sestrinstvo kao u americkoj piti sve su odvojili ali ulaganje ima smisla opet ide ajmo rec kroz luku. Naravno tesko je saznat kolika je trenutna korist od svega. To se krije ko zmija noge.

Ma to je ulaganje na prostoru lučke uprave Ploče, a ja nisam siguran da to ima ikakve veze sa koncesionarom ta rasute i ostale terete Luka Ploče dd. Osim toga tone stara priča i nisam siguran da se tamo izvelo to sto se planiralo.

New Report

Close