ratus to sve što si naveo + dok. je već ukalkulirano u cijenu,ne odgovaram nikoga,ali vam želim pomoći koliko mogu,jer sam otkrio neke nepravilnosti oko lažnog broja zaposlenih,a to da je dostignuta razina iz 1990,i to mi je sumnjivo,jer su sada po par brodova u luci,a 1990 su čekali na pučini za ulazak i po 10 brodova,o političkom zaleđu neću pričati.kad kupuješ neku dionicu moraš i gledati sposobnost uprave,ako to ne znaš,onda i ne možeš donositi zaključke.da ova dionica nema političku pozadinu,ne bi vrijedila ni 3000,00.jedino vam to ide u prilog.da me krivo ne razumijete,lkpc je dobro ulaganje.ali ispod 6000,00..i to dugoročno,perspektivu ima,ali za to treba vremena,cijena od 6000,00 je cijena fer ali za godinu 2010..[undecid]
ratus to sve što si naveo + dok. je već ukalkulirano u cijenu,ne odgovaram nikoga,ali vam želim pomoći koliko mogu,jer sam otkrio neke nepravilnosti oko lažnog broja zaposlenih,a to da je dostignuta razina iz 1990,i to mi je sumnjivo,jer su sada po par brodova u luci,a 1990 su čekali na pučini za ulazak i po 10 brodova,o političkom zaleđu neću pričati.kad kupuješ neku dionicu moraš i gledati sposobnost uprave,ako to ne znaš,onda i ne možeš donositi zaključke.da ova dionica nema političku pozadinu,ne bi vrijedila ni 3000,00.jedino vam to ide u prilog.da me krivo ne razumijete,lkpc je dobro ulaganje.ali ispod 6000,00..i to dugoročno,perspektivu ima,ali za to treba vremena,cijena od 6000,00 je cijena fer ali za godinu 2010.
Ako si otkrio nepravilnosti, dužnost ti je i ali i zakonska obveza prijaviti ih nadležnim tijelima, a ne anonimno ‘kokodakati’ na ovom ili nekom drugom forumu. Oprosti što tako pišem, ali svojim upornim iznošenjem općenitih rekla-kazala poluinformacija štetiš svima, čak i sebi, jer nisi vjerodostojan ni odgovoran. Dopuštam da imaš neku informaciju koja govori o Luci, ali to moraš potkrijepiti točnim podacima, odnosno činjenicama koje očito dokazuju tvoje tvrdnje. Dakle, reci sada i sve ili prestani unositi smutnje i stvarati zablude jer je to i zakonski kažnjivo. [sealed]
Kada je u pitanju cijena LKPC ‘zaboravljaš’ da je ona neposredno prije info o dokapitalizaciji bila 3600 kn, a ne ispod 3000 kn, kako ti to navodiš. Navođenje netočnih podataka u ovom slučaju može samo ukazivati na to da si nekad davno imao ove dionice pa ih prodao. Dobro, to je tada bila tvoja odluka, sada pusti nas da na miru i sami odlučimo što ćemo napraviti. [kiss]
Na kraju, možda nam želiš i možeš pomoći. Ako bi kupio danas jednu dionicu po 6300 kn, izračunaj nam po koliko bi je u stvari platio, uključujući i onih 1,4 dionica dokapa, te koliko će ona (po tvom mišljenju) vrijediti, primjerice 1.2.2008., dakle nakon provedene dokapitalizacije.
[sad][thumbsup]
mislim da nema sanse da Vlada odustane od svojeg kolača u dokapitalizaciji……ipak, ukoliko to učini gubi većinski dio a luka ploče je od strateške vaznosti…..nadalje, neznam dal su bas toliko darezljivi da daju tolike silne milijune dionicarima ukoliko ne sudjeluju…..tu i hanfa moze biti na potezu jer ipak, onaj koji ima svoje izvore informacija u ovom trenutku (npr. onaj koji je kupio oko 2000 komada u cetvrtak?) da ce se dokapitalizacija zasigurno desiti taj bi mogao stvarno u roku od mjesec dana lijep novac zaraditi……
po meni, dokapitalizacija ce biti jer je nuzna za daljnje sirenje poslovanja (ipak je to i drzavi u interesu) ali s time da ce drzava sudjelovati u dokapu…..IMHO [rolleyes]
Vlada štiti svoje interese kroz instituciju lučke uprave koja je dala koncesiju LP d.d., a po ugovoru sa Svj. bankom drž. udio u LP mora smanjiti na 20%, osim toga 44% drži HFP a svi znamo u kakvoj su situaciji !
(6300*222.614+400*312.500)/535114= 2854,47
ako ćemo gledati na to da je prije informacije o dokapitalizaciji cijena dionice luka ploče bila 3600 onda:
(8100*222.614+400*312.500)/535114=3603,29
znaci cijena bi mogla do 8100 prije isteka roka za sudjelovanje u dokapu….
ratus to sve što si naveo + dok. je već ukalkulirano u cijenu,ne odgovaram nikoga,ali vam želim pomoći koliko mogu,jer sam otkrio neke nepravilnosti oko lažnog broja zaposlenih,a to da je dostignuta razina iz 1990,i to mi je sumnjivo,jer su sada po par brodova u luci,a 1990 su čekali na pučini za ulazak i po 10 brodova,o političkom zaleđu neću pričati.kad kupuješ neku dionicu moraš i gledati sposobnost uprave,ako to ne znaš,onda i ne možeš donositi zaključke.da ova dionica nema političku pozadinu,ne bi vrijedila ni 3000,00.jedino vam to ide u prilog.da me krivo ne razumijete,lkpc je dobro ulaganje.ali ispod 6000,00..i to dugoročno,perspektivu ima,ali za to treba vremena,cijena od 6000,00 je cijena fer ali za godinu 2010..[undecid]
Kolega alt333
Ne razumijem što to pišeš. Dionica vrijedi onoliko koliko je netko spreman platiti, a ne o nekakvom lažnom broju zaposlenih i sl. Odakle tebi da dionica vrijedi manje od 6.000,00 kuna? Jesi li je usporedio sa drugim dionicama? Usporedi LKRI i LKPL pa ćeš vidjeti da bi mogla vrijediti ne samo 6.000 već i 16.000,00 kuna. i to ne za 2010 godinu već za prošlu.
Usporedi malo financijska izvješća (ako ih znaš pročitati) a ne pričaj ”pričam ti priću”.
Vlada štiti svoje interese kroz instituciju lučke uprave koja je dala koncesiju LP d.d., a po ugovoru sa Svj. bankom drž. udio u LP mora smanjiti na 20%, osim toga 44% drži HFP a svi znamo u kakvoj su situaciji !
upoznat sam s time da vlada mora smanjiti na 20% ali je pitanje dali ce to napraviti sada…..
kada je u pitanju vlada sve je moguce, zato i kazem da po meni nece oni odustati od svojeg dijela u dokapu…..
nadam se da grijesim [pray]
Barbosa: ” Vlada štiti svoje interese kroz instituciju lučke uprave koja je dala koncesiju LP d.d., a po ugovoru sa Svj. bankom drž. udio u LP mora smanjiti na 20%, osim toga 44% drži HFP a svi znamo u kakvoj su situaciji ! ” upoznat sam s time da vlada mora smanjiti na 20% ali je pitanje dali ce to napraviti sada….. kada je u pitanju vlada sve je moguce, zato i kazem da po meni nece oni odustati od svojeg dijela u dokapu….. nadam se da grijesim [pray]
najvažnije da se dokapitalizacije po ovom modelu realizira (.ako Vlada ne bude sudjelovala još bolje..ako ne..opet će dioničari više nego dobro profitirati).
Vjerujte mi…što se približava taj datum odluke jako loše spavam..znam da je dugoročno Luka Ploče odlična investicija..ali u slučaju da se dokap iz bilo kojeg razloga ne dogodi i cijena opet klizne.. dugo će me nakon toga mučiti odluka što nisam na vrijeme prodao (ovo je priča vrabac u ruci ili golub na grani
[undecid] )
najvažnije da se dokapitalizacije po ovom modelu realizira (.ako Vlada ne bude sudjelovala još bolje..ako ne..opet će dioničari više nego dobro profitirati).
Vjerujte mi…što se približava taj datum odluke jako loše spavam..znam da je dugoročno Luka Ploče odlična investicija..ali u slučaju da se dokap iz bilo kojeg razloga ne dogodi i cijena opet klizne.. dugo će me nakon toga mučiti odluka što nisam na vrijeme prodao (ovo je priča vrabac u ruci ili golub na grani
[undecid] )
Čini mi se da ima previše razloga “ZA” dokapitalizaciju (kredit svjetske banke, nemogućnost drugog načina zaduživanja LUKE, proširenje terminala…) a po meni i bitna transakcija prije neki dan od preko 2000 kom jer smatram da to ne bi prošlo da ista ne prolazi. Da li će vlada sudjelovati ili ne to je manje bitno iako bi volio da ne sudjeluje, premda mislim da o njoj ne ovisi da li će sudjelovati u dokapitalizaciji ili ne.
Broj: 2971 – 04.01.2008.
BLISTAVA BUDUĆNOST LUKE PLOČE – GRADE SE TERMINALI, SKLADIšTA, ULAZ U LUKU S POSLOVNIM KOMPLEKSOM…
Sudeći po onome što se moglo čuti od čelnih ljudi Lučke uprave Ploče i Luke Ploče d.d., na domjenku organiziranom povodom završetka poslovne godine, sasvim je izvjesno da najveći gospodarski subjekt po broju zaposlenih u Dubrovačko – neretvanskoj županiji očekuje blistava budućnost. «Luka Ploče ostvarila je u 2007. godini promet od 4,3 milijuna tona i posve se približila rekordnim prometima koje je bilježila krajem 80-ih godina prošloga stoljeća», rekao je ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur. Batur je podsjetio da je krajem 2006. godine u Pločama potpisan Ugovor o zajmu između Lučke uprave Ploče i Svjetske banke u iznosu od 58,8 milijuna eura i Ugovor o jamstvu između predstavnika Vlade RH i Svjetske banke, kojim je i formalno započeo izuzetno važan Projekt integracije trgovine i transporta u luci Ploče. U studenome ove godine Lučka uprava Ploče i Europska banka za obnovu i razvitak (EBRD) potpisale su Ugovor o zajmu u iznosu od 11,2 milijuna eura za sufinanciranje izgradnje infrastrukture novoga terminala za rasute terete, a u istome je mjesecu potpisan i Ugovor o izgradnji prve faze kontejnerskog terminala u luci Ploče koji će biti završen za 700 dana i čija je izgradnja izuzetno značajna za luku, s obzirom da kontejnerski promet na globalnom i lokalnom planu bilježi izuzetan rast. «Osim toga, potpisan je Ugovor o izradi projektne dokumentacije za izgradnju terminala za rasute terete, što će započeti u proljeće 2009.godine. Lučka uprava ima obvezu izgraditi temeljnu i operativnu infrastrukturu (jaružanje, obale, energetiku, željeznicu, ceste, skladišne površine i sl.), a operater Luka Ploče d.d. dužan je terminale opremiti potrebnom prekrcajnom opremom. Ovaj model prvi je primjer razvoja luke po načelu javno-privatnog partnerstva u hrvatskoj lučkoj praksi», rekao je Batur i nastavio: «U tijeku su i aktivnosti oko dizajniranja i razvoja lučkog infrastrukturnog sustava, koje bi trebale svima olakšati i unaprijediti poslovanje i približiti luku Ploče praksi modernih europskih i svjetskih luka. Osim toga, ugovara se izrada projektne dokumentacije za glavni ulaz u luku koja predviđa izgradnju poslovnog kompleksa s raznim funkcionalnim sadržajima, a planira se i prezentacija Luke Ploče na različitim tržištima». Ravnatelj Lučke uprave najavio je upravljanje lukom uz što manje birokracije i što više aktivnog učešća u njenom razvoju. Direktor Luke Ploče d.d. Ivan Pavlović ocijenio je poslovnu godinu izuzetno uspješnom i ustvrdio da je u danim okolnostima postignut maksimalan promet kontejnera i rasutih tereta, posebno ako se ima u vidu da je takav rezultat ostvaren bez učešća bivše željezare u Zenici, danas BiH Steela, s kojom je luka u prijeratnom periodu obavljala čak 50 posto ukupnog prometa. Pavlović je naglasio kako je samo pitanje vremena kada će BiH Steel ponovno zauzeti značajno mjesto među lučkim partnerima, jer već u veljači ove godine u Ploče stižu prvi brodovi za tu tvrtku. «U međuvremenu smo ušli na talijansko i slovensko tržište i proširili suradnju s domaćim korisnicima pa više ne ovisimo o jednome partneru. Tako je izbjegnuta mogućnost ucjena, a konačno možemo s našim partnerima razgovarati na ravnopravnoj osnovi. Iako su neki sumnjali, jasno je da će luka, nakon izgradnje dvaju terminala, ostvarivati promet između osam i jedanaest milijuna tona godišnje», rekao je Pavlović i istaknuo potrebu dokapitalizacije luke, najavljenu za kraj siječnja iduće godine, radi pribavljanja svježega kapitala za nabavu opreme u luci.
šunjić je nečiji pijun,jer tip nema blage veze,međutim,to su tek šuškanja…mislim da će lkpc ići dogodine u spo,mislim da je to realno,lkpc je dobra za dugoročno ulaganje,ali ja za to nemam živaca,po mome skromnom mišljenju,dokapa neće biti,jer će štetiti možebitnom spo-u..aj sretno svima..
To što ti pričaš su čiste gluposti, Pavlović nigdje ne odlazi a taj tvoj Šunjić niti ne postoji u Luci, što se tiče količine pretovarenog tereta to nemogu biti laži to su podaci koji moraju biti točni, dokapa će biti sigurno jer mi je to potvrdio osobno jedan od vodećih ljudi Luke, a ti si vjerovatno jedan od onih koji je dionice prodao jeftino pa mu je sada svatko kriv.
Moje 62 plus dokap ohohohohohohohoho.
Možda država niti ne uđe u dokapitalizaciju,jer državi je važnije imati luku u svom vlasništvu nego uzeti taj kolačić,a uskoro ćemo u NATO ,tako da bi po mom mišljenju bila vrijednija ta luka da ostane u državnom vlasništvu. A čak i ne mora ući u ovom krugu dokapitalizacije…[pray] biti će ih još. [tongue]
U svakom slučaju i ako uđe,neće biti loše,a ako ne uđe,super.[cool][cool]