LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.seebiz.eu/luka-ploce-neuobicajeno-dobar-pocetak-godine/ar-194022/
Malo…

dividenda?

I Chuck Norris vozi Dajca!! Tko vozi Dajca ima krupna jajca!! Nebojše=Ne boj se ! Ne valja li ga,ne valja, dok ne kroči Nebojse!

ne spominje se nigdje. Većinski valjda žele da ostane neatraktivna da mogu nastavit štipat bar još godinu dana. We’ll see..

Početna


Nova stranica…


dividenda?

Blagajna je puna. Odluka na glavnoj skupstini bi lansirala dionicu u nebo. Pevec je mala maca kad ovi pocmu sa isplatama.

Pogledajte danas u PD kako BAT isplaćuje dividendu… Treba biti oprezan

Energia naturalis upravlja sa obje….vrijeme ce pokazat….

Ako vi kažete…

ovdje je najveći problem za dioničare nevjerovatna netransparentnost,nemojte zaboraviti da je lpt prodan,i na taj način je oslabljeno poslovanje lkpc,tekući tereti su donosili dobru dobit..Aluminij se priprema za stečaj,to će dodatno pogoditi dobit lkpc,da ne spominjem rast troškova novog terminala,dodtne namete koje je grad opteretio luku,kao i prelazak zenice na plin,zbog jake zagađenosti zraka,ja ne vidim ovdje neku svijetlu budućnost,jedino ako kinezi ne uskrsnu,ali mislim da njih zanima Zadar,lkpc je mala za njihove potrebe..

https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=904863
Jedan zanimljiv clanak. Ovdje se moze dogodit svasta. Vrijedi najmanje duplo nego sada, ali to vlasnicima ne odgovara. Ove prodaje su samo da odrzavaju likvidnost na malim cijenama. Nitko im ne prodaje po tim cijenama samo oni između sebe. Navlacenje drhtavih prstica, a onda slijede isplate dividende te prodaja kompanije strancima. Kupuju nekakve jedrilice gluposti koje zovu luka plovidba. Dobit kao kvartovski kafic ali papiri uredni ili to nitko i ne gleda. Mozda se pevec preslika i ovdje a mozda svasta…gatanje kao i sve na burzi

Autoceste Federacije BiH dodijelile su u četvrtak i službeno potpisom ugovora posao izgradnje dviju dionica autoceste na koridoru Vc kroz Hercegovinu vrijednih 84 milijuna eura kinesko-azerbajdžanskom konzorciju, čime će se smanjiti gužve na prometnicama koje vode prema Hrvatskoj i ubrzati teretni promet prema luci Ploče.

Ugovor o izgradnji dionice Počitelj-Zvirovići kod Međugorja prema granici s Hrvatskom potpisali su direktor Autoceste FBiH Adnan Terzić u ime investitora, predstavnik China State Construction Engineering Corporation Ltd. Yanming Liu, te u ime konzorcija izvođača radova na mostu kompanija AzVirt L.L.C (Azerbajdžan), Sinohydro Corporation Ltd. (Kina) i PowerChina RoadBridge Group Co. Ltd. (Kina).

Terzić je rekao kako je izgradnja ove dionice autoceste iznimno važna zbog rasterećenja prometa na lokalnim i magistralnim cestama.

“Na ovoj poddionici imamo jedan reprezentativan objekt, most Počitelj, koji je najimpresivniji u smislu izgleda, veličine i same konstrukcije na cijelom koridoru Vc. S njim ćemo uspjeti dobar dio prometa koji sada ide magistralnom cestom, a koja vodi prema Hrvatskoj, prebaciti na autocestu i time ćemo omogućiti građanima, a pogotovo transportnim kompanijama, brži i učinkovitiji pristup granici i luci Ploče”, rekao je Terzić.

Vrijednost ugovora za izgradnju autoceste od petlje Počitelj do spojne točke Zvirovića iznosi 56,5 milijuna eura, dok je izgradnja mosta preko rijeke Neretve kod Počitelja vrijedna više od 28 milijuna eura.

Sredstva za izgradnju ove dionioce autoceste osigurala je Europska investicijska banka (EIB).

Dionica Počitelj-Zvirovići duga je 11,75 kilometara, a najznačajniji objekt je most Počitelj ukupne dužine 945 i maksimalne visine 100 metara, čijom će izgradnjom biti spojene dvije obale rijeke Neretve.

Osim mosta, na ovoj dionici autoceste gradit će se i petlja s naplatnim mjestom te pristupnim prometnicama do regionalnih cesta.

Završetak radova predviđen je za dvije i pol godine.

BiH je do sada izgradila oko 130 kilometara autoceste na pravcu koridora Vc, koji kroz zemlju prolazi u dužini od oko 330 kilometara. Trenutačna je projekcija kako bi gradnja svih preostalih dionica trebala biti dovršena do 2030.

kriza u bih eskalira pošto nije donesen proračun za 2019. a novca za privremeno financiranje ima još samo za 5 dana..80% poslovanja lkpc ovisi o bih..neizvjesnost,netransparentnost..uh uh..aluminij mrtav,ppd nije preuzeo preostale dionice?grad opteretio lkpc samo za komunalnu naknadu za 5 milijuna godišnje,pošto je novih 250 000 kvadrata na novom terminalu..prije su imali povlaštenu cijenu za vodu i komunalnu naknadu,to je sad ukinuto..ovo će biti kao i kod luke Rijeka..investicije neće biti isplative..sreća što imaju novca na računu,samo što se on neće koristiti za dividendu već za pokrivanje novonastalih troškova..

New Report

Close