Pevec je dao 60kn mogli bi oni za inat dati 70kn dividende,pišem bezveze, ali si mislim pa nek im pokažu zube..
150 milja na računu,i još 50 milja se očekuje ove godine kao odšteta od kompanije koja je sa brodom uništila obalu za pretovar tekućih tereta..para ko peska..zna li itko zašto još nisu objavili cijenu ponude?mislim da su trebali već izaći sa konkretnom cijenom..nije valjda na aztn u zapelo?
50mil.odštete? pa što je taj sve tamo porušio, na slikama nije djelovalo tako strašno
[/quote]
Porušio je imovinu Lučke uprave Ploče koja popravak i plaća (i koja će te novce na sudu pokušati naplatiti od osiguranja broda koji je privez i oštetio). Luka Ploče d.d. može jedino potraživati izgubljene prihode u vremenu u kojem je privez bio zatvoren (3 mjeseca).
E sad, ako netko zaista vjeruje da Luka Ploče d.d. na privezu tekućih tereta može imati 50 milijuna kuna izgubljenih prihoda, onda neka opali po kupnji … Uz to, sav izgubljeni prihod treba dokazati i pred osiguranjem broda i pred sucem trgovačkog suda (ako osiguranje broda ne bude imalo pravo presudu našeg trgovačkog suda osporavati i van Hrvatske) i to bi ipak trebale biti prilično rigorozne provjere (kakve se obično provode kad su u pitanju milijuni kuna i eura), a ne onakve kakve su uvriježene među hrvatskom poslovnom “elitom” (preko stola, za ručkom, na temelju nama Hrvatima omiljene pi puta oko metode).
Čini mi se da mnogi (potencijalni) dioničari još uvijek ne razumiju niti osnove: Lučka uprava Ploče vlasnik je infrastrukture na području luke Ploče, a Luka Ploče d.d. tek je jedan od operatera na lučkom području (rasuti tereti, kontejneri, opći tereti, pružanje nekih drugih usluga svim brodovima).
Kako zbog nesreće nisu mogli uplovljavati samo tankeri, a kako Luka Ploče d.d. više nije operater tekućih tereta (jer je svoj terminal u luci Ploče prodala), sami procijenite mogu li od osiguranja dobiti 50 milijuna kuna za štetu nastalu nemogućnošću uplovljavanja tankera u razdoblju od 3 mjeseca.
sve je moguće,pa i pevec je bio u bankrotu,pa sada ostvaruje dobit preko 100 milijuna kuna,neke stvari treba čitati između redaka..možda djed mraz donese još 50 milijuna..sve je ovdje moguće..kako je moguće da novac u blagajni samo u 3 mjeseca skoči preko 100 milijuna kuna?vidite da je kod nas sve moguće..uglavnom ko ne zna čitati između redaka,treba reći da je svakako vrlo dobro da je lkpc napustila ortački kapitalizam i prešla u ruke ppd-a..po meni je ppd novi agrokor,mislim na početnu fazu razvoja…samo što se ovi ne bave prehranom već energijom…a para imaju ko peska..a vi čitanjem između redaka pogodite odakle im….
@ Patar
150 milja na računu,i još 50 milja se očekuje ove godine kao odšteta od kompanije koja je sa brodom uništila obalu za pretovar tekućih tereta..para ko peska..zna li itko zašto još nisu objavili cijenu ponude?mislim da su trebali već izaći sa konkretnom cijenom..nije valjda na aztn u zapelo?
Procedura je malo dugotrajnija – u roku od 30 dana od nastanka obveze za preuzimanje, preuzimatelj je dužan dostaviti HANFI zahtjev sa svim podacima (uključujući i cijenu) a nakon toga HANFA je u roku od 14 dana dužna dostaviti Rješenje.
Rok se dodatno produžava ukoliko se traži suglasnost AZTN-a
[/quote]
Zahtjev još nije stigao do AZTN-a, može se vidjeti na stranicama aztn.hr
znači prije će biti objava rezultata za prošlu godinu,nego ponuda?zašto toliko odužuju?čekaju brexit ha ha..koja burza
Dobit prije oporezivanja za četvrti kvartal 85.126 kn, ovo je stvarno umijeće…
S obzirom na oštećenje obale i zastoj s pretovarom.., dobro(odlično) se i radilo.
Što je sa štetom i/ili isplatom iste…, da li je to negdje u izvješću ukalkulirano?