kolege,
jutros si je netko kupio okruglu brojku od 1000komda.
Valjda da lakše zapamti.
Jel to AZ OMF kupio od Borislavovog fonda?
Ipak je bio AZ, kolega Stock priča priče…
“U strukturi generalnih tereta očekujemo daljnji rast u segmentu kontejnera, drvene
građe i posebno aluminijskih proizvoda.
Kontejnerski brodar MAERSK ponovno je pokrenuo promet kontejnera preko luke
Ploče s kojim smo zaključili ugovor. Postoji interes i drugih brodara za ponovnim
povratkom u luku Ploče.
Očekujemo značajan porast prometa jelove građe u segmentu punjenja kontejnera;
porast prekrcaja reefer kontejnera.
Izgledno je povećanje prekrcaja starog željeza, te prekrcaj željeznih gredica u uvozu
za potrebe tržišta BiH.
Kontinuiranom reorganizacijom kompanije, ulaganja u obnovu opreme i ljudske
potencijale postavljeni su snažni temelji budućeg rasta i razvoja”
Zanimljive najave. Prihod rekordan u zadnjih 5 godina.
Jel može netko pojasniti ovu situaciju s minusima na troškovima prodane robe i vrijednosnog usklađenja.
Vrlo dobro.Iz PPDa ocekuju i najavljuju povecanje prometa luke Ploce nekoliko puta u iducim godinama.Citajte u danasnjem broju SD.
Pa ja sam kupio nešto sitno, jer čini se da su dobre godine pred njima. Abome i generiraju dobar keš, noavc po dionici 420 kn. Samo mi nisu jasni ovi minusi na troškovima prodane robe. U svakom slučaju po meni dobar pick.
Zanimljiv članak. U svakom slučaju PPD nije ušao bezveze.
Doduse, na asku se nudi poprilična količina po 500 a i niže.
Ušli su oni s vezom i prek veze. Umivena kriminalna organizacija.
Vidjet ćemo koliko ćemo se mi drugi s njima usrećit. Drugim riječima očekujem da fondovi ovdje neće biti pasivni kao što im je to običaj.
Ako se potvrdi da kinezi rade pelješki most, to bi za LKPC trebao biti odličan posao.
https://www.vecernji.hr/vijesti/matesic-zalbeni-postupak-za-peljeski-most-gotov-za-dva-do-tri-tjedna-1229858
Podsjećamo, Hrvatske ceste su 12. siječnja objavile da su od tri pristigle ponude za prvu fazu izgradnje mosta Pelješac s pristupnim cestama izabrale ponudu kineskog konzorcija China Road and Bridge Corporation, koji je ponudio cijenu od 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a).