ovisi…vjerojatno im je isplativije čelik dopremati izravno na gradilište brodom (naprave privremeno pristanište) a to je i puno logičnije nego čelik dovoziti u luku ploče pa ga pretovarivati i dovoziti okolo-naokolo cestama na gradilište
[/quote]
Doneklem se slazem sa vama kolega,ali nisam siguran dali je to sta govorite izvedivo.
Ljeti se kupam u neposrednoj blizini buduceg gradilišta i nisam siguran da ima dovoljno gaza za brodove….jer da se brodovi tek tako mogu iskrcavat nitko nebi onda gradio dobro armirane obale i terminale
Možda dođu u gumenim čamcima, nikad ne znaš. Kinez po Kinez, natovare mu šinu čeličnu od osam tona na gumeni čamac, on to nosi bez problema. Ne trebaju luke uopće postojat kad ima internet…
Maersk nakon 5 godina opet u pločama…otvara se petlja.tj. ulaz u lkpc…spoj sa autocestom..ppd dobio 80 posto poslova prevoza iz lkpc..sve je spremno za pelješki most koji će povući preko 1000 000 000 kn materijala..pametnom dosta…
kolege,
stvarno, živa istina, evo prvi na kupnji 480kn.
Rekli bi zakon ponude I potražnje, ali nije baš tako….
kolege,
prvi na kupnji jučer od 14h do 16h demonstrirao ili su demonstrirali snagu i moć vozivši na kupnji od 440kn do 460kn.
Uspjeli su zatući vrijednost, nema šta, svaka čast.
Da bi jeftinije dokupljivali? Sumnjam.
Smatram da fondovi i drugi veliki ne mogu na ovim razinama više ozbiljnije količine kupiti, pa onda niti ne razumijem zašto su si ili su dozvolili svojim nečinjenjem takovo obezvrjeđivanje svoje imovine
isprepleteni interesi rusije i anemični interesi europske unije dovode do stanja u bosni i hercegovini kakvo jest..smatram da je cijena ovako niska isključivo zbog bih..jer je bih u krizi,..a kada to nije bila??međutim lkpc ima više casha od ernt..npr da iduće godine isplate dividendu mogli bi isplatiti više dividende nego trenutno vrijedi dionica na tržištu..zar to nije čudno u najmanju ruku’?’
isprepleteni interesi rusije i anemični interesi europske unije dovode do stanja u bosni i hercegovini kakvo jest..smatram da je cijena ovako niska isključivo zbog bih..jer je bih u krizi,..a kada to nije bila??međutim lkpc ima više casha od ernt..npr da iduće godine isplate dividendu mogli bi isplatiti više dividende nego trenutno vrijedi dionica na tržištu..zar to nije čudno u najmanju ruku'?'
A što ako se ustanovi da je novàc iščeznuo kao u agrokoru
kolege,
znade li netko kada će Luka Ploče d.d. objaviti financijsko izvješće za prvih devet mjeseci 2017?
P.S. Možemo li očekivati štogod zanimljivo, za nas male dioničare konačno neku povoljnu informaciju…..
uskok je bio 2 puta u tri godine,valjda su utvrdili da je novac na računu..ima nekih nepravilnosti ali nisu krucijalne za poslovanje…samo dizalice vrijede 200 milja kuna,bez novca na računu,a lkpc je prestigla luku rijeka po prometu..tvrdim odgovorno da lkpc može imati čiste dobiti najmanje 30 milja godišnje,kad se privatizira..to će se i dogoditi..potpuno je nejasno zašto nitko osim az fonda ovdje ne vidi priliku,a kupuju atpl po 500 a nisu je htjeli na 100,ili dlkv kupuju po 23 a nisu htjeli po 12…npr da ppd da cijenu od 600 kn po dionici praktički bi besplatno dobio lkpc..potpuno mi je nejasno ponašanje investitora na zse…
kolega Alt 333 me spomenuvši dividendu prisilio da izvadim dokumente koje je Uprava Luke Ploče d.d. objavila uoči dokapitalizacije odnosno integralni su dio prospekta:
“Povećanje prekrcajnih kapaciteta te nabavka najmodernije lučke opreme će se eventualno odraziti i na poslovanje Grupe Luka Ploče te tako kompanija u 2016,planira ostvarenje sljedećih poslovnih ciljeva:
_Poslovni prihodi u iznosu od 294.8 milijuna kuna-porast od 92.8% u odnosu na poslo prih u 2010.
_EBITDA uiznosu od 102.8 milijuna kuna-porast od 327.9% u odnosu na EBITDA iz 2010.
_Povećanje godišnjeg prometa(prekrcaja) sa4.53 milijuna tona u 2010. na 7.80 milijuna tona 2016.
_isplata redovne godišnje dividende, ovisno o rezultatima poslovanja izdavatelja
”