Samo se nadovezah na ulaganje naših mirovinskih fondova, a kako su mirovinski fondovi vezani za dionice koje su kolege gore navele, naprvavio sam osvrt i na mirovine.. turiste ma od kud bili….
Al Vi kolega horomax niste shvatili poantu.
Pozdrav svim dioničarima LKPČ…. možda se pridružim do godine
O je kako ne… Promašio si ti ceo fudbal, al’ nema veze, poanta je da uspoređuješ kruške i jabuke. Njemački mirovinski sustav i naš…. 😛
još pola godine i vječni direktor ide u mirovinu,kao i cijeli postojeće zapovjedni kadar,do tada će se desiti rasplet situacije,direktora će postaviti valjda onaj koji ima najviše dionica,tj ko je većinski vlasnik,do sada najbliži svemu tome je ppd,jer već ima dionice 24,95% plus na nekom skrbničom,pitanje je samo kada će se prebaciti te dionice sa skbničkog na ppd a onda slijedi preuzimanje,,glavno pitanje je na kojoj cijenovnoj razini će se to desiti,ali u idućih pola godine će se desiti garant…
kolege,
nastavno na gore iznešeno od kolege alt 333, obezvrjeđivanje dionice Luke Ploče se I dalje nastavlja.
Pritisak na cijenu na malim prometima.
Sada je već prodaja, a ne kupnja na 512kn…..
meni je ovdje nejasno zašto az fond ne postavi jasnu granicu za kupnju na 5xx ili 6xx ako su se javno izjasnili da im prodaja od 700 kn nije poticajna,kako im onda nije poticajna kupnja na 500?’a luka radi solidno i ne može se uspoređivati ni sa mgma niti sa igh ili ingr,jer je na meti interesa i ruskog kapitala preko ppd-.a..stvarno ovdje ima dosta nejasnoća,a najveća nejasnoća je zašto cijena pada..možda još jedan dokap?
Ono što je Podravka za Koprivnicu to je LP za Ploče, lokalpatriotska uhljebnička firma. Normalno je da se lokalci uhljebljuju ondje gdje se ima odakle musti. Nikad se tu neće dogoditi smanjivanje broja zaposlenih radi povećanja profita. No, ono što me u ovom trenutku zanima jest terminal čije je dovršavanje najavljivano za sredinu ove godine. Prosvijetlite me, što je s tim terminalom? Hvala.
cijena je trenutno odraz poslovanja luke, u trećem kvartalu neće se dogoditi ništa spektakularno, pa će u skladu s tim i cijena dalje biti između 450-530, dok se ne istresu radničke dionice
kolega Zg.Lob,
cijenim da ste se priključili raspravi, a kako vidim da ste novi na forumu, možda imate I neke nove,preciznije informacije , mišljenje ili prognozu o kretanju vrijednosti dionice nakon trećeg kvartala.?
Zar ne mislite da su radničke dionice već rasprodane I ako nisu koliko dugo mislite da će se još rasprodavati?
kolega Zg.Lob,
cijenim da ste se priključili raspravi, a kako vidim da ste novi na forumu, možda imate I neke nove,preciznije infrmacije , mišljenje ili prognozu o kretanju vrijednosti dionice nakon trećeg kvartala.?
Zar ne mislite da su radničke dionice već rasprodane I ako nisu koliko dugo mislite da će se još rasprodavati?
treći kvartal neće donijeti ništa što do sada nije viđeno, poslovanje se nema od čega značajno popraviti, cijena će prilično ovisiti o sveukupnom kretanju Crobexa, jer nema pokazatelja, koji bi Luku izdvojili iz ove učmalosti, pored toga, nekome odgovara da na malim prometima gura cijenu prema dolje i onda pokupi značajniju količinu, što se događalo kroz cijelu ovu godinu, samo par puta su prometi prelazili 1mil.kn, sve ostalo je na nivou par desetaka tisuća i zbog toga mislim da se pomalo prodaju radničke dionice, a koliko ih točno još ima, to ne znam, ali sigurno zna onaj tko im je podijelio, koga zanimaju i tko ih vjerojatno sada kupuje, vidimo da PPD stoji kao ukopan nešto ispod 25% , što očito znači da im se ne žuri i da imaju vremena za sakupljanje, moguće preko skrbničkih računa, nešto sakuplja i AZ, a oni sigurno imaju vremena, ako se u međuvremenu nešto nepovoljno dogodi na svjetskim tržištima, ovo neće ništa biti relevantno, onda i sami znate gdje će cijene, pa tako i ova
Pustimo sada mudrovanje po strani i natezanje oko toga koja je fer cijena dionice.
Mene tu više zanima hoće li i u kojoj mjeri Luka Ploče imati koristi od gradnje Peljeskog mosta.
Sinoć je ministar Butković na RTL-u izjavio(nisam bas siguran u točan broj)da za izgradnju mosta treba ogromna količina čelika.
S obzirom da je sama luka od gradilišta udaljena niti 20 km,smatram da će dobar dio tog tereta doci preko nje.Pa samim time mogla bi stogot i zaradit…..
da,sve što bude trebalo materijala za pelješki most ići će preko luke ploče,metali,čudo betona,koks,petrokoks i slično,aluminij..zato mi i nije jasno kako cijena tavori,imam nešto sitno dionica lkpc i čekam već 2 godine,e sad,ima dvi poslovice..tko čeka dočeka,i tko čeka načeka se..za mjesec dana bi u promet trebalo pustiti i žilu kucavicu,ulaz u luku ploče sa novim viaduktom što spaja luku sa autocestom,to je dosta znakovit događaj za luku..
kolege,
kineska firma je dala najbolju ponudu za izgradnju Pelješkoga mosta, pa će logično brodovlje završavati u Luci Ploče.
Sinoć je ministar Butković na RTL-u izjavio(nisam bas siguran u točan broj)da za izgradnju mosta treba ogromna količina čelika.
S obzirom da je sama luka od gradilišta udaljena niti 20 km,smatram da će dobar dio tog tereta doci preko nje.Pa samim time mogla bi stogot i zaradit…..
ovisi…vjerojatno im je isplativije čelik dopremati izravno na gradilište brodom (naprave privremeno pristanište) a to je i puno logičnije nego čelik dovoziti u luku ploče pa ga pretovarivati i dovoziti okolo-naokolo cestama na gradilište