od plinskog biznisa najviše koristi će imati lučka uprava,grad,komunalno i slično..lkpc treba povećat promet isključivo rasutih tereta,a za to im je trebala termoelektrana,no sad je na to most udario moratorij i kad se pogledaju problemi u bih sa aluminijem i lukavcem,onda se može reći da je lkpc u nezavidnoj situaciji,ali ipak dugoročno ima dosta potencijala,e sad di je dno?hm..možda na 500,ali ako dođe slijedeća kriza a ne riješe se tekući problemi onda ni 300-400 nije isključeno…uglavnom oko 500 će se vrtit neko duže vrijeme dok investitori ne nanjuše neku priliku,ishodovali dozvole za biomasu pa opet blokada,nešto slično kao pelješki most,nikad krenit,a projekata puno..birokracija koči a sudstvo presporo i eto di smo zapeli…
O potencijalu
Kratkoročno, ukoliko PPD poveže Luku Ploče d.d., Petrokemiju i željezničkog operatera, to bi moglo donijeti pozitivne učinke na poslovanje.
Kratkoročno, Luku Ploče d.d. čekaju kadrovske promjene na najvišoj razini (vjerojatno će u sljedećih godinu dana doći do odlaska predsjednika i jedne članice Uprave), a što bi moglo za sobom povući i temeljite promjene u kadrovskoj strukturi i načinu poslovanja. Možda netko novi pokaže da ipak ima načina za privlačenje novog tereta (iako objektivno Luka Ploče d.d. ima problem užasno neatraktivnog zaleđa); kontejnerski promet katastrofalno je loš i tu bi se nešto moralo moći napraviti (ako nikako drugačije, a ono privlačenjem korisnika niskim cijenama).
Srednjeročno, izgradnjom novog tankerskog priveza u aranžmanu Lučke uprave Ploče (a koji će omogućiti pristajanje velikih tankera), luka Ploče pozicionirat će se kao luka ne samo za rasute, već i za tekuće terete. Također, prisustvo vrlo velike svjetske tvrtke (VTTI) koja će u sljedećih nekoliko godina najvjerojatnije izgraditi poprilično veliki terminal tekućih tereta može za sobom povući još neke srodne investitore (prisustvo takve tvrtke ime i potenijale luke Ploče u krugovima njihovih poslovnih partnera i konkurenata reklamira bolje od ičega).
Vjerojatno luku ipak čeka svjetlija budućnost, pitanje je samo koliko će se na to morati čekati.
uh nekad prije 1.5 godinu sam imao ovaj biser i sad kad pogledam situaciju dobra procijena prodaje ova firma ima tako dobar potencijal a po prilici samo jedno trziste a to je ono BiH i kako pada promet rasutih tereta tako pada i dobit sto se tice koridora Vc sve 5 ali ce prije biti napravljen autoput bar-Boljare nego koridor VC luka bar je ajmo reci pravi konkurent LKPC trebati ce tu dosta vremena prije se stvari posloze nedaj boze medvedjeg trzista
I ovaj biser se polako budi…ako može IGH može i ovo 🙂
I ovaj biser se polako budi…ako može IGH može i ovo 🙂
Teško, velika je razlika, kod IGH gazda želi da mu cijena više ne dodiruje dno nego da je podigne na neke normalne razine… neovisno o rezultatima i vrijednosti ….
Ovdje dioničaru _ vlasniku nije u interesu da cijenu diže nego da iscrpi, pokupi što više po što niže…a blic će se dogoditi kad njemu bude odgovaralo.
Teško, velika je razlika, kod IGH gazda želi da mu cijena više ne dodiruje dno nego da je podigne na neke normalne razine… neovisno o rezultatima i vrijednosti ….
Ovdje dioničaru _ vlasniku nije u interesu da cijenu diže nego da iscrpi, pokupi što više po što niže…a blic će se dogoditi kad njemu bude odgovaralo.
[/quote]
Ovo su već teorije zavjere… na burzi je trenutno optimizam (kakav takav)…priče da netko ovdje namjerno blokira rast cijene su bez podloge…
http://www.vecernji.hr/gospodarstvo/jedna-od-najvecih-privatnih-investicija-potpisan-sporazum-o-zajednickom-ulaganju-u-luci-ploce-1125155
Ne bih se zakleo da nekome nije u interesu rušiti cijenu dionica. Zar nije čudno da nakon ovakvih vijesti vrijednost dionice pada. Mislim da je pametnije za sada ne prodavati. Moje mišljenje je da se ide s ciljem da se jeftino kupe radničke dionice, ali s ovom cijenom mogu se nadati samo malom broju dionica koje će prodati samo oni kojima je hitno potreban novac.
još dobrih vijesti i potvrda da je sadašnja cijena dionice Luke Ploče smiješna
Kolega,
vidim da drukate za Luku Ploče, ali morate znati da s ovom investicijom Luka Ploče d.d. nema ama baš ništa. Koncesionari (PPD i VTTI) investiraju, Lučka Uprava naplačuje naknadu za koncesiju, a sam koncesionar vrši pretovar i skladištenje a ne Luka Ploče.
Luka Ploče d.d. je prodajom Luka Ploče Trgovine d.o.o. PPD-u, a time i ustupanjem koncesije na pretovar i skladištenje tekućih tereta-prodala zlatnu koku, tako da, namjerno ili nenamjerno podastirete nekorektne informacije o vrijednosti ove dionice.
Ako se uzme u obzir da Luka Ploče d.d. mora investirati ogromna sredstva u Terminal za rasute terete (Prekrcajna oprema iz Kine), plačati koncesije za TTT terminal i kontejnerski terminal, nešto manje iznose za koncesiju na “starom” dijelu luke, te da ima Upravu i rukovodstvo, blago rečeno, upitne kvalitete…nisam siguran u realnu vrijednost ove dionice.