Po ovome bi blokada u SKDD-u za raspolaganje trebala biti maknuta. Ugovori su sklopljeni 01.03.2011., blokada je bila na 5 godina:
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/TdQTBtncbuwybj3q4EGTAA==.pdf
Upisani su 21.03.2011. u registar SKDD-a => blokada istječe 21.03.2106.
Ne sekirajte se previše. Nema tu velikih pomaka bez obzira kako se prodale radničke dionice.
Dok većinu prometa čine rasuti tereti, a većina rasutih tereta je ugljen za željezaru, LKPC je mala bara za patke. Izgradnja novog terminala rasutih tereta samo će smanjiti količinu gotovog novca dok bi završetak terminala tekućih tereta, dobrim uslovima na tržištu i pametnim poslovanjem mogao biti jako dobar potez ali nikako dovoljan za spektakularan skok cijene dionica kao ni što bi neka nova izgradnja mogla donijeti veću dobit.
I vjerovatno ima onih koji se sjećaju luke Ploče kao logističkog centra za istraživanje nafte 🙂
Netko je spominjao ponovnu recesiju. Cijeli svijet je u recesiji samo što su je uredno pomeli pod tepih koji poskakuje kao da se ispod kolje čopor mačaka.
Mogli bi ju s lakoćom zatući do 500,00 kn…meni paše…
Uvjete za ostanak nisu zadovoljile sljedeće dionice i isključuju se iz indeksa CROBEX® i CROBEXtr©:
RIZ-odašiljači d.d.
Luka Ploče d.d.
Petrokemija d.d.
Promjena sastava indeksa CROBEX® i CROBEXtr© izvršit će se nakon završetka trgovine 18. ožujka 2016. godine.
evo ja
kupio po 1200 dokapitalizirao po 800 i sad bi da im dam po 600
cijelo vrijeme pozitiva i povećanje prometa po nekoliko %
ajmo šic šic
Nek se ameri jače korigiraju bude lkpc i ispod 500 … a sve nekako u tom smjeru ide 🙁
U tom slucaju bu sve malo kleklo ali ne linearno
Evo još jedne vesele vijesti. U prvom tromjesečju očekujte u izvješću znatan pad prometa.
Preko 80% tereta luke čine rasuti tereti, a od toga preko 90% čini ugljen za dvije tvornice u BiH i jedna od njih je u ozbiljnoj gabuli jer teret ide u malim količinama, broda s ugljenom odavno nije bilo na vidiku niti se novi nazire sutra. Žao mi je što donosim sumorne vijesti ali možete mi vjerovati pošto mi je luka pred kućnim vratima i doslovno vidim što se događa.
Evo još jedne vesele vijesti. U prvom tromjesečju očekujte u izvješću znatan pad prometa.
Preko 80% tereta luke čine rasuti tereti, a od toga preko 90% čini ugljen za dvije tvornice u BiH i jedna od njih je u ozbiljnoj gabuli jer teret ide u malim količinama, broda s ugljenom odavno nije bilo na vidiku niti se novi nazire sutra. Žao mi je što donosim sumorne vijesti ali možete mi vjerovati pošto mi je luka pred kućnim vratima i doslovno vidim što se događa.
dok Koper rastura, naše luke se rasturaju, u stvari ova južna ispada u stvari bosanska, a ona sjeverna ne treba nikome
Evo još jedne vesele vijesti. U prvom tromjesečju očekujte u izvješću znatan pad prometa.
Preko 80% tereta luke čine rasuti tereti, a od toga preko 90% čini ugljen za dvije tvornice u BiH i jedna od njih je u ozbiljnoj gabuli jer teret ide u malim količinama, broda s ugljenom odavno nije bilo na vidiku niti se novi nazire sutra. Žao mi je što donosim sumorne vijesti ali možete mi vjerovati pošto mi je luka pred kućnim vratima i doslovno vidim što se događa.