cisto sumnjam da ce ih biti puno ali onog trena jad se bude pocelo kalklirati o njihovoj prodaji tad ce fondovi poceti igru sa 100-cama a to mi se nimalo nedopada
Ja se zeznuo u procjeni i na kraju izašao s malim gubitkom. Ne znam što im dođe ona stavka “rezerviranja” zbog koje je FI za Q3 ispao lošiji nego bi inače, ali tu nisu čista posla.
Isto tako izgleda da već 4 mjeseca prije dolaska radničkih dionica rulja po forumu puše na hladno. Što li će tek biti dva tjedna prije? Hm.
Ovdje je dugoročna budućnost blistava, ali kratkoročna nije, a to me jedino zanima.
radničke dionice su uglavnom rasprodane, između ostalog i da bi se kupile ove iz nove dokapitalizacije a i te nove su velikim dijelom već prodane ili rezervirane i samo se čeka istek lockupa da se formalno preknjiže, stoga, samo moje osobno mišljenje, osim iznimki kojih uvijek ima, ne treba očekivati neke bitnije pritiske na prodaji
Sam ulaz u luku je interesantan i manje interesantan. Najviše se dobiva što ne pate dva neadekvatna ulaza/izlaza s Jadranske magistrale i što se rasterećuje grad nebrojenih cisterni i kamiona uz trenutni milion kamiona krcatih kamenom zbog tekućih radova u luci Ploče. Grad opet dobiva komodan izlaz i ulaz s autoputa zbog već spomenutih relativno loše napravljenih s magistrale.
Ono što nisam još vidio objavljeno, a rijetko je vidio bilo koji član foruma je stupanj izgradnje terminala za tekuće terete pa uživajte.
Pogled na fazu gradnje
Po mojoj procjeni ovo može ići do 600 kuna kratkoročno(pola godine) dok se ne stabilizira efekt radničkih dionica. Onaj tko je kreditom kupovao po 400 tu negdje liže rane a onaj tko je kupovao od vlastite love htjet će bar malo zaraditi kada oduzme propuštene kamatne gubitke. S tim da toga nema previše jer je već preko javnih bilježnika dosta protrgovano. Pa i meni se nudio nemali broj imatelja.
Po mojoj procjeni ovo može ići do 600 kuna kratkoročno(pola godine) dok se ne stabilizira efekt radničkih dionica. Onaj tko je kreditom kupovao po 400 tu negdje liže rane a onaj tko je kupovao od vlastite love htjet će bar malo zaraditi kada oduzme propuštene kamatne gubitke. S tim da toga nema previše jer je već preko javnih bilježnika dosta protrgovano. Pa i meni se nudio nemali broj imatelja.
Po koliko se nudilo, po 600 ili se tražilo više?
Mislim da je cijela ZSE pod velikim negativnim utjecajem najavljenog poreza na kapitalnu dobit, koji je na predloženi način realizacije doista katastrofalan. Tu je i neizvjesnost oko državne vlasti.
U ovom mrtvilu prodaje samo onaj tko mora, pa smo sad skoro i na onoj razini cijene koja je bila kada je bila panika oko Grexita.
Meni je LKPC specifična po tomu što jako brzo pada i jako brzo raste, a ovo su mi već privlačne razine za dokup.
Za skok tržišta dovoljno je da taj novi pravilnik o obračunu poreza za kap. dohodak bude racionalan i da Hrvatska dobije novog mandatara, odnosno reformističku vladu.
Do tada, nije loše biti na strani kupnje ako se ima keša.
Ovisno o cijeni na burzi, ali max 10% niže. Čak su mi neke kolege sa ovog portala nudile kontakte. Ali sa lockom 10% mi nije zvučalo privlačno.
Ajde da vidimo, ono što je razvidno da u zadnjih 7 dana gotovo niko ne želi prodati dionicu po 670 kn.
ps Dioničar sam ove luke
Prije nekoliko dana na jednom od foruma osvanula je relativno opsežna foto dokumentacija velikog gradilišta ulaza u luku Ploče i rekonstrukcije od čvora Čeveljuša pa zainteresirani mogu baciti oko.
Link
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=129122273#post129122273
Nemam vise ovu dionicu ali bilo bi dobro nesto pojasniti i vjerujem da ce se mnogi sloziti.
1.Lkpc je 90pct luka BiH
2.Vecina prometa koja ide preko nje je za rasute terete
3.Najvise se pretovara po tonazi Ugalj
4.Gotovo sav ugalj ide za Arceroll Mital Zenica
5.Od 01.01.2016 radnici Acerol Mittala su poslani na cekanje poradi niske cijene Čelika na Svjetskom trzistu pa ce biti interesantno promatrati uplove u LKPC u narednom periodClanak o Acerool Mittal je bio objavljen u Seebizu prije 2 dana