LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Koridor Vc se radi zbog malo viših interesa pa će samim tim biti završen prije ili kasnije a kokošarenje oko izgradnje infrastrukture će za koju godinu biti zaboravljeno ili prcesuirano a karavane će prolaziti sve više i više …

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Taj koridor je preuveličan i precijenjen dok bi ga još veći interesi mogli kočiti. Zaboravljaš da postoje A i B koji su kraći i isplativiji, a svaki novi koridor odnosi kruh nekom već postojećem. Cestovni pravac koji će, ako i kad bude gotov promijeniti cijelu sliku tek neznatno i daleko radije bih ga vidio u obliku moderne dvotračne željezničke pruge.
Inače Mađarske željezare dobivaju ugljen preko Constanze riječnim šlepovima jer je jeftinije nego željeznicom od koje bi u drugom slučaju mi u Pločama trebali napraviti ne jedan nego dva teminala.
Razvoj Jadranskih luka koči EU jer iako imamo prednosti daleko kraćeg morskog puta, a kopnena infrastruktura bi se lako napravila bili bi direktni konkurenti Bremerhavenu, Roterdamu… dok svaka od tih luka sve Jadranske u sadašnjem obliku može smjestiti u ćošak da se ni ne opaze.

Kokošarenje oko infrastrukture terminala rasutih tereta je igra u koju su upleteni poslovni interesi, a prešli su dodatno u političke koji će u radu trošiti više novca nego sadašnja obala br V nije u interesu je tih par miliona tona ugljena bi izašlo i ovako bez problema dok je isti namijenjen za daleko veći obim posla kojeg nema na vidiku osim onog što se želi ali to isto ne želi javnost, a uopće nije tajna i zna se od prvog dana da je zbog toga i planiran

mogle bi naše luke nešto profitirati, ako dođe do problema u Grčkoj

gdje ce cijena dionic sutra ali sto se same LKPCd.d tice nema brige firma ima ako bog da snaznu kes poziciju u dolarima plus ovaj kvartal imamo i snazan oporavak samog prometa u luci tako da za samo polugodiste ocekujem dobit oko 30-32 mil kuna nadalje firma je jako malo zaduzena i P/B na 0.7 tako da uz moje pulene koje sam napasio da posjedujem me ove oscilacije nediraju

Istina je da je jug Evrope rjeđe naseljen i da ima manji BDP, ali ne mislim da bi EU na razvoj prometne infrastrukture na jugu kontinenta gledala negativno. Dapače, već godinama postoje njihovi zaključci prema kojima je apsolutno nužno razvijati jug kontinenta (čime bi se malo rasteretili preopterećeni prometni pravci sa sjevera).

Luke na jugu nikad neće dostići mega-luke na sjeveru koje opslužuju jako gusto naseljeno i jako bogato područje, ali to ne znači da se ne mogu razvijati i preuzeti onaj dio prometa koji bi logikom stvari (koja razmatra i udaljenost i troškove transporta, ali i ravnomjernije prometno opterećenje) trebao otpadati na njih.

Ako su države oko velikih sjevernoevropskih luka spremne financirati podizanje ama baš svih mostova na riječnim putovima kako bi omogućile da se na barže koje njima plove ukrca dodatni red ili dva kontejnera (a sve zbog rasterećenja cestovnog prometa što smatraju svojim prioritetom), onda čisto sumnjam da bi se jako bunile da dio kolača ode i prema jugu.

Pločanska luka ima ogromni hendikep u tome što joj je glavno tržište država samo na papiru (volio bih saznati stvarnu brojku ljudi koji trenutno žive u BiH, mislim da je ona dramatično niža od one koju pokazuje popis stanovništva) i što je u takvoj državi već godinama nemoguće pitanje željezničkog transporta svesti samo na biznis (a što loše utječe na konkurentnost luke kad su u pitanju ostala tržišta jer otežava, usporava i poskupljuje transport, čime gube apsolutno svi u lancu, uključujući i morone koji to nisu u stanju shvatiti i kojima je važnije biti faca u svom selu/županiji/entitetu). Međutim, ako se uzme u obzir gubitak dijela kontejnerskog prometa, ipak treba reći da su Luka Ploče d.d. i Lučka uprava Ploče zajedno trebali učiniti puno više kako bi taj promet zadržali. A mogu učiniti i puno više kako bi ga povećali. Priča se da je najvažniji razlog odlaska dijela tog prometa cjenovna nekonkurentnost i tu se sigurno može nešto učiniti.

Po meni, veliki je problem i u nekakvom podrazumijevanju da ravnatelji lučkih uprava dolaze i odlaze s političkim garniturama. To bi trebali biti profesionalci koji bi mogli neovisno o politici (osobito o onoj lokalnoj koja može biti i puno prljavija od ovih klaunova koje neki mazohisti gledaju u tv-prijenosima iz sabora) obavljati svoj posao na korist i lokalne zajednice i čitavog društva. Kad je u pitanju biznis i privlačenje i zadržavanje prometa u luci, sve ostalo (a osobito lokalni politički nevažnici) trebalo bi biti sporedno. Nisam siguran da je dosad bilo tako.

nedavno naletio na podatak da BIH službeno ima 3,2 mil stanovnika

U nekoliko postova vidjeh da se kao glavna roba u Pločama spominje ugljen. Ima li netko od vas podatke o vrsti i količini robe koja prolazi lukom?
Ukoliko je ugljen glavna roba ne vidim baš neku perspektivu jer je inicijativa koja će sigurno doći od strane EU (koju snažno zagovara Njemačka) okretanje obnovljivim izvorima energije.
Tvrtka ima fundamente ali ne vidim na kojoj se to robi temelji optimizam za buduće razdoblje a da bi bio isplativiji sudionicima od nekih postojećih rješenja???

to sto je interes EU nije i nece vrlo vjerovatno biti interes i BiH jer tu neznas tko pije tko placa a ne da EU moze bilo sta dirigirati tako se i grade nove termoelektran na ugalj bez obzira na depesu EU drugo PPD je unutra iza njih stoji ruski kapital pa sigurno da i imaju neku viziju kako dalje sa lukom inace osim terminala za UNP tvornicu ce ili vec gradi BIOM firma koja ce u startu proizvoditi i pretovarati biodizel preko Luke Ploče dok i ako se neznam kojim cudom ukine pretovar uglja biti ce gotov i koridor Vc po meni sljedecih 10 godina ali sve usvemu cisti zicer. Prijetnja u kratkorocnom periodu su radničke dionice i rezultati sljedece godine koji sa obzirom da ce morati dobar dio kesa otopit za opremu terminala nece biti tako blistave kao ove ali ako ce pretovariti 3.5 mil tona robe tj 20 posto vise nego 2014 ocekujem dobiti od 15 mil kuna za sljedecu 2016 sto sa obzirom na broj dionica cini opet zicer a najbolje je sto nece trebati dokapitalizaciju kako je neko spominjao prije 3 mjeseca jer su savrseno HEdgirali euro ove godine ocekujem dobit od cca 70 mil kuna zivi bili pa vidjeli moje misljenje imam znatan broj dionica LKPC

I da Europa u BiH je samo na papiru i ne da nece provoditi svoje zakone nego ce biti sretna i dati posljednju paru da opet nemaju rat u srcu Europe tako do o staklenickim plinove mozet objesiti mačku o rep u BiH vlad korupcija i regijske i vjerske borbe

i jos nesto taj ugalj koliko je famozan vecino ide ne za termoelektrane nego za Acerrol Mittal Zenica

imate clanak da ce od ove godine AC zenica pretovarati ne vise 750 000 preko LKPC nego 1mil tona uglja samo malo bolje proguglajte s rezervom da se to u narednim godinama poveca misli pretovar to ce valad ovisiti i o novoj opremi koja treba biti ugradjena i molim boga cim da kasnije terminal bude gotov jer kako mi se pari po TA dolar bi za 3-4 mjeseca mogao vise vrijediti od Eura

i da vrlo je bitan i TLM vjeruejm u sretan zavrsetak a poznato je da se glinica i jos neznam kakva roba pretovaruje za Aluminij mostar koji pak salje robu TLM sve to ide preko LKPC a nije i LKPC logističko srediste za ugljikovodike ima tu jos toga pa se neda mi postati uglavno jeftina dionica da jeftinija nemre biti

New Report

Close