kupujuči dionice firme kupio sam njihovo poslovanje ali ovo ste se trenutno deseva na trzistu valuta a nema indirektne veze sa poslovanjem LKPC biti cejako jako bitno onoga trena kad terminal rasutih tereta bude gotov jer ako u to vrijeme a to je kraj 10 ili početak 11 mj. kad terminal bude gotov paritet eura naspram dolara bude 1:1 LKPC bi samo na kamatnjaku mogla zaraditi oko 50 mil kuna plus sto je opremu terminala ugovorila u eurima pa ce tu isto ostati para.Nemogu se oteti dojmu da imaju takvu sreču pa su prosli tjedan na 1.15 potpisali sa EBRD-om kredit od 9.6mil eura a vidimo danas kako se kreće i kud ce taj paritet u skrije vrijeme i to bi mogla biti pa skoro savrsena poluga novcu koji im je oročen u dolarima.Mozda malo offtopic ali puno prejeftina cijena dionice
Tih 20000 stoje vec dugo tamo,vidio sam ih jos prije mjesec dva,ako ne i duze,mislim,da kad je zadnji uzlet sa 500 na 750,isla ,onda je taj nalog stavljen
taj ne prodaje, samo se hvali
Mislim da taj nalog nije problem, on ce pobjeci cim mu se malo priblizimo… ono sta mene koči da u ovoj ljepotici budem ‘all in’ jest radnici koji iduce godine stecu pravo prodaje vlastitih dionica… a s obzirom na stanje u RH mislim da bi moglo biti navale za izlaz..
Umjesto da su na nasoj strani i govore joj pa ovo je prejeftino,,sto ne bi kupovali,,,,i kako cemo mi napred onda😢😢
Bankromat zar je bitna cjena dionice ,za mene je najbitnije da je luka pretrpana brodovima i robom sto je ti brodovi odvoze dovoze i sve ostalo je nebitno osim jedne jako bitne sitnice sto malog covika cini sretnim je dividenda
Čini mi se da je većina kolebljivih prodala ovu dionicu. Čvrsti drže što eto rezultira sa kakvim takvim rastom iako je promet mizerija.
Puno njih nije još izliječilo traume od velikog šišanja ovaca na ZSE pred kolko već? 8 godina?
prodavati dionice sa ovim fundamentima je po meni čista glupost valja pričekati 1H pa vidjeti kako se nose sa poslovanjem i tečajnim razlikama
kaj vas touopće mući? kad i ako nastane potražnja, vrlo brzo se to riješi. pa kaj je 20 milja za ozbiljnog igrača?
vatske autoceste odabrale su ponudu “Skladgradnje” d.o.o. i “Strabaga” kao najpovoljniju za projekt rekonstrukcije brze ceste i izgradnje spojne ceste za luku Ploče i grad Ploče.
Ponuda Zajednice ponuditelja, splitske “Skladgradnje” i austrijskog “Strabaga”, odabrana je jer “u potpunosti zadovoljava uvjete iz dokumentacije za nadmetanje i prema kriteriju najniže cijene je ocijenjena najpovojnijom”, stoji u odluci koju je nakon pregleda i ocjene ponuda potpisao Davor Mihovilović, predsjednik Uprave HAC-a.
Naime, ponuda “Skladgradnje” i “Strabaga” iznosi 56 milijuna i 897.180,29 kuna (s PDV-om 71.673.158,25), dok je drugorangirana ponuda zagrebačkog “Viadukta” d.d. 58.122.534,60 kuna (s PDV-om 72.653.168,25). Trećerangirana je Zajednica ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke “Colas” d.d., “Geotehnika” d.o.o., “Magma” d.o.o. i “Elektrocentar Petek” d.o.o. te slovačka “Inžinierske Stavby” s ponuđenom cijenom od 60.080.300,11 kuna (s PDV-om 75.100.375,14).
Austrijska tvrtka “Swietelsky” B.m.b.H ponudila je igradnju za 72.236.227,40 kuna (s PDV-om 92.795.284,25), dok je osječka “Gradnja” d.o.o. imala najvišu ponudu – 77.736.273,55 kuna (s PDV-om 97.170.341,94).
Na ovaj odabir ponude, deseti, posljednji dan za ulaganje žalbe, 15. svibnja, Državnoj agenciji za kontrolu postupka javne nabave žalio se drugorangirani “Viadukt”. Kada će vijećati Agencija i kada će odlučiti o žalbi, to se sada ne zna, ali je poznato da je nakon konačne odluke i početka radova rok za njihov završetak: za rekonstrukciju spojne ceste – pet mjeseci, a svih radova 12 mjeseci.
Podsjetimo, brza cesta – spojna cesta ČCP Karamatići – Luka Ploče, ukupne duljine 9,725 kilometara, završava na oko 350 metara od sadašnjega graničnog prijelaza. Svrha prometnice je povezati grad i luku Ploče s autocestama A1 i A10, te je zato trasa produžena do postojećeg ulaza u lučki kompleks.