samgal
interes PPDa u lkpc je u lng terminalu, terminalu tekučeg tereta i eventualno kakva elektrana, dakle interes ppda se vrti uglavnom oko enmergetike tako da tvoja konstatacija o kupovanju bitnijeg udjela u lkri ne drži vodu
tako je tu bi se slozio sa kolegom Barbosom misli da mu nije pik na LKRI da je natjecao bi se za Zagrebacku obalu ali kako pise nitko se od koncesionara nije javio samo sto ce biti ovo dugo cmoljenje na ovim razinama oko LKPC ali ko ima strpljenja biti ce nagradjen
danas je zadnji dan prvog kvartala LKPC je podnio zahtjev za kupnju LK Vukovar a DUDUI jos nije odlucio kome prodati ja tu eventualno vidim interese i PPDa
zahtjev je podnesen 01.09.2014 i neznam sta cekaju oko objave jer DUDUI je rekao da ce odluka biti donesena do kraja 1Q 2015
od elektrane nema ništa zbog referenduma a zašto su kupili Adria transport pa u BIH nema liberalizacije želj. prometa.firma je kupita za domaći i eu promet.LNG će biti i na Krku.nemam ništa protiv LKPC ,da je pravo stanje u državi obje luke bi imale puno posla,a i ne uzimaju jedna drugoj teret .
Sviđa mi se ovaj PPD, takve dioničare trebamo…
http://www.banka.hr/prvo-plinarsko-drustvo-uslo-u-zeljeznicki-transport/print
PPD nije uzimao dionice lkpc a da nema plan razvoja a ako pokaze interes ulaska u vlasnistvo lkri to nece negativno utjecati na vrijednost dionica lkpc , to moze dovesti samo do jednog zakljucka da iza PPD-ea stoji nesto vrlo mocno
U tom kontekstu, usluge željezničkog transporta jasan su pokušaj zauzimanja još većeg dijela vrijednosnog lanca u tom biznisu, posebno s obzirom na činjenicu da je PPD u međuvremenu preuzimanjem oko 25 posto udjela u Luci Ploče postao i najveći pojedinačni dioničar te tvrtke. Kako godišnje oko 2,3 milijuna tona željezničkog tereta prolazi kroz Luku Ploče, logično je očekivati da PPD-ova nova tvrtka preuzme i određeni dio tog posla.
Podsjetimo, PPD je nedavno dobio potkoncesiju za gradnju terminala za ukapljeni naftni plin (UNP) u luci Ploče. UNP terminal prostirat će se na ukupnoj površini od oko 25 tisuća četvornih metara i imat će podzemne spremnike ukupne zapremine 35 tisuća kubika, odnosno oko 17 tisuća tona. Riječ je o prvom takvom objektu na istočnoj obali Jadrana koji bi trebao poslužiti kao regionalni centar za distribuciju ukapljenoga naftnog plina iz prekomorskih zemalja, odnosno njegovih komponenti, za cijelu jugoistočnu Europu.
gospon Pavlović kao da cita moje postove sa poslovnog dnevnika odprije mjesec dana sve sam postao oko dolara i dolarskog poslovanja prije mjesec dana