Ovima baš ne ide skupljanje po 700 pa su počeli prodavat sami sebi po još nižoj cijeni [emo_smijeh]
tako je tko bi uz ovakve fundamnte i sasvim sigurno jacanje dolara poklanjao ovo na 700 kn kako napisah poklanjao.Prosle godine na tecaju 5.7 u prvom kvartalu kamate su donijele firmi cca 2.8 mil kuna a ove godine krajem mjeseca ocekujem dolar na 7 pa i s tim samo na kamatama cca 6mil kuna ovo je trenutno najjeftinija dionica na burzi a sta cu im ja ako ce u nelikvidnost neka prodaju sami sebima
http://zse.hr/default.aspx?id=56617
Uvjete za uključenje u CROBEX® i CROBEXtr© zadovoljile su dionice društava:
Turisthotel d.d.
Luka Ploče d.d.
HUP – Zagreb d.d.
Plava laguna d.d.
Liburnia Riviera Hoteli d.d.
Imperial d.d.
Hoteli Maestral d.d.
Ingra d.d
neka samo dolar para trenutno je 7 kuna za dolar i sa manjim pretovarom mora biti dobar plus.Verujem da orocenje dolara ide kvartalno a ne godisnje vec ce se to vidjeti po izvjestaju.Skoro pa bi rekao vrhunsko hedgiranje dolara od strane LKPC i plus velika sreca kupit po 5.2 i sad prakticki dobar dio terminala rasutih tereta sagraditi na konto tecajnih razlika prava srec.Inace dolari u kasi ostaju sve dok terminal nebude gotov tek tada ce kinezi dopremati opremu pa ce nam se i istopiti nesto kesa ali do onda dolar bude i 7.2-7.3 tj 15 posto vise od 01.01.2015.Ovo ce trenutno najjeftinija dionica Crobexa.Prosle su im godine kamtne razlike na tecaju 6.3 donijele 19 mil plusa a ove nesmijem ni zbrajati
Jučer je počela proizvodnja u TLM-ovoj Valjaonici punim kapacitetom, a vrlo brzo pokrenut ćemo i proizvodnju u Prešaonici, moguće već krajem tjedna.
Izjavio je to za Poslovni dnevnik Marijan Stričević, predsjednik Uprave TLM Holdinga. Stričevića je na tu funkciju postavio strani investitor Igor Šamis, novi vlasnik šibenske tvrtke, koji, prema našim informacijama, ubrzano radi na stabilizaciji TLM Aluminiuma, bivše Valjaonice, kao i Prešaonice (TPP). “Radimo 16 sati dnevno i po našem uvjerenju vrlo brzo ćemo TLM dignuti na noge”, kaže Stričević dodajući da se u pogledu obje tvrtke očekuje ubrzo početak predstečaja.
600radnika
zaposleno je u Valjaonici i Prešaonici
Prvo ročište je zakazano za Valjaonicu, i to danas, pa će se odmah znati što je Fina odlučila. Prema Stričeviću, dokumentacija je pripremljena i predana. Papire za to pripremila je uprava navedenih tvrtki, odnosno Branimir Lepur, predsjednik Uprave obje tvrtke koji na ovim funkcijama ostaje. Šamis je na temu spašavanja TLM-a jučer u Zagrebu imao, doznajemo, nekoliko važnih susreta, a danas dolazi u Šibenik. No, tamo će brzo stići i odabrana revizorska kuća koja će biti angažirana na dubinskom snimanju TLM-a. Trenutno novi vlasnik prikuplja ponude revizora, a do kraja tjedna biti će poznato ime revizorske kuće koja će raditi na dubinskoj analizi stanja šibenskog aluminijaša.
Kako se čini, novi vlasnik ne gubi vrijeme. Sirovina za proizvodnju pristigla je iz Grčke i mostarskog Aluminija, s kojim se obnavlja poslovna suradnja. Već su krenuli i razgovori s važnim kupcima. TLM vraća svoje stare partnere, i kreće u potragu za novima, još boljima, kaže Stričević. Kao primjer toga ističe razgovore s Aluflexpackom. Ova zadarska tvrtka inače je jedan od najznačajnijih TLM-ovih kupaca, no u potpunosti je bila prekinula suradnju. Šamisa zanima opstanak TLM-a, tvrde to naši sugovornici. U obje proizvodne tvrtke radi gotovo 600 radnika. U TPP-u je proizvodnja zaustavljena jer nije bilo sirovine, a radnicima nisu isplaćene dvije plaće.
Propast ‘Aluminija’ potapa i ‘Luku Ploče’
Uprava TLM-a već traži zamjenske izvore sirovine
Dramatičnim pismom obratio se Ivo Bradvica, direktor mostarskog “Aluminija”, političkom vrhu Federacije BiH i poslovnim partnerima, jer je Elektroprivreda Herceg-Bosne zbog duga od 38 milijuna konvertibilnih maraka (oko 150 milijuna kuna) blokirala sve račune tvornice i onemogućila njezino daljnje poslovanje, a time i isporuku sirovine kupcima među kojima je i šibenski TLM.
Za propast tvrtke čelnik “Aluminija” optužuje federalnu vladu i Elektroprivredu Herceg-Bosne, a o
Za propast tvrtke čelnik “Aluminija” optužuje federalnu vladu i Elektroprivredu Herceg-Bosne, a o nemogućnosti izmirenja obveza, obavijestio je sve tvrtke s kojima posluju.
– “Aluminij” je u stanju iz kojega nema izlaza, a imajući u vidu da je ovo, prije svega, politička odluka, ne očekujem pomake. Počeli smo s gašenjem postrojenja – izjavio je direktor Bradvica.
Blokada mostarske tvornice ozbiljno pogađa šibenski TLM kojemu na godišnjoj razini iz Mostara stiže između 50 i 60 tisuća tona sirovine, ali i “Luku Ploče” preko koje “Aluminij” obavlja većinu uvoza sirovine i izvoza gotovih proizvoda.
Rasplet u vladinim rukama
– Ovo znači smanjenje naših prihoda za dvadesetak posto, te za otprilike isti postotak smanjenje fizičkog obujma prometa. Budući da je “Aluminij” središnja tvrtka u Hercegovini, ovo će utjecati i na mnoge druge biznise i tvrtke koje imaju veze s pločanskom lukom – rekao je kap. Ivan Pavlović, direktor “Luke Ploče”, po broju zaposlenih najveće tvrtke u Dubrovačko-neretvanskoj županiji.
Naime, mostarska tvrtka preko Ploča godišnje uvozi oko 200 tisuća tona glinice, više od 70 tisuća tona petrolkoksa i 20-ak tisuća tona aluminija za preradu, a na svjetska tržišta izvozi oko 70 tisuća tona gotovog aluminija.
Rasplet krize je, smatra direktor “Aluminija”, u rukama federalne vlade i Elektroprivrede čiji je vlasnik upravo federalna vlada koja se u lipnju obvezala subvencionirati daljnju proizvodnju aluminija. “Aluminij” ima mjesec dana za podmirenje dugovanja Elektroprivredi Herceg-Bosne što je uvjet za deblokadu, a ako to ne uspije, odlazi u stečaj.
clanak je od 2013 ali eto koliko je vazno da TLM proradi.Jer to su podaci samo za valjaonu u 2008 godin TLM je tj aluminij mostar cino oko 15 posto ukupnog prometa Luke Ploče sa tiom da je u toj 2008 godini promet bio oko 5 mil tona,a 2014 cijeli promet bio 2.7 mil tona
A i koridor 5c polako napreduje, B i H je intenzivirala radove:
Prije nekoliko dana pušten je u promet južni dio koridora Vc. Što to znači za našu zemlju?
“Prvih deset kilometara moderne autoceste na jugu, od petlje Međugorje do Međunarodnog graničnog prijelaza Bijača, ima višestruki značaj, kako za ovo područje, tako i za cijelu zemlju. Konačno se povezuje jug naše zemlje s Hrvatskom, odnosno s Europskom unijom. Posebno mi je zadovoljstvo istaknuti da su na ovoj dionici bile angažirane domaće građevinske kompanije, koje su izvele 80 posto radova. Ovu dionicu je gradilo više od 20 domaćih kompanija s više od 1000 radnika. Dobra cestovna povezanost s Lukom Ploče omogućit će brzi gospodarski razvoj Hercegovine, a to je jedan od preduvjeta i za privlačenje stranih investicija. Južni tok koridora Vc će BiH znatno primaknuti jadranskoj obali i potencijalnim posjetiteljima iz EU-a. Tako se otvara put za značajniji razvoj bosanskohercegovačkog turizma.”
Vaš link …