Mnogi smo daleko od prosjeka, meni je 795 kn. Bio je još dosta više ali sam srećom na razinama od 430-450 poduplao broj dionica[emo_smijesak]
NAJOSJETLJIVIJA FAZA IZGRADNJE TERMINALA RASUTIH TERETA U LUCI PLOČE
Izgradnja terminala za rasute terete u luci Ploče nalazi se u najosjetljivijoj fazi, jer se trenutačno izvode radovi na pobijanju čeličnih pilota, koji predstavljaju nosivi element konstrukcije budućega gata na terminalu.
DUBINA 45-50 METARA
Čelični piloti promjera u rasponu od 1,2 do 1,5 metara pobijaju se na dubinu od oko 45 do 50 metara u muljevito i pjeskovito dno do područja nosivoga šljunka. Pobijanje se obavlja korištenjem specijalne ploveće platforme s ugrađenom dizalicom nosivosti oko 700 tona i upotrebom hidrauličkih vibratora. To je iznimno skupa i tehnološki zahtjevna građevinska oprema. Nakon što se obavi pobijanje čeličnih pilota, kojih ima oko 250, na njih će se ugraditi betonske naglavnike, te armirano betonski elementi i završna armirano betonska ploča. Gat će u konačnici biti dugačak preko 350 metara i na njega će se instalirati prekrcajna oprema, koja, između ostaloga, sadrži brodo iskrcavače za rasute terete i sustav trakastih transportera za prijevoz rasutih tereta na skladište. Obveza kupnje i instalacije prekrcajne opreme, vrijedne između 30 i 50 milijuna eura, je na koncesionaru Luka Ploče d.d.
PRISTAJANJE CAPESIZE BRODOVA
Na novi terminal rasutih tereta moći će pristajati brodovi tipa Capesize, od preko 150 tisuća tona dwt s gazom od oko 19 metara. Do sada su u pločansku luku uplovljavali brodovi nosivosti najviše 70 tisuća dwt i 14 metara gaza. Paralelno s izgradnjom gata odvijaju se i radovi na uređenju skladišne površine, koja će u prvoj fazi imati kapacitet jednokratnog uskladištenja od 600 tisuća tona. Puštanjem u rad ovoga terminala značajno će se povećati konkurentnost luke Ploče, kao i ekološki standardi rukovanja rasutim teretima, što je do sada predstavljalo problem.
VRIJEDNOST INVESTICIJE 400 MILIJUNA KUNA
U infrastrukturu terminala za rasute terete investitor Lučka uprava Ploče, kao javni partner, ulaže preko 400 milijuna kuna, dok privatni partner, odnosno operater Luka Ploče d.d., ima obvezu uložiti u prekrcajnu opremu. Radovi na ovome kapitalnom projektu započeli su u travnju 2012. godine s ugovorenim završetkom krajem lipnja 2014. godine. Radove izvodi Gospodarsko interesno udruženje ili španjolsko – hrvatski konzorcij kojega čine CYES i zagrebački Viadukt. Vodeći partner je španjolska tvrtka.
Kaj dalje?Dalje samo hold, hold i hold!Pa kaj ovo neide u prodaju?Minimalno za 1200kn/share, pa imaju samo 500kn po dionici.Jao kad slijepci progledaju!
POTPISIVANJEM TRI UGOVORA SLUŽBENO ZAPOČELI RADOVI NA IZGRADNJI TERMINALA TEKUĆIH TERETA U LUCI PLOČE
HŽ CARGO PLOČE U 2013. GODINI POVEĆAO PROMET ZA 273 TISUĆE TONA
Dajte gospodo iz rajfasena dajte još malo, vi ste ovo kupovali po 850 a prodajte po 500 ionako bi vam ovo bila najbolja investicija i najmanji gubitak koji ste do sada imali.
Nema sumnje uopće
14.01.2014
7 RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 11.403
21.01.2014
9. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 10.403
Kako treba biti ulagački nepismen da nešto kupiš po 850 a prodavaješ po 450, strašno je ovo gledati pogotovo za one koji su u njihovom OMF pa ti nema šanse da dobiju i kune mirovine.[emo_plazi]
Ne bih se složio kolega, AZ radi u korist svojih osiguranika to je jasno kao dan.