Prodane dvije dionice LKPC po cijeni 430 kuna (zarada 7,5%)!
Retro:26.06.2011.
Za pad dionice je kriva Uprava LKPC zajedno sa Vladom koja je blagoslovila pljačku nas sviju investitora , kad je dozvolila prodaju radnicima dionice po 400 kn .
Iako je bilo prijava HANFI protiv tog grabeža oni su mudro sve odšutili .
Pa investitori su toliko gnjevni na to da jedni dobe dionicu po 400 kn u trenutku kad je dionicu na burzi bila po 1500 kn .
Da nisu radnici dobili dionice po 400 kn vjerojatno su mogli dokup napraviti po cijeni 1200 do 1500 kn .
Već 5 mjeseci konstruktivno pišem i upozoravam na ovom Forumu na pljačku naše i društvene imovine , međutim uglavnom me većina napada i vređa .
Zašto ?
Pa zato što je većina na ovoj stranici kupila dionice po 400 kn , od njih 900 koji koji su podjelili 50.000 dionica LKPC .
Pozdrav
A šta misli gospođaivana 7 o LKPC citiram :
“Rasna odnosno financijska diskriminacija.
– na toj dionici dosta toga me potsjeća na aparthejd.
– a ja sam barem na ovoj temi nacijonalno i vjerski tolerantna prema svima, i crnima i bijelima.
– ali nije u redu od ove države da jednima daje a drugima uzima, ovom prilikom mislim na dionice LKPC.
– ova država radnicima velikodušno prodaje dionice po 400kn, a to radi iz jadnih pobuda, samo da bi ti na sljedećim izborima glasovali za njih.
– daju i seljacima da bi glasovali za one glupe seljake u vladi.
– daju određenim skupinama, a u međuvremenu pljačkaju zemlju do besvjesti i nemoralno nas zadužuju.
– i sada ću ja tu dionicu plaćati 1.500kn !!!!!!!!
– i kupovati ju od radnika koji su to dobili za 400kn.
– ma da znam da će ići na 10.000kn neću, ne zanima me.
– za mene ta dionica više ne postoji.
– I love this game.
Pozdrav ! ”
zmajki,
kako ćemo si prodavati kad su u čvrstim rukama? inače, ulazio nakon dokapa na cca 800 kn, oko 5% portfelja. ništa strašno. pričekati ili prodati? trenutno nemam odgovor.
RETRO :
stock:
Trst: potpisana Deklaracija o Koridoru V
28.2.2006.
Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta potpisao je danas s ministrima prometa Italije i Slovenije te zamjenikom državnog tajnika za promet Mađarske Deklaraciju o Koridoru V. na sastanku kvadrilaterale održanom u Trstu.
otpisivanjem Deklaracije, države potpisnice obvezale su se na usklađivanje programa izgradnje prometne infrastrukture i izrazile zalaganje za preusmjeravanje prometa sa cesta na ekološki prihvatljivije načine prometa kao što su pomorski, željeznički i kombinirani promet, izvijestili su iz Ministarstva.
Ministar Kalmeta također je prezentirao aktivnost Republike Hrvatske na izgradnji i modernizaciji prometne infrastrukture na granama paneuropskog prometnog Koridora V. b (Rijeka-Zagreb-Budimpešta) i V. c (Ploče-Sarajevo-Osijek-Budimpešta).
Kako je istaknuo, do 2008. godine Hrvatska će dovršiti puni profil autoceste od Zagreba do Rijeke u dužini od 55 kilometara te u istoj dužini autoceste od Osijeka do Sredanaca.
Isto tako, Kalmeta je izvijestio da se na željezničkom dijelu V. b koridora (Rijeka-Zagreb-Botovo) planirana izgradnja drugog kolosijeka, a na Koridoru V.c modernizacija 60 kilometara pruge. U luci Rijeka u tijeku su radovi na modernizaciji i izgradnje novih sadržaja, a u luci Ploče planira se izgradnja terminala za kontejnere i rasute terete u suradnji sa Svjetskom bankom u vrijednosti od oko 79 milijuna dolara, rekao je Kalmeta.
Tijekom konferencije, održan je i sastanak ministra Kalmete i ministra infrastrukture i prometa Italije Pietra Lunardia, na kojem se razgovaralo o uspostavi željezničke veze između Zagreba i Padove za prijevoz kamiona (RO-LA vlak).
Nakon Italije predsjedanje kvadrilateralom preuzima Republika Hrvatska u drugom tromjesečju ove godine.
gorki:
čitam danas pa se nešto mislim nije gorki još vrijeme da kupuješ luku ploče
LUKA PLOČE
Mali dioničari će dokapitalizirati Luku Ploče
Luka Ploče d.d. mora nabaviti 27 milijuna eura za ulaganja u opremu i zato izdaje novu emisiju dionica te se dovodi u situaciju da joj u vlasničku strukturu uđu kompanije iz Bosne i Hercegovine
Mali dioničari tvrtke Luka Ploče d.d., a to su većinom njezini zaposlenici dokapitalizirat će poduzeće sa 60 milijuna kuna koje će osigurati privatnim kreditima te iz vlastite štednje, rekao je za Lider predsjednik Uprave Luke Ploče Ivan Pavlović prilikom današnjeg predstavljanja projekta razvoja Luke Ploče i investicija države i Svjetske banke.
Studija razvoja Luke podrazumjeva ulaganje od 97 milijuna eura do 2008 godine, od čega će 70 milijuna biti uloženo u infrastrukturu, a 27 milijuna u opremu Luke, odnosno dizalice i ostala postrojenja za modernizaciju pretovara. Dok 70 milijuna eura osiguravaju, država iz proračuna (17.5 milijuna eura) te Lučka uprava Ploče kreditima Svjetske banke i Europske banke za obnovu i razvoj (52.5 milijuna eura) Luka Ploče treba namaknuti 27 milijuna eura. Kako bi se Luci Ploče kao prioritetnom koncesionaru isplatilo ulaganja u opremu bit će promijenjen Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama te će se omogućiti Luci Ploče da novokupljenu opremu stavi pod hipoteku. Pavlović procjenjuje da su ulaganja u opremu u procjenama Svjetske banke i resornog ministarstva podcijenjena te da će biti potrebno uložiti najmanje 35 milijuna eura. Jedini način na koji Luka Ploče može namaknuti taj novac, kako kaže Pavlović jest emisija novih dionica koje će na burzi naći svojeg kupca.
– Mali dioničari će dijelom dokapitalizirati Luku Ploče, a nadam se da će kupci ostalih dionica biti neke od hrvatskih kompanija – rekao je Pavlović. Izdavanje nove emisije dionica za Luku Ploče je rizičan način prikupljana novca jer postoji mogućnost da te dionice kupe kompanije iz Bosne i Hercegovine za koje Luka Ploče i pretovara najveću količinu tereta, čak 80 posto. Takav scenarij Upravi Luke Ploče nikako ne bi odgovarao, no i sam predsjednik Uprave Pavlović priznaje da postoji mogućnost da se to dogodi. – Šanse da dion
http://www.banka.hr/hrvatska/luka-rijeka-u-lovu-na-kopar-i-trst
luka ploče uvjerljivo na prvom mjestu po ne-produktivnosti. sapienti sat. hitno privatizacija jedino rješenje.
Izgleda da luka ploče stvarno ide na bubanj.
Opet Kinezi…
PEKING – Kineski ministar vanjskih poslova Wang Yi nakon razgovora s potpredsjednicom Vlade i ministricom vanjskih i europskih poslova Vesnom Pusić je izjavio kako su kineske tvrtke spremne investirati u infrastrukturu u Hrvatskoj.
Ponajviše su zainteresirani za luku Ploče, Rijeku i Vukovar kao i za željezničku prugu između Hrvatske i Mađarske, most na Pelješcu te hidroelektrane i termoelektrane. Kineski ministar YI smatra kako bi trebalo iskorištavati pojedinačne prednosti Hrvatske kao što su njezina lokacija i turističke resurse.
Samo da ne bude kao sa LKRI!
CIAO![emo_novac]
Misliš na prodaju preostalog udjela države (a ne na privatizaciju)? Luka Ploče d.d. već je tvrtka u pretežito privatnom vlasništvu u kojoj utjecaj države ne prevladava. Od pet članova nadzornog odbora, dvojica (po pričama mladi i obrazovani na anglosaksonskim sveučilištima) su predstavnici mirovinskih fondova (najvećih dioničara), dvoje (čini mi se) predstavlja državu, a peti je član zaposlenica Luke Ploče d.d.. Mislim da riječ predstavnika mirovinskih fondova ima najveću težinu, tako da se ne može smatrati da tvrtkom upravlja država.
Ako bi Kinezi uložili lovu u željeznički dio koridora 5c i brzom prugom spojili Ploče s Madžarskom, to bi bio savršen temelj za dramatičan porast kontejnerskog prometa kroz pločansku luku. Ne kažem da je stvar iole izgledna, ali Kinezi doista briju na kontejnere i vjerojatno su najzaslužniji za ekploziju kontejnerskog prometa u posljednjih sad već 20 godina. Postoje i studije EU-a koje su ukazivale na spremnost unije za ulaganje u razvoj infrastrukture za kontejnerski promet na jugu Evrope, budući da je njen sjever već poprilično zagušen njima. Vjerojatnije je da je Kinezima zanimljivije (čitaj: jeftinije) uložiti u brzu prugu između Rijeke i Budimpešte, iako je veliko pitanje je li (gospodarski, ako itko u ovoj zemlji može dnevnu politiku i ideološka nadmudrivanja ostaviti sa strane) mudrije veliki kontejnerski centar planirati u Rijeci ili u Pločama. Rijeka ima prednost dobrog zaleđa i jeftinije pruge prema Madžarskoj, ali Ploče imaju veći prostor na raspolaganju za širenje terminala (vjerojatno i izgradnja dodatnih kapaciteta stoji puno manje, jer se prostor ne mora “otimati” gradu, kao u Rijeci) i na povoljnijem su položaju za centar srednje veličine u “hub and spike network” kontejnerskog prometa, kao jedan od krakova kojem bi feederi dopremali robu koja bi se ogromnim kontejnerskim brodovima dopremala do velikog “huba” u Sredozemlju.
Dugoročno, tvrtka bi morala imati sasvim pristojan potencijal, a najveći je problem potpuno nesređena država u zaleđu o kojoj trenutno ovisi najveći dio prometa pločanske luke.