kolege,
da podjelim s vama dvije zanimljivosti:
1. čini se da cijeli tjedan LKPC ne završi dan ispod 600kn. Kome je to važno i zašto?
2. U jutarnjim tiskovinama je u Planu investicija u 2013. pod stavkom javno-privatnog partnerstva odmah iza Zračne luke Zagreb,Bina Istre, Autoceste Zagreb-Macelj, navedena i Lučka uprava Ploče.
Molim domaće ljude koji pogledom kroz prozor mogu nama ostalima javiti kako napreduju radovi.
Hvala
bojim se da nije na stablu s obzirom da je rekao da je u poznijim godinama,nije i on valjda spasio ha ha na vrijeme,mogu ga ja zamijenit,luka je prazna,ali se napokon neke stvari u racionalizaciji počele rješavat kako treba,naravno,to je jedan dug proces,ali bolje krenit ikada sa reformama,nego nikada…tek je 10 ak ljudi dobilo otpremnine,ostali očekuju otpust iduće godine….zasad na vidiku nema dobrih vijesti,ali ni puno lošijih,dakle stagnacija je i dalje na snazi
…tek je 10 ak ljudi dobilo otpremnine,ostali očekuju otpust iduće godine….
Kako onda objašnjavate smanjenje broja radnika u devetomjesečnom izvješću u odnosu na polugodišnje izvješće za 30?
Kako onda objašnjavate smanjenje broja radnika u devetomjesečnom izvješću u odnosu na polugodišnje izvješće za 30?
[/quote]otišli su ti ostali u mirovinu,starosnu mirovinu,proces restrukturiranja je počeo,trajat će dugo,ali će na srednji i duži rok polučit određene rezultate,a kažem,do tada se možemo malo zabavljati sa preživljavanjem,po meni je država financijski u teškom rasulu…to se ne smije izuzimati kad se donosi odluka o ulaganju….
Prema izvješću, koje je napravljeno kao da je prvo i da prije njega nije bilo ničega, ispada da su troškovi bili puno veći nego bi bili za zbrinjavanje samo 10 radnika. Vi pošto ste blizu mjesta događaja i pretpostavljam imate kontakte s ljudima koji tamo rade, vjerojatno bolje znate. Nažalost, sve je moguće, pogotovo s ovom upravom.
dragi kolega alt333,
pa nije Uprava valjda dala otpremnine desetorivi Ivica Mudrinića.
Pa nisu valjda poludili?
Plan kojeg je uprava objavila u lipnju iznio je smjernice o smanjenju broja zaposlenih, ako se ne varam za stotinu.
Dajte probajte dobiti neku precizniju informaciju iznutra.
Stvarno trosak otpremnina ne odgovara broju ljudi
danas sam pričao sa čovjekom koji ide sa otpremninom,ne znam,on mi je rekao da ih je desetak već otišlo,on ide u paketu sa još deset ljudi do kraja godine,tako mu je rečeno,ali bilo je i ljudi koji su radili i u azbestu neko vrijeme,pa i u luci pa onda nagađaju kako im je najbolje,u lkpc su pokupili dionice i otpremninu,a za azbest traže oštetu koja se sad dijeli od cca 100 000 kuna,a nitko ne razmišlje o radu i kako na pošten način zaradit novac,zato smo tu gdje jesmo.posla nema,nije bitno koliko je ljudi otišlo,70% ljudi je zaposleno preko političke linije,dobili su dionice,a sad i otpremninu,a većina nije radila apsolutno ništa..nema tu sreće dok se ne dođe na privatnog vlasnika,ovako samo te male interesne skupine crpe i zadnju kap krvi od zdravog tkiva firme..
kolege,
koliko ovaj genijalac što prvi želi prodati na 570kn ima za prodati ili je poslao izviđača ili dva
Evo me. Nisam pao s drveta [emo_smijesak]
Posjetim povremeno ovaj forum da pročitam što piše ekipa vjernih prisilnih dioničara, a ne pišem jer nemam što pisati.
Nisam ja nikog kritizirao. Jednostavno sam se sukobljavao s onima koji su pred više od godinu dana dok sam ja tvrdio da da je rupa u brodu sve veća i da voda počinje opasno prodirati obećavali med i mlijeko, a mene proglašavali šarlatanom, drogerašem…
Nažalost. Bio sam u pravu. Luka je prazna i kada je u njoj više od tri broda odjednom to je već uspjeh, a brodovi maleni, mogli bi se svi stavit u štivu nekog većeg. Da nije kontenjera, starog željeza i glinice zaboravili bi kako izgleda brod. Svakako ne smijem zaboraviti terminal tekućih tereta koji je optimalno popunjen i kojem bi svakako trebao malo duži i dublji vez ali to je druga priča. Malo ljudi je otišlo dragovoljno u mirovinu makar su dobili otprmnine umjesto da im, kao što se događa u privatnim firmama, jednostavno ne kažu da od sutra ne trebaju više dolaziti na posao. Vidili ljudi da je budućnost sve crnija pa bi prije deset godina na ovakvu ponudu u roku mjesec dana broj radnika bio prepolovljen dok se sada važe svaka sitnica, potežu se prava onih koji su makar i jedan dan radili u Azbestu samo kako bi se dobilo što više. Došla svjetska kriza i na naša vrata makar su se neki tješili da će nas promašiti.
I ono što i vrapci znaju da je luka napravljena radi Bosne, da je ona glavni partner, a kako je ona u još goroj krizi i rasulu od nas tako se i njeni problemi direktno zrcale na popunjenosti i prometu naše luke što je logično i normalno. Bez realnih šansi k proboju prema tržištima istočne i srednje EU koja su već prigrabili drugi igrači i koji se još svađaju oko sitnih ostataka ostajemo ovdje gdje jesmo do kraja još jedne cikličke krize kapitalizma s nadama u bolje sutra koje bi moglo doći za kojih desetak godina.
kolege,
sreće naša da Uprava može kupovati dionice na ovo uređenom tržištu.
Eto, pa se i cijena stabilizirala.
Između 535kn- 555kn.
Visoka je to cijena, može to još dolje, npr na iznos po kojem su radnici kupovali?
Šalu na stranu,stvarno me zanima koja munjara prodaje na ovom iznosu, pa nije mogao kupiti ispod 850kn u dokapu.
To vjerojatno rođo kupuje od strike, a ovaj onda netjaku prepusti, pa ispočetka…
Tko zna do kuda misle tako voziti?
Do 400kn?