LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


luka je zaista prazna,i nikad nije bila praznija,kad je bio rat,tu je bio unprofor,i dolazila je humanitarna pomoć za ploče,po prvi put otkada luka postoji,nikada nije izgledala ovako sablasno prazna

Netočno. I prošlih godina događalo se da luka bude potpuno prazna i to danima. Ono što uznemiruje je to što su periodi bez brodova češći i što, kad ih ima, ima ih malo. Trenutno je u luci brod koji iskrcava glinicu, prije par dana bio je kontenjeraš i prije toga ugljenara koja je dovezla 75 000 tona. Situacija kao da čovjeka hraniš slabo i rijetko ali obzirom na glavno tržište nema mjesta prevelikom čuđenju.

radovi bi trebali započeti za 10 ak dana na novom terminalu,ali stvarno,mislim da nema smisla u ovom trenutku pokretati bilo kakve investicije,prave grešku isto kao i atlanska,u ovako škakljiva vremena oni investiraju,a ova vremena nisu vremena za investicije,nego za održavanje likvidnosti i solventnosti
/cut/

Zaista mi je žao ali se ne bih mogao složiti. Radovi na novom terminalu počeli su prije par godina, daleko prije nego je ugovor potpisan, nasipavanjem i stabilizacijom terena što je veoma opsežan i dugotrajan posao pa tako radovi koji su u tijeku bez toga uopće ne bi mogli ni početi. Zadnjih mjeeci na terminal se dopremaju ogromne količine kamena, rovokopači su mjesecima oko cijelog područja, sve do kontenjerskog terminala podizali obrambene nasipe da bi blato moglo pritjecati u ogromni bazen kojeg tvori površina između kontenjerskog i terminala rasutih tereta i, umjesto da se baca/isipa u more, izdiže tlo tj. stvara podlogu za neka buduća širenja luke.

Kao što sam već napisao u jednom postu prije investicija kakva je terminal rasutih tereta je izuzetno opsežan i dugotrajan projekt kome samo pribavljanje sve potrebne dokumentacije traje godinama, ishođeni su krediti u EU kojih je dio već potrošen na dosadašnje radove i prekidanje takvog posla bilo bi jako bolno i skupo s neodređenim posljedicama. Obrati pozornost na članak da u luku Rijeka dolazi brod od 160 000 tona željezne rudače za mađarske željezare koji je možda mogao biti naš da ga možemo primiti. U krajnjem slučaju novac luke Ploče se još ne troši i glavnina će biti realizirana tek za par godina kada radovi na izgradnji budu gotovi.

Trenutak ulaska u investiciju jeste čupav ali luka tu nije ni kriva ni dužna jer je postojala nasušna potreba za njom, krenulo se u izgradnju i kad je sve počelo svjetska kriza je iskesila svoje zube. Bad luck ali svaka investicija u olakšanje i proširenje pretovarnih kapaciteta je ulog u budućnost ma kako god netko pa čak i ja smatrao da sada za to nije trenutak ali, kao što sam naveo prije takve se stvari planiraju godinama unaprijed i kad se krene povratka praktično nema.

Da se vidi da radovi ne počinju već su intenzivni prilažem fotografiju gdje se vid da je doveden bager koji crpi glib (plava markacija) i da je u pogonu tj. da izbacuje blato u bazen (crvena markacija).

da,kad sam ja bio klinac,bilo je u luci po 10 brodova a još ih je 10 čekalo na sidrištu,takva vremena više nikad neće doći?ili,tko zna,možda kad ja budem u godinama kao alin,možda se onda pšonovi takav scenarij,jer povijest se ponavlja,ovo sve što se sada radi je neki zalog za budućnost,znači,najbitnije je pogoditi dno krize i pogoditi dno ove dionice,ja je mjerkam po 222 kn,ako sve bude po scenariju kako mislim da će se desiti..samo ne daj bože rata,a novac nije pobjegao,samo se sakrio,kao što se i ljubav ponekad sakrije,ništa strašno,ali ponekad bude bolno,ali uvijek prođe….

kolega,

zašto se zaustaviti u procjeni na svega 222kn.

Pa puno bolje je da se priča razvija i dalje te da se zaustavi na 111kn.

Ili možda 86kn.
To bi mi još više odgovaralo.
Jedan mjesec ne izađem van, apstiniram u potrošnji te šparam, pa si za nagradu krajem mjeseca kupim kontrolni paket u Luci Ploče.


kolega,

zašto se zaustaviti u procjeni na svega 222kn.

Pa puno bolje je da se priča razvija i dalje te da se zaustavi na 111kn.

Ili možda 86kn.
To bi mi još više odgovaralo.
Jedan mjesec ne izađem van, apstiniram u potrošnji te šparam, pa si za nagradu krajem mjeseca kupim kontrolni paket u Luci Ploče.


problem je u tome što nećeš moći ništa uštediti,jer će iduće godine kruh biti 10 kuna,benzin 15 kn,mlijeko 9 kn…jedino ako ne prikupljaš energiju pomoću sunca,bit je u tome da će dionice biti prejeftine,ali neće biti novca da ih kupiš…95% ljudi sitnog zuba će tavoriti na dnu i krpati kraj s krajem…kakve crne dionice,borba za goli opstanak će biti aktualna….



kolega,

zašto se zaustaviti u procjeni na svega 222kn.

Pa puno bolje je da se priča razvija i dalje te da se zaustavi na 111kn.

Ili možda 86kn.
To bi mi još više odgovaralo.
Jedan mjesec ne izađem van, apstiniram u potrošnji te šparam, pa si za nagradu krajem mjeseca kupim kontrolni paket u Luci Ploče.


problem je u tome što nećeš moći ništa uštediti,jer će iduće godine kruh biti 10 kuna,benzin 15 kn,mlijeko 9 kn…jedino ako ne prikupljaš energiju pomoću sunca,bit je u tome da će dionice biti prejeftine,ali neće biti novca da ih kupiš…95% ljudi sitnog zuba će tavoriti na dnu i krpati kraj s krajem…kakve crne dionice,borba za goli opstanak će biti aktualna….
[/quote]
tko je kruha gladan ovdje mu nije mjesto. meni je ova godina 45-50% bolja od prošle, a radim manje. rast za iduću po projekciji je 25-30%. dakle u dvije godine dvostruko više novca. pošto se radi o relativno velikim svotama stvarno me briga gdje će kruh a gdje će mlijeko. stigao mi neki dan cijeli paški sir a čekam i kulen da mi stigne. pred novu godinu idem sa praznim bidonima na pelješac kupovati najbolje vino koje nađem.

ponavljam…tko je kruha gladan nek bježi odavde glavom bez obzira.
a tko je zabrinut može i ronalda upozoriti jer vidim po medijima da je nezadovoljan primanjima. ima bit da se boji poskupljenja ;))))

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south

Evo.
Gledajući cijenu po kojoj se dionica trenutno trži naš prijatelj koji je neki dan kupio 14 komada po 640,01 u gubitku je 214 kn…


Evo.
Gledajući cijenu po kojoj se dionica trenutno trži naš prijatelj koji je neki dan kupio 14 komada po 640,01 u gubitku je 214 kn…

i gubi se i dobiva prilikom prodaje. a uistinu je teško pogoditi točno dno i vrh.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south



Evo.
Gledajući cijenu po kojoj se dionica trenutno trži naš prijatelj koji je neki dan kupio 14 komada po 640,01 u gubitku je 214 kn…

i gubi se i dobiva prilikom prodaje. a uistinu je teško pogoditi točno dno i vrh.
[/quote]
Ma naravno. Igra bi bila monotona bez skokova i padova (mada ovo samo pada) ali što kažu "I pad je let"

Inače sam komentar je išao kao sitna pakost na račun mog prijatelja.

Bilo bi zanimljivo da LKPC danas ostane bez BID-a, nismo daleko od toga


Gledajući cijenu po kojoj se dionica trenutno trži naš prijatelj koji je neki dan kupio 14 komada po 640,01 u gubitku je 214 kn…

Tc Tc Tc
Kako ovaj novac u zadnje vrijeme malo vrijedi. Nije prošlo ni 5 sati, a gubitak je već 420 kn…

ZMAJKI, 04.09.2012. u 19:44
2012. godina će po svim pokazateljima, posebice ako se uzme u obzir situacija na tržištu susjedne BiH i Italije, biti još teža. Poteškoće koje ima tvornica koksa u Lukavcu, činjenica da u tvornici u Smederevu radi samo jedna peć, da željezara u Zenici radi s pola kapaciteta, da rad mostarskoga Aluminija zavisi o cijeni električne energije, da je Dalmacijacement zatvoren, te da talijanske elektrane prolaze kroz tešku krizu, ne ulijeva optimizam među lučkim vodstvom. Direktor Pavlović je kao otežavajuće okolnosti naveo i probleme s više željezničkih operatera u BiH, što rezultira dvostrukom skupljim uslugama prijevoza
ZMAJKI, 04.09.2012. u 19:44
jako ljepe najave … oce li bit isplativo i na nominali kupovati tj. 400 kn ? [undecid]

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

ma birtić je najbolje dočarao sve ovo sa naslovom:moj portfelj,spomenik mojoj gluposti….

New Report

Close