Općenito, bez obzira na količinu novca koji posjeduju Kinezi nisu rado viđeni gosti u Europi po pitanju preuzimanja luka.
[/quote]
dajte, navedite primjer gdje su ugrozili poslovanje luke koju su preuzeli???
[/quote]
Hajde navedi EU luke koje su preuzeli kad si već tako siguran u ono što pišeš.
Općenito, bez obzira na količinu novca koji posjeduju Kinezi nisu rado viđeni gosti u Europi po pitanju preuzimanja luka.
[/quote]
dajte, navedite primjer gdje su ugrozili poslovanje luke koju su preuzeli???
[/quote]
Hajde navedi EU luke koje su preuzeli kad si već tako siguran u ono što pišeš.
[/quote]
ja se stvarno pitam da li je ovo zbilja ili twilight zone. dajte odspavajte, pročitajte sve još jedanput pa komentirajte.
Općenito, bez obzira na količinu novca koji posjeduju Kinezi nisu rado viđeni gosti u Europi po pitanju preuzimanja luka.
[/quote]
dajte, navedite primjer gdje su ugrozili poslovanje luke koju su preuzeli???
[/quote]
Hajde navedi EU luke koje su preuzeli kad si već tako siguran u ono što pišeš.
[/quote]
ja se stvarno pitam da li je ovo zbilja ili twilight zone. dajte odspavajte, pročitajte sve još jedanput pa komentirajte.
[/quote]
Da je tvoj reply bio malo ljubazniji vjerovatno bih ti i odgovorio primjerima. Ovako ću ti reći da su na više mjesta i s raznim, na prvi pogled primamljivim ponudama, glatko odbijeni kada su oni koji su dobili ponude podrobno pročitali sve uvjete.
čuj grci su se dali kinezima na 35 godina, e sad da li je to njima dosta ili ne valjalo bi procijeniti …ipak nije luka samo utovar/istovar … zamisli si samo poluproizvode koji dolaze iz kine i uz malo "dorade" postaju made in EU … kolko to vrijedi ?
čuj grci su se dali kinezima na 35 godina, e sad da li je to njima dosta ili ne valjalo bi procijeniti …ipak nije luka samo utovar/istovar … zamisli si samo poluproizvode koji dolaze iz kine i uz malo "dorade" postaju made in EU … kolko to vrijedi ?
Nisam govorio o tome. Svak procjenjuje koliko će mu neki angažman biti povoljan. Samo sam napomenuo da se u EU nisu nešto pretrgli oko njihovih ponuda, a graknulo se na mene kao da sam napisao krivokletstvo.
"Priče" o "kinezima i sa kinezima" su davno out.
To nisu budale kako neki misle već pametni poslovni ljudi koji i ako nešto preuzmu,čine to za "siću".
Njima nije cilj nešto pretplatiti već iskoristiti slabosti drugih što je i normalno.
Amerikanci stalno vode "rat" s njima jer im "kradu" patente!!!Dakle ne plaćaju ništa!!!!
Dakle,smatram da niti u ludilu isti ne bi dali više od 400 kuna u dokapitalizaciji,a možda ne i toliko!!!!
Na kraju nisu se ni javili u prvoj dikapitalizaciji.
Oni samo žele prodavati svoju robu .
Pozdrav
čuj grci su se dali kinezima na 35 godina, e sad da li je to njima dosta ili ne valjalo bi procijeniti …ipak nije luka samo utovar/istovar … zamisli si samo poluproizvode koji dolaze iz kine i uz malo "dorade" postaju made in EU … kolko to vrijedi ?
E pa vidimo kako grci i Grćka stoje!!!!
Pozdrav
kolege,
jedan dio luke Pirej je dan u koncesiju kinezima i oni ga naravno koriste.
Uspješno.
Na korist sebe,a i luke.
Pa nećete valjda kolega reći da su Grci u financijskim problemima zato što su ostvarili odnose s kinezima?
Jel netko prati stanje, jel se meni čini ili je ovaj rajfasen sada kupio po 750 nekih 200 komada, kolega petina jel vi pratite ili bilo tko drugu.
hvala.
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 13.350 3,16 Osnovni račun -200 kom
p.s.opet izvode gluposti.
1. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 47.009 11,11 Zast. račun
2. AUDIO (75666130770)/HZMO (84397956623) 37.493 8,86 Zast. račun
3. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. (14036333877)/PBZ CROATIA OSIGURANJE OBVEZNI MIROVINSKI FOND (99318944138) 34.780 8,22 Skrb. račun
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND (59318506371) 33.836 8,00 Skrb. račun
5. PBZ D.D. (02535697732) 22.099 5,22 Osnovni račun
6. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/AZ PROFIT DOBROVOLJNI MIROVINSKI FOND (22134623145) 18.489 4,37 Skrb. račun
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 13.505 3,19 Osnovni račun
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 11.882 2,81 Skrb. račun
9. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 9.999 2,36 Skrb. račun
10. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 9.827 2,32 Skrb. račun
Ukupno: 56,49
…evo opet kupuju.Kao šta sam do sada pisao RBA glumi MM.
@bisakovi
[lol] Kinezi su glavni uzrok Grčke krize. [lol]
Ne zaboravi da su Kinezi gospodarska sila 21 st.a razlog mogučeg ulaska u naše luke je jednostavan.
1.Ekonoska kriza u Grčkoj
2.skori ulazak Hrvatske u EU
3.najbrži i najjeftiniji transport njihovih proizvoda u EU
4.mogučnost ulaska u vlasnicku strukturu Luka
Šta bi još više od toga.Sve je to dovoljanj razlog da Kinezi ulože u naše Luke.
….i još da dodam.Kada su Šveđani prodali svoju auto industriju Kinezima,konkretno VOLVO,tada ne vidim razloga zašto Oni ne bi kupili ili ušli u vl.naših Luka.To je za njih KAP U MORU.
p.s. Biti cemo jaci.NAS I KINEZA PREKO 1,5 MILIJARDA STANOVNIKA [lol] [lol]
….i još da dodam.Kada su Šveđani prodali svoju auto industriju Kinezima,konkretno VOLVO,tada ne vidim razloga zašto Oni ne bi kupili ili ušli u vl.naših Luka.To je za njih KAP U MORU.
Vidim da ima previše onih koji bi skinuli gaće onom tko prvi ponudi novac ali bi bilo poželjno i malo uposliti mozgiće ma malo natuknica za mentalni napor.
Kinez ne pregovara zato što nema pa želi imati nego ima dovoljno ali želi još više.
Koncesija mu je zadnja misao jer on želi posjedovati. Mudri su oni i znaju da papir danas vrijedi, a sutra ne vrijedi ali kad posjeduješ dio tuđeg teritorija to je tvoje zauvijek. Ako nihova delegacija dolazi u neku luku znaju više nego oni čija je. Od najnovijeg satelitskog snimka do tehničkih i geografskih pogodnosti i mana o kojima domaćini možda i ne vode računa. Za prednosti nude manje, za mane traže mnogo. Njih ne zanima ugljen i glinica. Prvenstveno su im na umu kontenjeri. Mnogo kontenjera. Još više od mnogo kontenjera. Brod matica ima tri dana vožnje više do sjevernomorskih luka nego do Ploča, a taj brod dnevno troši na gorivo i mazivo minimum 250 000 dolara što u završnici znači 6dana i 1 500 000 dolara jer ima dolazak i povratak, a ovdje su vrijeme i novac u neku ruku odvojeni jer je, uz to što je uštedio brdo dolara za šest dana brže obavio posao nego kad bi išao sjevernije. I kad dođe delegacija pita što imate od infrastrukture iako to više nego dobro zna. Pa kaže. Nama treba najmanje 800m operativne kontenjerske obale, najmanje 12 post panamax kontenjerskih mostova, toliko kvadrata manipulativno skladišnog prostora. Nemate toliko. No frks. Mi vam to zbavimo i napravimo bez problema. Cijena obale toliko, 12 post panamaxa svaki po 7,5 miliona dolara toliko, izgradnja prostora toliko. Sve to podijeljeno na 20, 30 ili koliko sama luka ima koncesiju. Pruga vam je slabo prometna, vlakovi se tegle uz Ivan sedlo. No frks. I za to imamo lagano rješenje. Slovenci su bili u pregovorima pa su rekli da će dovesti 20 000 svojih radnika i to skusuriti za par godina. Slično je bilo i u Rijeci za prugu do Botova gdje su opet ponudili 20 000 radnika. Moš mislit 20 000 mladih i radno sposobnih stranaca na jednom mjestu. Slovenci su diskretno kašljucnuli, rekli da je to 1% cjelokupnog stanovništva i uopće se nisu ni premišljali. Slično je bilo i sa Rijekom.
Ne vaše lađice i rivice. Da bi LKPC postala jedan od ulaza kineske robe u Europu njezin izgled bi se doslovno prevrnuo, a sve što je do sada napravljeno trebalo bi potaracati jer bi falilo prostora. Odite na Google Earth i otkucajte riječ Bremerhaven. Da vidite što je kontenjerski terminal. Dužina obale 5km i preko 40 kontenjerskih mostova i to je samo kontenjerski terminal. Terminal za automobile je veći nego sadašnja LKPC, a imaju i prigodan terminal za ugljen veći od onog koji će biti napravljen kod nas tako da Ploče bi da zadovolje status ulatznih vrata trebale bit još veće pa bi nasipali obalu do pola neretvanskog kanala.