LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


dakle luka još uvijek posluje sa dobiti?? super! znam onu 100 ljudi 100 ćudi ali tipkati o dionicama koje nemaš mi i dalje ne ulazi niti u jednog od ovih 100. ali hvala na podacima, to je uvijek dobrodošlo. jer ako nešto ne podnosim to je druk bez brojeva.ono tipa…svi su siromašni…so wtf???

Luka je pred potpisivanje povijesnog ugovora od 8 miliona tona uglja za Talijene koji bi se potpisao na 30 godina i netko to očito koristi za dokup.

ZMAJKI - LANICA = HRPA GLUPOSTIJU

kolege,

ne znam kako da vam kažem, a da se ne pomisli da jeftino drukam.
Ali laknulo mi je…
Naša bi priča konačno moglo ići u smjeru kvalitetnijeg statusa i značaja Luke Ploče, ne samo za županiju, već i za cijelu RH.
Ne moram nalašavati da u takvim okolnostima svaki dioničar je ponosni dioničar.
Tada je čast biti dioničar ovakvog trgovačkog društva koje vrijedi, koje je u neviđenom razvojnom ciklusu i čija će vrijednost dionice neupitno rasti.
Jako će rasti

Ministri Hrvatske i BiH o cesti kroz neumsko zaleđe i korištenju Luke Ploče

Hrvatska će strana pripremiti sporazum o gradnji cestovnog koridora kroz neumsko zaleđe, a bosansko-hercegovačka strana prijedlog sporazuma o naprednom korištenju Luke Ploče i željezničke pruge Metković-Ploče, izvijestili su resorni ministri prometa Hrvatske i BiH nakon današnjeg sastanka.

Teritorij Republike Hrvatske sjeverozapadno i jugoistočno od dijela obale koji pripada BiH mogao bi biti povezan cestovnim koridorom kroz neumsko zaleđe koji bi koštao pet milijuna eura i za koji je potrebno pozitivno mišljenje Europske komisije, istaknuli su u izjavama nakon sastanka hrvatski ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić i ministar komunikacija i prometa BiH Damir Hadžić.

Dogovorene su pripremne radnje za potpisivanje sporazuma o gradnji spojne dionice Neum, u duljini od 5,5 kilometara. Riječ je o klasičnoj dionici bez tunela, grubo procijenjene vrijednosti pet milijuna eura, izjavio je Hajdaš Dončić.

Ta bi dionica, dodaje, bila povezana na postojeću državnu cestu i Hrvatska bi za nju imala koncesiju, a prometovalo bi se bez zaustavljanja.

Sporazum o izgradnji dionice trebala bi pripremiti Hrvatska, kaže Hajdaš Dončić, uz ocjenu da je riječ o vrlo jeftinom, operativnom i brzo ostvarivom rješenju.

Dio spojne dionice kroz BiH radila bi ta država, a dio koji prolazi kroz Hrvatsku radila bi naša zemlja.

Hajdaš Dončić je izvijestio i da je dogovoreno kako će krajem lipnja biti uvedeni izvođači radova na gradnji mosta Svilaj preko Save, na međunarodnom cestovnom koridoru 5C, te da će financiranje mosta u jednakim omjerima preuzeti Hrvatska i BiH.

Prema riječima ministra komunikacija i prometa BiH Damira Hadžića, razgovaralo se i o pokušaju definiranja novog sporazuma o korištenju Luke Ploče.

S obzirom na nove okolnosti, odnosno skori ulazak Hrvatske u EU, na razini dviju Vlada trebalo bi definirati novo viđenje i tumačenje korištenja Luke Ploče i željezničke pruge Metković-Ploče.

Dogovoreno je, ističe, da prijedlog sporazuma o naprednom korištenju Luke Ploče i željezničke pruge Metković-Ploče izraditi bosansko-hercegovačka strana.
Kao i sporazum o spojenoj dionici Neum, i taj sporazum, kako bi bio realiziran, mora dobiti odobrenje Europske komisije.

Hadžić podsjeća je da je postojeći Sporazum o korištenju Luke Ploče BiH ratificirala, a Hrvatski sabor još uvijek nije te da zbog toga štetu trpe obje zemlje.

Otvoreno je i pitanje preuzimanja kontrole zračnog prometa iznad BiH koju bi od hrvatskih i srbijanskih službi nadležne službe BiH željele preuzeti tijekom 2013. godine, o čemu je na današnjem sastanku postignuta puna suglasnost, rekao je Hadžić. (H)


Kuha se nešto ljepo. [proud]

KUVA SE "BOSANSKI LONAC" [lol] [lol]

galija da li znaš datum oko kojeg se vrti potpis ugovora? jer ako se potpiše nitko sretniji od mene. baš sam ih mislio stisnut da obalu nazovu po meni koliko sam pun ove dionice.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south

da nešto se šuška o tome da bi moglo krenit krajem godine,ali 8-9 milja tona uglja,pa to lkpc ne može uopće primit na ovakve kapacitete,a pogotovo kad se zna da italija tone u dugotrajnu recesiju,ne znam,ipak ne vjerujem da je istina,ali to bi luku diglo,ako to stvarno jest istina.i kad je primala 2-3 milje obala je tonila za čak 2 metra u more,hmmm,sa 7-8 milja tona obala bi potpuno potonula…..

7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 13.350 3,16 Osnovni račun -200 kom

p.s.opet izvode gluposti.


da nešto se šuška o tome da bi moglo krenit krajem godine,ali 8-9 milja tona uglja,pa to lkpc ne može uopće primit na ovakve kapacitete,a pogotovo kad se zna da italija tone u dugotrajnu recesiju,ne znam,ipak ne vjerujem da je istina,ali to bi luku diglo,ako to stvarno jest istina.i kad je primala 2-3 milje obala je tonila za čak 2 metra u more,hmmm,sa 7-8 milja tona obala bi potpuno potonula…..

Je li to samo udica za naivne tek će se vidjeti. Sigurno je da ta količina ne bi bila odjednom u luci, a isto tako sigurno ne može doći u godinu dana jer nema prekrcajnih kapaciteta za takvo nešto. Ako je istina radi se o višegodišnjem prekrcaju jer bi to bilo preko 100 panamaxa što opet znači svijih 9-10 brodova mjsečno što jednostavno nije moguće pretovariti s ovim dizalicama koje sada imamo.
Bez novog terminala ta količina bi mogla ići u najmanje 3 godine jer se radi o prekrcaju s broda na skladište i ponovo u brod, a to mogućnost tehnike limitira na minimalno gore navedeni period.

alt 333

….kad vec govoris o šuškanju,provjeri DA LI SE U LUCI ŠUŠKA O DOLASKU COSCON-u??
[proud]

…šuška li se da žele preuzeti i LKPC zajedno sa LKRI.
http://www.coscon.com/home.screen

p.s. ja sam malo daleko od Ploča,ali toliko se šuška da se jeka i ovdje cuje.

[cool]


alt 333

….kad vec govoris o šuškanju,provjeri DA LI SE U LUCI ŠUŠKA O DOLASKU COSCON-u??
[proud]

…šuška li se da žele preuzeti i LKPC zajedno sa LKRI.
http://www.coscon.com/home.screen

p.s. ja sam malo daleko od Ploča,ali toliko se šuška da se jeka i ovdje cuje.

[cool]


Nešto sam malo nagluh ovih dana [proud]
Već duže vrijeme Kinezi pokušavaju pregovarati oko naših luka ali do sada bez uspjeha. Siguran sam za LKRI s ponudom za izgradnju nizinske želj. pruge i to je službeno objavljeno ali Ploča samo u onom što su dodali novinari. Njih interesiraju isključivo kontenjeri jer smo na dobroj lokaciji, a jedan brod matica tokom 24 sata potroši više od 200 000 dolara samo na gorivo, a uz to idu ulja, plaće posadi…
i što je najbitnije u završnici je obavio posao dva dana prije nego da je išao za Roterdam. Stanimo malo na loptu i sačekajmo što će vrijeme reći jer bi njihov ulazak u par godina promijenio daleko više nego od kada je luka napravljena.

imamo jedno negativno i jedno pozitivno šuškanje…negativno je vezano uz to da se odustaje od koridora vc,a pozitivno da se vraćaju talijani,hmmm..jednog dana će lkpc biti dobra,samo treba pogoditi tajming,a za to mimo informacija treba imati i sreće,a ne kao ja,povučem lovu sa tržišta jedan dan prije objave otkupa inih dionica,ko je pehist,pehist je…a onda kad te ne ide ništa,bolje ne radit ništa,dok se planete ne okrenu…

…daj molim te,ne budi smješan.Kakvo odustajanje od koridora Vc.Da li si to cuo od radnika Stipe koji radi na kapiji i upravo je završio nocnu smjenu. O koridoru Vc ne odlucuju niti Pavlovic a kamoli neki suvisli komentar nekog od radnika.

Da ti objasnim znacenje koridora Vc.

Deset Panevropskih transportnih koridora su definirani na drugoj Panevropskoj transportnoj Konferenciji, održanoj na Kreti u martu 1994. Dopune su učinjene na trećoj konferenciji održanoj u Helsinkiju 1997. godine. Zato se ovi koridori ponekad zovu "Kretski koridori" ili "Helsinški koridori", neovisno od njihove geografske lokacije.

Autoput na Pan-evropskom Koridoru 5c: Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče, jedan je od najznačajnijih i najprioritetnijih projekata za BiH. Izgradnja ovog autoputa je već počela, ali intenzivan početak izgradnje ovog autoputa bit će ključni pokretač privrednih i društvenih aktivnosti i omogućit će uključenje BiH u glavnu evropsku saobraćajnu mrežu, te globalni evropski društveni i ekonomski sistem.

To šukanje koje si ti cuo je šuškanje ŠKARTOCA ,DOK JE RADNIK STIPE VADIO MARENDU a ti cuo šuškanje pa mislio da se odnosi na koridor Vc.

New Report

Close