LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BiH odobren kredit u cijelosti za izgradnju Vc (WC). [lol]

izvor:
HRT-teletex str 214.

p.s.
samo ce se kroz istocni koridora Vc-a morati prikljuciti "voda" jer Bošnjacki dio BiH obavezno nakon upotrebe Vc koridora trebaju imati vodu na raspolaganju.


Nije mi jedino jasno kad citam ove komentare kako neki govore da je LKPC precijenjena kad joj je samo financijska imovina jednaka trzisnoj kapitalizaciji ko je ovdje lud ?

ako živiš u pločama vidit ćeš da luka izgleda sablazno,čak i za vrijeme rata nije izgledala tako tužno i žalosno,netko tko ima dionice a svjestan je katastrofe od prometa će naravno šutjeti o tome,kad se novac uloži u novi terminal,novca na računu od dokapa više neće biti,ako ostane stanje stvari ovakvo kao što je sada,izuzetno tragično,dionica će gadno potonuti u bezdan,a ako se vrate talijani,i ako se srede stvari sa bosnom i hercegovinom,onda dionica će biti na relativno podnošljivoj cijeni,sadašnja cijena luke ploče od 300 milijuna kuna,bez obzira na vrijednost imovine,je debelo precijenjena..jer šta će ti imovina kad nema posla,imovina u lkpc se mora i održavati,tako da njena vrijednost ne raste s vremenom,već zastarijeva i povećava troškove…po meni luka ploče vrijedi nekih 100-130 milja kuna..otpustit 400 radnika,poboljšat poslovanje,i za nekih cca 15 godina vratiš uloženo,ma ni to se ne isplati,jer lkpc se nalazi u republici hrvatskoj,a investirat novac u našu zemlju može samo budala u ovakvih vremenima…jedino da našim novcem od mirovinskih fondova kupe luku,pa je prisvoje za badava,tako će i biti,kad ukinu drugi stup…i kad ostanemo bez baje na mirovinskom računu drugog stupa….



Nije mi jedino jasno kad citam ove komentare kako neki govore da je LKPC precijenjena kad joj je samo financijska imovina jednaka trzisnoj kapitalizaciji ko je ovdje lud ?

ako živiš u pločama vidit ćeš da luka izgleda sablazno,čak i za vrijeme rata nije izgledala tako tužno i žalosno,netko tko ima dionice a svjestan je katastrofe od prometa će naravno šutjeti o tome,kad se novac uloži u novi terminal,novca na računu od dokapa više neće biti,ako ostane stanje stvari ovakvo kao što je sada,izuzetno tragično,dionica će gadno potonuti u bezdan,a ako se vrate talijani,i ako se srede stvari sa bosnom i hercegovinom,onda dionica će biti na relativno podnošljivoj cijeni,sadašnja cijena luke ploče od 300 milijuna kuna,bez obzira na vrijednost imovine,je debelo precijenjena..jer šta će ti imovina kad nema posla,imovina u lkpc se mora i održavati,tako da njena vrijednost ne raste s vremenom,već zastarijeva i povećava troškove…po meni luka ploče vrijedi nekih 100-130 milja kuna..otpustit 400 radnika,poboljšat poslovanje,i za nekih cca 15 godina vratiš uloženo,ma ni to se ne isplati,jer lkpc se nalazi u republici hrvatskoj,a investirat novac u našu zemlju može samo budala u ovakvih vremenima…jedino da našim novcem od mirovinskih fondova kupe luku,pa je prisvoje za badava,tako će i biti,kad ukinu drugi stup…i kad ostanemo bez baje na mirovinskom računu drugog stupa….
[/quote]

Džabe pišeš nećeš moći puno niže kupovati od ovoga, a izlgeda da imaš interesa, ohrabri se i kupi ovu zlatnu dionicu. [thumbsup]



Nije mi jedino jasno kad citam ove komentare kako neki govore da je LKPC precijenjena kad joj je samo financijska imovina jednaka trzisnoj kapitalizaciji ko je ovdje lud ?

ako živiš u pločama vidit ćeš da luka izgleda sablazno,čak i za vrijeme rata nije izgledala tako tužno i žalosno,netko tko ima dionice a svjestan je katastrofe od prometa će naravno šutjeti o tome,kad se novac uloži u novi terminal,novca na računu od dokapa više neće biti,ako ostane stanje stvari ovakvo kao što je sada,izuzetno tragično,dionica će gadno potonuti u bezdan,a ako se vrate talijani,i ako se srede stvari sa bosnom i hercegovinom,onda dionica će biti na relativno podnošljivoj cijeni,sadašnja cijena luke ploče od 300 milijuna kuna,bez obzira na vrijednost imovine,je debelo precijenjena..jer šta će ti imovina kad nema posla,imovina u lkpc se mora i održavati,tako da njena vrijednost ne raste s vremenom,već zastarijeva i povećava troškove…po meni luka ploče vrijedi nekih 100-130 milja kuna..otpustit 400 radnika,poboljšat poslovanje,i za nekih cca 15 godina vratiš uloženo,ma ni to se ne isplati,jer lkpc se nalazi u republici hrvatskoj,a investirat novac u našu zemlju može samo budala u ovakvih vremenima…jedino da našim novcem od mirovinskih fondova kupe luku,pa je prisvoje za badava,tako će i biti,kad ukinu drugi stup…i kad ostanemo bez baje na mirovinskom računu drugog stupa….
[/quote]

Kako to, da Ti koji živiš u Pločama možeš govoriti kako LUKA djeluje SABLASNO i nema posla kada statistika kaže da je samo prvi mjesec u povecanju za cca.7 %.

USPOREDNI PRIKAZ FIZIČKOG PROMETA
2012. – 2011. godine

2012. god ——————————————-2011. god
siječanj——————— 310.343,269 ——————————–291.409,251

p.s.

Kako to da Ja koji NE VIDIM Ploče a VIDIM povecanje prometa a Ti koji VIDIŠ PLOČE a NE VIDIŠ povečanje prometa.

Netko je od nas dvoje ČORAV!!!

[shocked] [kiss]

Sarajevo želi prolaz do Ploča

Iako Bosna i Hercegovina načelno nudi dopuštenje za gradnju autoceste kroz neumsko zaleđe koja bi se financirala iz fondova Europske unije, čini se da projekt ipak neće ići tako glatko. Naime, neslužbeno doznajemo da bosanska strana ipak neće dati bezuvjetni pristanak za spajanje hrvatskog sjevera i juga, premda je pomoćnik ministra infrastrukture i komunikacija BiH Izet Bajrambašić ponudio i rješenje "neumske obilaznice", kojom bi se prometovalo bez zaustavljanja i carinskih formalnosti.

Sve je izvjesnija situacija da će BiH zauzvrat tražiti slobodan koridor prema Luci Ploče, u čemu im Hrvatska nikako neće moći udovoljiti zbog preuzetih obveza schengenske granice. Europska unija ne poznaje institut slobodnog prolaska kroz teritorij zemlje članice, pa tako tereti iz pločanske Luke i u nju neće moći slobodno i bez ograničenja prelaziti granicu, bilo da je riječ o željezničkom ili cestovnom prijevozu.

Dodatni je problem za bosansku stranu izvoz robe u zemlje s kojima BiH ima potpisane ugovore o slobodnoj trgovini, a roba prelazi teritorij EU-a, u ovom slučaju od 1. srpnja iduće godine teritorij Republike Hrvatske.

Tako, primjerice, ostaje otvoreno pitanje izvoza robe iz BiH u Tursku te azijske i afričke zemlje preko Luke Ploče. Kao moguće alternativno riješenje među bosanskim se političarima i gospodarstvenicima sve češće spominje Luka Bar u Crnoj Gori, preko koje bi se obavljao izvoz i uvoz, no to je u konačnici značajno skuplja varijanta. Stoga političari iz BiH nastoje naći rješenja za moguće korištenje Luke Ploče i nakon službenog ulaska Hrvatske u EU.

Na tom je tragu i nedavni sastanak u Bruxellesu na razini eksperata iz Bosne i Hercegovine, Republike Hrvatske i Europske komisije koji je bio posvećen rješavanju pitanja BiH u Luci Ploče nakon ulaska Hrvatske u EU. Čini se ipak da BiH ima rezervnu varijantu kad je luka u pitanju.

Naime, ponovno su sve glasnije najave o izgradnji luke u Neumu, koja se ne bi gradila blizu plaže, nego na vanjskoj strani poluotoka Kleka te bi imala otvoren izlaz na more.

S obzirom na kompleksnost odnosa Hrvatske i BiH, gradnja autoceste neumskim zaleđem prema Dubrovniku neće biti jednostavna kako se čini, unatoč suglasnosti vladajućih politika u objema zemljama


Sarajevo želi prolaz do Ploča

Iako Bosna i Hercegovina načelno nudi dopuštenje za gradnju autoceste kroz neumsko zaleđe koja bi se financirala iz fondova Europske unije, čini se da projekt ipak neće ići tako glatko. Naime, neslužbeno doznajemo da bosanska strana ipak neće dati bezuvjetni pristanak za spajanje hrvatskog sjevera i juga, premda je pomoćnik ministra infrastrukture i komunikacija BiH Izet Bajrambašić ponudio i rješenje "neumske obilaznice", kojom bi se prometovalo bez zaustavljanja i carinskih formalnosti.

Sve je izvjesnija situacija da će BiH zauzvrat tražiti slobodan koridor prema Luci Ploče, u čemu im Hrvatska nikako neće moći udovoljiti zbog preuzetih obveza schengenske granice. Europska unija ne poznaje institut slobodnog prolaska kroz teritorij zemlje članice, pa tako tereti iz pločanske Luke i u nju neće moći slobodno i bez ograničenja prelaziti granicu, bilo da je riječ o željezničkom ili cestovnom prijevozu.

Dodatni je problem za bosansku stranu izvoz robe u zemlje s kojima BiH ima potpisane ugovore o slobodnoj trgovini, a roba prelazi teritorij EU-a, u ovom slučaju od 1. srpnja iduće godine teritorij Republike Hrvatske.

Tako, primjerice, ostaje otvoreno pitanje izvoza robe iz BiH u Tursku te azijske i afričke zemlje preko Luke Ploče. Kao moguće alternativno riješenje među bosanskim se političarima i gospodarstvenicima sve češće spominje Luka Bar u Crnoj Gori, preko koje bi se obavljao izvoz i uvoz, no to je u konačnici značajno skuplja varijanta. Stoga političari iz BiH nastoje naći rješenja za moguće korištenje Luke Ploče i nakon službenog ulaska Hrvatske u EU.

Na tom je tragu i nedavni sastanak u Bruxellesu na razini eksperata iz Bosne i Hercegovine, Republike Hrvatske i Europske komisije koji je bio posvećen rješavanju pitanja BiH u Luci Ploče nakon ulaska Hrvatske u EU. Čini se ipak da BiH ima rezervnu varijantu kad je luka u pitanju.

Naime, ponovno su sve glasnije najave o izgradnji luke u Neumu, koja se ne bi gradila blizu plaže, nego na vanjskoj strani poluotoka Kleka te bi imala otvoren izlaz na more.

S obzirom na kompleksnost odnosa Hrvatske i BiH, gradnja autoceste neumskim zaleđem prema Dubrovniku neće biti jednostavna kako se čini, unatoč suglasnosti vladajućih politika u objema zemljama


Kolega Petina to je zbog toga što ljudi iz Ploča mjere promet lkpc sa svojih balkona (alt333) a luka ploče pretovarenim tonama !
lp


Bar da ove cjene potraju godinu dana

Nemaš brige [thumbsup]


[Kako to, da Ti koji živiš u Pločama možeš govoriti kako LUKA djeluje SABLASNO i nema posla kada statistika kaže da je samo prvi mjesec u povecanju za cca.7 %.

USPOREDNI PRIKAZ FIZIČKOG PROMETA
2012. – 2011. godine

2012. god ——————————————-2011. god
siječanj——————— 310.343,269 ——————————–291.409,251

Kako to da Ja koji NE VIDIM Ploče a VIDIM povecanje prometa a Ti koji VIDIŠ PLOČE a NE VIDIŠ povečanje prometa.

Netko je od nas dvoje ČORAV!!!

[shocked] [kiss]


Ma nisi ti ćorav. Tebi se serviraju takvi podaci. Uvlakač koji obično piše te članke objavio je, kao i svaki mali pametni slugan da je promet u siječnju ove veći od prometa u siječnju prošle. Ta informacija je objavljena sredinom veljače.

Smrdi li ti nešto gadno jer je sada prošla polovica travnja, a za veljaču i ožujak nema izvješća.
Razlog. Nema prometa, nema brodova, nema novca od skladištenja i sve to poslušnik koji je plaćen da piše samo hvalospijeve ne smije objaviti pa su tvoja saznanja djelomična i pogrešna.


Kolega Petina to je zbog toga što ljudi iz Ploča mjere promet lkpc sa svojih balkona (alt333) a luka ploče pretovarenim tonama !
lp

Ajde ti koji znaš koliko luka ima prometa objavi to za veljaču i ožujak.
Hoćeš se kladiti da je promet u ožujku najmanje 50% manji nego u istom mjesecu prošle godine.

sad se vidi koliko su talijani značili za lkpc,a nema više ni sanadera ni luke bebića,pa je potpora u svakomk slučaju izostala,ne govorim vam ja to jer sam zloguhi prorok,nego ne mogu ovakvu luku više gledat,strašno loše izgleda,žao mi je,čak ovakva nije bila ni za vrijeme rata,jer tada je bio tu unprofor,a sad nema ni njih,još jednom dokaz da su podaci za prošlu godinu frizirani do bola,kako bi se mogla opljačkat raja za dokap,ja sam se otrijeznio prije pola godine,nadam se da ćete se i vi ne otrijezniti,ali bar da ćete manje piti…al evo čujem da se krajem godine vraćaju talijani,pa će to koliko-toliko izlivelirat situaciju,ako je taj info točan..bajke o lkpc tonu malo po malo u vodu,dok luka rijeka,bar i koper jačaju..lkpc tone u duboku depresiju…..


Sarajevo želi prolaz do Ploča
Naime, ponovno su sve glasnije najave o izgradnji luke u Neumu, koja se ne bi gradila blizu plaže, nego na vanjskoj strani poluotoka Kleka te bi imala otvoren izlaz na more.

ma ta luka u Neumu se samo koristi za pritisak kad pregovori zapnu, isto tako i prijevoz preko Bara.

tko bi financirao te projekte?? pa razvojne eu i svjetske banke financiraju ploče, pa zar će sad financirati III projekt zbog kojeg im projekt I ploče neće moći vraćati kredit? to im nitko neće financirati. da ne spominjem lobije velikih razvojnih banaka. i da sagrade željeznicu za bar kako će konkurirati pločama kad će ih ovi odmah potući nižom cijenom i kračim i bržim putom kroz ploče ( nešto je slično da kažete da ćete konkurirati amsterdamu da sagradite paralelnu luku, a kako? kad je amsterdam =najpovoljniji geografski položaj-brodovi i rječni prijevoz- koji jamči najjeftiniji i najbrži prijevoz za industrijsko zaleđe) takvu luku možete sagraditi samo što u nju neće ući nijedan brod

to su samo igre da se ishode povoljniji uvjeti za bih

naravno da će oni i dalje uvoziti preko ploča i stvar je pregovora na koji će način to izvesti. nije lako ovima u bih u pregovorima s pločama jer znaju da alternativu nemaju i u pločama im mogu postaviti vrlo nepovoljne uvjete (to se u monopolu i koristi -tako je danas u svakom biznisu). nije čudo da u tako lošim izgledima bih pregovarači koriste sve što mogu, mada svi znamo da pravog asa u rukavu nemaju


sad se vidi koliko su talijani značili za lkpc,a nema više ni sanadera ni luke bebića,pa je potpora u svakomk slučaju izostala,ne govorim vam ja to jer sam zloguhi prorok,nego ne mogu ovakvu luku više gledat,strašno loše izgleda,žao mi je,čak ovakva nije bila ni za vrijeme rata,jer tada je bio tu unprofor,a sad nema ni njih,još jednom dokaz da su podaci za prošlu godinu frizirani do bola,kako bi se mogla opljačkat raja za dokap,ja sam se otrijeznio prije pola godine,nadam se da ćete se i vi ne otrijezniti,ali bar da ćete manje piti…al evo čujem da se krajem godine vraćaju talijani,pa će to koliko-toliko izlivelirat situaciju,ako je taj info točan..bajke o lkpc tonu malo po malo u vodu,dok luka rijeka,bar i koper jačaju..lkpc tone u duboku depresiju…..

Nema niže uzalud trud svirači, kupuj dok niije planula. [thumbsup]

New Report

Close