U Pločama su pak uvjereni kako Carinarnica Ploče mora zadržati sadašnji status
Kao najznačajniji razlog istaknut je promet luke Ploče, koji je u prošloj godini iznosio 4,4 milijuna tona i koji će, predviđa se, još više povećati novim lučkim investicijskim ciklusima. Izgradnjom novoga terminala za rasute terete, čiji se završetak očekuje tijekom 2014. godine, luka će postati značajna luka za rasute terete u ovome dijelu Sredozemlja, a posebnost pločanske Carinarnice je i u geografskom položaju u pogledu graničnih prijelaza s „trećim državama", Bijače i Kleka, čija je izgradnja u tijeku i gdje je država uložila velika financijska sredstva.
Zbog toga su Pločani osnovali Stručni tim koji će nadležnim institucijama obrazložiti sve specifičnosti Carinarnice Ploče. Sve oči uprte su sada u Ministarstvo financija.
carinarnica u pločama je spašena zahvaljujući
Lalovcu,koji je opravdano urigirao da se odustane od movinga…
uopće me čudi da se pošten momak poput lalovca našao u politici.
uopće me čudi da se pošten momak poput lalovca našao u politici.
da ja ga poznam,tip je ok skroz,pa i ja sam pošten,a ulazim u politiku ha ha
Predsjednik Uprave Rail Cargo Austria AG Gruppe (RCA) Erik Regter, direktor Express-Interfracht Austria Zoltan Potvorszki i predsjednik Uprave JP Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine Nedžad Osmanagić potpisali su danas u Sarajevu pismo namjere radi uspostavljanja suradnje između ovih kompanija.
Cilj suradnje između RCA i ŽFBiH je unapređenje, razvoj i povećanje transporta roba na Koridoru V-c od Luke Ploče prema srednjoj Europi i uspostavljanje dobre konekcije na glavne transportne koridore, uključujući i paneuropski Koridor X. U međunarodnom teretnom i kombiniranom prometu, planirano je povećanje obima prijevoza na ovom pravcu što je u skladu sa nastojanjima ŽFBiH da budu konkurentan i pouzdan partner.
RCA i ŽFBiH zajednički će dogovarati i planirati realizaciju projekta s ciljem rasta željezničkog transporta u izvozu i uvozu na području Federacije Bosne i Hercegovine, na relaciji Luka Ploče i Srednja Europa, to jest na Koridoru Vc. Jedan od ciljeva je i povećanje kontejnerskog transporta i intenziviranje suradnje između dvije željeznice.
S obzirom na to da je osnova transportne politike EU razvoj željezničkog i pomorskog prometa, a posebno veza željeznica i lučkih terminala, uspostavljanje jedne ovakve suradnje od velikog je značaja za sve strane uključene u dogovoru.
koridor vc ili ja bi ga nazvao wc bit će gotov kad ti budeš nosio štap,pogledaj malo bolje promet u luci ploče od početka godine pa će ti bit jasno koja je to udica što su se mnogi i prije vas kačili na nju,pa i ja sam sam bio zakačen,samo što sam im ja uteka sa parangala,a vi još niste….
[/quote]
….ajde kad sve znaš,kaži mi koja je bila cijena dionice HHFAi LKPG na pocetku godine i sada ?
[/quote]
Pitanje upuceno 7.03.
Nema odgovora ?????…papila maca jezik???
Predsjednik Uprave Rail Cargo Austria AG Gruppe (RCA) Erik Regter, direktor Express-Interfracht Austria Zoltan Potvorszki i predsjednik Uprave JP Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine Nedžad Osmanagić potpisali su danas u Sarajevu pismo namjere radi uspostavljanja suradnje između ovih kompanija.
Cilj suradnje između RCA i ŽFBiH je unapređenje, razvoj i povećanje transporta roba na Koridoru V-c od Luke Ploče prema srednjoj Europi i uspostavljanje dobre konekcije na glavne transportne koridore, uključujući i paneuropski Koridor X. U međunarodnom teretnom i kombiniranom prometu, planirano je povećanje obima prijevoza na ovom pravcu što je u skladu sa nastojanjima ŽFBiH da budu konkurentan i pouzdan partner.
RCA i ŽFBiH zajednički će dogovarati i planirati realizaciju projekta s ciljem rasta željezničkog transporta u izvozu i uvozu na području Federacije Bosne i Hercegovine, na relaciji Luka Ploče i Srednja Europa, to jest na Koridoru Vc. Jedan od ciljeva je i povećanje kontejnerskog transporta i intenziviranje suradnje između dvije željeznice.
S obzirom na to da je osnova transportne politike EU razvoj željezničkog i pomorskog prometa, a posebno veza željeznica i lučkih terminala, uspostavljanje jedne ovakve suradnje od velikog je značaja za sve strane uključene u dogovoru.
koridor vc ili ja bi ga nazvao wc bit će gotov kad ti budeš nosio štap,pogledaj malo bolje promet u luci ploče od početka godine pa će ti bit jasno koja je to udica što su se mnogi i prije vas kačili na nju,pa i ja sam sam bio zakačen,samo što sam im ja uteka sa parangala,a vi još niste….
[/quote]
….ajde kad sve znaš,kaži mi koja je bila cijena dionice HHFAi LKPG na pocetku godine i sada ?
[/quote]
Pitanje upuceno 7.03.
Nema odgovora ?????…papila maca jezik???
p.s. Koridor Vc sam ja naforumu nazvao koridor WC malo prije tebe.
Predsjednik Uprave Rail Cargo Austria AG Gruppe (RCA) Erik Regter, direktor Express-Interfracht Austria Zoltan Potvorszki i predsjednik Uprave JP Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine Nedžad Osmanagić potpisali su danas u Sarajevu pismo namjere radi uspostavljanja suradnje između ovih kompanija.
Cilj suradnje između RCA i ŽFBiH je unapređenje, razvoj i povećanje transporta roba na Koridoru V-c od Luke Ploče prema srednjoj Europi i uspostavljanje dobre konekcije na glavne transportne koridore, uključujući i paneuropski Koridor X. U međunarodnom teretnom i kombiniranom prometu, planirano je povećanje obima prijevoza na ovom pravcu što je u skladu sa nastojanjima ŽFBiH da budu konkurentan i pouzdan partner.
RCA i ŽFBiH zajednički će dogovarati i planirati realizaciju projekta s ciljem rasta željezničkog transporta u izvozu i uvozu na području Federacije Bosne i Hercegovine, na relaciji Luka Ploče i Srednja Europa, to jest na Koridoru Vc. Jedan od ciljeva je i povećanje kontejnerskog transporta i intenziviranje suradnje između dvije željeznice.
S obzirom na to da je osnova transportne politike EU razvoj željezničkog i pomorskog prometa, a posebno veza željeznica i lučkih terminala, uspostavljanje jedne ovakve suradnje od velikog je značaja za sve strane uključene u dogovoru.
koridor vc ili ja bi ga nazvao wc bit će gotov kad ti budeš nosio štap,pogledaj malo bolje promet u luci ploče od početka godine pa će ti bit jasno koja je to udica što su se mnogi i prije vas kačili na nju,pa i ja sam sam bio zakačen,samo što sam im ja uteka sa parangala,a vi još niste….
[/quote]
….ajde kad sve znaš,kaži mi koja je bila cijena dionice HHFAi LKPG na pocetku godine i sada ?
[/quote]
Pitanje upuceno 7.03.
Nema odgovora ?????…papila maca jezik???
[/quote]
ne poznajem te kratice ni njihove dionice,zato nisam ni odgovorio,i tko kaže da ja sve znam,ja samo iznosim svoje mišljenje..tu smo da komentiramo,a ne možemo biti svi u pravu..cca 444000 dionica lkpcX700,00 kuna cijena po dionici…znači da luka trenutno vrijedi cca 300 milja kuna..po meni ipak precijenjeno,po sadašnjem prometu,ali,tko zna..ako se obnove poslovi sa talijanima,onda bi ta cijena bila opravdana…
kolege,
stvarno, 40 milijuna eura za Luku na mediteranu je skupo.
Vlasnički paket za 20 milja.
Probajte dati oglas u Financial Timesu.
ne poznajem te kratice ni njihove dionice,zato nisam ni odgovorio,i tko kaže da ja sve znam,ja samo iznosim svoje mišljenje..tu smo da komentiramo,a ne možemo biti svi u pravu..cca 444000 dionica lkpcX700,00 kuna cijena po dionici…znači da luka trenutno vrijedi cca 300 milja kuna..po meni ipak precijenjeno,po sadašnjem prometu,ali,tko zna..ako se obnove poslovi sa talijanima,onda bi ta cijena bila opravdana
…isto tako neznaš dali ja trenutno imam ili nemam dionice LKPC i ne možeš meni govoriti o LKPC.
– citiram:
pogledaj malo bolje promet u luci ploče od početka godine pa će ti bit jasno koja je to udica što su se mnogi i prije vas kačili na nju,pa i ja sam sam bio zakačen,samo što sam im ja uteka sa parangala,a vi još niste….
Da ti pomognem.
LKPG je skracenica za Luku Kopar a HHFA je skracenica za Luku Hambur.
Upravo su i one pale kao i Luka Ploče bez obzira šta le Luka Ploče poslovala sa 18 mil.kn dobiti,dokap itd.cijena se ipak vratila se na 3.mj.2009 god.
Za sve postoji razlog pa i za sadašnju cijenu a vjeruj mi da je odgovor tako blizu samo treba malo razmisliti.
Bar da ove cjene potraju godinu dana
Želja će vam biti ispunjena gospodine. Možda cijena bude čak i niža.
Nije mi jedino jasno kad citam ove komentare kako neki govore da je LKPC precijenjena kad joj je samo financijska imovina jednaka trzisnoj kapitalizaciji ko je ovdje lud ?
Nije mi jedino jasno kad citam ove komentare kako neki govore da je LKPC precijenjena kad joj je samo financijska imovina jednaka trzisnoj kapitalizaciji ko je ovdje lud ?
…oni koji pišu kako je LKPC trenutno precjenjena. [cool]