LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




Bude polako, čekaj da ovi naši mungosi od ulagača skuže da je dionica na povjeno najnižim razinama i da je ovo jedinstvena prilika za ulovit. Građevinari i LKRI su odradili dio puta pa će sad uskoro doć na red i LKPC…mislim da će se neki sa nostalgijom sječat vremena kad je dionica bila ispod 1000Kn. Ako si gledao jučer Čaćiča u gostima kod Romana Bolkovića i njegove najave da planiraju pretvorit naše Luke u največe pretovarne luke za Azijske robe na mediteranu…nemaš brige…ovdje se ne pita kad će skočit nego "HOW HIGH"… [thumbsup]

svaša čačić priča u zadnej vrijeme a meni se čini da će on uskoro na odsluženje kazne u mađarsku,a nama ostade poslovica:
pojeo vuk magare.

inače je luka u napulju jedna od najvećih u europi za ulazak kineske robe na eu tržište,pa možda da prvi potpredsjednik ide u napulj pitati šefove cammore da preusmjere promet iz kine i kolumbije preko naših luka.
[/quote]

Vjerovatno će Bosna i Hercegovina kao i srednjeistočna Europa uvoziti i izvoziti preko Napulja.
[/quote]

..je to sam mu i ja htel reć ali bolje da šutim…rastepel se je malo po karti svijeta…i nezna za činjenicu da je po nekim proračunima čak i Poljacima jeftinije uvest robu preko jadranskih luka nego svojih…al nema veze..


Vjerovatno će Bosna i Hercegovina kao i srednjeistočna Europa uvoziti i izvoziti preko Napulja.

Reci mi na kakvim ste to drogama.
U luci Ploče se još dugo ništa neće dogodit niti će rast promet. Za tako nešto treba nešto konkretnije od par nesuvislih izjava.

kolega Alin,

znači kako kažete da se još dugo neće ništa dogodit lako možemo zaključiti da mislite da Luka Ploče trenutno ništa ne vrijedi.
Treba pobjeć. Jel?
Ili?



Vjerovatno će Bosna i Hercegovina kao i srednjeistočna Europa uvoziti i izvoziti preko Napulja.

Reci mi na kakvim ste to drogama.
U luci Ploče se još dugo ništa neće dogodit niti će rast promet. Za tako nešto treba nešto konkretnije od par nesuvislih izjava.
[/quote]

Gubiš živce izgleda,kada stampedo krene neće ti pomoći ni sredstva za umirenje, kupi nemoj drhtati.


kolega Alin,

znači kako kažete da se još dugo neće ništa dogodit lako možemo zaključiti da mislite da Luka Ploče trenutno ništa ne vrijedi.
Treba pobjeć. Jel?
Ili?


Kada sam krajem prošle godine napisao da nešto u prometu LKPC šteka dobio sam prezrive jedinice, a korisnim pod nickom upitnik je napisao da nemam pojma i da svojim pisanjem samo nanosim ŠTETU
U prvom mjesecu ove godine pojavili su se napisi o povećanom prometu i optimizam koje su uskoro zamijenili natpisi o povećanom prometu i blagi pesimizam. U veljači je objavljeno da je promet u siječnju bolji od prošlogodišjeg za x% ali se takav članak nije pojavio za veljaču, a sumnjam da će za bilo koji mjesec ove godine jer su naši novnari plaćeni da pišu samo lijepe stvari, a stvari nisu lijepe jer prometa jednostavno nema. Prometa nema jer su tržišta za koja ide roba preko Ploča u krizi i nema proizvodnje, a robe vezane za proizvodnju čine većinu prometa LKPC. Ono što čini moje komentare onakvim kakvim jesu je pogled na stanje tih tržišta koje ne pokazuje znakove oporavka, a da se LKPC probija na neka nova tržišta jednostavno nema dovoljno dobru prometnu infrastrukturu i ono što papagaji ponavljaju o značajnoj luci na Mediteranu je mazanje očiju naivnima jer značaj znači promet, a ne samo kapaciteti iako je meni osobno izuzetno drago za kontenjerski i terminal rasutih tereta bez kojih u nekom trenutku nećemo biti konkurentni. Ono što neki uporno ne žele shvatiti ili im umni kapaciteti nisu dovoljni je da LKPC živi u okruženju konkurencije pa ne treba spominjati vrhunski lučki i prometno osposobljene Trst i Koper kojima su istočna tržišta ne mnogo dalja nego nama već su tu, uz luke Crnog mora i luka Bar, promet uzima i luka u Splitu jer preko nje ide praktično sav dio uvoza voća i povrća što znači i hladnjače, zarade na skladištenju, luka Rijeka sa svojim moćnim lobijem i dobrom infrastrukturom istu muku muči s prometom makar su i njome tržišta udaljena otprilike ko nama. Ono što čini promet i napredak nisu samo lučki kapacitet i infrastruktura već postoji i managment koji treba uvjeriti mušteriju da je ova luka povoljnija, brža, sigurnija, a to je u ovim vremenima kad su tržišta već osvojena konkurencijom mučan, stručan i skup posao kojem, koliko vidim sadašnji lučki managment nije dorastao.



kolega Alin,

znači kako kažete da se još dugo neće ništa dogodit lako možemo zaključiti da mislite da Luka Ploče trenutno ništa ne vrijedi.
Treba pobjeć. Jel?
Ili?


Kada sam krajem prošle godine napisao da nešto u prometu LKPC šteka dobio sam prezrive jedinice, a korisnim pod nickom upitnik je napisao da nemam pojma i da svojim pisanjem samo nanosim ŠTETU
U prvom mjesecu ove godine pojavili su se napisi o povećanom prometu i optimizam koje su uskoro zamijenili natpisi o povećanom prometu i blagi pesimizam. U veljači je objavljeno da je promet u siječnju bolji od prošlogodišjeg za x% ali se takav članak nije pojavio za veljaču, a sumnjam da će za bilo koji mjesec ove godine jer su naši novnari plaćeni da pišu samo lijepe stvari, a stvari nisu lijepe jer prometa jednostavno nema. Prometa nema jer su tržišta za koja ide roba preko Ploča u krizi i nema proizvodnje, a robe vezane za proizvodnju čine većinu prometa LKPC. Ono što čini moje komentare onakvim kakvim jesu je pogled na stanje tih tržišta koje ne pokazuje znakove oporavka, a da se LKPC probija na neka nova tržišta jednostavno nema dovoljno dobru prometnu infrastrukturu i ono što papagaji ponavljaju o značajnoj luci na Mediteranu je mazanje očiju naivnima jer značaj znači promet, a ne samo kapaciteti iako je meni osobno izuzetno drago za kontenjerski i terminal rasutih tereta bez kojih u nekom trenutku nećemo biti konkurentni. Ono što neki uporno ne žele shvatiti ili im umni kapaciteti nisu dovoljni je da LKPC živi u okruženju konkurencije pa ne treba spominjati vrhunski lučki i prometno osposobljene Trst i Koper kojima su istočna tržišta ne mnogo dalja nego nama već su tu, uz luke Crnog mora i luka Bar, promet uzima i luka u Splitu jer preko nje ide praktično sav dio uvoza voća i povrća što znači i hladnjače, zarade na skladištenju, luka Rijeka sa svojim moćnim lobijem i dobrom infrastrukturom istu muku muči s prometom makar su i njome tržišta udaljena otprilike ko nama. Ono što čini promet i napredak nisu samo lučki kapacitet i infrastruktura već postoji i managment koji treba uvjeriti mušteriju da je ova luka povoljnija, brža, sigurnija, a to je u ovim vremenima kad su tržišta već osvojena konkurencijom mučan, stručan i skup posao kojem, koliko vidim sadašnji lučki managment nije dorastao.
[/quote]

Sve si nas prosvjetlio nema od luke ništa.

…nitko neće kupit dionicu između 680-730…..morat čemo je dat jeftinije….. [lol]


…nitko neće kupit dionicu između 680-730…..morat čemo je dat jeftinije….. [lol]

Samo neće je se puno nakupovati, kako stvari stoje morati će je prodavati sami sebi. [thumbsup]

Dečki, ako se pitate zašto lukica nigdje ne ide pogledajte slijedeći graf.
http://www.2shared.com/photo/YHNdEPwx/lkpc_060412.html?

The difficulty lies not so much in developing new ideas as in escaping from old ones

jaka crckarija, na trideset komada dnevno radis TA


Dečki, ako se pitate zašto lukica nigdje ne ide pogledajte slijedeći graf.
http://www.2shared.com/photo/YHNdEPwx/lkpc_060412.html?


Sve si nas prosvjetlio nema od luke ništa.

Hajde neka ti ovi iz dolenavedenog izvatka iz članka dostave rezultate za veljaču pa ćeš prosvjetlit od veselja.

"Prema podacima iz Odjela za istraživanje tržišta Luke Ploče, fizički promet u siječnju ove godine iznosio je nešto više od 310 tisuća tona, što je u odnosu ns isto prošlogodišnje razdoblje, kada je ostvaren promet od 291 tisuću tona, povećanje od šest posto."



Sve si nas prosvjetlio nema od luke ništa.

Hajde neka ti ovi iz dolenavedenog izvatka iz članka dostave rezultate za veljaču pa ćeš prosvjetlit od veselja.

"Prema podacima iz Odjela za istraživanje tržišta Luke Ploče, fizički promet u siječnju ove godine iznosio je nešto više od 310 tisuća tona, što je u odnosu ns isto prošlogodišnje razdoblje, kada je ostvaren promet od 291 tisuću tona, povećanje od šest posto."
[/quote]

Čemu tolika upornost znaš i sam da je dionica oko dna duže vremena, niže ne može puno, a uzbrdo može puno.
Vidiš i sam da je nitko ne prodaje osim što je prodaju ovi sami sebi u cilju da prepanu male ulagače, pa da je se natrpaju, samo očito im ne ide. [thumbsup]

New Report

Close