LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@blackstone
žaba odavno nema. ubili ih pesticidi. a ni komari nisu ko 80-tih. eto, sad si update.

a ova usporedba sa cvijetnim i likom iz bb-a ne drži vodu i jako je loša paralela. jer likova iz bb-a ima mali milion a ako lkpc ne uzme u koncesiju zemljište neće umjesto njih uskočit neki lik iz bb-a. uostalom odnos države i lkpc se ne može usporediti sa odnosom horvatinčića i bb lika. druga stvar je da pola nas ovdje neće ni doživjeti kraj ove koncesije(ja bi čak i trebao 😀 ) pa nije ni važno kakva će biti druga.
u dosta stvari ste u pravu ali ova je bila toliko kriva da sam si dopustio protukomentar.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south


Nadam se da će LKPC rasti po prometu jako,ali još im puno treba da dospegnu Luku Koper,svidjalo se to nama ili ne.
A što se tiče Ploče ,znam ih još dok je bilo Kardeljevo,tako da o tome možemo na privat.Nadam se da te ne bude žabe i komarci već.


Od kuda se sada stvorio Kopar [undecid] Koliko me sjećanje služi pisao si o luci Bar i sada se odjednom, ničim izazvan, pojavljuje kao konkurent Kopar. Ako ovako nastaviš uskoro ćeš napisati da Pločama puno treba da uhvate luku Roterdam.

Što se Kardeljeva tiče dio sam povijesti jer sam u trenutku preimenovanja bio odrastao čovjek i radio u luci koja se nije zvala Kardeljevo nego Ploče, posla je bilo i cijela luka puna brodova dok ih je još najmanje toliko čekalo na sidru što je blisko sadašnjoj situaciji. Danas je isplovila jedna kanta koja je krcala staro željeezo. Osim malog tankera i malog gliničara luka je prazna. I tako već više od tjedan dana osim nekog brzinskog kontenjeraša.
BTW. Tko ima promet luke za veljaču. Nakon dobrog siječnja odmah se pohitalo objaviti natprosječan promet. Veljača je bila slaba ali kakv će biti ožujak možemo samo plakati.

Luka koper ima promet 17 milijuna tona i lani je odradila 700 000 auta i ne znam više koliko kontejnera.
Uglavnom ,više nego sve naše luke.
Znači mi smo nesposobniji od njih i točka.
Luka koper kopa dno mora da brodovi mogu uploviti a kod nas dolaze i najveći brodovi bez problema.
Mi kao mali dioničari smo u problemu,jer uprave nisu sposobne dovesti promet preko naših luka.
Znam nešto o velikim operaterima luka i da dodje samo jedan veliki ,promet bi bio ko u koperu minimalno.
Ovi koji su došli u rijeku filipinci su srednji,a zainteresirani su veliki ali ih naša država odbija i postavlja uprave po političkoj podobnosti.



Nadam se da će LKPC rasti po prometu jako,ali još im puno treba da dospegnu Luku Koper,svidjalo se to nama ili ne.
A što se tiče Ploče ,znam ih još dok je bilo Kardeljevo,tako da o tome možemo na privat.Nadam se da te ne bude žabe i komarci već.


Od kuda se sada stvorio Kopar [undecid] Koliko me sjećanje služi pisao si o luci Bar i sada se odjednom, ničim izazvan, pojavljuje kao konkurent Kopar. Ako ovako nastaviš uskoro ćeš napisati da Pločama puno treba da uhvate luku Roterdam.

Što se Kardeljeva tiče dio sam povijesti jer sam u trenutku preimenovanja bio odrastao čovjek i radio u luci koja se nije zvala Kardeljevo nego Ploče, posla je bilo i cijela luka puna brodova dok ih je

još najmanje toliko čekalo na sidru što je blisko sadašnjoj situaciji. Danas je isplovila jedna kanta koja je krcala staro željeezo. Osim malog tankera i malog gliničara luka je prazna. I tako već više od tjedan dana osim nekog brzinskog kontenjeraša.
BTW. Tko ima promet luke za veljaču. Nakon dobrog siječnja odmah se pohitalo objaviti natprosječan promet. Veljača je bila slaba ali kakv će biti ožujak možemo samo plakati.
[/quote]

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity


Luka koper ima promet 17 milijuna tona i lani je odradila 700 000 auta i ne znam više koliko kontejnera.
Uglavnom ,više nego sve naše luke.
Znači mi smo nesposobniji od njih i točka.
Luka koper kopa dno mora da brodovi mogu uploviti a kod nas dolaze i najveći brodovi bez problema.
Mi kao mali dioničari smo u problemu,jer uprave nisu sposobne dovesti promet preko naših luka.
Znam nešto o velikim operaterima luka i da dodje samo jedan veliki ,promet bi bio ko u koperu minimalno.
Ovi koji su došli u rijeku filipinci su srednji,a zainteresirani su veliki ali ih naša država odbija i postavlja uprave po političkoj podobnosti.


Ti mora da si političar dok možeš toliko drobiti bez da kažeš nešto što je svakom prosječno upućenom čovjeku i jasno pa tako i o Kopru i Rijeci. Meni nije potrebno tvoje učenje i objašnjavane već pokušaj suvislog odgovora od kuda se stvorio Koper u priči koja je bila na relaciji odnosa luka Ploče vs. luka Bar.

Ne znam šta ti nije jasno,pokušavam što više pojednostaviti.
Spomenuo sam Bar kao konkurenta LKPC u borbi za BIH i srpsko tržište.
A Koper kao lidera na istočnom Jadranu i primjer kuda naše luke trebaju ići.Jer smo trenutno prilično mizerni za njih.Sve naše luke zajedno imaju promet kao jedna slovenska.
I to sve zbog toga što politika i političari postavljaju uprave u luke i lučke uprave i prije i sada.
Čak bi rekao da bi možda na kraju bilo bolje da je Stojić uspio preuzeti LKPC,jer bi razmišljao kako stići Koper,a ne da je Questus odradio ovakav IPO i stvari ostaju kakve su bilo,dapače padaju i u prihodima i pretovaru.



Luka koper ima promet 17 milijuna tona i lani je odradila 700 000 auta i ne znam više koliko kontejnera.
Uglavnom ,više nego sve naše luke.
Znači mi smo nesposobniji od njih i točka.
Luka koper kopa dno mora da brodovi mogu uploviti a kod nas dolaze i najveći brodovi bez problema.
Mi kao mali dioničari smo u problemu,jer uprave nisu sposobne dovesti promet preko naših luka.
Znam nešto o velikim operaterima luka i da dodje samo jedan veliki ,promet bi bio ko u koperu minimalno.
Ovi koji su došli u rijeku filipinci su srednji,a zainteresirani su veliki ali ih naša država odbija i postavlja uprave po političkoj podobnosti.


Ti mora da si političar dok možeš toliko drobiti bez da kažeš nešto što je svakom prosječno upućenom čovjeku i jasno pa tako i o Kopru i Rijeci. Meni nije potrebno tvoje učenje i objašnjavane već pokušaj suvislog odgovora od kuda se stvorio Koper u priči koja je bila na relaciji odnosa luka Ploče vs. luka Bar.
[/quote]

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity


Ne znam šta ti nije jasno,pokušavam što više pojednostaviti.
Čak bi rekao da bi možda na kraju bilo bolje da je Stojić uspio preuzeti LKPC,jer bi razmišljao kako stići Koper,a ne da je Questus odradio ovakav IPO i stvari ostaju kakve su bilo,dapače padaju i u prihodima i pretovaru.


Je li tebi jasno da mi nemaš što objašnjavati, a kamoli pojednostavljivati ili spadaš u one naše prekogranične koji misle da sve znaju i da su od Boga dani.

Što se tiče preuzimanja dovoljni su mi ovi lokalni lopine i nek se drži dalje od luke.

7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 13.500 3,19 -85 KOM


7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 13.500 3,19 -85 KOM

nisu ih zaradili !!!

možemo i lokalno malo.čija je to luka? od dokera,pločana ili RH ,tj svih nas.
grad Ploče je umjetno nastalo mjesto,koje je tek dekretom druga tite nastalo kao mjesto,a čak ni crkve nije imalo ,osim one kuće kod rotora-.
Evo kako se zvao u prošlosti:
Izvorni, najstariji stanovnici ovog grada svoj grad zovu Ploča (stariji kažu: "Bija san u Ploči!", a ne: "… u Pločama"), što je i izvorno ime ovoga grada. Ime Ploča dato je vjerojatno zato što su stanovnici okolnih mjesta i prvi doseljenici vadili i sušili svoje ribarske mreže na području današnjeg grada ili po otočiću u sredini zaljeva koji ima izgled ravne ploče. Ploče imaju vrlo "bogatu" povijest promjena svog imena, prvo je za vrijeme Kraljevine Jugoslavije promijenjeno ime u Aleksandrovo, po kralju Aleksandru I. Karađorđeviću, to ime se održalo do II. svjetskog rata, i talijanske okupacije, kada Aleksandrovo postaje Porto Tolero (tal. luka za prekrcaj, a što je banalna istina, jer im je služila za ukrcaj sirovina iz Bosne prema Italiji). Nakon kraja rata 1945. vraćeno je izvorno ime, Ploča. Grad je od 1950.-54. godine, te od 1980.-90. nosio ime Kardeljevo po jugoslavenskom komunističkom političaru, Slovencu Edvardu Kardelju. U međuvremenu od 1954.-80. prvi put se uvelo ime Ploče, dakle množina prvotnog naziva, koje se vraća u počecima osamostaljenja Republike Hrvatske, već 22. studenoga 1990. godine
Tako da lokalpatriotske priče ostavi nekome drugome,jer bez BiH danas ne bi ni bilo Ploča,a još manje Luke Ploče.A i kapetan je Hercegovac.
A i dobro mi je poznat sastav stanovništva do 90-e,a dobrim dijelom i sad.



Ne znam šta ti nije jasno,pokušavam što više pojednostaviti.
Čak bi rekao da bi možda na kraju bilo bolje da je Stojić uspio preuzeti LKPC,jer bi razmišljao kako stići Koper,a ne da je Questus odradio ovakav IPO i stvari ostaju kakve su bilo,dapače padaju i u prihodima i pretovaru.


Je li tebi jasno da mi nemaš što objašnjavati, a kamoli pojednostavljivati ili spadaš u one naše prekogranične koji misle da sve znaju i da su od Boga dani.

Što se tiče preuzimanja dovoljni su mi ovi lokalni lopine i nek se drži dalje od luke.
[/quote]

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity


možemo i lokalno malo.čija je to luka? od dokera,pločana ili RH ,tj svih nas.
grad Ploče je umjetno nastalo mjesto,koje je tek dekretom druga tite nastalo kao mjesto,a čak ni crkve nije imalo ,osim one kuće kod rotora-.
Evo kako se zvao u prošlosti:

Predlažem da ovaj thread nastavimo dok mi ne počneš objašnjavati s kojim deterdžentom tvoja žena pere škuru robu.

@blackstone

Nije ti ovo forum za utvrđivanje povijesne baštine, ako imaš nešto reći o dionici izvoli, ako nemaš (a očito da nemaš) ne zamaraj ostale promašenom tematikom.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

Gradi se terminal za rasute terete u Luci Ploče

U luci Ploče potpisan je ugovor o izgradnji novog terminala za rasute terete vrijedan 406 milijuna kuna. Gradit će ga španjolsko-hrvatski konzorcij u kojem je tvrtka Viadukt.

Površina je terminala sa skladišnim prostorom 25 hektara, a godišnji kapacitet 4,6 milijuna tona. Novac je osiguran kreditom Svjetske banke, a radovi bi trebali početi u svibnju.

Tomislav Batur, ravnatelj Lučke uprave Ploče smatra da se radi o povijesnom trenutku za luku Ploče, jer će postati važna mediteranska luka u segmentu rasutih tereta, postat će konkurentna, a povećat će se ekološki standardi rukovanja teretom.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

New Report

Close