Na sjednici Upravnog vijeća Lučke uprave Ploče, održanoj 20.03.2012. donesena je odluka o potpisu 550 milijuna kuna vrijednog ugovora o izgradnji prve faze terminala za rasute terete na području luke Ploče.
Odluka je donesena većinom glasova budući da su za potpis ugovora sa španjolskom tvrtkom "Cyes Infrastructuras" i zagrebačkim "Viaduktom" glasali predstavnici Vlade Republike Hrvatske pomoćnik ministra prometa, pomorstva i infrastrukture Nikola Mendrila, Ivo Karamatić, Goran Ižotić, Ante Jelčić i kapetan Ivo Matković.
Suzdržani su bili direktor Luke Ploče kapetan Ivan Pavlović, dožupanica Marija Vučković te gradonačelnik Ploča Krešimir Vejić.
p.s.Pavlović bio suzdržan
[shocked] [shocked]
to je prije svega odlična vijest za viadukt,a za luku ploče je već anticipirana jer se dugo o njoj priča i sve je jasno,nažalost nova obala je samo u koncesiji lkpc a ne imovini.
moje mišljenje je da je to sve zajedno megalomanski projekt,s obzirom na stanje u ekonomiji bih i nedostatak infrastrukture (željeznice i autoceste) za dalje prema srednjoj europi.
nadajmo se da će aluminij,birač i mittal preživjeti i uspješno poslovati,i raditi preko lkpc.
danieli ogromna talijanska firma radi u šapcu tvornicu ,a promet preko luke bar,umjesto preko lkpc jer nema infrastrukture.
Biseru. Što to od obala u luci nije u koncesiji poduzeća Luka Ploče.
Novu obalu treba graditi, a ne čekati nečiju infrastrukturu jer onda bespovratno kasniš, i svakako je potrebna, a to da će se njenih 10-15 miliona tona godišnje ostvariti je prilično diskutabilno, da ne kažem u nekim boljim vremenima kada bude proizvodnje. Sami kapaciteti nove obale uopće ne ovise o cestovnom pravcu, a željeznica ovakva kakva jeste u stanju je dobrom organizacijom prevesti jako mnogo i onda sve ovisi samo o potrebama industrije i koga će managment luke uvjeriti da roba ide preko nje.
Što se tiče luke Bar i njihove željezničke infrastrukture nikako ne mogu biti dostojan rival luci Ploče.
Na sjednici Upravnog vijeća Lučke uprave Ploče, održanoj 20.03.2012. donesena je odluka o potpisu 550 milijuna kuna vrijednog ugovora o izgradnji prve faze terminala za rasute terete na području luke Ploče.
Suzdržani su bili direktor Luke Ploče kapetan Ivan Pavlović, dožupanica Marija Vučković te gradonačelnik Ploča Krešimir Vejić.
p.s.Pavlović bio suzdržan
[shocked] [shocked]
Pavlović = HDZ
Vučković = HDZ
Vejić = HDZ
Možda ti je sada jasnije da je tom odlukom HDZovoj politici netko stao na žulj, a sve mi se čini da je natječaj dobio Konstruktor da gore navedeni ne bi bili suzdržani.
Slušaj lumenu,pročitaj još jednom što sam napisao.
Lučka uprava je jedno a Luka ploče d.d nešto drugo,i raspitaj se čije je šta u Pločama.
Luka Bar je opasan konkurent Luci Ploče iz više aspekata,i nemoj zaboraviti da će samo za Fiat odraditi 300 000 i više auta,rade nove terminale,i idu u privatizaciju sa nekoliko partnera,možda uzmu Birač da radi preko njih.
I BIH planira graditi prugu od Čapljine do Crne gore,kako bi smanjila ovisnost o Luci ploče,i da im eu daje lovu za to.
Pročitaj ovaj članak pa će ti biti jasnije o čemu pričam:
http://www.poslovni.hr/vijesti/ulaganje-300-milijuna-eura-u-luku-ploce-udvostrucit-ce-prihode-do-2016-godine-183414.aspx
Ide se u projekt ulaganja 300 milijuna eura,a Luka ploče godišnji prihod ima 20 milijuna eura i dobit 2 milijuna eura.Znači treba samo 150 godina da vrate iz dobiti glavnicu kredita a da ne kažem koliko je tu još kamata.
Cijeli projekt je megalomanski kao i pelješki most,sa očito glavnim ciljem da se odrade dealovi na građevinskim radovima i nabavama, a pokriće je kao neka ogromna korist za RH.
I cijeli projekt nema smisla bez nove pruge i autoceste, a pruga je obnovljena do Metkovića(25 km),a od autoceste ima nekih 50 km od Zenice do Sarajeva.
Bolje bi bilo da je Hrvatska napravila konzorcij građevinara i uzela koncesiju na autoput kroz BIH.Povezali bi dva dijela RH,i omogućili LKPC da se proširi na CEE tržišta.
to je prije svega odlična vijest za viadukt,a za luku ploče je već anticipirana jer se dugo o njoj priča i sve je jasno,nažalost nova obala je samo u koncesiji lkpc a ne imovini.
moje mišljenje je da je to sve zajedno megalomanski projekt,s obzirom na stanje u ekonomiji bih i nedostatak infrastrukture (željeznice i autoceste) za dalje prema srednjoj europi.
nadajmo se da će aluminij,birač i mittal preživjeti i uspješno poslovati,i raditi preko lkpc.
danieli ogromna talijanska firma radi u šapcu tvornicu ,a promet preko luke bar,umjesto preko lkpc jer nema infrastrukture.
Biseru. Što to od obala u luci nije u koncesiji poduzeća Luka Ploče.
Novu obalu treba graditi, a ne čekati nečiju infrastrukturu jer onda bespovratno kasniš, i svakako je potrebna, a to da će se njenih 10-15 miliona tona godišnje ostvariti je prilično diskutabilno, da ne kažem u nekim boljim vremenima kada bude proizvodnje. Sami kapaciteti nove obale uopće ne ovise o cestovnom pravcu, a željeznica ovakva kakva jeste u stanju je dobrom organizacijom prevesti jako mnogo i onda sve ovisi samo o potrebama industrije i koga će managment luke uvjeriti da roba ide preko nje.
Što se tiče luke Bar i njihove željezničke infrastrukture nikako ne mogu biti dostojan rival luci Ploče.
[/quote]
I BIH planira graditi prugu od Čapljine do Crne gore,kako bi smanjila ovisnost o Luci ploče,i da im eu daje lovu za to.
Treba shvatiti mogucnosti koridora Vc tada ce Vam mnoge stvari biti jasnije.O tome smo pisali mnogo puta.
p.s.Usput ,procitajte danasnji Jutarnji gdije se savjetuje Vladi da OBAVEZNO PODRŽI SURADNJU SA KINEZIMA JER NAŠE LUKE MOGU POSLUŽITI KAO VRATA ZA ULAZ NA EUROPSKO TRŽIŠTE .
Dobro da sam na vrijem pobjegao 1. dan prodavši sve što sam kupio u dokapitalizaciji većinu po 850, ali mi je žao vas koji ste ostali unutra zbog nesposobnosti RBA i direktora društva Ivana Pavlovića, da od jedne tvrtke sa odličnim fionancijskim pokazateljima, još boljim najavama istih, napravi dokapitalizaciju kako to i priliči, kako bi se zaštitili interesi sadašnjih i novih vlasnika.
Ja ne bježim, jer ako sam ugazio u "govno",tada cu nastojat da isto otklonim.Treba pronaci razloge i uzroke( ja sam ih saznao) tih probavnih smetnji i u buduće konzumirati ZDRAVU HRANU jer je to dobro za probavu.
p.s.LKPC je dobra firma sa velikim potencijalom.
@ blackstone
Ulaganja na koja se LKPC obvezala koncesijskim ugovorom:
– kontejnerski terminal – 182 mil. kn do 2042 g.
– terminal za rasute terete – 351 mil kn do 2055 g.
– postojeća luka – 189,2 mil. kn do 2035 g.
– tekući tereti – 147 mil. kn do 2018 g., potkoncesionar – 568,9 mil kn.
Znači ukupna ulaganja luke Ploče iznose cca 870 mil kn. Jedan dio ulaganja je već izvršen – kontejnerska dizalica, tegljači…
Bilo bi realno za očekivati da nakon ovih ulaganja a i prestanka recesije [pray] poraste i prihod i dobit, ne?
Slušaj lumenu,pročitaj još jednom što sam napisao.
Lučka uprava je jedno a Luka ploče d.d nešto drugo,i raspitaj se čije je šta u Pločama.
Luka Bar je opasan konkurent Luci Ploče iz više aspekata,i nemoj zaboraviti da će samo za Fiat odraditi 300 000 i više auta,rade nove terminale,i idu u privatizaciju sa nekoliko partnera,možda uzmu Birač da radi preko njih.
I BIH planira graditi prugu od Čapljine do Crne gore,kako bi smanjila ovisnost o Luci ploče,i da im eu daje lovu za to.
Pročitaj ovaj članak pa će ti biti jasnije o čemu pričam:
http://www.poslovni.hr/vijesti/ulaganje-300-milijuna-eura-u-luku-ploce-udvostrucit-ce-prihode-do-2016-godine-183414.aspx
Ide se u projekt ulaganja 300 milijuna eura,a Luka ploče godišnji prihod ima 20 milijuna eura i dobit 2 milijuna eura.Znači treba samo 150 godina da vrate iz dobiti glavnicu kredita a da ne kažem koliko je tu još kamata.
Cijeli projekt je megalomanski kao i pelješki most,sa očito glavnim ciljem da se odrade dealovi na građevinskim radovima i nabavama, a pokriće je kao neka ogromna korist za RH.
I cijeli projekt nema smisla bez nove pruge i autoceste, a pruga je obnovljena do Metkovića(25 km),a od autoceste ima nekih 50 km od Zenice do Sarajeva.
Bolje bi bilo da je Hrvatska napravila konzorcij građevinara i uzela koncesiju na autoput kroz BIH.Povezali bi dva dijela RH,i omogućili LKPC da se proširi na CEE tržišta.
Za razliku od tebe ja sam u Pločama i jako dobro znam sve pojedinosti pa ne mogu, kao ti napisati da je nova obala u koncesiji, a ne u imovini jer je LKPC samo i jedino povlašteni koncesionar i da im padne na pamet raditi luku na Pelješcu opet bi bili samo koncesionari jer je pomorsko dobro vlasništvo države. Bilo bi previše za objašnjavati da auto put čini samo djelić slagalice, da Bosna nikad neće napravit prugu do Crne Gore, tih 300 miliona nije samo ulaganje LKPC, članak u linku je brljotina… kad se sve zbroji i oduzme informiran si samo iz novina, a to znači da o stvarnom stanju nemaš pojma.
derivati narasli na 46 milijardi dolara….pametnom dosta….kao što sam i prije rekao,idućih par godina lkpc čeka teško vrijeme,ali dugoročno cca za 10 godina,firma bi se mogla regenerirat…
rekao sam da više neću komentirati ali…
apsurd je trošiti novce na dionice LKPC jer teško da će doći bolja vremena.Objektivno nas prava kriza još nije pogodila a svaki dan imamo sve manje i manje za živjeti.Ako imate viška novca (jer samo se sa viškom kocka) bolje je užiivati dokle još možete.sretno
rekao sam da više neću komentirati ali…
apsurd je trošiti novce na dionice LKPC jer teško da će doći bolja vremena.Objektivno nas prava kriza još nije pogodila a svaki dan imamo sve manje i manje za živjeti.Ako imate viška novca (jer samo se sa viškom kocka) bolje je užiivati dokle još možete.sretno
za svakoga je apsurd nešto drugo. za mene je apsurd da ti pretpostavljaš koliko tko ima novaca. govoriš u množini referirajući se na prosječna primanja….a prosječni građanin sa 5000 mjesečno nema što raditi na burzi. evo…ja ne znam o kakvoj krizi ti pričaš??? posla ima za svakoga tko hoće raditi. para ima za svakoga tko ih zna zaraditi. dolazi do promjene političkih i gospodarskih sustava na globalnoj razini. to što skoro svi čekaju da ih netko zaposli je drugi par rukavica.
ja jedino priželjkujem da se otpusti pola ovih facebook zgubidana u javnim službama pa da me se rastereti poreza za nesposobnjakoviće.
i za kraj te molim da stvarno ne komentiraš više ovdje jer ako te luka ne zanima, "pošteno". ali da mi netko sa takvim stavom ide solit pamet stvarno nema smisla. i ako već vidiš sebe kako sutra nećeš imati ni to malo što imaš(a to si između redaka napisao) nemoj misliti da svi dijele tvoju sudbinu, pogotovo ne na dioničkom forumu.
Slušaj lumenu,pročitaj još jednom što sam napisao.
Lučka uprava je jedno a Luka ploče d.d nešto drugo,i raspitaj se čije je šta u Pločama.
Luka Bar je opasan konkurent Luci Ploče iz više aspekata,i nemoj zaboraviti da će samo za Fiat odraditi 300 000 i više auta,rade nove terminale,i idu u privatizaciju sa nekoliko partnera,možda uzmu Birač da radi preko njih.
I BIH planira graditi prugu od Čapljine do Crne gore,kako bi smanjila ovisnost o Luci ploče,i da im eu daje lovu za to.
Pročitaj ovaj članak pa će ti biti jasnije o čemu pričam:
http://www.poslovni.hr/vijesti/ulaganje-300-milijuna-eura-u-luku-ploce-udvostrucit-ce-prihode-do-2016-godine-183414.aspx
Ide se u projekt ulaganja 300 milijuna eura,a Luka ploče godišnji prihod ima 20 milijuna eura i dobit 2 milijuna eura.Znači treba samo 150 godina da vrate iz dobiti glavnicu kredita a da ne kažem koliko je tu još kamata.
Cijeli projekt je megalomanski kao i pelješki most,sa očito glavnim ciljem da se odrade dealovi na građevinskim radovima i nabavama, a pokriće je kao neka ogromna korist za RH.
I cijeli projekt nema smisla bez nove pruge i autoceste, a pruga je obnovljena do Metkovića(25 km),a od autoceste ima nekih 50 km od Zenice do Sarajeva.
Bolje bi bilo da je Hrvatska napravila konzorcij građevinara i uzela koncesiju na autoput kroz BIH.Povezali bi dva dijela RH,i omogućili LKPC da se proširi na CEE tržišta.
Za razliku od tebe ja sam u Pločama i jako dobro znam sve pojedinosti pa ne mogu, kao ti napisati da je nova obala u koncesiji, a ne u imovini jer je LKPC samo i jedino povlašteni koncesionar i da im padne na pamet raditi luku na Pelješcu opet bi bili samo koncesionari jer je pomorsko dobro vlasništvo države. Bilo bi previše za objašnjavati da auto put čini samo djelić slagalice, da Bosna nikad neće napravit prugu do Crne Gore, tih 300 miliona nije samo ulaganje LKPC, članak u linku je brljotina… kad se sve zbroji i oduzme informiran si samo iz novina, a to znači da o stvarnom stanju nemaš pojma.
[/quote]
baš obrnuto,imam puno bolje informacije o lkpc i cijelom lučkom biznisu na jadranu,i imam dionice luke koper,rijeka i bar plus lkpc.
a znam i ponešto o zainteresiranim kompanijama za ulazak u lučke operatere na jadranu.
tako da možemo diskutirati o slabostima i jakim točkama lkpc kako bi bili pametniji da li dokupiti ili prodati dionice a dociranje o temi dionica bađ ne dopuštam svakome.
koncesija znači slijedeće:
plastično ću pojednostaviti
hoto je napravio cvjetni trgovački centra i našao zakupca koji je unajmio lokal i opremio i radi ,ali plaća najam gazdi.
I kad gazda kaže da je najam viši,ako ti se ne sviđa ideš vani iz prostora.a za uloženu lovu se javite odvjetniku pa ćemo vidjeti.
pitajte onog tipa iz big brothera koji je neki dan bio po novinama jer je zatvorio kafić tamo.
nije baš najbolja usporedba,ali pravno je tu negdje.
lučka uprava (država ) je vlasnik pomorskog dobra i koncesionar,LKPC je produžila koncesiju i ulaže u kapacitete,ali glavni ulagač je država u infrastrukturu direktno,a LKPC sporedni.
Nadam se da će LKPC rasti po prometu jako,ali još im puno treba da dospegnu Luku Koper,svidjalo se to nama ili ne.
A što se tiče Ploče ,znam ih još dok je bilo Kardeljevo,tako da o tome možemo na privat.Nadam se da te ne bude žabe i komarci već.