LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@alin

upitnik9, 08.01.2012. u 11:00
Za razliku od njega ja nemam što preuveličavati ili kukati i samo pišem ono što vidim i od informacija koje imam pokušava izvući pravi zaključak

Problem je u tome što vi nemate relevantne podatke niti činjenice, baratate sa onim što je svakome tko živi u Pločama vidljivo i jasno, a usput volite predviđati neke stvari za koje i sami priznajete da niste upoznati sa činjenicama, svaki zaključak koji se izvlači bez činjenica je ništavan i niškoristan čak štoviše štetan.

upitnik9, 08.01.2012. u 11:00
Obzirom da se Italija bori za prestižno drugo mjesto odmah iza Grčke nije mi jasno zašto bi TE radila većim kapacitetom pa sam zbog tih pokazatelja sumnjičav glede većeg prometa.

Potražnja za električnom energijom je svaki dan sve veća i veća i bez obzira što Talijanska ekonomija ne stoji baš najbolje to nema apsolutno nikakav utjecaj na rad TE, provjerite podatak koliko mi uvozimo električne energije.

upitnik9, 08.01.2012. u 11:00
soje nije bilo od pamtivjeka, banana nema, o automobilima ne možemo ni sanjati

Istina soje nije bilo odavno, ali zašto prešućujete podatak da šećer ide brod za brodom i da je nedostatak vagona koji ga prevoze iako su trenutno u prevoz uključeni svi raspoloživi vagoni iz Hrvatske i BiH pa je u prevoz uključeno svaki dan na desetke kamiona, o kakvim vi to automobilima pričate u LKPC otkad postoji nije bilo više od desetak brodova sa autima tako da pričate bedastoće to je kao da kažete da nije bilo brodova koji prevoze opremu za svemirski program.

RBA FOND IZGUBLJEN U VREMENU I PROSTORU BIJEŽITI IZ OVOGA FONDA IZABERITE AZ FOND ZA VAŠU BOLJU BUDUĆNOST I SIGURNU MIROVINU

Istina soje nije bilo odavno, ali zašto prešućujete podatak da šećer ide brod za brodom i da je nedostatak vagona koji ga prevoze iako su trenutno u prevoz uključeni svi raspoloživi vagoni iz Hrvatske i BiH pa je u prevoz uključeno svaki dan na desetke kamiona, o kakvim vi to automobilima pričate u LKPC otkad postoji nije bilo više od desetak brodova sa autima tako da pričate bedastoće to je kao da kažete da nije bilo brodova koji prevoze opremu za svemirski program.


Ts! Ts! Ne se odmah ljutiti i pričati da netko piše bedastoće. Kad se mogu susdržati ja koji sam sigurno u težoj situaciji ne bi smio biti problem ni tebi.
Istina da sam šećer zaboravio. Koliko ga je došlo. U zadnjih 5 mjeseci svojih 70 000t. Volio bih znati kad će doći slijedeći brod sa šećerom.
Za automobile sam naveo da su samo san jer su oni visokovrijedni teret koji bi svaka luka poželjela, a ako postoji mogućnost čemu se ne potruditi nego se odreći tako slatkog dijela kolača na uštrb prljavog ugljena.
Kad smo već kod ugljena i moje tvrdnje da je ugljena za TE manje nego prije i tvoje tvrdnje da je obala br. 5 zatrpana ugljenom, a da ti ne vjeruješ kozi vjerovatno ćeš povjerovati kozinom rogu jer on ne laže pa ti evo ti današnja fotografija koja pokazuje da petica nije ni do polovine ispunjena ugljenom, i da su hrpe mnogo niže nego što su bile prije mjesec dana jer imam fotografije visokih gomila po kojima Michigan ravna vrhove. Ako uzmeš u obzir da ovih dana stižu brodovi koji će i to pokupiti zaključak je…

Nepratim baš u zadnje vrijeme događanja kako sam u malo većem minusu u luci Ploče, nego mene zanima jeli itko zna gdje se točno investirao novac prikupnjen dokapitalizacijom ili kada će se investirati i gdje?

"Lipa 'sovka i Bogu je draga "


Nepratim baš u zadnje vrijeme događanja kako sam u malo većem minusu u luci Ploče, nego mene zanima jeli itko zna gdje se točno investirao novac prikupnjen dokapitalizacijom ili kada će se investirati i gdje?

Novac bi se trebao investirati u sredstva. Pošto država gradi infrastrukturu Luka treba kupiti opremu kao što su dizalice, elevatori… što je jako velika investicija jer se radi o sofisticiranim i specijaliziranim sredstvima.

kolege,

zadnjih dana sam imao prilike razmišljati pa sam si eto postavio pitanje koje ću rado podijeliti s vama.
Naime, činjenica je da sam mali dioničar Luke Ploče i da me je Uprava u više navrata izlovatila, ali eto držim se, no stvarno me zanima logika:

Dakle da rezimiramo, Luka Ploče je u ljeti javnom ponudom skupila više od 170 milijuna kapitala koje će koristiti za razvoj.
Trenutna cijena je 700kn, a izdanih dionica ima cca 420 000komada.

To znači da teoretski Luka Ploče vrijedi cca 294 milijuna kuna, a u blagajni ima 170 milijuna.
A zadržana dobit?

Molim komentar, pa jeli to moguće

Alin
Nepratim baš u zadnje vrijeme događanja kako sam u malo većem minusu u luci Ploče, nego mene zanima jeli itko zna gdje se točno investirao novac prikupnjen dokapitalizacijom ili kada će se investirati i gdje?

Novac bi se trebao investirati u sredstva. Pošto država gradi infrastrukturu Luka treba kupiti opremu kao što su dizalice, elevatori… što je jako velika investicija jer se radi o sofisticiranim i specijaliziranim sredstvima.

Pitanje je jako dobro postavljeno a odgovor( koji još nitko nije dao ) najbolje govori o Upravi…
Od tih “jako sofisticiranih” sredstava za sada je kupljen samo jedan polovni pretovarni most za kontejnere za Kontejnerski terminal izgrađen polovinom 2010. godine a stručna ekipa za nabavku ostale opreme vjerovatno će novce potrošiti i kupiti bar nešto do 2020.godine…pa i postojeća oprema je zbog stručnog rukovanja i održavanja u kolapsu

@ Neum

Lovu od dokapitalizacije su oročili na rok dulji od 1 g. – dugoročna financijska ulaganja u bilanci na 30.09.2011. g. iznose 227 mil. kn.

Pitanje je jako dobro postavljeno a odgovor( koji još nitko nije dao ) najbolje govori o Upravi…
Od tih "jako sofisticiranih" sredstava za sada je kupljen samo jedan polovni pretovarni most za kontejnere za Kontejnerski terminal izgrađen polovinom 2010. godine a stručna ekipa za nabavku ostale opreme vjerovatno će novce potrošiti i kupiti bar nešto do 2020.godine…pa i postojeća oprema je zbog stručnog rukovanja i održavanja u kolapsu


Kao što vidiš iz odgovora koji ti je dao Baldasan novac je oročen i nije dat pijanoj ekipi za provod.
Iz do sada napisanog i informacija iz tiska novi terminal rasutih tereta stajat će cca 50 miliona EUR ali to je samo infrastruktura kojoj vlasnik nije Luka Ploče već država putem Lučke Uprave dok Luka Ploče treba kupiti ostatak kao i opremu za terminal tekućih tereta, a naći će se tu i još kojekakve prateće opreme neophodne za funkcioniranje kad se bude proširila i modernizirala i dokapitalizacija je PRVENSTVENO izvršena zbog prikupljanja sredstava za nabavu opreme. U slučaju da se svjetska kriza smiri i promet opet poraste bilo bi neophodno kupiti još jedan (ovaj put novi) kontenjerski most, a koliko bi trebalo uložiti u opremu terminala za rasute terete evo ti jedna slikica pa procijeni koliko bi ovako nešto moglo koštati iako će svakako biti manje jer je ovo na slici ogromni terminal koji se nalazi ni manje ni više nego u Estoniji.

kolege,

molim da mi netko pametniji odgovori da kako je moguće da Luka Ploče na računu od dokapitalizacije ima 170 milijuna, a po cijeni na burzi vrijedi 290 milijuna.

Znači teoretski da netko kupi sve dionice po 700kn platio bi ih 290 milijuna i još bi našao od dokapa 170 milijuna na računu. A ima i zadržane dobiti iz proteklih godina.

Molim komentar, pa zar cijela Luka Ploče vrijedi 120 milijuna kuna?

kolege,

potkrala mi se greška, zahvaljujući kolegi baldasanu koji nas je izvjestio da su dugoročna financijska ulaganja u bilanci Luke Ploče 227 milijuna kuna, a tržišna kapitalizacija 294 milijuna kuna.

Znači da Luka Ploče u ovom trenutku vrijedi 67 milijuna kuna
Pa to je stvarno fantastično, zar ne?

Toliko o realnosti cijene od 700kn.


Alin
Nepratim baš u zadnje vrijeme događanja kako sam u malo većem minusu u luci Ploče, nego mene zanima jeli itko zna gdje se točno investirao novac prikupnjen dokapitalizacijom ili kada će se investirati i gdje?

Novac bi se trebao investirati u sredstva. Pošto država gradi infrastrukturu Luka treba kupiti opremu kao što su dizalice, elevatori… što je jako velika investicija jer se radi o sofisticiranim i specijaliziranim sredstvima.

Pitanje je jako dobro postavljeno a odgovor( koji još nitko nije dao ) najbolje govori o Upravi…
Od tih "jako sofisticiranih" sredstava za sada je kupljen samo jedan polovni pretovarni most za kontejnere za Kontejnerski terminal izgrađen polovinom 2010. godine a stručna ekipa za nabavku ostale opreme vjerovatno će novce potrošiti i kupiti bar nešto do 2020.godine…pa i postojeća oprema je zbog stručnog rukovanja i održavanja u kolapsu

…odgovor koji jos nije nitko dao?????
Pa pisao sam o tome mnogo puta,o investiranju,planovima itd.Citajte forum malo vise pa cete biti
bolje obavjesteni.

kolege,

potkrala mi se greška, zahvaljujući kolegi baldasanu koji nas je izvjestio da su dugoročna financijska ulaganja u bilanci Luke Ploče 227 milijuna kuna, a tržišna kapitalizacija 294 milijuna kuna.

Znači da Luka Ploče u ovom trenutku vrijedi 67 milijuna kuna
Pa to je stvarno fantastično, zar ne?

Toliko o realnosti cijene od 700kn.
e što volim kada bar neko postavi pravo pitanje…jednoi je sigurno-s obzirom da se svake godine akumulirala dobit i sad novci od dokapa, Luka ima love jako puno, a namjera Šefa je bila da osim u polovnu i kinesku opremu uloži u terminal Tekućih tereta preko novoosnovane firme u mješovitom vlasništvu (Luka Ploče preko Luka Ploče Trgovine i pogodite koga još…)To je ujedno jedini terminal koji u potpunosti ne finansira Lučka Uprava a donosi najviše love….ma ne mogu više pisati o tome tih mi je mučki na vrh glave…jedino rješenje za male dioničare je smjena Uprave i Nadzornog odbora koji je pod kontrolom Uprave

New Report

Close