LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Končar – elektroindustrija d.d. – Končar-Elektroindustrija – stavljanje mandata na raspolaganje članova

2.1.2012 9:27:46

Sukladno čl. 7 Zakona o postupku primopredaje vlasti članovi Nadzornog odbora Končar-Elektroindustrije d.d. koje je predložila Vlada RH stavili su svoje mandata na raspolaganje u otvorenom roku.

Znaci li to da je ubrzo red na LKPC!?

Končar – elektroindustrija d.d. – Končar-Elektroindustrija – stavljanje mandata na raspolaganje članova

Znaci li to da je ubrzo red na LKPC!?


Pa zar LKPC nije privatno poduzeće [lol]


Končar – elektroindustrija d.d. – Končar-Elektroindustrija – stavljanje mandata na raspolaganje članova

Znaci li to da je ubrzo red na LKPC!?


Pa zar LKPC nije privatno poduzeće [lol]
[/quote]

Je ali u NO su Rudolf i Šoštarićka predstavnici države.



Končar – elektroindustrija d.d. – Končar-Elektroindustrija – stavljanje mandata na raspolaganje članova

Znaci li to da je ubrzo red na LKPC!?


Pa zar LKPC nije privatno poduzeće [lol]
[/quote]

Je ali u NO su Rudolf i Šoštarićka predstavnici države.
[/quote]
Sve se nešto ovima što drmaju lukom tresu gaće od njih.

Što se tiče ugljena za TE crno nam se piše. Još nema broda s ugljenom u najavi.

@ Alin

Najava brodova

Ime broda / vez Eta. Vrsta i količina tereta Agent / Špediter

Hartura 06.01. ugljen – 11 000 t Jadroagent
Sider Faioch 07.01. ugljen – 17 000 t Capris
Doris T 09.01. aluminijski fluorid – 600 t Jadroagent
Chelzea 10.01. staro željezo – 4 800 t Capris
Sider Procida 12.01. ugljen – 10 000 t Capris
Thea K 13.01. ugljen – 21 000 t Capris
Valeria Della Gata 14.01. ugljen – 72 000 t Jadroagent
Cdy Blue 15.01. staro željezo – 5 000 t Capris

Evo Valerie 14.01.


Končar – elektroindustrija d.d. – Končar-Elektroindustrija – stavljanje mandata na raspolaganje članova

Znaci li to da je ubrzo red na LKPC!?


Pa zar LKPC nije privatno poduzeće [lol]
[/quote]
Bolje da je državno nego da je privatno [lol] Kad čujem mi smo socijalno osjetljivi s čijim blagom raspolažete ? [shocked] možda vlastitim tj privatnim [cry].Koja je to stručnost uprave, stare a i nove= 0 (A moram pohvalit i EU stručnjake iz raiffeisen bank počevši od obrade dokapa pa do prodaje dionica sa gubitkom većim od 10% [bye]) Baš me zanima dali bi isti odnos prema firmi bio da je privatna, bar što se tiče rashoda ako ne niš dugo.Izgleda da je naj bitnije da ima za plaće i minimalna dobit i super [angry] Samo privatnik od ove firmice može stvorit neš ovako neštima nikak uz poštovanje recesije [shocked].


@ Alin

Najava brodova

Valeria Della Gata 14.01. ugljen – 72 000 t Jadroagent

Evo Valerie 14.01.


Obično sam drzak kod odgovora ali danas sam dobre volje pa ću polako [wink]

Moraš baratati s više nformacija da bi znao o čemu se radi. Zadnja poznata pozicija za Valeriu je Južni Atlantik i zadnja luka u kojoj je bila je Norfolk. Obzirom da ugljen koji dolazi za TE stiže iz Indonezije… zbrojimo dva i dva pa se vidi da to nije za ono što si ti mislio već ugljen za Bosansku industriju kojeg ide otprilike jedan brod mjesečno. Ne zamjeram. Ja pratim više izvora informacija o kretanju brodova i sve govori da će ovaj mjesec praktično sav ugljen za TE biti odveden jer su brodovi koji ga odvoze kao na pokretnoj traci. Sider procida koji je tek otišao vraća se odmah po iskrcaju tj. 12.01. Također i Scipion dolazi šestog pa opet šesnaestog… samo do 16. ovog mjeseca već 6 brodova koji će ga odvesti, a ni jedan koji bi ga doveo, na radost sveukupnog pučanstva kojem zagađuje grad i žalost onih koji broje promet.

Žao mi je što je ovo forum o Luci ploče gdje većinu članova čine "neuzvraćene ljubavi" iako sam očekivao da će biti onih koje luka zanima baš kao luka, brodovi, veličina, količina i sastav tereta… ali ispostavilo se da je ovo zaista pravi poslovni forum u kojem glavnu riječ imaju dionice i sve vezano oko njih. Ne mogu se ne osvrnuti na luku Kopar. Pogledajte je na Google Earth. Luksuzni kruzeri, kontenjerski terminal na kojem je osam kontenjerskih mostova (slika na GooleE je malo stara) nepregledne gomile parkiranih automobila silosi za soju… i posve sjeverno specijalizirani vez za ugljen. Brod preko 70 000t bude iskrcan za dva dana. Ono što posebno intrigira je da mali brodovi, isto kao i u Pločama odvoze ugljen u Veneciju, a kruže priče da dio čak ide i za Brindizi.

@ Alin

Evo sad raspolažem sa više informacija. [wink]

Šta se tiče komentara o luci Ploče meni najviše smeta drukeraj. Dobro je kad se argumentirano piše i o samoj luci – brodovima, teretu, organizaciji posla (tu si ti dao veliki doprinos) i o samoj dionici LKPC.



@ Alin

Najava brodova

Valeria Della Gata 14.01. ugljen – 72 000 t Jadroagent

Evo Valerie 14.01.


Obično sam drzak kod odgovora ali danas sam dobre volje pa ću polako [wink]

Moraš baratati s više nformacija da bi znao o čemu se radi. Zadnja poznata pozicija za Valeriu je Južni Atlantik i zadnja luka u kojoj je bila je Norfolk. Obzirom da ugljen koji dolazi za TE stiže iz Indonezije… zbrojimo dva i dva pa se vidi da to nije za ono što si ti mislio već ugljen za Bosansku industriju kojeg ide otprilike jedan brod mjesečno. Ne zamjeram. Ja pratim više izvora informacija o kretanju brodova i sve govori da će ovaj mjesec praktično sav ugljen za TE biti odveden jer su brodovi koji ga odvoze kao na pokretnoj traci. Sider procida koji je tek otišao vraća se odmah po iskrcaju tj. 12.01. Također i Scipion dolazi šestog pa opet šesnaestog… samo do 16. ovog mjeseca već 6 brodova koji će ga odvesti, a ni jedan koji bi ga doveo, na radost sveukupnog pučanstva kojem zagađuje grad i žalost onih koji broje promet.

Žao mi je što je ovo forum o Luci ploče gdje većinu članova čine "neuzvraćene ljubavi" iako sam očekivao da će biti onih koje luka zanima baš kao luka, brodovi, veličina, količina i sastav tereta… ali ispostavilo se da je ovo zaista pravi poslovni forum u kojem glavnu riječ imaju dionice i sve vezano oko njih. Ne mogu se ne osvrnuti na luku Kopar. Pogledajte je na Google Earth. Luksuzni kruzeri, kontenjerski terminal na kojem je osam kontenjerskih mostova (slika na GooleE je malo stara) nepregledne gomile parkiranih automobila silosi za soju… i posve sjeverno specijalizirani vez za ugljen. Brod preko 70 000t bude iskrcan za dva dana. Ono što posebno intrigira je da mali brodovi, isto kao i u Pločama odvoze ugljen u Veneciju, a kruže priče da dio čak ide i za Brindizi.
[/quote]
Obala 5 je zakrcana talijanskim ugljem i puna je kao šipak ali ni tu nije sve stalo pa ga ima još na dva tri mjesta po luci, čak je jedan veliki dio došao i do kontenjerskog terminala, pa nije ni čudo da nema brodova za TE u Italiji u najavi treba ovaj stari koji se nagomilao po Luci odvesti a to nisu baš male količine, ugljen nije odvožen jer je bio remont u TE. Pavlović ove godine očekuje više pretovarenog ugljena za Italiju to je i sam izjavio neki dan za Radio Ploče.

RBA FOND IZGUBLJEN U VREMENU I PROSTORU BIJEŽITI IZ OVOGA FONDA IZABERITE AZ FOND ZA VAŠU BOLJU BUDUĆNOST I SIGURNU MIROVINU




@ Alin

Najava brodova

Valeria Della Gata 14.01. ugljen – 72 000 t Jadroagent

Evo Valerie 14.01.

Moraš baratati s više nformacija da bi znao o čemu se radi. Zadnja poznata pozicija za Valeriu je Južni Atlantik i zadnja luka u kojoj je bila je Norfolk. Obzirom da ugljen koji dolazi za TE stiže iz Indonezije… zbrojimo dva i dva pa se vidi da to nije za ono što si ti mislio već ugljen za Bosansku industriju kojeg ide otprilike jedan brod mjesečno.[/quote]
Obala 5 je zakrcana talijanskim ugljem i puna je kao šipak ali ni tu nije sve stalo pa ga ima još na dva tri mjesta po luci, čak je jedan veliki dio došao i do kontenjerskog terminala, pa nije ni čudo da nema brodova za TE u Italiji u najavi treba ovaj stari koji se nagomilao po Luci odvesti a to nisu baš male količine, ugljen nije odvožen jer je bio remont u TE. Pavlović ove godine očekuje više pretovarenog ugljena za Italiju to je i sam izjavio neki dan za Radio Ploče.
[/quote]
Obala je isto bila prepuna i u desetom mjesecu (evo slike u prilogu da ga je bilo do kontenjerskog) pa je isto dolazilo, a nekako mi se višemjesečni remont čini sumnjiv. U vezi onog što Pavlović kaže potpuni sam skeptik i sklon sam vjerovati da ovogodišnji promet za Italiju neće nadmašiti prošlogodišnji.

@Alin

Između tebe dizaličara i njega kao direktora ja bih više vjerovao njemu ali nije nemoguće da i vi budete u pravu ali ipak vjerujem da on zna šta priča i da vjerovatno raspolaže sa nekakvim podacima njegove izjave ipak imaju neku težinu za razliku od vaših.

RBA FOND IZGUBLJEN U VREMENU I PROSTORU BIJEŽITI IZ OVOGA FONDA IZABERITE AZ FOND ZA VAŠU BOLJU BUDUĆNOST I SIGURNU MIROVINU



@Alin

Između tebe dizaličara i njega kao direktora ja bih više vjerovao njemu ali nije nemoguće da i vi budete u pravu ali ipak vjerujem da on zna šta priča i da vjerovatno raspolaže sa nekakvim podacima njegove izjave ipak imaju neku težinu za razliku od vaših.


Da se obistinilo ono što su mi političari i direktori svih ovih godina govorili Švedska i ostatak napredne Europe bi bili puki siromasi naprama nama. Za razliku od njega ja nemam što preuveličavati ili kukati i samo pišem ono što vidim i od informacija koje imam pokušava izvući pravi zaključak. Obzirom da se Italija bori za prestižno drugo mjesto odmah iza Grčke nije mi jasno zašto bi TE radila većim kapacitetom pa sam zbog tih pokazatelja sumnjičav glede većeg prometa. Inače gledajući promet u ovih prvih 15 dana izgleda mi čisto solidno makar taj crni ugljen čini većinu, a ja bih volio da su kontenjeri, da opet krene drevena građa, soje nije bilo od pamtivjeka, banana nema, o automobilima ne možemo ni sanjati…

New Report

Close