Krašno. Prekrašno.
Kad ja prije mjesec dana napišem da (prvenstveno Jadranske) luke odnose teret velikim lukama u Sjevernom moru jer su morskim putem tri dana bliže što je prijevoznicima i te kako važno dobijem prezirnu jedinicu za svoj post, a vidi sad to isti Bloomberg piše.
Kad ja neki dan napišem da bi LKPC imala ozbiljnih problema ako bi imala veliki posao (neće ga ni dobiti sve i da hoće jer mora zadovoljiti uslove koje nije u stanju) baš jer je želj. pruga usko grlo dobijem prezirnu jedinicu za post, a gle opet Bloomberg piše da su želj. pruge (uz kraći morski put) razlog što roba "bježi" iz sjevernomorskih luka.
Budite bez brige. Nije Ploče na spisku onih koji u ugrožavaju Roterdam i ostale. Niti ima kapacitete prekrcaja ni potrebnu infrastrukturu. Vodeći trojac (koji je osnovao i udrugu sjeverno Jadranskih luka) su Koper,Trst i Venecija gdje je izostala čak i Rijeka koja je daleko bolje infrastrukturno povezana s velikim tržištima pa ipak kupi samo mrvice koje im ostaju nakon što se namire gorenavedena trojica.
Kratak osvrt na luku Koper. Šugava luka za koju se skoro nije ni znalo potvrđuje onu da nije važno tko si nego tko iza tebe stoji. Do Kopra postoji auto put. Naravno da ga Slovenci nisu izgradili da skrate put iz sjeverne Europe do Hrvatske jer im samo prlja okolinu bez zarade pošto prije uđeš nego izađeš ali su pljunuli milijarde da prometno osposobe jednu/jedinu svoju luku koja ima veći promet (kojeg Boga su se svi uhvatili prometa ko pijan plota. Gleda se zarada jer je važno i što se pretovara) od svih Hrvatskih luka zajedno s tendencijom još većeg povećanja.
Ono što je evidentno je da je LKPC izgubila tradicionalna tržišta Madžarske i centralne istočne Europe najviše zahvaljujući ratu i BiH, a ima i drugih faktora. Nije valjda da su Bosanci prestali jest banane. Brodovi koji su prije bili česti i redoviti više ne dolaze. Ili je tome možda neki drugi razlog kojeg naslućujem, a kojeg bi mi neki radoznalac s ovog foruma koji sigurno zna mogao ovdje javno došapnuti.
[/quote]
banane idu u druge luke zbog kletog uglja koji se zavuka u svaki kutak luke
Krašno. Prekrašno.
Nije valjda da su Bosanci prestali jest banane. Brodovi koji su prije bili česti i redoviti više ne dolaze. Ili je tome možda neki drugi razlog kojeg naslućujem, a kojeg bi mi neki radoznalac s ovog foruma koji sigurno zna mogao ovdje javno došapnuti.
banane idu u druge luke zbog kletog uglja koji se zavuka u svaki kutak luke
[/quote]
Znam da su se uvoznik nešto bunio pa sam samo trebao potvrdu. Lako bi bilo da se ugljen zavukao u svaki dio luke nego ga ima i po cijelome gradu. Prije nego su pale kiše iša sam u Baćinu i kad sam po zidu povukao ruku ostalo je crno od ugljena. Zadnjih par dana ga grupiraju u gomile jer početkom mjeseca dolaze tri broda koji bi sa obale br. 5 trebali skoro sve pokupit, a za koga ugljen dovozi Valeria Della gata koja je najavljena za kasnije nisam siguran iako bi lako mogao bit za Bosnu što bi opet bio znak da u Talijana nešto baš gadno škripi.
Tko kaže da ce biti manje posla ? Sada ce radnici iskrcavati BANANE!!!!
BIVŠI ministar poljoprivrede Petar Čobanković pet dana poslije izbora progurao je novi pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o tržišnim standardima za voće i povrće. Kompliciran naziv ima jednostavnu svrhu. Voće i povrće odsad se može uvoziti u Republiku Hrvatsku samo preko luka u Rijeci i Pločama. Luka Split ostala je tako bez značajnog prihoda. Direktor Dragan Žanetić kaže da se radi o dvije bruto plaće za 165 zaposlenika, što je vrlo značajan gubitak.
"Intervencija države nije primjer tržišnog poslovanja"
"Ovakva intervencija države svakako nije primjer tržišnog poslovanja. Država bi trebala propisati za sve iste uvjete. Mi smo recimo za koncesiju morali platiti 200 milijuna kuna, raspolažemo najvećim rashladnim kapacitetima, a sada nas se jednom birokratskom uredbom donijetom poslije izbora, izbacuje iz igre", komentirao je za Index direktor Žanetić.
Čobanković je ovu uredbu donio bez obrazloženja tako da nije poznato kakvi su ga motivi rukovodili, osim što se možda ne radi o nekakvom potkusurivanju dugova barbi Luki i ljudima koji vode dvije luke, na koje je skrenut kompletni uvoz voća i povrća. Zbog Čobankovića intervenirao Todorić
Luka Split obratila se čak trojici novih ministara, od kojih očekuju da se ova Čobijeva besmislena uredba stopira i stavi van snage, s obzirom da nema nikakvo ekonomsko ili bilo kakvo drugo uporište. Kako Index doznaje, u korist Luke Split založio se i sam Todorić, čiji je koncern u Dugopolju podigao najveći logistički centar u RH. Što će im centar, ako Luka ne može uvoziti voće i povrće?
U Luci split Čobankovićevu odluku smatraju apsurdnom iz više razloga. Najnaseljeniji dio obale s gradovima poput Splita, Šibenika i Zadra ostaje bez graničnog prijelaza. Tijekom godina Split je u Sjevernoj luci izgradio i opremio rashladne kapacitete površine pet i pol tisuća metara četvornih i gotovo 25 tisuća "kubika" namijenjenih prihvatu i skladištenju južnog voća. Čobijevim pravilnikom za 4 dana ti rashladni kapaciteti postaju potpuni višak!
Luka Split je godinama stvarala poslovne veze sa stranim brodarima, agentima, špediterima i prijevoznicima te lagala u opremu i kadrove da bi ovim potezom sve to bilo uništeno. Južno voće dolazi redovito svakih 14 dana morskim putem u Luku Split, a otprema se u gotovo sve zemlje regije.
Ne gubi samo Luka Split…
Ne gubi samo Luka, već i svi poslovni subjekti naslonjeni na njene aktivnosti. Agenti, špediteri, autoprijevoznici, željeznice, fitopatolozi, veterinari, lučke uprave, tegljačke tvrtke, tvrtke za održavanje svjetionika, pomorski piloti pa i sama država. Razmjeri štete dakle višestruku premašuju izgubljenu zaradu Luke Split.
Prvo ih uzeo na zub Barišić, a sad i Čobanković
Splitska je tvrtka već imala vrlo neugodna iskustva s HDZ-ovim ravnateljem Carine Mladenom Barišićem, koji je preko noći odlučio da se cjelokupno carinjenje izmjesti u Dugopolje iz nekog samo njemu razumljivog razloga. Trebalo je da Barišić završi u zatvoru da se shvati kako je premještanje bilo nezakonito i gospodarski štetno, kako za Luku, tako i za državu. U dvije godine, koliko je trajalo natezanje oko carinjenja, Luka Split i država pretrpjeli su milijunsku štetu, a nešto slično ponovno će se dogoditi ukoliko ovaj Čobankovićev dekret ostane na snazi te ako se uvoz južnog voća ponovno prebaci Slovencima u Kopar.
Po ovome ispada da je samo INGRA gora, čestitamo upravi.
Po ovome ispada da je samo INGRA gora, čestitamo upravi.
Hajde mudrače da čujemo što bi to uprava trebala poduzeti da cijena dionice poraste.
Hajde mudrače da čujemo što bi to uprava trebala poduzeti da cijena dionice poraste.
[/quote]
Jednostavno.Biti transparentnija i držati se svojih obaveza koje su preuzeli ulaskom u 1.kotaciju.
Zadnji primjer sam izno o investiranju 160 milo.eura a upravo je Uprava to trebala objaviti na stranicama ZSE a nije!!!!
Poštivati svoje vlasnike tj.dionicare bez obzira o koje udjelu tj.kolicini rijec.
Hajde mudrače da čujemo što bi to uprava trebala poduzeti da cijena dionice poraste.
[/quote]
Jednostavno.Biti transparentnija i držati se svojih obaveza koje su preuzeli ulaskom u 1.kotaciju.
Zadnji primjer sam izno o investiranju 160 milo.eura a upravo je Uprava to trebala objaviti na stranicama ZSE a nije!!!!
Poštivati svoje vlasnike tj.dionicare bez obzira o koje udjelu tj.kolicini rijec.
[/quote]
Slažem se da je trebala to objaviti i tu im dajem packu ali to je sve. Bez obzira radilo se o poštovanju ili nepoštovanju ovo je dionica čijom cijenom upravljaju mešetari koji podatke znaju prije nego što su objavljeni i objavljivanje na ZSE značilo bi samo formu koju bu bilo lijepo vidjeti kao izraz korektnog ponašanja i ništa više.
Ono što mene više brine je promet u ovoj godini. Upravo u luku uplovljava brod Sider Procida, jedan od tri koji će doći u sljedećih tjedan dana i odvesti ugalj za Brindizi. I tako ozbiljno smanjene gomile bit će svedene na hrpice, a broda koji bi ga trebao dovesti nema ni u najavi jer su to brodovi od 70 i nešto tisuća tona i do 15.01. ga jednostavno nema na vidiku. Taj ugljen čini dobar dio sveukupnog prekrcanog tereta u Luci, i da ne zaboravim, njegovo skladištenje se plaća pa će i to rezultirati slabijim financijskim učinkom.
Hajde mudrače da čujemo što bi to uprava trebala poduzeti da cijena dionice poraste.
[/quote]
Pametnjakoviću trebali su još bar 100 000 podijeliti radnicima ali ovaj put po 100 kuna.
ne prave crnogorci bez veze koridor bar-boljare..to je za luku bar važno kao i koridor VC za luku ploče…ove godine će promet biti manji zbog krize,a 2013. ćemo ući u EU,i ništa više neće biti kao prije…nažalost…ali dugoročno lkpc će biti dobra firma..ali dugoročno smo svi mi sa foruma mrtvi…i ingra i lkpc su odštampavali nove dionice,zato je taj pad najizraženiji….
Hajde mudrače da čujemo što bi to uprava trebala poduzeti da cijena dionice poraste.
[/quote]
Pošto su radnici u sprezi s politikom među sobom podjelili dionice LKPC po 400 kn ,
Uprava bi trebala obeštetiti Male dioničare , kako bi Investitori bili izjednačeni sa Djelatnicima !
U trgovini uvijek svi moraju imati ista prava !
A što se tiće Banana , nebojte se , dolaze i dalje u Split .