Nažalost , moram priznati da je kolega Pero bio u pravu kada je prognozirao pad ove dionice ispod 850kn !! Tada sam i sam bio protiv , jer je matematika govorila da nije normalno da netko što kupi za 850, prodaje za 800 – no današnjih dana smo svjedoci da ima jadnika koji prodaju i oko 700 Kn.?? Dobro, svi smo ( ili bar većina nas ) vjerovali u prosperitet ove firme _ i dalje vjerujem ), no nije li nas država izigrala sa visokom cijenom , iako je radnicima prodala po 400 Kn, a stopirala dokapitalizaciju kada je trebala ići oko 6000 kn ?? Kako sada stvari stoje izgleda da ni 400 nije daleko , a radnici će još i dobro proći( pogotovo ako padne ispod 400 ), jer ne smiju prodavati !Nemam ništa protiv radnika ( osim onih koji su uspjeli dva puta učestvovati po povlaštenim uvjetima – ja nisam uspio nijednom ; za vrijeme rata borio sam se u Vukovaru – rođeni sam vukovarac, tamo su sve firme razrušene i opljačkane i nama vukovarcima nije ostalo ništa za privatizaciju – čak ni neke druge firme u državi; koja je tu pravda ?? ), no samo onih koji su to i zaslužili !!U svakom slučaju svoje teško stečene dionice nemislim olako pokloniti nitkome na burzi, a nadam se da ovdje ima i mojih istomišljenika i da ćemo kad tad uspjeti naplatiti svoju vjernost ovoj firmi iako su svi parametri trenutno protiv nas uključujući i nesposobno vodstvo ove države !!
U svakom slućaju svima sretan Božić, božićne blagdane , te Novu godinu – sa mnogo više ekonomskih uspjeha sviju nas :-)) !!
Bloomberg: Južnoevropska pristanišča ‘ogrožajo’ Hamburg in Rotterdam
VZROK ZA PORAST PRETOVORA IZ AZIJE ČEZ PRISTANIŠČA V ITALIJI IN NA BALKANU JE TUDI V POSODOBITVI ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE
Mediteranska pristanišča jemljejo promet hamburškem in rotterdamskem pristanišču, piše Bloomberg. Posodobitve železniškega prometa namreč omogočajo raztovor ladij iz Azije že v Sredozemlju in nato kopenski prevoz do naročnika
Plovba iz drugega največjega azijskega pristanišča v Singapurju do Trsta traja 22,5 dni, kar je teden dni krajša pot kot do Hamburga," pravijo pri danskem ladjarju AP Moeller-Maersk . Podobne razdalje torej veljajo tudi za Luko Koper[LKPG 7,10 0,00%], ki je Bloombergovi novinarji sicer ne omenjajo. Dodajajo, da nekaj dni vzame še železniški promet iz italijanskega pristanišča.
Pretovor južnoevropskih pristanišč raste hitreje
Mediteranskim pristaniščem je voda na mlin tudi zmanjševanje hitrosti ladjarjev, katerega namen je varčavanje pri stroških z gorivom. Poleg tega, piše Bloomberg, evropske vlade napovedujejo večja vlaganja v železniško infrastrukturo.
Tržni delež severnoevropskih držav bi lahko bil v naslednjih letih ogrožen. Pomorski uvoz prek Italije in Balkana je v zadnjih 15 letih narasel za 115 odstotkov, medtem ko je promet prek nemških, belgijskih, nizozemskih in danskih pristanišč porasel za 69 odstotkov.
Bloomberg: Južnoevropska pristanišča ‘ogrožajo’ Hamburg in Rotterdam
VZROK ZA PORAST PRETOVORA IZ AZIJE ČEZ PRISTANIŠČA V ITALIJI IN NA BALKANU JE TUDI V POSODOBITVI ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE
Krašno. Prekrašno.
Kad ja prije mjesec dana napišem da (prvenstveno Jadranske) luke odnose teret velikim lukama u Sjevernom moru jer su morskim putem tri dana bliže što je prijevoznicima i te kako važno dobijem prezirnu jedinicu za svoj post, a vidi sad to isti Bloomberg piše.
Kad ja neki dan napišem da bi LKPC imala ozbiljnih problema ako bi imala veliki posao (neće ga ni dobiti sve i da hoće jer mora zadovoljiti uslove koje nije u stanju) baš jer je želj. pruga usko grlo dobijem prezirnu jedinicu za post, a gle opet Bloomberg piše da su želj. pruge (uz kraći morski put) razlog što roba "bježi" iz sjevernomorskih luka.
Budite bez brige. Nije Ploče na spisku onih koji u ugrožavaju Roterdam i ostale. Niti ima kapacitete prekrcaja ni potrebnu infrastrukturu. Vodeći trojac (koji je osnovao i udrugu sjeverno Jadranskih luka) su Koper,Trst i Venecija gdje je izostala čak i Rijeka koja je daleko bolje infrastrukturno povezana s velikim tržištima pa ipak kupi samo mrvice koje im ostaju nakon što se namire gorenavedena trojica.
Kratak osvrt na luku Koper. Šugava luka za koju se skoro nije ni znalo potvrđuje onu da nije važno tko si nego tko iza tebe stoji. Do Kopra postoji auto put. Naravno da ga Slovenci nisu izgradili da skrate put iz sjeverne Europe do Hrvatske jer im samo prlja okolinu bez zarade pošto prije uđeš nego izađeš ali su pljunuli milijarde da prometno osposobe jednu/jedinu svoju luku koja ima veći promet (kojeg Boga su se svi uhvatili prometa ko pijan plota. Gleda se zarada jer je važno i što se pretovara) od svih Hrvatskih luka zajedno s tendencijom još većeg povećanja.
Ono što je evidentno je da je LKPC izgubila tradicionalna tržišta Madžarske i centralne istočne Europe najviše zahvaljujući ratu i BiH, a ima i drugih faktora. Nije valjda da su Bosanci prestali jest banane. Brodovi koji su prije bili česti i redoviti više ne dolaze. Ili je tome možda neki drugi razlog kojeg naslućujem, a kojeg bi mi neki radoznalac s ovog foruma koji sigurno zna mogao ovdje javno došapnuti.
Svim dioničarim i radnicima Luke Ploče želim SRETAN BOŽIĆ.
ja većini, al ne svima. više sam starozavjetan(oko za oko) nego novozavjetan(ko tebe kamenom ti njega kruhom).
ljudi svako dobro vam želim za blagdane i u novoj godini i držim vam palčeve da ne izgubite velike novce i da ostanete psihički i fizički jaki..sretno….
kolege,
ministar financija Slavko Linić potvrdio danas uvođenje poreza na kapitalnu dobit u 2012.
Srećom naša dionica Luka Ploče kao jednu od komparativnih prednosti nudi i neisplatu dividende, pa eto nema niti straha od korekcije nadolje, barem po ovom pitanju.
ministar financija Slavko Linić potvrdio danas uvođenje poreza na kapitalnu dobit u 2012.
PKD ce se uvesti 2013.
kolege,
duo Grčić i Linić najavio da će svi ekstra profiti biti oporezivani od 1. ožujka 2012 godine, pa se tako uvodi porez na kapitalnu dobit i dividendu.
Ali, mali dioniničari će biti zaštićeni uvođenjem neoporezivog iznosa dividende ili kapitalne dobiti, što bi trebalo omogućiti razvoj tržišta kapitala.