LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/LKPC-fin2011-3Q-NotREV-N-HR.pdf

BTW. Malo o kontenjerima u LKPC. Danas je stiga brod i malo sam vodio evidenciju brzine manipulacije. Unatoč pričama koje se po Pločamaa mogu ćuti da je dizalica spora ugodno sam iznenađen jer u utovaru treba cca 3,5min po kontenjeru, a kod iskrcaja još manje i mjerio sam intervale od čak 2min po jedinici i očito je da dizaličari već stječu iskustvo što je jako dobar znak [thumbsup]
[/quote]
dizalici je prosjek 15ctn-a na sat. i to kad radi,a do sad se pokvarila 5-6 puta u mjesec dana.
kupili su polovno talijansko smeće koje je ležalo u italiji 5-6 godina. mobila dizalica libherr je za nju
majka.
problem cijele luke je loša organizacija posla,i što ima puno ljudi što tu dolaze samo da leže.
ja uopće nevidim prespektivu luke sa ovakim načinom rada. srića jedino što nema alternativnih luka…



kako te nije sram pisati ovakve gluposti??? a sve kako bi prodao na 850 kn [bye]
[/quote]

Kaj se tice termoelektrane u italiji, to da je obustava privremena je svakako dobra vijest! Istina, nije mi jasno zbog cega uopce koriste LKPC umjesto svojih luka, ali lako moguce da im se jednostavno ne svidja imati hrpu prljavog i samozapaljivog ugljena kod sebe kad to spremiste mogu prebaciti u neku malu bezveznu drzavicu preko puta…
[/quote]
naravno,pogledaj brda ugljena i koksa,kad razrnem robu umjesto da bude bijela bude crna,čitav grad je našrkan sa ugljenom i koksom,tako da smo mi ovdje svi na koksu,neki su čak postali i ovisni he he.kad se uđe u uniju tako se neće moći više raditi,trebaju se graditi novi hangari za deponirat koks i ostalo,a to će itekako koštati,čak su se podnosile razne tužbe raznih udruga protiv luke,opravdano,ali pošto je luka glavni pokretač gospodarstva ovoga malog gradića,onda se to nije diralo,ko fol ovi su trebali napraviti neka teniska igrališta i sl ali i od toga ništa,kao i od svega ostaloga..sve samo priče i bajke,a malo se radi na srži problematike..ne može lkpc napredovati,iz jednog jedinog razloga,treba puno ulagati,i vraćati kredite..luka bi mogla biti dobra da otpusti oko 200 radnika,ovako već godinama tapka na mjestu,a nalazi se na bitnom strateškom položaju,šteta što se to ne iskorištava na pravi način….
[/quote]
Činjenica je da luka Brindisi ima operativnu obalu dužine 800m i dubine gaza 14 m specijaliziranu za prihvat ugljena (podaci "port authority Brindisi") isto tako ta obala se vidi na Google Earth kao i 4 specijalne dizalice. Što je najljepše u cijeloj priči taj ugljen završava na otvorenom skladištu veličine 125 000 m2 što je površina cijelog dijela LKPC koji zauzimaju obale 3, 4 i 5 uključujući i zatvorena skladišta što znači da ga ima mnogo više nego kod nas ali to nije TE kojoj ide ugljen od nas već dolazi velikim brodovima direktno u Brindizi. Problem je u tome što postoji još jedna TE, praktično u samoj luci i pitanje je kakvo je njihovo skladište i na kojoj obali se uopće iskrcava što zahtijeva određeno vrijeme da bih mogao točno saznati, a do tada možemo samo nagađati je li razlog nedostatka skladišta ili se prljavo rublje drži da smrdi nekome drugome.
I nemoj tako o LKPC, da nije nje naša velebna crkva ko zna kad bi bila gotova, vjerovatno nebi bilo ni kipa Sv. Nikole… [lol] Okrutna istina je ta da luka prestane s radom ovaj ionako mrtav grad doživio bi egzodus. Uz to što bi prestala hraniti radnike i njihove porodice, s njenih sisa otpali bi željezničari, agencije, špediteri, snabdjevači brodova, carina, ganična policija… Uz to i uslužne djelatnosti svih vrsta, uključujući i broj doktora koji podržavaju toliku količinu ljudi lagano bi moglo spakovati kufere i odseliti bilo kud. Kako je sva bivša industrija već uništena Azbest, Kartonplast, Pneumatik, Brodometal… Obzirom da nema interesa da se otvori nešto što bi zadržalo toliko ljudi grad bi spao na niti tisuću stanovnika umirovljenika. Što se tiče strateškog položaja treba imati infrastrukturnu povezanost i tek onda govoriti o mogućnosti napretka. Smiješno i žalosno da je najveći poslovni partner jedna TE i da na nju otpada većina tereta. Paće iz Komina je nedavno poslovno bio u Anconi i potvrdio ono što je svakome vidljivo da svijet trese nemilosrdna kriza. Ono što je vidio i prepričao pokazuje zatvoreno brodogradilište, zatvorene tvornice… tako da možemo biti sretni što luka i ovako radi.


http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/LKPC-fin2011-3Q-NotREV-N-HR.pdf

Imovina se znaci poduplala, dobit porasla 3 puta u odnosu na proslo tromjesecje. Fino. A dionica i dalje jeftinija od npr. Tehnike kojoj posao, kao i ostalim gradjevinarima, naprosto cvate.



http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/LKPC-fin2011-3Q-NotREV-N-HR.pdf

Imovina se znaci poduplala, dobit porasla 3 puta u odnosu na proslo tromjesecje. Fino. A dionica i dalje jeftinija od npr. Tehnike kojoj posao, kao i ostalim gradjevinarima, naprosto cvate.
[/quote]

a ukupni kapital i rezerve 371.644.042 od toga (90mil kap.rez.) [thumbsup]

Baš me interesira ,u kojim ce medijima biti objavljeni podaci za 3 Q.
Kako im rade PR menageri,nebi se zacudio da rezultati izađu na stranicama SMOKVIN LIST itd.

Evo kako reagira Uprava ADPL na pritisak MALIH DIONICARA ,te šalje dodatno objašnjenje na ZSE
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/Y9DPdEfFw8fJEbfKSpo8Sg==.pdf

To se zove PREDSJEDNIK UPRAVE i vidi se da mu je stalo do mišljenja svojih dionicara.

Dragi Kapetane,GLEDAJ I UČI SE.

p.s.Pitaj Dinka iz AZ fonda,kako se to radi.Nije sramota!!
Sramota je NE VODITI BRIGU O CIJENI DIONICE A NOVCA SE IMA KOJI JE UPRAVO NAMJENJEN ZA TO!!!!!


Baš me interesira ,u kojim ce medijima biti objavljeni podaci za 3 Q.
Kako im rade PR menageri,nebi se zacudio da rezultati izađu na stranicama SMOKVIN LIST itd.

Evo kako reagira Uprava ADPL na pritisak MALIH DIONICARA ,te šalje dodatno objašnjenje na ZSE
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/Y9DPdEfFw8fJEbfKSpo8Sg==.pdf

To se zove PREDSJEDNIK UPRAVE i vidi se da mu je stalo do mišljenja svojih dionicara.

Dragi Kapetane,GLEDAJ I UČI SE.

p.s.Pitaj Dinka iz AZ fonda,kako se to radi.Nije sramota!!
Sramota je NE VODITI BRIGU O CIJENI DIONICE A NOVCA SE IMA KOJI JE UPRAVO NAMJENJEN ZA TO!!!!!

….evo dokaz.

Dobitnik dana je AD Plastik (ZSE:ADPL-R-A) koji je uzletio 4,8 posto, na 104,80 kuna, uz 466 tisuća kuna prometa. Za to su vjerojatno zaslužna pojašnjenja devetomjesečnih rezultata koje je danas servirala Uprava.

http://hr.seebiz.eu/ZSE/zagrebacka-burza-ad-plastik-dobitnik-dana-indeksi-u-minusu/ar-16785/

Evo malo za neznalice i babe gatare
Rasuti tereti
U strukturi ukupno prekrcanih tereta udio rasutih tereta i nadalje je
prevladavajući sa 82% u prvih devet mjeseci 2011. u odnosu na 80% u
prvih devet mjeseci protekle godine. Alpiq iz Italije bilježi značajan
porast prekrcaja sa 1.129.753 tona u I-IX 2011. u odnosu na isto
Međuizvještaj poslovodstva Grupa Luka Ploče za prvih devet mjeseci 2011.godine
razdoblje prethodne godine sa prekrcanih 576.166 tona. Izniman rast
ovih količina rezultat je povećane dinamike dopreme ugljena iz
Indonezije u trećem kvartalu ove godine dok se očekuje slabija doprema
istog u četvrtom kvartalu. U protekloj godini situacija je bila obrnuto
proporcionalna. ArcelorMittal također bilježi porast prekrcanih količina
na nivou od 25% (587.044 tone u 2011. u odnosu na 467.790 tona u
2010.).
Nepovoljan odnos cijena metalurškog koksa u odnosu na cijene
metalurškog ugljena za koksiranje negativno je utjecalo na proizvodnju
GIKIL-a u Lukavcu (498.938 tone u 2011. u odnosu na 652.202 tone u
2010.).
Aluminij Mostar održava blagi trend porasta prekrcanog petrolkoksa,
glinice i aluminijskih proizvoda (248.228 tona u 2011. u odnosu na
222.402 tone u 2010.).
Cemex bilježi smanjenje prometa preko luke Ploče za 21% (179.078
tona u 2011. u odnosu na 226.378 tona u 2010.) kao rezultat smanjenja
aktivnosti u građevinarstvu, te investicija uopće.
Značajan rast u segmentu rasutih tereta bilježi prekrcaj starog željeza na
nivou od 86% (124.499 tona u 2011. u odnosu na 66.931 tona u 2010.).
Generalni tereti
U segmentu prekrcaja generalnih tereta bilježimo pad od 3% (310.577
tona u 2011. u odnosu na 321.646 tona u 2010.). U samoj strukturi
porast je prisutan kod željeznih i aluminijskih proizvoda dok je trend
smanjenja i dalje prisutan kod prekrcaja drvene građe, a kao rezultat
nestabilne političke situacije u Sjevernoj Africi glavnom tržištu za ovu
robu.
Kontejnerski promet u prvih devet mjeseci 2011. bilježi porast od 12,5%
u odnosu na isto razdoblje protekle godine. [lol]

Ulaganje u sebe je najbolje ulaganje


dizalici je prosjek 15ctn-a na sat. i to kad radi,a do sad se pokvarila 5-6 puta u mjesec dana.
kupili su polovno talijansko smeće koje je ležalo u italiji 5-6 godina. mobila dizalica libherr je za nju
majka.
problem cijele luke je loša organizacija posla,i što ima puno ljudi što tu dolaze samo da leže.
ja uopće nevidim prespektivu luke sa ovakim načinom rada. srića jedino što nema alternativnih luka…
[/quote]
Nažalost si u pravu. Dizalica se više puta pokvarila (ako te može utješiti redovito se kvare i Samsungove dizalice u Rijeci). Prema sigurnim izvorima grom je prije dvadesetak dana spržio dio elektronike pa je i to vjerovatno razlog. Liebher je zaista tehnički nadmoćna, ima brdo senzora i kamere koje dizaličaru omogućuju izvrstan pregled nad onim što radi, praktično nikad nije u kvaru (ono manje Italijansko smeće opet je u kvaru) ali je jedini problem što nije namijenjena za kontenjere pa je dosta sporija. Inače je kontenjerska sinoć imala show kada su dizali portelu. Prikačili su šreder i onda je grana nekontrolirano počela ići unazad da se brod tresao. Srećom da ništa nije popustilo jer je gore bilo desetak ljudi i sve bi to završilo na obali. Uglavnom se zaustavila, a onda su se uključili svi mogući alarmi na njoj. Onda je dizaličar zvao da dođu po njega jer je doživio toplotni udar i tvrdi da nije ništa dirao i da se sve dogodilo nekontrolirano… Što se tiče onih koji leže na poslu rijetke su firme koje ih nemaju (čitaj samo privatnici), a to što nam je Bog dao da nema alternativne luke možemo samo biti zahvalni iako je dio tereta koji je prije bio naš otišao Rijeci ali moramo imati koridor Vc i želj. prugu do zemalja koje su nam sjeverno da bi luka mogla povećati svoje kapacitete, a do tada nam preostaje servisirati Bosnu i kupiti mrvice koje ostanu drugima.

Jedna novost što se tiče Brindizija. U luci su dva broda s ugljenom, jučer su dva čekala na sidru ispred luke, a danas im se pridružio i treći. Da ne bude zabune. Sve brodovi dimenzija približno 225x33m što znači svojih 70 000 pa tako ispada da im je u luci i ispred luke otprilike trenutno 15% kompletnog godišnjeg Pločanskog prometa ugljenom [shocked]


Evo malo za neznalice i babe gatare
Rasuti tereti
U strukturi ukupno prekrcanih tereta udio rasutih tereta i nadalje je
prevladavajući sa 82% u prvih devet mjeseci 2011. u odnosu na 80% u
prvih devet mjeseci protekle godine. Alpiq iz Italije bilježi značajan
porast prekrcaja sa 1.129.753 tona u I-IX 2011. u odnosu na isto
Međuizvještaj poslovodstva Grupa Luka Ploče za prvih devet mjeseci 2011.godine
razdoblje prethodne godine sa prekrcanih 576.166 tona. Izniman rast
ovih količina rezultat je povećane dinamike dopreme ugljena iz
Indonezije u trećem kvartalu ove godine dok se očekuje slabija doprema
istog u četvrtom kvartalu. U protekloj godini situacija je bila obrnuto
proporcionalna. ArcelorMittal također bilježi porast prekrcanih količina
na nivou od 25% (587.044 tone u 2011. u odnosu na 467.790 tona u
2010.).
Značajan rast u segmentu rasutih tereta bilježi prekrcaj starog željeza na
nivou od 86% (124.499 tona u 2011. u odnosu na 66.931 tona u 2010.).
Generalni tereti
Kontejnerski promet u prvih devet mjeseci 2011. bilježi porast od 12,5%
u odnosu na isto razdoblje protekle godine. [lol]

Evo nam Aom Julie na ulazu u Gibraltar što znači još 70 000t u četvrtom kvartalu.
Nije mi jasno što je smiješno kod porasta kontenjerskog prometa. To je čist pretovar i donosi najviše dobitka. Da kontenjerski promet čini 82% u odnosu na ukupni financijska bilanca bila bi još bolja, a mi bi udisali manje uglja i glinice.

čuja sam za to sa dizalicom.nije dizaličar doživio nego dizalica toplinski udar. o toj dizalici nemam više riječi,najveći promašaj luke!
strojar
kamo sriće da ima manje rasutih tereta a više drugih tereta ovako će svi radnici umrit u luci. talijanski gori za poludit sumpor se čuje u cijelom gradu.
čujem da dio radnika ide na plaćeni dopust znači nema brodova u 11 mjesecu…

BVPS-935 kn [thumbsup]

New Report

Close