ovo se zovepovoljna dionica 🙂
a nekoliko dobrih dionica na crobexu je down zbog ocajne likvidnosti..
Što bi ljudi rekli. Nema para.
Hehehe! Sve mi je poznato i mislim (samo mislim) da je ovo dno jer više nitko ne želi prodavati po tako niskoj cijeni, a kupaca za manju, po običaju, ima koliko hoćeš.
Jedna vijest koju je prvi spomenuo Petina i koja prolazi nezapaženo, a koja bi za posljedicu mogla imati drastičan pad prometa u luci Ploče je najavljeni prestanak rada velike Talijanske termoelektrane na ugalj (mislim da je korporacija Edison) koja se snabdijevala ugljenom preko LKPC. Obzirom da živim na najvišem katu jedne zgrade i luka mi je dobro pregledna (doslovno je vidim iz kreveta) opazio sam da je prestao dolaziti ugljen. Trenutno ga ima uskladištenog bijednih oko 150 tisuća tona, i što je upravo indikativno već desetak dana nema velikog broda (cca 75 tisuća tona) koji je ugljen dovozio iz Brazila, a što je još indikativnije nema ni manjih brodova koji su ugljen vozili za Italiju. Obzirom da je neki prosjek bio oko tri broda u dolasku mjesečno i ako se pretovar računa i u dolasku i u odlasku lako bi se moglo dogoditi da se cjelokupni promet rasutih tereta dvostruko, ako ne i više smanji dok rasuti tereti čine većinu prometa u luci.
[/quote]
Možda ne bi bilo loše pogledati internet stranicu Luke Ploče, prije nego što ovako suvereno nešto izjaviš?
Aom Julia 07.11. ugljen – 73 000 t Jadroagent
A nije loše pogledati usporedbu prometa 2010. vs 2011.
srpanj 338.456 – 485.883
kolovoz 331.444 – 548.845
rujan 406.195 – 452.529
srpanj-rujan 2010-2011 – 1.076.095 – 1.487.257
@nalet
Bravo kolega.Krajem sljedeceg tjedna izlazi izvještaj za 3Q
Visoka nelikvidnost na niskim razinama u nacelu znaci da se pad ispuhao. Cinjenica je da je svijet u problemima pa investitori bjeze, no takodjer je cinjenica da su dionice iz kojih bjeze vec pale dovoljno nisko da su u njih uracunati vise manje svi moguci i nemoguci rizici, dok su ostale investicijske klase preskupe.
Ukratko, sutra bi jos mogli formalno pasti ili stagnirati, no vrlo uskoro bi mogao krenuti novi i poprilicno dugotrajan val rasta.
Alin :
Što bi rekli ljudi. Nema para .
____________________________________________________-
– u 18 godina štednja porasla s 4.8 (četri kvakac osam) na 161 milijardu kuna.
– I love this game.
Pozdrav !
[/quote]
Stvarno mi nije jasno jeli 161.000.000.000,00 kn (161 miliardi) puno love ili su u pravu Katastrofičari koji tvrde da je Hrvatska u krizi i da su Hrvati gladni .
Ili je problem u tome što ljudi polažu svoju ušteđevinu u strane banke sa kamatom 3 % godišnje umjesto da investiraju u Hrvatsko gospodarstvo i time otvaraju radna mjesta i zapošljavaju svoju djecu ?
[thumbsup]
[/quote]
Kolege mali dioničari ,
sječate li se kako ste napadali moje postove kada sam tvrdio da Uprava LKPC radi nama svima štetu prodajom dionica radnicima (samima sebi) po 400 kn .
Točno prije godinu dana dionica LKPC se tržila po 1.560,00 kn a danas upola manje .
Uprava je podjelom dionica među sobom po 400 kn opljačkala nas male dioničare !
Pozdrav
[angry]
a što se žališ? kako je krenulo, mogli bi za mjesec dana i mi kupovati po 400 kn na burzi [thumbsup]
Kolege mali dioničari ,
sječate li se kako ste napadali moje postove kada sam tvrdio da Uprava LKPC radi nama svima štetu prodajom dionica radnicima (samima sebi) po 400 kn .
Točno prije godinu dana dionica LKPC se tržila po 1.560,00 kn a danas upola manje .
Uprava je podjelom dionica među sobom po 400 kn opljačkala nas male dioničare !
Pozdrav
[angry]
a što se žališ? kako je krenulo, mogli bi za mjesec dana i mi kupovati po 400 kn na burzi [thumbsup]
[/quote]
ako luka padne na 400 bit će još jeftinijih dionica od nje. a i iz koje ćete dionice izlazit da bi je kupili i sa kojim gubitkom?? ili ćete kupit siću sa freškim cashom?? ili ste možda vi jedan od 5 genijalaca koji su u cashu??
u svakom slučaju sretno kolega.
Jedna vijest koju je prvi spomenuo Petina i koja prolazi nezapaženo, a koja bi za posljedicu mogla imati drastičan pad prometa u luci Ploče je najavljeni prestanak rada velike Talijanske termoelektrane na ugalj (mislim da je korporacija Edison) koja se snabdijevala ugljenom preko LKPC. Obzirom da je neki prosjek bio oko tri broda u dolasku mjesečno i ako se pretovar računa i u dolasku i u odlasku lako bi se moglo dogoditi da se cjelokupni promet rasutih tereta dvostruko, ako ne i više smanji dok rasuti tereti čine većinu prometa u luci.
Možda ne bi bilo loše pogledati internet stranicu Luke Ploče, prije nego što ovako suvereno nešto izjaviš?
Aom Julia 07.11. ugljen – 73 000 t Jadroagent
A nije loše pogledati usporedbu prometa 2010. vs 2011.
srpanj 338.456 – 485.883
kolovoz 331.444 – 548.845
rujan 406.195 – 452.529
srpanj-rujan 2010-2011 – 1.076.095 – 1.487.257
[/quote]
Što da kažem. Nakon što sam vidio silne zvjezdice uključujući i ocjene administratora, kao i post podrške upućen od strane Petine tebi osjećam se postiđeno i upravo spremam virtualnu gumicu da pobrišem svoj post kako se ne bih više sramotio i da ostali članovi foruma ne vide kako nisam u stanju poći na stranice luke i pogledati najavu brodova.
Naravno. Ti si vjerovatno tamo negdje gdje se luka ne može vidjeti i vidiš samo ono što piše pa se razbiješ jer od šume nisi vidio stablo, a i o onom što piše ima jedna prigodna da je na bukvi pisalo … pa je Mujo slomio…
Apsolutno ostajem pri svojim stavovima. Termolektrana se gasi ili ima ozbiljnih problema i ugljen za nju niti dolazi niti odlazi, a ono što si citirao nema veze sa stvarnošću ne zato jer bih te želio vrijeđati nego barataš s premalo činjennica da bi ono što si naveo bilo točno što ćeš se uskoro lako uvjeriti kad bude objavljen promet za listopad koji će biti ublaženzbog dolaska jednog broda i jednog broda koji je upravo jučer odveo teret koksa ali dobro zapamti što sam napisao kad vidiš rezultate pretovara za studeni.
Kolege mali dioničari ,
sječate li se kako ste napadali moje postove kada sam tvrdio da Uprava LKPC radi nama svima štetu prodajom dionica radnicima (samima sebi) po 400 kn .
Točno prije godinu dana dionica LKPC se tržila po 1.560,00 kn a danas upola manje .
Uprava je podjelom dionica među sobom po 400 kn opljačkala nas male dioničare !
Pozdrav
[angry]
a što se žališ? kako je krenulo, mogli bi za mjesec dana i mi kupovati po 400 kn na burzi [thumbsup]
[/quote]
ako luka padne na 400 bit će još jeftinijih dionica od nje. a i iz koje ćete dionice izlazit da bi je kupili i sa kojim gubitkom?? ili ćete kupit siću sa freškim cashom?? ili ste možda vi jedan od 5 genijalaca koji su u cashu??
u svakom slučaju sretno kolega.
[/quote]
Luka na 400 je imho cisto fantaziranje. No uzmimo hipotetski da se to i desi. Istina, ni na 400 ne bi bila najjeftinija dionica na ZSE, najjeftiniji su u nacelu gradjevinari i brodari (i jos nekoliko firmi od kojih su vise-manje sve u mom portfelju, uz LKPC). No od cijene je bitnija perspektiva, a LKPC ju za razliku od mnogih dionica ima. Ako se ne slazete s tom procjenom, slobodno kupite IGH – jeftiniji je.
Reorganizacijom poslovanja nastojat ce se minimalizirati rasuti tereti ,tako da ce istih biti sve manje u Luci.To je odlicno,kako za firmu tako i za građane koji žive blizu Luke.
Jedna vijest koju je prvi spomenuo Petina i koja prolazi nezapaženo, a koja bi za posljedicu mogla imati drastičan pad prometa u luci Ploče je najavljeni prestanak rada velike Talijanske termoelektrane na ugalj (mislim da je korporacija Edison) koja se snabdijevala ugljenom preko LKPC. Obzirom da je neki prosjek bio oko tri broda u dolasku mjesečno i ako se pretovar računa i u dolasku i u odlasku lako bi se moglo dogoditi da se cjelokupni promet rasutih tereta dvostruko, ako ne i više smanji dok rasuti tereti čine većinu prometa u luci.
Možda ne bi bilo loše pogledati internet stranicu Luke Ploče, prije nego što ovako suvereno nešto izjaviš?
Aom Julia 07.11. ugljen – 73 000 t Jadroagent
A nije loše pogledati usporedbu prometa 2010. vs 2011.
srpanj 338.456 – 485.883
kolovoz 331.444 – 548.845
rujan 406.195 – 452.529
srpanj-rujan 2010-2011 – 1.076.095 – 1.487.257
[/quote]
Što da kažem. Nakon što sam vidio silne zvjezdice uključujući i ocjene administratora, kao i post podrške upućen od strane Petine tebi osjećam se postiđeno i upravo spremam virtualnu gumicu da pobrišem svoj post kako se ne bih više sramotio i da ostali članovi foruma ne vide kako nisam u stanju poći na stranice luke i pogledati najavu brodova.
Naravno. Ti si vjerovatno tamo negdje gdje se luka ne može vidjeti i vidiš samo ono što piše pa se razbiješ jer od šume nisi vidio stablo, a i o onom što piše ima jedna prigodna da je na bukvi pisalo … pa je Mujo slomio…
Apsolutno ostajem pri svojim stavovima. Termolektrana se gasi ili ima ozbiljnih problema i ugljen za nju niti dolazi niti odlazi, a ono što si citirao nema veze sa stvarnošću ne zato jer bih te želio vrijeđati nego barataš s premalo činjennica da bi ono što si naveo bilo točno što ćeš se uskoro lako uvjeriti kad bude objavljen promet za listopad koji će biti ublaženzbog dolaska jednog broda i jednog broda koji je upravo jučer odveo teret koksa ali dobro zapamti što sam napisao kad vidiš rezultate pretovara za studeni.
[/quote]
To je problem.
Da.
Problem je i što prodaju banke po 800 i manje nešto što su kupovale po 850.
Problem je i nesposoban managment.
E to je najveći problem.
Jedna vijest koju je prvi spomenuo Petina i koja prolazi nezapaženo, a koja bi za posljedicu mogla imati drastičan pad prometa u luci Ploče je najavljeni prestanak rada velike Talijanske termoelektrane na ugalj (mislim da je korporacija Edison) koja se snabdijevala ugljenom preko LKPC. Obzirom da je neki prosjek bio oko tri broda u dolasku mjesečno i ako se pretovar računa i u dolasku i u odlasku lako bi se moglo dogoditi da se cjelokupni promet rasutih tereta dvostruko, ako ne i više smanji dok rasuti tereti čine većinu prometa u luci.
Možda ne bi bilo loše pogledati internet stranicu Luke Ploče, prije nego što ovako suvereno nešto izjaviš?
Aom Julia 07.11. ugljen – 73 000 t Jadroagent
A nije loše pogledati usporedbu prometa 2010. vs 2011.
srpanj 338.456 – 485.883
kolovoz 331.444 – 548.845
rujan 406.195 – 452.529
srpanj-rujan 2010-2011 – 1.076.095 – 1.487.257
[/quote]
Što da kažem. Nakon što sam vidio silne zvjezdice uključujući i ocjene administratora, kao i post podrške upućen od strane Petine tebi osjećam se postiđeno i upravo spremam virtualnu gumicu da pobrišem svoj post kako se ne bih više sramotio i da ostali članovi foruma ne vide kako nisam u stanju poći na stranice luke i pogledati najavu brodova.
Naravno. Ti si vjerovatno tamo negdje gdje se luka ne može vidjeti i vidiš samo ono što piše pa se razbiješ jer od šume nisi vidio stablo, a i o onom što piše ima jedna prigodna da je na bukvi pisalo … pa je Mujo slomio…
Apsolutno ostajem pri svojim stavovima. Termolektrana se gasi ili ima ozbiljnih problema i ugljen za nju niti dolazi niti odlazi, a ono što si citirao nema veze sa stvarnošću ne zato jer bih te želio vrijeđati nego barataš s premalo činjennica da bi ono što si naveo bilo točno što ćeš se uskoro lako uvjeriti kad bude objavljen promet za listopad koji će biti ublaženzbog dolaska jednog broda i jednog broda koji je upravo jučer odveo teret koksa ali dobro zapamti što sam napisao kad vidiš rezultate pretovara za studeni.
[/quote]
Zvijezdice i ocjene nisu bitne.
Bitno je to da sam samo kopirao podatke s njihove internet stranice, i iz tih podatak je vidljiv rast prometa, i vidljivo je da uskoro dolazi jedan brod s ugljenom.
Ni jednom riječi nisam negirao tvoj komentar da se termoelektrana gasi, jer to stvarno ne znam.
A što se tiče luke, nisam baš toliko daleko, a i svaki dan mogu saznati koliko brodova ima u luci iz prve ruke (samo jedan poziv).
Pozdrav iz Splita! [thumbsup]
Reorganizacijom poslovanja nastojat ce se minimalizirati rasuti tereti ,tako da ce istih biti sve manje u Luci.To je odlicno,kako za firmu tako i za građane koji žive blizu Luke.
Znam! Samo što su rasuti tereti kao i svaki drugi pa donose novac, a vrag kad je gladan i muhe jede.
Nema građana koji žive blizu luke. Najudaljenija zgrada u gradu je na niti 1500 m od mjesta gdje se vrši utovar/istovar i to bi se u nekom većem gradu zvalo uži centar. Ugljene prašine ima svugdje. Na balkonima, automobilima, čamcima u luci… čak se i rublje stavlja sušiti kad nema jačeg vjetra. Još ako se zna da je to samozapaljivi ugljen najniže kvalitete natrpan na gomile visoke preko 20m što se nemože nazvati kvalitetnim skladištenjem slika postaje mnogo tmurnija. Rješenje je u novom terminalu rasutih tereta koji bi trebao imati modernu tehnologiju za pretovar kao i prigodan teren za skladištenje koji bi oneemogućivao toliko bježanje prašine. Pokušalo se i ovako smanjiti prašenje prskanjem vode ali je to bio preveliki trošak (lučka uprava je u višegodišnjem ratu sa snabdjevačem oko vode zbog neplaćenih računa) pa su ugljen počeli prskati morskom vodom na što su se tužili Talijani da im onda loše gori. Ako tome pribrojimo primitivan pretovar glinice koja isto krasno praši, koksa, starog željeza, žitarica, nerafiniranog šećera… nema razloga vjerovati da će se to ukinuti jer bi onda mogli staviti katanac na vrata. Ovo što je krenulo s kontenjerima je kap u moru. Da bi taj način pretovara preuzeo primat u poslovanju LKPC potrebne su godine, zaleđe, vrhunska prometna povezanost s ciljanim tržištima kao i besprijekorna organizacija posla o kojom danas još možemo samo sanjati. Uz sve to da bi luka mogla ugostiti brodove matice i prekrcati tisuće kontenjera u dva dana bilo bi potrebno još najmanje četiri kontenjerske dizalice, produženje operativne obale, brdo dodatne tehnike i što nam je boljka besprijekornu organizaciju posla kakva se ovdje još ni ne zamišlja. Za tako nešto sve mora biti potčinjeno pretovaru, od toga da dizalica ne smije stajati za vrijeme marende, da vlakovi koji ih dovoze moraju proći sve procedure (uključujući i carinsku) već u polaznim stanicama, kompjutersko vođenju evidencije položaja svakog pojedinog tereta… tek onda smo spremni za primanje kontenjera. Bez toga, čak i da brod matica dođe nastao bi toiki nered i kašnjenje u pretovaru tako da bi mu to bio prvi i posljednji put da dođe u luku. Naravno da se to neće dogoditi jer su pregovori s velikim prevoznicima i predstavnicima tržišta s kojih roba dolazi mukotrpni i dugi, da se, s njihove strane pomno ispituje mogućnost ispunjavanja svih uslova ali samo navodim koji su sve preduvjeti potrebni da bi pokušali uskočiti u takav način pretovara s tim da treba naglasiti da ni to nije stopostotna garancija posla pošto je konkurencija stravična, a luke sjevernog Jadrana su se udružile zbog obrane svojih interesa i tu spadaju Kopar, Trst i Venecija. Uz odličnu prometnu povezanost glavni moto (s kojim agresivno nastupaju) im je da su tri dana plovidbe bliži od Roterdama. Naš moto bi mogao biti da smo mi još dan kraći ali tek kad budemo imali infrastrukturu. Do tada feeder linije makar svaki dan jedan brod i uhodavanje za neku bolju budućnost.