Evo malo novosti za sve NEVJERNE TOME !
–Ovih dana ,tocnije u petak u zgradi Zagrebacke burze je predstavljanje LKPC i ulazak u PRVU KOTACIJU.
-Svecano otvaranje Lizalice je trebalo biti prošli utorak ali je zbog lošeg vremena odgođeno za sljedeci tjedan a treba se uskladiti vrijeme sa Premjerkom Kosor, koja želi prisustvovati tom činu.
(Istina je ,da je ostao Sanader ,toga nebi bilo)
-Zajedno sa Lizalicom je OTVARANJE POCETKA RADOVA "TERMINAL ZA TEKUCE TERETE I UKAPLJENI PLIN"(inavesticija cca.60 miliona eur)
-Trezor krece sa kupnjom dionica OVIH DANA !!!!
p.s.
-Cijena Lizalice je 3 750 000 eura i kupljena je u Italiji ,tocnije u luci Spaghetti Bolognese [lol] i razlog prodaje je prenamjena Luke u putnicku.Dakle, radi se o polovnoj dizalici koja je malo korištena i UPOLA JEFTINIJA. [thumbsup]
Još samo da se izgradi do kraja koridor 5C i dobri smo [smiley]
Sve ide svojim tokom a usput pogledajte sliku i gdije završava,
[thumbsup]
Još samo da se izgradi do kraja koridor 5C i dobri smo [smiley]
Gradeći sadašnjim tempom koridor Vc će biti završen za 50 god. Tužno al istinito [sad]
vise naloga na kupnji nego na prodaji i skok od 6,10%….aj da i to dozivin….i promet ka pola prosle sedmice…
Evo malo novosti za sve NEVJERNE TOME !
–Ovih dana ,tocnije u petak u zgradi Zagrebacke burze je predstavljanje LKPC i ulazak u PRVU KOTACIJU.
-Svecano otvaranje Lizalice je trebalo biti prošli utorak ali je zbog lošeg vremena odgođeno za sljedeci tjedan a treba se uskladiti vrijeme sa Premjerkom Kosor, koja želi prisustvovati tom činu.
(Istina je ,da je ostao Sanader ,toga nebi bilo)
-Zajedno sa Lizalicom je OTVARANJE POCETKA RADOVA "TERMINAL ZA TEKUCE TERETE I UKAPLJENI PLIN"(inavesticija cca.60 miliona eur)
-Trezor krece sa kupnjom dionica OVIH DANA !!!!
p.s.
-Cijena Lizalice je 3 750 000 eura i kupljena je u Italiji ,tocnije u luci Spaghetti Bolognese [lol] i razlog prodaje je prenamjena Luke u putnicku.Dakle, radi se o polovnoj dizalici koja je malo korištena i UPOLA JEFTINIJA. [thumbsup]
Šteta kolega da niste pričekali malo, nisam uspio kupiti ujutro koliko sam mogao po 750.
Ali dobro što je tu je.
Hvala prodavačima.
lp prodavačicama i prodavačima, također i dioničarima.
[thumbsup]
Evo malo novosti za sve NEVJERNE TOME !
–Ovih dana ,tocnije u petak u zgradi Zagrebacke burze je predstavljanje LKPC i ulazak u PRVU KOTACIJU.
-Svecano otvaranje Lizalice je trebalo biti prošli utorak ali je zbog lošeg vremena odgođeno za sljedeci tjedan a treba se uskladiti vrijeme sa Premjerkom Kosor, koja želi prisustvovati tom činu.
(Istina je ,da je ostao Sanader ,toga nebi bilo)
-Zajedno sa Lizalicom je OTVARANJE POCETKA RADOVA "TERMINAL ZA TEKUCE TERETE I UKAPLJENI PLIN"(inavesticija cca.60 miliona eur)
-Trezor krece sa kupnjom dionica OVIH DANA !!!!
p.s.
-Cijena Lizalice je 3 750 000 eura i kupljena je u Italiji ,tocnije u luci Spaghetti Bolognese [lol] i razlog prodaje je prenamjena Luke u putnicku.Dakle, radi se o polovnoj dizalici koja je malo korištena i UPOLA JEFTINIJA. [thumbsup]
Šteta kolega da niste pričekali malo, nisam uspio kupiti ujutro koliko sam mogao po 750.
Ali dobro što je tu je.
Hvala prodavačima.
lp prodavačicama i prodavačima, također i dioničarima.
[thumbsup]
[/quote]
Znamo da se radi terminal za rasute terete .To više svatko zna ali da se radi TERMINAL ZA UKAPLJENI PLIN !!!!!!!
Radove ce izvoditi Atlantik grupa -Mucic &Compani
MINI-LNG TERMINAL [thumbsup]-PETROL!!!!!!
Vrijednost radova 450 Milona kuna [shocked]
Znamo da se radi terminal za rasute terete .To više svatko zna ali da se radi TERMINAL ZA UKAPLJENI PLIN !!!!!!!
Vrijednost radova 450 Milona kuna [shocked]
Vjerovatno se nije oglašavalo na sva zvona jer je javnost prilično osjetljiva na spomonjanje tog postrojenja par km od grada (još traje trakavica kako je zaustavljena gradnja dalekovoda i nove trafostanice koja bi poboljšala opskrbu grada i industrije iako se već 15 god zna gdje bi se trebala graditi).
Što se tiče troškova izgradnje nema nekog čuđenja. U svijetu ima jako mnogo slobodnog novca i investitore zanima dobit, a ne cijena. Ako im doneseš planove da treba prekopati cijelu luku, napraviti nove obale, produbit do 25 m… i ako oni zaključe da će im se uloženo vratiti u njima odgovarajućem roku i još dobit koju su planirali onda ni milijarde dolara nisu problem.