Kada uzmemo u obzir najavljene nove dokapitalizacije bez prava prvenstva malih dioničara,zapitajmo se kome odgovara od velikih rast cijene?
Upravo " njima",velikima.
Lako da je čudo. To je čudovište. Dizalica je montirana i spremna za operativnu upotrebu i trenutno se dizaličari treniraju. Inače je već dizala i spuštala kontenjere u sklopu obuke i privikavanja ali se čeka baš svečano puštanje u rad poslije čega je prvi kontenjerski brod koji dođe bit njen.
Evo link na sliku da se vidi koliko nadsvisuje ostale dizalice dok joj je grana podignuta.
http://imageshack.us/photo/my-images/191/lizaljica.jpg/
Lako da je čudo. To je čudovište. Dizalica je montirana i spremna za operativnu upotrebu i trenutno se dizaličari treniraju. Inače je već dizala i spuštala kontenjere u sklopu obuke i privikavanja ali se čeka baš svečano puštanje u rad poslije čega je prvi kontenjerski brod koji dođe bit njen.
Evo link na sliku da se vidi koliko nadsvisuje ostale dizalice dok joj je grana podignuta.
http://imageshack.us/photo/my-images/191/lizaljica.jpg/
[/quote]
Stvarno je mrcina. [shocked]
Kada uzmemo u obzir najavljene nove dokapitalizacije bez prava prvenstva malih dioničara,zapitajmo se kome odgovara od velikih rast cijene?
Upravo " njima",velikima.
[/quote]
Nikako,jer njih čekaju nove dokapitalizacije po moguće je nominali-400 kuna.
Zašto bi sami sebi dizali cijene?Apsurdno!!!!!
Zašto bi platili više nego radnici i bili dovedeni u nepovoljan položaj?
Što će LKPC ova dizalica (skupo plaćena) ako nisu ni do sada mogli zaposliti sve kapacitete?
LKPC bez koridora 5C je "slijepo crevo".Tek nakon izgradnje koridora 5C možemo govoriti o nekoj perspektivi.
Pozdrav
Nikako,jer njih čekaju nove dokapitalizacije po moguće je nominali-400 kuna.
Zašto bi sami sebi dizali cijene?Apsurdno!!!!!
Da li vamje poznata skracenica za EBDR ?
Kažete ,skupo placena dizalica ? Sigurno znate o kojem modelu se radi pa tako imate i okvirne cijene i troškovnik za pojedine modele.
A kada vec sve to zanate,da vas pitam.Namjerava li trezor kupovati dionice i ako ima namjeru,koliko su novaca odvojili za to ?
Lako da je čudo. To je čudovište. Dizalica je montirana i spremna za operativnu upotrebu i trenutno se dizaličari treniraju. Inače je već dizala i spuštala kontenjere u sklopu obuke i privikavanja ali se čeka baš svečano puštanje u rad poslije čega je prvi kontenjerski brod koji dođe bit njen.
Evo link na sliku da se vidi koliko nadsvisuje ostale dizalice dok joj je grana podignuta.
http://imageshack.us/photo/my-images/191/lizaljica.jpg/
[/quote]
Mislim da je u protokolu da Kosorica dođe na svecano puštanje dizalice u rad.
p.s. a poslije Ploča ide u Radošiće gdije otvara sezonu parenja bikova [lol]
Nikako,jer njih čekaju nove dokapitalizacije po moguće je nominali-400 kuna.
Zašto bi sami sebi dizali cijene?Apsurdno!!!!!
Da li vamje poznata skracenica za EBDR ?
Kažete ,skupo placena dizalica ? Sigurno znate o kojem modelu se radi pa tako imate i okvirne cijene i troškovnik za pojedine modele.
A kada vec sve to zanate,da vas pitam.Namjerava li trezor kupovati dionice i ako ima namjeru,koliko su novaca odvojili za to ?
[/quote]
EBRD JE BANKA.zAR NE? Posuđuje novac uz kamatu kao i druge banke.To nije Caritas.
Dizalica se mora kreditno otplatiti.
Kolika je cijena dizalice?Recite nam Vi.
Što se tiče kupnje dionica za trezor i tu su se ogradili.Mogu ih kupovati izvan organiziranog tržišta.
Dakle direktno od fondova ili Države!!!
I naravno,vjerovatno će ih kasnije dijeliti "mukte" poslovodstvu firme kao i gotovo sve druge tvrtke koje imaju trezorce.Koji će ih opet prodavati na tržištu i rušiti cijenu.
Naravno ne mislim da je to pošteno prema "malima",ali već su pokazali da ih oni ne zanimaju.
Pozdrav
EBRD JE BANKA.zAR NE? Posuđuje novac uz kamatu kao i druge banke.To nije Caritas.
U ovom slucaju je drugacije,ostatak dionica je namjenjen njima kroz dokap i to po prsjecnoj cijeni.
Vezano za kupnju dionica vec su odvojena znacajnija sredstva a svjedoci cemo biti uskoro kada krenu sa kupnjom.Da ste bili ma GS tada bi bili odlicno informirani.
Govorilo se o tocnom iznosu( u lipu) kolicini novca i to im je namjera ODMAH a ako uzmemo da Oni nisu tako brzi to mozemo ocekivati kroz mjesec-dva.
p.s.Radi se o milionskim iznosima. [kiss]
Nemojte nabadati ,kada niste u pravu a nakoncu vi ste prodali i nevidim razlog zasto pišete o LKPC.
Da li ste vidjeli iti jedan moj post na VPIK-u ?
Niste ,jer me ne interesira. [tongue]
@petina
Kolega,ja sam iznio svoj stav i mišljenje i pokušao ga valjano argumentirati.
U mom pisanju nema ni malo malicioznosti niti vređanja neistomišljenika.
No sada više nema potrebe za ponavljanjima te ostavimo vremenu da potvrdi čiji stavovi i prognoze
su više valjani te neću više pisati na ovoj temi do daljnjega.
Pozdrav
Pošto sam novi da se nakratko predstavim. Kao i svaki lokalpatriot i ja, među ostalim, imam jednu dionicu LKPC. U ona vremena dok je dobro stala i dok su oscilacije bile po par stotina kn skužio sam sistem i kupio dok je bila jeftinija, prodao kad bi porasla… Prostiturirao sam je do u besvijest tako da se isplatila i obilato pretplatila i sad je držim kao "obiteljsko srebro".
Što se tiče luke Ploče ja sam neutralan. Prljava i smrdljiva kakva jeste zasipa nas prašinom ugljena kojeg su uskladištene stotine tisuća tona ali da nije nje ovaj mrtvi grad bi bio doslovno mrtav.
Obzirom da većina dioničara luku nikad nije vidjela evo par objašnjenja i slikica aktualnih dizalica.
Nova kontenjerska dizalica (u daljnjem tekstu pretovarni most) je nešto što je potrebno da bi se kontenjerski terminal mogao uopće tako nazvati i bilo mi je smiješno kada su ga pompozno otvorili. Mogli su maltene bilo koji dio luke proglasiti k. terminalom. Istina je da luka Ploče posjeduje dvije pokretne dizalice koje su višenamjenske i bez šale podižu i najteže kontenjere ali one nisu primarno
namijenjene tom poslu i manipulacija kontenjerima je spora i komplicirana jer dizaličar ne vidi gdje je kontenjer, zbog konfiguracije dizalice kontenjer ima sklonost okretanja u uskom prostoru dok ga vade što može oštetiti i njega i druge kontenjere. Uglavnom posao koji je do sada trajao danima pretovarnim mostom će biti sveden na sate pošto je isti napravljen za kretanje po x i y dok je dizaličar visoko gore i ima pregled situacije tako da se operacija vađenja svodi na pozicioniranje hvataljke, podizanje vertikalno, horizontalno do mjesta gdje čeka vagon, kamion ili prikolica za razvoz što je u stvarnosti zaista jako brzo. U cijelom pomorskom svijetu vrijeme je novac ali se to najbolje vidi baš na kontenjerskom prometu i dosadašnji način manipulacije je bio ekvivalenta kao da radnici nose vreće tereta na leđima (što je nekad i bilo) tako da je kupnja takve dizalice bila potrebna da bi se kontenjeskim prometom uopće moglo ozbiljno baviti.
Najveća i najmoćnija pokretna dizalica kod pretovara rasutih tereta. Na fotografiji se vidi dizalica i njena hvataljka (grajfer) i jedna standardnih dizalica sa grajferom kakve imaju sve ostale dizalice (desno od slova V u watermarku) koji u usporedbi s njenim izgleda smiješno malen. Nakon što se skladišta (štive) broda skoro isprazne unutra se stavi veliki utovarivač koji ono što ostane u kutevima gomila na hrpu kako bi grajfer mogao sve izvaditi. Jednostavno utovarivač vežu sajlama za grajfer i dizalica ga bez po muke ubaci unutra iako je veličine omanjeg tenka.
http://imageshack.us/photo/my-images/828/dizalica1.jpg/
Jedna od povijesnih fotografija kada pretovarni most nakon preko mjesec dana od kada je stigao u luku podiže prvi kontenjer. Istina da je u sklopu obuke i da je vjerovatno bio prazan ali je dokaz operativne spremnosti dizalice.
http://imageshack.us/photo/my-images/577/dizalica2.jpg/
Još jedna povijesna fotka snimljena nakon što je dizalica vidila svoj novi dom, a vjerovatno i raritet jer mi nije poznato da je itko fotografirao na samom uplovljavanju u luku.. Dotegljena na ogromnoj splavi upravo skreće prema terminalu gdje će biti iskrcana.
http://imageshack.us/photo/my-images/15/dizalica3.jpg/